vond ik ook raar & onprofessioneelquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ivar moet niet zo'n gezicht trekken bij commentaar
Naast mij op de bank wordt er gesuggereerd dat ze weer zwanger isquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Anouk.
Je merkt dat ze liever alles sugarcoaten.
Want bij anouks commentaar doet iedereen soms zo spastisch terwijl ze gelijk heeft
precies. 'Hoe durft ze'quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ivar moet niet zo'n gezicht trekken bij commentaar
Ja wie zou dat nou zijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:52 schreef Cee het volgende:
Wauw, ben echt zo benieuwd wie ze als laatste laten optreden.
marco welquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen we alle kandidaten van Sanne wegdoen? En die van Marco? En Sanne en Marco ook maar meteen?
ik denk dat je dan nog een keer mag stemmen op de 6 in de danger zone.. zonder dat ze nog een keer doen zingen want ¤quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:52 schreef Nexum het volgende:
gaan ze met die 6 danger zone kandidaten een soort sing off doen
want dan stem ik gaia door want die meid kan gwn goed zingen
o dat klinkt logischer iddquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat je dan nog een keer mag stemmen op de 6 in de danger zone.. zonder dat ze nog een keer doen zingen want ¤
stemmen maakt toch niet uit want de winnaar wordt vooraf bepaaldquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Lkw het volgende:
Misschien is het al langsgekomen, maar hoe zit dat nou met dat sms-stemmen? Degene die het eerste optreedt, heeft veel langer de tijd om sms'jes te oogsten dan degene die het laatst optreedt, toch?
Hoe moet ik dat zien? Of is het überhaupt één grote farce?
Je kunt vanaf de start al op iedereen stemmen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Lkw het volgende:
Misschien is het al langsgekomen, maar hoe zit dat nou met dat sms-stemmen? Degene die het eerste optreedt, heeft veel langer de tijd om sms'jes te oogsten dan degene die het laatst optreedt, toch?
Dat laatste.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Lkw het volgende:
Ja, dat wel. Maar je wordt pas echt gestimuleerd om te stemmen nadat iemand heeft opgetreden, lijkt me. Pas dan kun je het ook werkelijk beoordelen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt vanaf de start al op iedereen stemmen.
quote:
Ik heb dus ook mijn argwaan jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Nexum het volgende:
[..]
stemmen maakt toch niet uit want de winnaar wordt vooraf bepaald
jennie wint dit jaar ik geef het je op een briefje mee
Misschien. Maar dan kun je ook redeneren dat de latere verser in het geheugen liggen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar je wordt pas echt gestimuleerd om te stemmen nadat iemand heeft opgetreden, lijkt me. Pas dan kun je het ook werkelijk beoordelen.
Dat zeiden ze bij die Lüske ook massaal, daarom moesten ze over op plan Bquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Nexum het volgende:
[..]
stemmen maakt toch niet uit want de winnaar wordt vooraf bepaald
jennie wint dit jaar ik geef het je op een briefje mee
tja oke daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij die Lüske ook massaal, daarom moesten ze over op plan B.
shit, nu lijkt het net alsof ik dit altijd kijk![]()
Moet je nou perse zoveel in hoofdletters zettenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:00 schreef Nexum het volgende:
WTF IVAR SAFE IS HELEMAAL NI GOED
NEDA WAS VEEL BETER?!?!?!?!?!
Neda? Welke zender kijk jij?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:00 schreef Nexum het volgende:
WTF IVAR SAFE IS HELEMAAL NI GOED
NEDA WAS VEEL BETER?!?!?!?!?!
dat ben ik ookquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Moet je nou perse zoveel in hoofdletters zetten
Je lijkt wel een klein kind
neda zong gwn goed anouk had gelijk wat ivar betreftquote:
Wil niet zeggen dat dat ook niet daadwerkelijk een Plan B was dat John had klaar liggen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:59 schreef Nexum het volgende:
[..]
tja oke daar heb je ook weer gelijk in
Neda? Ik vond het werkelijk niet om aan te horen. Net als Natasha.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:01 schreef Nexum het volgende:
[..]
neda zong gwn goed anouk had gelijk wat ivar betreft
altijd?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef Max23 het volgende:
Jennie raakt me gewoon totaal niet, hoewel ze altijd zuiver zingt.
eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef Max23 het volgende:
Jennie raakt me gewoon totaal niet, hoewel ze altijd zuiver zingt.
Dat had ik met Ivar en Maan....quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Neda? Ik vond het werkelijk niet om aan te horen. Net als Natasha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |