Alsof ie staat te kijken naar een vertolking van het Italiaanse volkslied door Whitney Houston of zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker pips naast zonnebank Wendyquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
jeetje, die make-up is wel erg nude
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:02 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]
ik niet maan niet jij wel
pardonquote:
De vorige ronde nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:05 schreef Nexum het volgende:
[..]
pardon
melissa is anders heel goed hoor
mwahhhh ben ik t half mee eensquote:
Hehequote:Op vrijdag 4 december 2015 21:07 schreef Cee het volgende:
Vertel me nog een keer het verhaal van Brace, volgens mij heb ik het de vorige 29 keer gemist.
nee want stel je eens voor dat ze opbouwende kritiek geven aan de kandidatenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:07 schreef roos94 het volgende:
Geven de andere juryleden geen commentaar? :/
jou horen we anders genoeg zeikenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:07 schreef Nexum het volgende:
anouk heeft nog geen flikker gezegd wat is dit voor bullshit hallo
ik wil dr horen zeiken
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef iBenny het volgende:
Brace heeft hetzelfde gezicht als Julia van der Toorn
sorry schat als tvoh op is ben ik ni te hardequote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jou horen we anders genoeg zeiken
He wears it betterquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef iBenny het volgende:
Brace heeft hetzelfde gezicht als Julia van der Toorn
Wat een Zuidamerikaanse powervrouw uit Portugal.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die meid geeft zichzelf een schouderklopje
hij is geen rapperquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef bleiblei het volgende:
Echt, wat doet zo een kansloze omlaag gevallen nederrappert in The Voice.
Hoe triest ben je dan om te leunen op je mattie in de jury.
SHAMONEquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is geen rapper
tevens: goedenavond allen!
Oh ja, we noemden dat toendertijd "R&B"quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is geen rapper
tevens: goedenavond allen!
ah, tis me gelijk duidelijkquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, we noemden dat toendertijd "R&B".
Is niet voor niets uitgestorven.
ik ga mn avondeten maar eens even in de pan mikkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er weer eentje in m'n giecheltje!
Que?quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah, tis me gelijk duidelijk
jij bent de sfeermaker deze avond
De meesten gebruiken de wc-pot, maar ik hou je niet tegen Shamone.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ga mn avondeten maar eens even in de pan mikken
ik gok op dave en ivarquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
De meesten gebruiken de wc-pot, maar ik hou je niet tegen Shamone.
jij moet helemaal niksquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Que?
Of moeten we allemaal voor juichen voor een aan lager wal geraakt figuur die met hulp van een vriendje voor een (seizoens)herkansing gaat op de Nederlandse TV?
Ik denk dat alleen de coaches van de kandidaten deze week hun loftrompet mogen laten schallen.quote:
Ali zei toch ook wat over Dave?quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de coaches van de kandidaten deze week hun loftrompet mogen laten schallen.
ze zeiden net dat neda gaat optreden dus dan moet anouk wel wat zeggequote:Op vrijdag 4 december 2015 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de coaches van de kandidaten deze week hun loftrompet mogen laten schallen.
Ik vind dat ze een beetje een bolle toet heeft, of het is slechte make up. Ik dacht misschien toch zwanger of een hormoonbehandeling /SHOquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
lelijke belichting, je ziet elke rimpel van anouk
Dat laatste vooral ja, heel pafferig voor haar doen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een beetje een bolle toet heeft, of het is slechte make up. Ik dacht misschien toch zwanger of een hormoonbehandeling /SHO
Talpa is blij met ze in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Die twee hebben wel een prominent plekje.
Anouk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verdient er in Nederland een artiest miljoenen met Engelstalige muziek? Altijd kansloos dit. Wil je het in Nederland maken moet je gewoon Nederlandstalig zingen.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:31 schreef Cee het volgende:
Zo'n crowd, fantastisch!
Wen er maar niet te veel aan, jongen.
Mwah die heeft max 1-2 miljoen netto.quote:
en dan gezellig optreden bij tros muziekfeestquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verdient er in Nederland een artiest miljoenen met Engelstalige muziek? Altijd kansloos dit. Wil je het in Nederland maken moet je gewoon Nederlandstalig zingen.
Welke artiest die Nederlands zingt zou meer hebben dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mwah die heeft max 1-2 miljoen netto.
Heeft Jan Smit en al die andere paupers geen windeieren gelegdquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan gezellig optreden bij tros muziekfeest
Jan Smit, Frans Bauer, Gordon etc hebben allen rond de 10 miljoen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Welke artiest die Nederlands zingt zou meer hebben dan?
Marco ook niet meer toch?
Wel een andere generatie toch? Zou er nog zoiets kunnen in de huidige tijd?quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jan Smit, Frans Bauer, Gorden etc hebben allen rond de 10 miljoen.
Jan Smit is vrij jong. Zou zo aan The Voice meekunnen doenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wel een andere generatie toch? Zou er nog zoiets kunnen in de huidige tijd?
Ali neemt even de regiequote:Op vrijdag 4 december 2015 21:45 schreef Stickertje het volgende:
marco & sanne worden ondergesneeuwd door anouk & ali...
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:47 schreef Nexum het volgende:
ivar trekt echt zon gezicht van
bitch nobody's wife en birds waren je enige 2 grote hits hoe durf je mij te beledigen
vuile sloerie die ze er is
ivar is gwn stom
Hehe idd. Anouk is echt een beetje 'ander terrein' de hele tijd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Anouk.
Je merkt dat ze liever alles sugarcoaten.
Want bij anouks commentaar doet iedereen soms zo spastisch terwijl ze gelijk heeft
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ivar moet niet zo'n gezicht trekken bij commentaar
vond ik ook raar & onprofessioneelquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Naast mij op de bank wordt er gesuggereerd dat ze weer zwanger isquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Anouk.
Je merkt dat ze liever alles sugarcoaten.
Want bij anouks commentaar doet iedereen soms zo spastisch terwijl ze gelijk heeft
precies. 'Hoe durft ze'quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja wie zou dat nou zijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:52 schreef Cee het volgende:
Wauw, ben echt zo benieuwd wie ze als laatste laten optreden.
marco welquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen we alle kandidaten van Sanne wegdoen? En die van Marco? En Sanne en Marco ook maar meteen?
ik denk dat je dan nog een keer mag stemmen op de 6 in de danger zone.. zonder dat ze nog een keer doen zingen want ¤quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:52 schreef Nexum het volgende:
gaan ze met die 6 danger zone kandidaten een soort sing off doen
want dan stem ik gaia door want die meid kan gwn goed zingen
o dat klinkt logischer iddquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat je dan nog een keer mag stemmen op de 6 in de danger zone.. zonder dat ze nog een keer doen zingen want ¤
stemmen maakt toch niet uit want de winnaar wordt vooraf bepaaldquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Lkw het volgende:
Misschien is het al langsgekomen, maar hoe zit dat nou met dat sms-stemmen? Degene die het eerste optreedt, heeft veel langer de tijd om sms'jes te oogsten dan degene die het laatst optreedt, toch?
Hoe moet ik dat zien? Of is het überhaupt één grote farce?
Je kunt vanaf de start al op iedereen stemmen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Lkw het volgende:
Misschien is het al langsgekomen, maar hoe zit dat nou met dat sms-stemmen? Degene die het eerste optreedt, heeft veel langer de tijd om sms'jes te oogsten dan degene die het laatst optreedt, toch?
Dat laatste.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Lkw het volgende:
Ja, dat wel. Maar je wordt pas echt gestimuleerd om te stemmen nadat iemand heeft opgetreden, lijkt me. Pas dan kun je het ook werkelijk beoordelen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt vanaf de start al op iedereen stemmen.
quote:
Ik heb dus ook mijn argwaan jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Nexum het volgende:
[..]
stemmen maakt toch niet uit want de winnaar wordt vooraf bepaald
jennie wint dit jaar ik geef het je op een briefje mee
Misschien. Maar dan kun je ook redeneren dat de latere verser in het geheugen liggen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar je wordt pas echt gestimuleerd om te stemmen nadat iemand heeft opgetreden, lijkt me. Pas dan kun je het ook werkelijk beoordelen.
Dat zeiden ze bij die Lüske ook massaal, daarom moesten ze over op plan Bquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef Nexum het volgende:
[..]
stemmen maakt toch niet uit want de winnaar wordt vooraf bepaald
jennie wint dit jaar ik geef het je op een briefje mee
tja oke daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij die Lüske ook massaal, daarom moesten ze over op plan B.
shit, nu lijkt het net alsof ik dit altijd kijk![]()
Moet je nou perse zoveel in hoofdletters zettenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:00 schreef Nexum het volgende:
WTF IVAR SAFE IS HELEMAAL NI GOED
NEDA WAS VEEL BETER?!?!?!?!?!
Neda? Welke zender kijk jij?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:00 schreef Nexum het volgende:
WTF IVAR SAFE IS HELEMAAL NI GOED
NEDA WAS VEEL BETER?!?!?!?!?!
dat ben ik ookquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Moet je nou perse zoveel in hoofdletters zetten
Je lijkt wel een klein kind
neda zong gwn goed anouk had gelijk wat ivar betreftquote:
Wil niet zeggen dat dat ook niet daadwerkelijk een Plan B was dat John had klaar liggen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:59 schreef Nexum het volgende:
[..]
tja oke daar heb je ook weer gelijk in
Neda? Ik vond het werkelijk niet om aan te horen. Net als Natasha.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:01 schreef Nexum het volgende:
[..]
neda zong gwn goed anouk had gelijk wat ivar betreft
altijd?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef Max23 het volgende:
Jennie raakt me gewoon totaal niet, hoewel ze altijd zuiver zingt.
eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef Max23 het volgende:
Jennie raakt me gewoon totaal niet, hoewel ze altijd zuiver zingt.
Dat had ik met Ivar en Maan....quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Neda? Ik vond het werkelijk niet om aan te horen. Net als Natasha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |