Ik vind dat ze een beetje een bolle toet heeft, of het is slechte make up. Ik dacht misschien toch zwanger of een hormoonbehandeling /SHOquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
lelijke belichting, je ziet elke rimpel van anouk
Dat laatste vooral ja, heel pafferig voor haar doen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een beetje een bolle toet heeft, of het is slechte make up. Ik dacht misschien toch zwanger of een hormoonbehandeling /SHO
Talpa is blij met ze in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Die twee hebben wel een prominent plekje.
Anouk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verdient er in Nederland een artiest miljoenen met Engelstalige muziek? Altijd kansloos dit. Wil je het in Nederland maken moet je gewoon Nederlandstalig zingen.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:31 schreef Cee het volgende:
Zo'n crowd, fantastisch!
Wen er maar niet te veel aan, jongen.
Mwah die heeft max 1-2 miljoen netto.quote:
en dan gezellig optreden bij tros muziekfeestquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verdient er in Nederland een artiest miljoenen met Engelstalige muziek? Altijd kansloos dit. Wil je het in Nederland maken moet je gewoon Nederlandstalig zingen.
Welke artiest die Nederlands zingt zou meer hebben dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mwah die heeft max 1-2 miljoen netto.
Heeft Jan Smit en al die andere paupers geen windeieren gelegdquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan gezellig optreden bij tros muziekfeest
Jan Smit, Frans Bauer, Gordon etc hebben allen rond de 10 miljoen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Welke artiest die Nederlands zingt zou meer hebben dan?
Marco ook niet meer toch?
Wel een andere generatie toch? Zou er nog zoiets kunnen in de huidige tijd?quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jan Smit, Frans Bauer, Gorden etc hebben allen rond de 10 miljoen.
Jan Smit is vrij jong. Zou zo aan The Voice meekunnen doenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wel een andere generatie toch? Zou er nog zoiets kunnen in de huidige tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |