Dit. Vind er echt niets aan gewoon. Hoewel ze echt wel heel erg goed kan zingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef Max23 het volgende:
Jennie raakt me gewoon totaal niet, hoewel ze altijd zuiver zingt.
Ik vind haar niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wtf? Maan? Was de beste tot nu toe
Maan zong echt heel valsquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wtf? Maan? Was de beste tot nu toe
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:05 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme hey, waarom dit zaadnummer.
Dat past helemaal niet bij der.
En het is een zaadnummer.
toen Mariah nog kon zingenquote:
Royke Dondersquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was ff blijven proberen bij de kapper
En dat kapsel maakt haar kop dik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo'n pak maakt iedereen nog een kilo of tien dikker, op het oog
En Davequote:Op vrijdag 4 december 2015 22:09 schreef Nexum het volgende:
Jennie
Brace
Maan
Melissa
dit zijn de finalisten
nee dat zeg ik nietquote:
dat klinkt beterquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:10 schreef Nexum het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet
ik had er eig bij moeten zeggen dat dat pak dr te dik maakt
Ja ik snap het ook niet, ze heeft geen maat 36, maar maat 40 misschien, net zoals zoveel mensen. Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dik? waar hebben jullie t in godsnaam over?
En dan ook slapen en alles. Wat een contrast.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:12 schreef Cee het volgende:
De een krijgt yoga van een zijig mens, de ander mag met de hele familie naar de Efteling. Het is oneerlijk verdeeld.
oke ik geef toe dat ik hier om moest lachenquote:
kauw je op chipsquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef vencodark het volgende:
Ik stopte met het kauwen van mijn eten om even rustig te luisteren.
Ze kan zingen, maar daar betaal je ook voor!quote:
je zit nu met een bek vol eten dat steeds meer speeksel aan het vergaren is?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef vencodark het volgende:
Ik stopte met het kauwen van mijn eten om even rustig te luisteren.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je zit nu met een bek vol eten dat steeds meer speeksel aan het vergaren is?
De ene zal als winnaar gegund zijn, de ander niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:12 schreef Cee het volgende:
De een krijgt yoga van een zijig mens, de ander mag met de hele familie naar de Efteling. Het is oneerlijk verdeeld.
Alleen het begin hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je zit nu met een bek vol eten dat steeds meer speeksel aan het vergaren is?
*alors Seal of Approval*quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:16 schreef alors het volgende:
Ik vond het goed. Zo, die kan hij in zijn zak steken.
Jep, maar ik weet zeker dat ze niet zal janken over haar oortjequote:Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ze kan zingen, maar daar betaal je ook voor!
Goed verwoordquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:15 schreef Stickertje het volgende:
goed gezongen maar zoutloos als je het met het origineel vergelijkt
HEUJ tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Hoi, ik val zomaar in. Mag ik meedoen?![]()
Jennie roels.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
HEUJ tuurlijk mag dat
ja vind ik ook meid
Misschien kunnen we een samenwerking aangaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
*alors Seal of Approval*
*alors Appreciation Badge*
ze laten de slechtere eerst optredenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Op die laatste kandidaten kun je dus veel minder lang stemmen? Hoe lossen ze dat op qua telling?
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een samenwerking aangaan.
Alors Ceel of Approval.
Nee ze hebben alle nummers al in het begin open gezet zei Wendy. Dus je kon ook al op de latere kandidaten stemmen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Op die laatste kandidaten kun je dus veel minder lang stemmen? Hoe lossen ze dat op qua telling?
jup en nu danger zone kandidate stemmequote:
klopt ik hem ook gelijk op zitten zoekenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
Die hele tweet van Kelly Clarkson bestaat niet.
echt?!quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
ik vermoed dat t er een is nav een eerder optredenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
Wtf!! Wat slechtquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
oh ja, nep tweets.. was ook een dingetje bij een oudere editie van the voice, waarbij niet bestaande tweets onder in beeld kwamenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb gescrolld door haar timeline tot 16 augustus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vermoed dat t er een is nav een eerder optreden
dua geen actuele tweet
Volgens mij heb ik die eerder ergens zien langskomen in een nieuwsbericht. Kelly zit echt niet live te kijken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
oh dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gescrolld door haar timeline tot 16 augustus.
Oh wacht, na wat googlen kom ik op een wat aangepaste versie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die eerder ergens zien langskomen in een nieuwsbericht. Kelly zit echt niet live te kijken.
De macht van televisie.......triest!quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
neequote:
twitter:kelly_clarkson twitterde op zondag 29-11-2015 om 22:19:42@blairgarner @JennieLenaMusic @NBCTheVoice @RTL_TVOH WHAT?!! She is so great!! I needed this! Most people suck live! Thank you God! #hope reageer retweet
Hoe komt die tweet dan terecht in een live show.... Misleidend ditquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Die tweet van Kelly Clarkson is van 29 nov
Jennie zou ook niet onder de indruk van een Seal moeten zijn ;-)quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Seal is niet onder de indruk van Jennie
wat, heb t effe gemistquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Was dat van martijn nou sarcastisch bedoelt want ik vind het niet leuk dat hij dat zo uitdraagt
Nee, ze heeft tenslotte zoveel bereikt met haar eerste twee albumsquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jennie zou ook niet onder de indruk van een Seal moeten zijn ;-)
Hij zei, wat fijn dat de coaches het zo goed met elkaar kunnen vinden. Dat er zo'n fijne sfeer hangt.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij zei, wat fijn dat de coaches het zo goed met elkaar kunnen vinden. Dat er zo'n fijne sfeer hangt.
precies ditquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Natacha eruit graag. Die uitspraak blijft elke week irritant.
Daniel ook eruit, te zwak.
Wij gaan een biertje drinken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Martijn zei.. en wat ik ook leuk vind is dat de coaches het zo goed met elkaar kunnen vinden. ..waarop anouk reageert...
Zou het klote sfeer zijn dan?quote:
Wel tof dat Kelly Clarkson op haar reageerdequote:Op vrijdag 4 december 2015 22:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Jennie gaat winnen. Er is sprake van buitenlandse interesse, dat doet het altijd goed.
En terecht dat ze gaat winnen! Zij is idd te goed.
Voorprogramma van Joss Stone, achtergrondzangeres van de beste zangeres van Nederland, me dunkt!quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ze heeft tenslotte zoveel bereikt met haar eerste twee albums
Zo in scene gezetquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel tof dat Kelly Clarkson op haar reageerde
Tuurlijk is het een klote sfeer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zou het klote sfeer zijn dan?
Want anouk reageerde van gaan we zo beginnen
Als het wat had kunnen worden, was dat dus allang gebeurd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Voorprogramma van Joss Stone, achtergrondzangeres van de beste zangeres van Nederland, me dunkt!
Dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het wat had kunnen worden, was dat dus allang gebeurd.
Soms heb je het geluk nodig van het juiste moment op de juiste plek. Niet iedereen is mediageil en houdt zich liever op de achtergrond, ondanks hun dromen. edit; en talent!quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het wat had kunnen worden, was dat dus allang gebeurd.
Denk dat Anouk gewoon niet zo'n giebelmens is dat nep vriendelijk is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een klote sfeer.
Marco en Anouk kunnen elkaar nog steeds niet luchten of zien. En volgens mij mag Sanne haar ook niet.
Vandaag een interview met Anouk in AD . Zij vertelde dat het allemaal opgeblazen was en Marco een lieve man is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een klote sfeer.
Marco en Anouk kunnen elkaar nog steeds niet luchten of zien. En volgens mij mag Sanne haar ook niet.
toch apart dat nederlanders ineens moeite hebben meer directheid & eerlijkheidquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat Anouk gewoon niet zo'n giebelmens is dat nep vriendelijk is.
Doe gewoon normaal en wees oprecht.
Dit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toch apart dat nederlanders ineens moeite hebben meer directheid & eerlijkheid
Ja, maar geloof er niks van. er hing wel een rare sfeer. Ali die alleen maar aardig was voor Anouk en die andere twee kwamen niet ineens tot conversaties met haar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:42 schreef ato het volgende:
[..]
Vandaag een interview met Anouk in AD . Zij vertelde dat het allemaal opgeblazen was en Marco een lieve man is.
DIT GWN DIT jij snapt mequote:Op vrijdag 4 december 2015 22:43 schreef Stickertje het volgende:
van mij mogen natacha & ivar naar huis
ben jij het debiele broertje van fylax?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:43 schreef Nexum het volgende:
ik wil ff mn liefde voor og3ne delen als je t niks vind ni reagere dan
Hoiquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:43 schreef Nexum het volgende:
Ivarquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:43 schreef Stickertje het volgende:
nee ken fylax niquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben jij het debiele broertje van fylax?
Deze twee inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:43 schreef Stickertje het volgende:
Maar twee eigen albums maken is op de voorgrond treden. Wat ze zegt klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Soms heb je het geluk nodig van het juiste moment op de juiste plek. Niet iedereen is mediageil en houdt zich liever op de achtergrond, ondanks hun dromen. edit; en talent!
Zij waren ook mijn favoriet, maar ik ben ze nu zat..quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:43 schreef Nexum het volgende:
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 4 december 2015 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben jij het debiele broertje van fylax?
das toch die britse komediegroepquote:
die samenzang is wel verbluffendquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:43 schreef Nexum het volgende:
Te langquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:47 schreef Nexum het volgende:
lijkt wel de finale dit
duurt echt lang namelijk
Allemaal naar huis DOEIquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:47 schreef vencodark het volgende:
Jezus, ik dacht dat The Voice klaar was?
vind ik nou ookquote:
Jess Glynne, van Rather Be en Hold my hand en andere plintklotsende hits die ik zo niet op kan noemen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Allemaal naar huis DOEI
Wat lelijk dit. Wie is het?
Adelequote:Op vrijdag 4 december 2015 22:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Alsof iemand kan tippen aan AdeleZelfs Jennie niet.
Ik let ook niet zo goed op hoor maar dacht even dat het volgende week pas verder zou gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Allemaal naar huis DOEI
Wat lelijk dit. Wie is het?
jennie is op zich ook niet zo bijzonder want ze is gwn uithaalmeisjequote:Op vrijdag 4 december 2015 22:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Alsof iemand kan tippen aan AdeleZelfs Jennie niet.
Vindt je het gek als je Adele probeert te evenarenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:49 schreef Stickertje het volgende:
staat onzeker op het podium, matige zang...
dit is bijna gênant
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Studiotje het volgende:
Hoe noem je maan na een goed bed feestje...
Volle maan
hahaah hhahaha
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Studiotje het volgende:
Volle maan
hahaah hhahaha
Verdomme.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Studiotje het volgende:
Volle maan
hahaah hhahaha
Oooh. Die zong ook zo lekker vals op de radio aan het beginquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Jess Glynne, van Rather Be en Hold my hand en andere plintklotsende hits die ik zo niet op kan noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |