Wat ik wel weet is dat er in Latakia geen isis en al nusra zitten maar al die turkmenen daar worden door mensen hier al nusra genoemd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:23 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dan ken jij de Turkse media nog niet
ook al hebben ze martelkamers,quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de SAA erger is. Ik ben benieuwt hoe groot de martelkelders zijn. Zou me niets verbazen als er 300 man in kunnen. Deze martelkelders zijn vergelijkbaar met concentratiekampen uit de tweede wereldoorlog.
Nope, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah k. Dus al Nusra valt eigenlijk wel mee?
Juist als het underground gebeurt op industriele schaal is het gevaarlijk. Je hebt gelijk dat amerikanen ook martelen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:25 schreef Mytho het volgende:
[..]
ook al hebben ze martelkamers,
ze lopen niet te showen met martel en executie videos.
en er bestaan geen landen die met schone handen oorlog voeren, amerikanen kunnen ook martelen.
In vergelijking met Assad wel toch?quote:
Kom je nog met bewijs of blijf je maar weer eens wat roepen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Juist als het underground gebeurt op industriele schaal is het gevaarlijk. Je hebt gelijk dat amerikanen ook martelen.
Ik zeg alleen dat assad wss erger is. Maar ik noem ze niet gematigd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:28 schreef marsan het volgende:
[..]
In vergelijking met Assad wel toch?
Mss heeft markito nog een tweet?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kom je nog met bewijs of blijf je maar weer eens wat roepen?
heb jij bewijzen dan? of alleen verhalen? zullen vast wel bestaan onthoofding /martel videos van SAA. maar ik kan ze niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Juist als het underground gebeurt op industriele schaal is het gevaarlijk. Je hebt gelijk dat amerikanen ook martelen.
In vergelijking tot Assad vind jij ze gematigd toch?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat assad wss erger is. Maar ik noem ze niet gematigd.
Google naar "caesar syrie". Om je geheugen op te frissen, hitler/assad anno 2015 :quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kom je nog met bewijs of blijf je maar weer eens wat roepen?
twitter:JosephHDempsey twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 18:36:45#Russia landing ship Tsezar Kunikov rat displayed 9K38IGLA (SA-18) MANPAD during #Turkey Bosphorus strait transit https://t.co/RHNZqQbjvx reageer retweet
fotos gemaakt door de FSA logisch dat ze zo zielig mogelijk willen overkomen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Google naar "caesar syrie". Om je geheugen op te frisen, hitler/assad anno 2015 :
[ afbeelding ]
Het zijn fotos gemaakt door een ex medewerker van het leger. Het was zijn functie om het te documenteren. Niets FSA, hij is het land uitgevlucht met het materiaal.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:37 schreef Mytho het volgende:
[..]
fotos gemaakt door de FSA logisch dat ze zo zielig mogelijk willen overkomen.
ik wil videos zien waar de SAA trots laten zien hoe ze martelen en onthoofden.
zoals
http://www.liveleak.com/view?i=7ac_1386826226
http://www.liveleak.com/view?i=b9e_1383170963
wie met vuurwerk speelt kan soms wat lichaamsdelen missen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:37 schreef firefly3 het volgende:
We praten hier niet over vier onthoofdingen door wat gestoorde moordenaars per jaar. Dit zijn honderden mensen die lichaamsdelen missen door assad.
iedereen kan zeggen dat ze ex-medewerkers zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zijn fotos gemaakt door een ex medewerker van het leger. Het was zijn functie om het te documenteren. Niets FSA, hij is het land uitgevlucht met het materiaal.
Uhhh hij is opgevangen in Parijs en zijn achtergrond is al lang gescreend en bevestigd door veiligheidsdiensten. Niet voor niets vormt dit bewijs voor een toekomstige tribunaal.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:42 schreef Mytho het volgende:
[..]
iedereen kan zeggen dat ze ex-medewerkers zijn.
en vluchtelingen zeggen dat ze nog nooit in het leger hebben gediend.
ja net als de weapons of mass destruction in Irak. die niet gevonden zijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhhh hij is opgevangen in Parijs en zijn achtergrond is al lang gescreend en bevestigd door veiligheidsdiensten. Niet voor niets vormt dit bewijs voor een toekomstige tribunaal.
Als het niet in je straatje valt maak je er een complot van waarbij westerse inlichtingendiensten het fout hebben of samenzweren...quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:47 schreef Mytho het volgende:
[..]
ja net als de weapons of mass destruction in Irak. die niet gevonden zijn
als het in je straatje valt , gelijk geloven dat het de waarheid is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het niet in je straatje valt maak je er een complot van waarbij westerse inlichtingendiensten het fout hebben of samenzweren...
Het is waarschijnlijker dat de fotos echt zijn dan dat iemand flink heeft lopen fotoshoppen en succesvol liegt over zijn achtergrond... waarom ga je voor het minst waarschijnlijke uit?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:55 schreef Mytho het volgende:
[..]
als het in je straatje valt , gelijk geloven dat het de waarheid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |