abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158679575
Ik vind zo'n insert er altijd zo vervelend uitzien. :@ Maar als je hem niet koopt heb je wel geduld nodig. N. is bijna 8 maanden en heeft maat 68 nu en past biiiiijna.
pi_158679902
Dank voor de reacties! Ga er nog even over nadenken (en tot die tijd gaat A nog lekker in de - tijdelijke - tricot slen):)
pi_158680887
Faptist, ik woon in Papendrecht, heb hier best wat Artipoppes liggen die je eens mag komen proberen! :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 30 december 2015 @ 19:51:45 #204
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158684007
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Faptist, ik woon in Papendrecht, heb hier best wat Artipoppes liggen die je eens mag komen proberen! :)
Wat super leuk!
Ik pm je O+
pi_158686268
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:24 schreef faptist het volgende:

[..]

Woon je in de buurt?
Ik woon in Dordt.
Misschien weleens verstandig en vooral gezellig :)

Maar.. ik heb me nu dus ingelezen op dibs en ik ga het gewoon eens proberen. :)
Ik vond het altijd iets te ver gaan, maar nu denk ik alleen maar ' wat een tof initiatief!'.
haha.. hoe dingen toch veranderen..

Vandaag liep ik met de tula in de stad en werd ik weer zo vaak aangesproken door nieuwe mama's.
Echt tof. Ik geniet er ook van om hen dan antwoord te geven en ze door te verwijzen naar een leuke draagconsulent of de fb draaggroep van onze stad.
.. op andere dagen kan dit trouwens totaal anders zijn hoor.. Niets menselijks is mij vreemd >:)
Hmm nee, Hoofddorp hier, helaas niet echt naast de deur -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158687155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:33 schreef Aerenia het volgende:
Een vraagje voor de Tula-experts, omdat ik overweeg er eentje te kopen :) Mijn baby van 2 maanden is 59cm en weegt nu 6,1 kg. Kan ik beter wachten tot ze 7kg weegt of is het (gezien haar leeftijd en grootte) sowieso aan te raden de baby insert erbij te kopen?
Ik zou wachten met kopen. Ik heb destijds ook gewacht en op HET moment dat de Tula paste was mijn uberTula daar O+ Nog elke dag verliefd op het ding :Y

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_158687607
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar HE-doeken, maar ik durf de sprong niet te wagen. :@ Straks geef ik X-100 euro uit aan een mooie doek doe ik vervolgens niet fijn vind en raak ik hem vervolgens niet weer kwijt. Is er een blend/merk dat foolproof is? Vast weer een gevalletje zoveel mensen zoveel smaken of niet? ;(
  woensdag 30 december 2015 @ 21:00:01 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158687713
Waarom zijn die doeken eigenlijk zo duur?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 30 december 2015 @ 21:01:10 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158687782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik zou wachten met kopen. Ik heb destijds ook gewacht en op HET moment dat de Tula paste was mijn uberTula daar O+ Nog elke dag verliefd op het ding :Y

[ afbeelding ]
Ik hoopte eigenlijk wel op het figuur en haar van die chick toen ik zo'n draagzak bestelde. Helaas helaas :+

Ik ga die met vosjes dit weekend uitproberen met neefje :)
Ben benieuwd!
  woensdag 30 december 2015 @ 21:07:15 #210
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158688152
Phaidra,
Ik ben regelmatig in Hoofddorp, want ik maak mijn moeder zo blij met een middagje winkelen daar (ja echt.. haha).
Dus mocht ik na Marjolijntje nog niets wijzer zijn ga ik graag op je aanbod in.

Aerenia,
Ik zou ook wachten. Ik kon niet wachten en kocht de ubervette glitter unicorn tula. Paste Ro er eindelijk in was het niets voor me. Kon de tula weer de verkoop in.
Een tula is redelijk waardevast en je kunt altijd wel aan je favoriete komen zonder veel bij te betalen. Of het moet een of andere exclusive zijn.. maar dat is net zo met draagdoeken.
pi_158688667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:07 schreef faptist het volgende:
Phaidra,
Ik ben regelmatig in Hoofddorp, want ik maak mijn moeder zo blij met een middagje winkelen daar (ja echt.. haha).
Dus mocht ik na Marjolijntje nog niets wijzer zijn ga ik graag op je aanbod in.

Aerenia,
Ik zou ook wachten. Ik kon niet wachten en kocht de ubervette glitter unicorn tula. Paste Ro er eindelijk in was het niets voor me. Kon de tula weer de verkoop in.
Een tula is redelijk waardevast en je kunt altijd wel aan je favoriete komen zonder veel bij te betalen. Of het moet een of andere exclusive zijn.. maar dat is net zo met draagdoeken.
:D Grappig! Sowieso altijd welkom!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 december 2015 @ 21:16:49 #212
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158688699
Ik zeg nooit meer dat doeken of dragers waardevast zijn :{. Heb nu beide doeken voor ruim minder dan ik ervoor heb betaald te koop staan en nog verkopen ze niet. Word er chagrijnig van }:|. Ingekakte, verzadigde markt.

/pissedoff :')
pi_158689608
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:58 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar HE-doeken, maar ik durf de sprong niet te wagen. :@ Straks geef ik X-100 euro uit aan een mooie doek doe ik vervolgens niet fijn vind en raak ik hem vervolgens niet weer kwijt. Is er een blend/merk dat foolproof is? Vast weer een gevalletje zoveel mensen zoveel smaken of niet? ;(
Het wisselt. Voor retail kan je de meeste doeken wel weer doorverkopen. Een paar patronen zijn erg populair (AP Argus, Solnce Genesis, Kokoro Ren bijvoorbeeld) terwijl andere patronen wat minder gewild zijn en dus ook goedkoper. Tip: meld je aan bij de fb-fan pagina's, zoals Artipoppe slings, All things Woven Wings, Oscha, en lees een tijdje mee. Heel leerzaam voor wat populair is, wat je zelf mooi vindt en wat de prijzen zijn (marktwaarde). Scheelt echt miskopen!

Molo: de materialen die gebruikt worden zijn vaak duurder en dragen prettiger, steviger, worden sneller zacht, etc. Ik merk echt heel veel verschil. Mijn oudste droeg ik in doeken van ca. 60 euro, maar met 10 maanden vond ik het te zwaar worden . Nu draag ik ook 10 maanden maar heb ik nog nergens last van.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 december 2015 @ 21:34:13 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158689674
Ah ok, duidelijk en logisch ook wel ja :Y
pi_158689841
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef GotC het volgende:
Ik zeg nooit meer dat doeken of dragers waardevast zijn :{. Heb nu beide doeken voor ruim minder dan ik ervoor heb betaald te koop staan en nog verkopen ze niet. Word er chagrijnig van }:|. Ingekakte, verzadigde markt.

jouw Shona wacht gewoon tot april O-) dan mag ik hopelijk weer een doek kopen
pi_158689910
quote:

Ja momenteel is het wel lastig. Ik hoop dat het over een maandje weer wat beter wordt. Ik wil ook wat verkopen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 december 2015 @ 21:40:04 #217
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158690032
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja momenteel is het wel lastig. Ik hoop dat het over een maandje weer wat beter wordt. Ik wil ook wat verkopen.
Ik hoop het ook. Rond december is het altijd kak, maar het is gewoon irritant als je besloten hebt iets te verkopen en het verkoopt niet :+.

Cassandra, :D :*.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:07:04 #218
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158691500
quote:

-O-
Lijkt me heel rot.
Dat is ook een reden waarom ik het moeilijk vind om een duurdere doek te kopen. De goedkope die ik nu heb (yaro) ben ik zo weer kwijt, maar oscha's and up... daar heb je wel weer een specifieke koper voor nodig die dan net funds moet hebben. Hopelijk trekt het snel weer aan!
pi_158691774
En ik wil juist nog een doek erbij maar heb een ietwat beperkt budget en weet daarom totaal niet wat te kopen. Wil een doek die net zo fijn is als de Didymos Fishes die ik heb (overgenomen van Moppert) maar ik kom er niet uit en weet er te weinig van.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:15:29 #220
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158691970
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:07 schreef faptist het volgende:

[..]

-O-
Lijkt me heel rot.
Dat is ook een reden waarom ik het moeilijk vind om een duurdere doek te kopen. De goedkope die ik nu heb (yaro) ben ik zo weer kwijt, maar oscha's and up... daar heb je wel weer een specifieke koper voor nodig die dan net funds moet hebben. Hopelijk trekt het snel weer aan!
Meestal gaat het wel ok in de internationale markt, laat je er niet door tegenhouden :). En in het ergste geval lever je een paar tientjes in.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:17:33 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158692099
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:11 schreef Malteser het volgende:
En ik wil juist nog een doek erbij maar heb een ietwat beperkt budget en weet daarom totaal niet wat te kopen. Wil een doek die net zo fijn is als de Didymos Fishes die ik heb (overgenomen van Moppert) maar ik kom er niet uit en weet er te weinig van.
Wat vind je er zo fijn aan? Heeft het wat rek of juist helemaal niet, is het heel zacht, is het heel sterk? :)
pi_158692397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:11 schreef Malteser het volgende:
ik kan wel wat meenemen naar de meet dat je kan proberen? Heb inmiddels zat :') al zijn er dan drie doeken op reis bedenk ik me nu -O-
Ik heb een volledig ingedragen natibaby 30% hennep 70% katoen te leen die erg fijn draagt, en ik heb een net nieuwe linnen blend die ik ook super vind, zit als een huis, maar is net nieuw en dus vrij stug, ik weet nog niet of hij zo stevig zit omdat hij zo stug is of dat die blend super fijn is.

Eigenlijk ben je hier nog niet mee geholpen of wel :')
Ik heb in ieder geval een ellevil, een tula, twee natibabys en een yaro die je kan voelen/proberen, alleen is de yaro een maat vier. Ik heb verder een nona, nog een natibaby en een Oscha die op reis zijn, maar de Oscha kan ik zo ophalen
pi_158705564
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het wisselt. Voor retail kan je de meeste doeken wel weer doorverkopen. Een paar patronen zijn erg populair (AP Argus, Solnce Genesis, Kokoro Ren bijvoorbeeld) terwijl andere patronen wat minder gewild zijn en dus ook goedkoper. Tip: meld je aan bij de fb-fan pagina's, zoals Artipoppe slings, All things Woven Wings, Oscha, en lees een tijdje mee. Heel leerzaam voor wat populair is, wat je zelf mooi vindt en wat de prijzen zijn (marktwaarde). Scheelt echt miskopen!
Dat laatste heb ik inderdaad gedaan, maar ik blijf het spannend vinden. Ik heb mijn oog laten vallen op een Solnce Genesis, maar daar zijn weer zoveel blends en kleuren in mogelijk. Ik kijk het nog wel even aan, wie weet durf ik het nooit. :D
pi_158705724
Dank jullie wel faptist en Cassandra :* ik heb gisteren een andere knoop (kangaroo) geprobeerd met m'n geweven doek (ben even de naam kwijt) en daar heeft ze heerlijk een paar uurtjes in gehangen O+ m'n lieve propje O+

Nu sparen voor een Tula :D
  donderdag 31 december 2015 @ 12:45:42 #225
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158708758
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:05 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik inderdaad gedaan, maar ik blijf het spannend vinden. Ik heb mijn oog laten vallen op een Solnce Genesis, maar daar zijn weer zoveel blends en kleuren in mogelijk. Ik kijk het nog wel even aan, wie weet durf ik het nooit. :D
Ik heb best veel Solnce's en er nog veel meer gehad,
Ze hebben hele diverse doeken en heeeeeeeel veel kleuren idd :D
Ze hebben nu ook iets als een softweave die is extra zacht :9
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158709179
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:45 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik heb best veel Solnce's en er nog veel meer gehad,
Ze hebben hele diverse doeken en heeeeeeeel veel kleuren idd :D
Ze hebben nu ook iets als een softweave die is extra zacht :9
En bevielen ze allemaal goed of waren er ook duidelijk mindere? En is softweave ook stevig? /noob. :P
  donderdag 31 december 2015 @ 13:09:19 #227
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158709483
Ja softweave is ook stevig ik draag er mijn bijna 2 jarige mee..
Ik vond de neon lime niet zo fijn

Je kan ook aan mijn 2 genesis zien dat er verschil in dikte en weving zit

4e van boven en 7e van boven
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158710731
Duidelijk verschil inderdaad! Ik ga de FB pagina's eens in de gaten houden. :s)
pi_158711571
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat vind je er zo fijn aan? Heeft het wat rek of juist helemaal niet, is het heel zacht, is het heel sterk? :)
De doek voelt heerlijk zacht, is wat dikker maar laat zich fijn spannen en zit dan als een huis. Twix zakt er niet in uit. Heerlijk gewoon!
Ik heb ook een Hoppediz Chicago, die is dunner, daardoor een tikje makkelijker te spannen dan de Didymos maar zakt eerder uit.

Ik lijk dus een dikkere, zachte doek fijner te vinden. Dat 'zit als een huis gevoel' is wat ik graag wil.
pi_158711613
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik kan wel wat meenemen naar de meet dat je kan proberen? Heb inmiddels zat :') al zijn er dan drie doeken op reis bedenk ik me nu -O-
Ik heb een volledig ingedragen natibaby 30% hennep 70% katoen te leen die erg fijn draagt, en ik heb een net nieuwe linnen blend die ik ook super vind, zit als een huis, maar is net nieuw en dus vrij stug, ik weet nog niet of hij zo stevig zit omdat hij zo stug is of dat die blend super fijn is.

Eigenlijk ben je hier nog niet mee geholpen of wel :')
Ik heb in ieder geval een ellevil, een tula, twee natibabys en een yaro die je kan voelen/proberen, alleen is de yaro een maat vier. Ik heb verder een nona, nog een natibaby en een Oscha die op reis zijn, maar de Oscha kan ik zo ophalen
Ik zou graag wat van je doeken voelen op de meet! Thanks! :)
pi_158713388
Ik ben me ook aan het oriënteren op een draagdoek. Heb nu een rekbare, maar daar wordt hij nu wel wat zwaar voor en ik vind het een geprop om hem goed erin te krijgen omdat je die zonder baby knoopt. In het begin erg fijn, maar nu niet meer.

Ik heb dus ook wel interesse in wat dingen uitproberen/voelen op de meet, er vanuitgaande dat ik erbij ben.
pi_158714244
Als er behoefte is aan nog meer doekgefriemel wil ik er ook best wat meenemen. :+
pi_158714413
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:19 schreef Selvaria het volgende:
Als er behoefte is aan nog meer doekgefriemel wil ik er ook best wat meenemen. :+
^O^
pi_158717164
Ik heb net een nieuwe Manduca voor me eige gekocht! *O*

We dragen nu nog in een doek, maar ik krijg er geen liefde voor, helaas. Ik vind het best onhandig en gedoe en ik neem de doek niet lekker even mee. Hij past nu nog net niet lekker in de draagzak, maar dat duurt niet lang meer! *O*
pi_158738686
Ik zoek eigenlijk een kleurige, soepele, wat lichtere maar toch stevige doek voor erbij. Tips?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158741204
Girasol?
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:02:14 #237
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158741717
Of de okinami van Sel!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:05:47 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158741784
Of de Orion Shona van mij! :P
pi_158742131
Voor erbij zoek ik iets onder 100euro
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:55:14 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158742822
Vandaag mijn Tula Sly (met vosjes O+ ) uitgeprobeerd met leen baby :+
Die vond het geweldig, en hij was gelukkig super makkelijk om te doen (anders kon hij nog mooi terug naar webshop).
Dus hij mag nu lekker in de kast wachten tot mijn eigen baby er is :)
pi_158744448
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:02 schreef pinquit het volgende:
Of de okinami van Sel!
O ja, of die natuurlijk! *O*
Maar die is misschien wat duur voor erbij. :P
pi_158744635
Vanaf wanneer mag een baby ook weer op de rug in de Manduca? Vanaf dat ze goed kunnen zitten toch?
Ik gebruik nu nog de Marsupi op de buik, maar die bijna 9 kilo vinden mijn schouders echt niet meer zo tof.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158745878
Yaro yolka. Nona is ook super fijn, maar nog lang niet soepel :')
pi_158757575
Ik heb een rekbare doek gewonnen met een loterij voor serious request. Ik haat rekbaar :')
Nouja misschien leuk als kraamcadeau voor iemand anders
pi_158759685
Wie kan mij als doekennitwit op weg helpen? Ik heb J een aantal keer gedragen in een rekbare doek. Hij was toen veel te onrustig en bleef zich meestal verzetten, dus dat was niet echt een succes. Nu het medisch gezien beter gaat, wil ik toch weer proberen of hij het fijn vindt in een doek.

Ik heb het zojuist even geprobeerd aan de hand van youtube met een (niet rekbare) doek geknoopt met een FWCC. Hoe voorkom ik de volgende keer:
- dat de doek snijdt bij mijn oksel
- dat die banen die onderaan kruisen een prop worden
- dat de bovenkant van de doek (bij het ruggetje) vrij los zit
En hoe 'moeten' de armpjes zitten?
pi_158759904
Ik vind solnce niet fijn. Alle die ik heb gebruikt zijn te dik voor mij. Aanspannen met zoveel doek in mijn handen vond ik ruk ;( .
♥ J & S
pi_158760006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:27 schreef Hupje het volgende:
Wie kan mij als doekennitwit op weg helpen? Ik heb J een aantal keer gedragen in een rekbare doek. Hij was toen veel te onrustig en bleef zich meestal verzetten, dus dat was niet echt een succes. Nu het medisch gezien beter gaat, wil ik toch weer proberen of hij het fijn vindt in een doek.

Ik heb het zojuist even geprobeerd aan de hand van youtube met een (niet rekbare) doek geknoopt met een FWCC. Hoe voorkom ik de volgende keer:
- dat de doek snijdt bij mijn oksel
- dat die banen die onderaan kruisen een prop worden
- dat de bovenkant van de doek (bij het ruggetje) vrij los zit
En hoe 'moeten' de armpjes zitten?
- Zat de doek miss iets te hoog vanwege je oksel?
- Voor de prop moet je zorgen dat de banen eventueel netjes over elkaar legt ipv samen vouwt als een harmonica (als je me begrijpt?). Ik weet niet hou oud J is maar je kan ook een twist maken onder de billen.
- armpjes mogen zoals J dat zelf fijn vind. Hier meestal echt als een kikker maar soms een armpje langs mijn zij. Bovenkant van de doek is echt een kwestie van strakker aanspannen. Als je de binnenkant van de rail van de doek pakt vanuit je nek en dat aanspant heb je de bovenkant van de doek.

Welk filmpje heb je gebruikt :)?
♥ J & S
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:51:32 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158761968
Snijden in de oksel kan je voorkomen door de doek horizontaal strak te trekken (dus echt recht opzij) ipv omhoog, en 'm daarna pas over je schouder te draperen.
KuikenGuppy
pi_158762280
Schoonzus met Baby Bjorn zag gisteren onze Tula en appt net dat ze er ook eentje besteld heeft. ^O^ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_158762659
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Schoonzus met Baby Bjorn zag gisteren onze Tula en appt net dat ze er ook eentje besteld heeft. ^O^ .
Dat is goed nieuws!!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:24:03 #251
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158762705
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:36 schreef klaprooss het volgende:
Ik vind solnce niet fijn. Alle die ik heb gebruikt zijn te dik voor mij. Aanspannen met zoveel doek in mijn handen vond ik ruk ;( .
Ik ben heeeeeel benieuwd wat je denkt over de cranberries of the wildling. De dunnere weave en de softweave is heel anders.

Ik vind het absurd hoe dik sommige zijn idd.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158763943
Dankjewel voor de tips! Morgen nieuwe poging :)
Ik heb o.a. gekeken naar de tutorial van wrapyouinlove die in de OP genoemd staat.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:41:42 #253
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158774517
c. r. a. p.
Ik ben verliefd. Artipoppe Argus Wicked Witch. *;
Morgen als dip.
Ik ga een poging wagen, maar heeft een van jullie een idee wat deze doek mij zou kosten als ik hem ergens zou kunnen vinden?
Voel me een beetje lullig als ik ga vragen wat hij kost op een fb pagina als (d)iso en dat dan blijkt dat hij 1400 euro is ofzo. Zal hij hoogstwaarschijnlijk niet zijn gezien het een katoenen doek is.. maar you get my point.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:43:40 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158774610
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef faptist het volgende:
c. r. a. p.
Ik ben verliefd. Artipoppe Argus Wicked Witch. *;
Morgen als dip.
Ik ga een poging wagen, maar heeft een van jullie een idee wat deze doek mij zou kosten als ik hem ergens zou kunnen vinden?
Voel me een beetje lullig als ik ga vragen wat hij kost op een fb pagina als (d)iso en dat dan blijkt dat hij 1400 euro is ofzo. Zal hij hoogstwaarschijnlijk niet zijn gezien het een katoenen doek is.. maar you get my point.
Dit stond er op FB, retailprijzen. Geen idee wat mv ervan is. Enne geen katoentje ;):
80% Egyptian cotton 20% linen
Size 3(¤240) Size 4(¤260) Size 6(¤300) Size 7(¤ 320)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:45:42 #255
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158774704
Say what now?

*O* Ooit is hij dus van mij *O*
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:59:00 #256
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_158775341
Helaas zijn de retailprijzen niet de prijzen waar ze daarna nog voor gaan. Not to burst any bubbles, maar je eerdere schatting zat dichter in de buurt :@

En hoi! Al 22 maanden draagplezier hier O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 23:03:50 #257
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158775543
Er stond een wicked witch 6 te koop voor 900 pas geleden.
Een argus vinden voor retail is echt heel zeldzaam of het moet een blacklabel zijn die gaan wel voor retail of onder.

[ Bericht 3% gewijzigd door Moppert op 02-01-2016 23:24:50 ]
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 23:19:23 #258
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158776163
Daarom zei ik erbij dat ik geen idee heb van mv :P. Ik volg AP totaal niet, maar retailprijzen zijn makkelijk te vinden op Google :+.
  zondag 3 januari 2016 @ 00:00:15 #259
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158777725
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 23:03 schreef Moppert het volgende:
Er stond een wicked witch 6 te koop voor 900 pas geleden.
Een argus vinden voor retail is echt heel zeldzaam of het moet een blacklabel zijn die gaan wel voor retail of onder.
Nee joh! :')
Oh de blijdschap die ik even gevoeld heb.
Haha

Nouja.. Dan maar extra bidden voor de dip morgen. *hoopvol* O+
  maandag 4 januari 2016 @ 20:59:00 #260
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158828735
Wat is een dip?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_158829182
quote:
11s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Wat is een dip?
Een soort lootje. Een doek wordt aangeboden voor bijvoorbeeld 50 lootjes (dips) van ¤5. Je koopt er 1 door een Google formulier in te vullen. Als alle dips verkocht zijn, betaal je via PayPal en als iedereen betaald heeft wordt de winnaar getrokken via random.org.

Vorm van online gokken, basically.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158834818
Jeetje, wat een prijzen zie ik voorbij komen :{ Een mooie en vooral kwalitatief goede doek hoeft voor ons echt niet de allergoedkoopste te zijn, ook met het oog op een evt tweede ooit, maar 900+ is weer het andere uiterste.. Hopelijk heb je geluk morgen fap! :)

Morgen hebben we een draagconsult, ik geloof dat de consulent zowel een rekbare als een geweven doek gaat laten zien. Heb nog niet de tijd gehad me er erg in te verdiepen, man wel al meer, die ziet het al helemaal zitten :D Ben benieuwd hoe moeilijk het knopen gaat zijn, vind het er altijd ingewikkeld uitzien op foto's :@
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:20:15 #263
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158840353
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Een soort lootje. Een doek wordt aangeboden voor bijvoorbeeld 50 lootjes (dips) van ¤5. Je koopt er 1 door een Google formulier in te vullen. Als alle dips verkocht zijn, betaal je via PayPal en als iedereen betaald heeft wordt de winnaar getrokken via random.org.

Vorm van online gokken, basically.
Aha, klinkt leuk :D
Heb je gewonnen fap?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:41:37 #264
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158842852
We hebben een Tula! O+

Het is de skyscape geworden :)

[ Bericht 23% gewijzigd door pinquit op 05-01-2016 12:07:08 ]
pi_158846454
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:41 schreef pinquit het volgende:
We hebben een Tula! O+

Het is de skyscape geworden :)

[ afbeelding ]
Die is tof zeg!
O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:21:44 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158846544
Nu elke dag even een beetje aan Alex zn beentjes trekken, zodat ie er snel in past :P
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:40:45 #267
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158850250
Leuk pinq!
Ziggy played guitar
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:19:23 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158852861
Oh die is leuk Pinq!
pi_158865418
Leuk pinq O+

Ik denk vast te moeilijk.. Ik kan geen vrienden worden met de rs. Maar ik weet niet hoe ik G handig naar de opvang/go krijg. Ik heb m nu gehaald en gebracht op de arm, maar vanaf maandag heb ik ook nog mijn kolf bij mij en zijn spullen, bovendien wordt hij straks zwaarder en gaat dat onhandig. Doek vind ik geen optie, ik woon namelijk op 200 meter afstand, dat is de moeite van het knopen niet. Bovendien duurt dat langer en is hij meer aan het jengelen dan dat ik erover doe om bij het kdv te komen.
Storchenwiege kan ik niet mee overweg.
Nou heb ik een tula, maar daar is hij nog te klein voor.
Toch op zoek naar een andere draagzak? :{ hij zit nu in maat 62..

Oh gaat alleen om brengen trouwens :') als ik m haal is de doek wel handig, want ik haal hem rond etenstijd, dan kan hij direct in de doek blijven zodat ik kan koken en eten
pi_158865471
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Leuk pinq O+

Ik denk vast te moeilijk.. Ik kan geen vrienden worden met de rs. Maar ik weet niet hoe ik G handig naar de opvang/go krijg. Ik heb m nu gehaald en gebracht op de arm, maar vanaf maandag heb ik ook nog mijn kolf bij mij en zijn spullen, bovendien wordt hij straks zwaarder en gaat dat onhandig. Doek vind ik geen optie, ik woon namelijk op 200 meter afstand, dat is de moeite van het knopen niet. Bovendien duurt dat langer en is hij meer aan het jengelen dan dat ik erover doe om bij het kdv te komen.

Oh gaat alleen om brengen trouwens :') als ik m haal is de doek wel handig, want ik haal hem rond etenstijd, dan kan hij direct in de doek blijven zodat ik kan koken en eten
Kinderwagen een optie? En hem voorlopig brengen op de arm en daarna thuis je kolf ophalen?
Tegen de tijd dat hij echt zwaarder wordt om dat stuk te dragen, past hij misschien wel in de Tula.
pi_158865531
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Leuk pinq O+

Verkleiner voor de tula kopen of van iemand lenen?
pi_158865544
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:33 schreef Malteser het volgende:

[..]

Kinderwagen een optie? En hem voorlopig brengen op de arm en daarna thuis je kolf ophalen?
Tegen de tijd dat hij echt zwaarder wordt om dat stuk te dragen, past hij misschien wel in de Tula.
kinderwagen staat boven, die wordt nooit gebruikt. Beneden staat hij in de weg. Ik vind hem nu al zwaar, hij maakt er sport van om naar achter te hangen haha. Misschien dat ik inderdaad maar heen en weer loop..
pi_158865561
Insert heb ik, maar niet gebruikt vanwege de gedwongen m houding. Maar dat is voor dat kleine stukje niet zon ramp denk ik ^O^
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:46:31 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158865597
Gedwongen m houding?
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:03:40 #275
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158866583
Ik breng J. in de maxicosi op het wagenonderstel naar de opvang. Ik ga echt niet voor die 5 minuten knopen :P tegen de tijd dat hij in de Tula past wil ik hem daarin brengen.

Hmz, ik had een draagconsulente gemaild over dat ik een consult wilde. Ik blijf last van mijn schouders hebben bij het dragen en hoopte dat zij me nog wat kon helpen bij het knopen. Ik had 2 foto's meegestuurd en ze reageerde met: het is echt heel goed geknoopt! Zij kan me niet helpen, ze raadt aan naar een fysio te gaan voor mijn schouders. Wel een compliment natuurlijk, maar ook erg jammer -O- Ik hoopte op een makkelijke oplossing. Nu draag ik eigenlijk maar weinig.
Ziggy played guitar
pi_158867042
Marsupi proberen Cassandra? Daar zit ie zo in. En is t/m maat 74, dus juist voor kleine baby's.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158869095
Toch nog even oefenen met de Storchenwiege? Anders inderdaad mc op onderstel, die kan je ook inklappen zodat ie niet zo in de weg staat.

MB, wat vervelend! Kan het liggen ana de draagkracht van je doek? Ik merk echt duidelijk verschil, bij mijn Hoppediz kreeg ik veel meer last van mijn rug/schouders dan bij mijn andere doeken.

Ik heb net een vriendin die weer zwanger is geholpen met knopen zodat ze straks haar nieuwe mini thuis lekker kan dragen terwijl ze met haar andere kindje kan spelen. O+
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:44:36 #278
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158871288
Ik zou gewoon die insert gebruiken voor dat kleine stukje, Cassandra. Of anders een rolletje maken met een hydrofiel en hem daar op zetten. Ik vind die babyinsert van de Tula ook niets, veel te rechte rug hebben ze daar in.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:49:38 #279
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158871427
Bij goed gebruik zitten ze er niet met rechte rug in. Het zijn wel ondingen :Y
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158871704
Ja ga t gewoon proberen, t is echt maar vijf minuten hooguit.
Nou even uit vogelen hoe ik de tula afstel..
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:28:34 #281
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158875656
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:09 schreef Selvaria het volgende:

MB, wat vervelend! Kan het liggen ana de draagkracht van je doek? Ik merk echt duidelijk verschil, bij mijn Hoppediz kreeg ik veel meer last van mijn rug/schouders dan bij mijn andere doeken.

Ik heb net een vriendin die weer zwanger is geholpen met knopen zodat ze straks haar nieuwe mini thuis lekker kan dragen terwijl ze met haar andere kindje kan spelen. O+
Hmm, ja zou kunnen, ik weet niet hoe ik mijn doeken op draagkracht moet beoordelen :D
Ziggy played guitar
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:04:30 #282
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158876669
Welke foto had je gestuurd naar welke consulent.. Ik vind het knap dat ze het kan beoordelen vanaf een foto. Hele kleine tweaks maken echt enorm veel uit.. Het kan idd ook aan de doek liggen.

Al knoop je idd ontzettend netjes van wat ik van de foto?s kan zien :D voor mij is het al een stuk minder pijnlijk als ik de banden uit spreid zoals vroeger normaal was. of als ik het op een andere manier over mijn schouder heen leg.

[ Bericht 47% gewijzigd door Moppert op 06-01-2016 17:13:14 ]
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:17:28 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158878234
MB, keertje meteen weer?
KuikenGuppy
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:54:19 #284
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158879130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:04 schreef Moppert het volgende:
Welke foto had je gestuurd naar welke consulent.. Ik vind het knap dat ze het kan beoordelen vanaf een foto. Hele kleine tweaks maken echt enorm veel uit.. Het kan idd ook aan de doek liggen.

Al knoop je idd ontzettend netjes van wat ik van de foto?s kan zien :D voor mij is het al een stuk minder pijnlijk als ik de banden uit spreid zoals vroeger normaal was. of als ik het op een andere manier over mijn schouder heen leg.

Deze:

naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel al 2 maanden oud, die foto's. Tegenwoordig is hij wat groter en hangt ie vaak lekker scheef :+ en ik maak vaak ook geen nekrol meer.

Wat bedoel je met 'zoals vroeger normaal was'?

quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:17 schreef Burdie het volgende:
MB, keertje meteen weer?
Jah! O+
Ziggy played guitar
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:03:49 #285
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158879366
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:54 schreef MissBliss het volgende:
Wel al 2 maanden oud, die foto's. Tegenwoordig is hij wat groter en hangt ie vaak lekker scheef en ik maak vaak ook geen nekrol meer.

meer zoals een FCC
Op deze foto's mis je heel erg je achterkant en is het ook niet helemaal te zien hoe je de schouders vouwt. ik zou hierom niet zomaar een consult afwijzen..

Knopen met nekrolletje is ook makkelijker omdat je de slack die je normaal hebt dan dus in het rolletje hebt zitten dan. Die zelfde slack gaat nu aan je schouders hangen.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158879601
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:54 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel al 2 maanden oud, die foto's. Tegenwoordig is hij wat groter en hangt ie vaak lekker scheef :+ en ik maak vaak ook geen nekrol meer.

[..]

Jah! O+
Hoe heet die rode doek? Die wil ik ooooook!
pi_158879660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:03 schreef Moppert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

meer zoals een FCC
Op deze foto's mis je heel erg je achterkant en is het ook niet helemaal te zien hoe je de schouders vouwt. ik zou hierom niet zomaar een consult afwijzen..

Knopen met nekrolletje is ook makkelijker omdat je de slack die je normaal hebt dan dus in het rolletje hebt zitten dan. Die zelfde slack gaat nu aan je schouders hangen.
Mogen die extra lagen zo over je kindje heen als ze nog niet zelfstandig kunnen (gaan) zitten? Lijkt me ook fijn namelijk. O+
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:19:21 #288
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158879859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:03 schreef Moppert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

meer zoals een FCC

Wat wijder gespreid dus, ik ga het proberen. En toch een nekrol dus, check!
Ziggy played guitar
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:20:10 #289
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158879897
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Hoe heet die rode doek? Die wil ik ooooook!
Dat is de Oscha Sonora cassia! Hij is heel fijn, met lamswol :)
Ziggy played guitar
pi_158880136
Hmmm, waar kan ik die bestellen? Ik kan geen verkoop-site vinden.

Hij is echt heel mooi. O+
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:28:09 #291
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158880161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:12 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Mogen die extra lagen zo over je kindje heen als ze nog niet zelfstandig kunnen (gaan) zitten? Lijkt me ook fijn namelijk. O+
Ja! Het verschil met de FCC is dat je dan niet de basishouding goed blijft houden met de horizontale baan, (met een rekbare doek spreid je de banen ook uit over het ruggetje)
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:31:02 #292
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158880256
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hmmm, waar kan ik die bestellen? Ik kan geen verkoop-site vinden.

Hij is echt heel mooi. O+
Ik denk niet dat hij nog nieuw te vinden is, hij is ook op de oscha site uitverkocht.
Tweedehands op FB moet wel lukken.

http://www.oschaslings.com/shop/baby-wraps/sonora-cassia
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158880459
Mooie doek MissBliss! Hopelijk is er toch iets te verzinnen waardoor de pijn in je schouders minder wordt.

Wat ik me afvroeg: hoe erg is het als een doek net wat te groot is, is dat irritant? Degene bij wie ik een draagconsult had gaf aan dat een 5 straks wrs prettiger is dan een 6 voor mij, maar dat is voor manlief echt te kort. Ik zie nu dat het verschil ongeveer een halve meter is, merk je dat echt als het "over" is? Het lijkt me zoveel handiger als we allebei dezelfde doek kunnen gebruiken..

Deze kwam ik net tegen trouwens, mooi O+ Jammer genoeg alleen nog in een kleine maat -O-
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:40:32 #294
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158880531
Misschien even een berichtje sturen of ze deze doek nog hebben!

Je hebt hooguit iets langere staarten maar dat kan je netjes op een andere manier afknopen.
Ik vind het zelf totaal niet storend om langere staarten te hebben.
(zeker ook omdat een groter kind ook steeds meer stof gebruikt, en met rugdragen ook.)
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158880706
helaas, die is me toch wat prijzig.

Een hele tijd terug had iemand een rode doek met blaadjes volgens mij, die goedkoper was en ook een beetje in die kleuren. Weet iemand misschien welke ik dan kan bedoelen? :')
pi_158880742
Yaro La Vita. :Y

Edit: Tenminste, dat is wat ik direct denk bij blaadjes en goedkoper. :P
pi_158880758
Ja! Dat was het. Dankdank! :D
pi_158883394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:38 schreef onomatopee het volgende:
Mooie doek MissBliss! Hopelijk is er toch iets te verzinnen waardoor de pijn in je schouders minder wordt.

Wat ik me afvroeg: hoe erg is het als een doek net wat te groot is, is dat irritant? Degene bij wie ik een draagconsult had gaf aan dat een 5 straks wrs prettiger is dan een 6 voor mij, maar dat is voor manlief echt te kort. Ik zie nu dat het verschil ongeveer een halve meter is, merk je dat echt als het "over" is? Het lijkt me zoveel handiger als we allebei dezelfde doek kunnen gebruiken..

Deze kwam ik net tegen trouwens, mooi O+ Jammer genoeg alleen nog in een kleine maat -O-
[ afbeelding ]
Ik heb nog als het goed is een 6 liggen :p
♥ J & S
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:59:43 #299
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158893938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat was ik, was een Yaro La Vita bordeaux-black. Hij is nieuw niet meer te koop, en die van mij is inmiddels ook alweer naar een nieuwe eigenaar. Zij ging er dragers van maken, dus hij is nu in stukjes denk ik :{
Misschien dat je er via de draagdoekenmarkt(en) op facebook nog aan kunt komen? Prijs ligt rond de ¤75 voor een maat 7.
pi_158894512
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Groofsken, heel toevallig wilde ik binnenkort 1 van mijn mijn Yaro La Vita's te koop zetten, omdat ik graag een Tula wil aanschaffen en er dan wel echt een doek uit moet :@

Het gaat om deze, maat 7:

Inclusief Sleepy Dust O+

Is dit iets waar je naar op zoek bent toevallig?

Deze foto is niet van mij, maar daar kan je de 2 verschillende zijdes goed op zien:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')