abonnement Unibet Coolblue
pi_158009509
Verwacht in September 2016


Met onder andere:

- New Hero Class: Demon Hunter—Unleash the demon within as an all-new melee hero class gifted with preternatural mobility—and the ability to metamorphose into hellish new forms.

- New Feature: Artifact Weapons—Smite the Legion with class-specific weapons of lore. Unlock awesome abilities and traits, and customize your weapon to suit your needs.

- New Continent: The Broken Isles—Discover the fate of a lost night elf civilization, confront twisted fragments of the Emerald Nightmare, and hunt agents of the Legion in all-new zones.

- Boost to Level 100—Come fully prepared to battle the Legion with a level-100 character boost, and fight alongside your friends in this epic new chapter of World of Warcraft—available immediately upon pre-purchase*.

- New Feature: Order Hall—Unite fellow NPC members of your class’s order to carry out missions at your command.

- New PvP Honor System—Fight for fame, glory, and a range of new PvP-specific powers as you face the opposing faction in Arenas and Battlegrounds.

World of Warcraft: Legion Cinematic Trailer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158009823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik word ge-oneshot :7 Ik doe het met een disc priest, geen dps.

[..]

En bij commentaar:

[..]

Mijn dps (healer, nogmaals) is niet hoog genoeg om hem voor die tijd dood te maken. Misschien eens op mijn warrior of rogue gaan doen.
Dan kan je het beter op je warrior doen inderdaad, dan is die zo dood :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158036036
weet niet wat ik moet bouwen:

pi_158036123
Tsja, doe je pvp, pve? Wil je pets, achievements, heroics, raiding?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158036269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, doe je pvp, pve? Wil je pets, achievements, heroics, raiding?
ben nog niet lvl 100 maar doe eigenlijk alleen maar PVE en dungeons. ( al durf ik nog geen dungeons in omdat ik pas terug in wow ben :') )
mijn enig doel is om ooit eens loremaster te halen :P
pets boeien niet en raiden vind ik teveel stressen.

en nu krijg ik weer:


ik haat keuzes moeten maken want denk altijd dat ik verkeerd ga kiezen.
ben een survival hunter

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 18:25:26 ]
pi_158037661
De Logging Camp is beter want dan krijg je een shredder waar je een korte tijd mee kan vliegen.
pi_158037739
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:31 schreef TwyLight het volgende:
De Logging Camp is beter want dan krijg je een shredder waar je een korte tijd mee kan vliegen.
ok thx
pi_158038290
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

ben nog niet lvl 100 maar doe eigenlijk alleen maar PVE en dungeons. ( al durf ik nog geen dungeons in omdat ik pas terug in wow ben :') )
mijn enig doel is om ooit eens loremaster te halen :P
pets boeien niet en raiden vind ik teveel stressen.

en nu krijg ik weer:

[ afbeelding ]
ik haat keuzes moeten maken want denk altijd dat ik verkeerd ga kiezen.
ben een survival hunter
Om je keuze voor de overige zones te helpen:

Talador: maakt niet echt uit, krijgt van beide gwn een damage ding.
Spires of Arak: Smugglers den krijg je een merchant waar je een toy kan kopen. Inn krijg je een follower met skinning profession (Dus die kan je in je Barn aan het werk zetten)
Nagrand: Voor de talbuks gaan, mounted combat O+
pi_158038420
Sowieso voor de artillery gaan in Talador :P
pi_158042034
kut mountains. lijkt het op de map alsof je ergens door kan kom je eraan is het een of andere muur weet ik niet hoe ik ergens naartoe moet pffff doe je een quest van 30min. doe je een uur over om uit te zoeken hoe je hem moet inleveren.
pi_158042154
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:16 schreef redboyke het volgende:
kut mountains. lijkt het op de map alsof je ergens door kan kom je eraan is het een of andere muur weet ik niet hoe ik ergens naartoe moet pffff doe je een quest van 30min. doe je een uur over om uit te zoeken hoe je hem moet inleveren.
Daarom met die shredder er overheen vliegen :P
pi_158045546
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:19 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Daarom met die shredder er overheen vliegen :P
dat vliegt toch niet zo hoog gaat amper 1m over de grond.
pi_158047099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef redboyke het volgende:

[..]

dat vliegt toch niet zo hoog gaat amper 1m over de grond.
Als je op "3" klikt kun je een paar seconden hoger vliegen.

Zou in Talador voor de atillery kiezen inderdaad, en in Spires of Arak voor de Inn, krijg je 20% meer xp in die zone, dus sneller levelen en een HS naar je base daar voor sneller inleveren van quests. Die smuggler is eigenlijk alleen leuk voor de tas die die af en toe verkoopt.
In Nagrand altijd voor de talbuk (A) of wolf (H) gaan, ivm mounted combat, al is dat voor ranged nuttiger dan voor melee.
Comfortably numb
pi_158050518
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 00:09 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Als je op "3" klikt kun je een paar seconden hoger vliegen.

Zou in Talador voor de atillery kiezen inderdaad, en in Spires of Arak voor de Inn, krijg je 20% meer xp in die zone, dus sneller levelen en een HS naar je base daar voor sneller inleveren van quests. Die smuggler is eigenlijk alleen leuk voor de tas die die af en toe verkoopt.
In Nagrand altijd voor de talbuk (A) of wolf (H) gaan, ivm mounted combat, al is dat voor ranged nuttiger dan voor melee.
Ik zou niet voor de Inn gaan. Levelen in Spires is sowieso al super snel en die vendor verkoopt ook items waarmee je bijvoorbeeld 10% haste krijgt, 20% damage, een extra dot gebasseerd op de rest van je damage, 30% cost reduction (vooral erg fijn voor warrior, rogue etc)
pi_158056141
Zijn er nog manieren om weer even een paar dagen kosteloos terug te kunnen keren naar WoW? Van die resurrection scrolls die ze vroeger hadden ofzoiets? :P
pi_158056260
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:29 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er nog manieren om weer even een paar dagen kosteloos terug te kunnen keren naar WoW? Van die resurrection scrolls die ze vroeger hadden ofzoiets? :P
Nee, maar afhankelijk van hoe lang je al niet meer gespeeld hebt heb je vast wel een 7 dagen gratis mail van Blizzard
pi_158056320
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:33 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Nee, maar afhankelijk van hoe lang je al niet meer gespeeld hebt heb je vast wel een 7 dagen gratis mail van Blizzard
Laatste is van juni dit jaar, voor patch 6.2 :'(
pi_158063264
ben voor de smuggler gegaan. als je lvl 100 bent heb je toch niks meer aan je xp boost en vind dat dat lvlen toch redelijk snel gaat anderhalve lvl op 12 uur dag
pi_158071129
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:29 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er nog manieren om weer even een paar dagen kosteloos terug te kunnen keren naar WoW? Van die resurrection scrolls die ze vroeger hadden ofzoiets? :P
Je kan gewoon gratis spelen op je account op chars tm lvl 20 ;)
pi_158084790
ben lvl 99 gisterenavond geworden dus ik gok dat ik vandaag op dag 4 wel lvl 100 word.
net begonnen in nagrand.

hoe lang hebben jullie erover gedaan om de flyskills te krijgen?
blijkbaar moet je hele zooi aan reputation halen?
pi_158087828
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:48 schreef redboyke het volgende:
ben lvl 99 gisterenavond geworden dus ik gok dat ik vandaag op dag 4 wel lvl 100 word.
net begonnen in nagrand.

hoe lang hebben jullie erover gedaan om de flyskills te krijgen?
blijkbaar moet je hele zooi aan reputation halen?
Valt mee, je moet de tanaan reputations op revered hebben. Dat is zonder dat je geld besteed aan Medallion of the legion mischien 2 weken aan dailies.
pi_158088974
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Valt mee, je moet de tanaan reputations op revered hebben. Dat is zonder dat je geld besteed aan Medallion of the legion mischien 2 weken aan dailies.
hoeveel gold zou het ongeveer kosten? als ik die medallions zou kopen?

ben net lvl 100 geworden!
pi_158090203
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:17 schreef redboyke het volgende:

[..]

hoeveel gold zou het ongeveer kosten? als ik die medallions zou kopen?

ben net lvl 100 geworden!
van 0 neutral naar revered met alleen medallions zo'n 105k gold. Maar als je net 100 bent dan is het wel handig om sowieso tanaan in te gaan voor de baleful gear, en sinds je de overige requirements ook nog moet doet is het gewoon met de dailies doen zo gek nog niet.
pi_158097439
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:51 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

van 0 neutral naar revered met alleen medallions zo'n 105k gold. Maar als je net 100 bent dan is het wel handig om sowieso tanaan in te gaan voor de baleful gear, en sinds je de overige requirements ook nog moet doet is het gewoon met de dailies doen zo gek nog niet.
ja mijn gear sucked echt. allemaal questing gear,
alles gedaan behalve begin nagrand was ik lvl 100 dus dat moet ik nog effe afmaken en die bonus objectives doe ik wel als ik kan vliegen of wat beter gear heb.

ok ik ben dus SV hunter
ben erover aan het denken om andere professions te nemen
aangezien er geen professions bonussen zijn.
ik had herbalism en skinning
ben aan het denken om dus beide te vervangen.
weet alleen niet welke dus ik vermoed mss engineering en leatherworker?
gaat weer goudmijn kosten om alles te skillen :P
maar met die wow tokens is dat nu eigenlijk geen probleem meer.
pi_158098550
Hou skinning nog even als je LW wilt levelen, tenzij je een Barn hebt.
Bij engineering is mining wel handig, of je moet met veel geduld dagelijks je mine in je garisson leeghalen en zo engineering levelen.
Je kan natuurlijk ook een berg gold gebruiken om beiden te levelen, maar je kunt sowieso de beste items al vanaf lage levels maken; je professions hoeven niet eerst 700 te zijn.
Comfortably numb
pi_158104753
kan iemand me dat uitleggen. ik kreeg een blauw quest reward en plots zei die van epic upgrade en had ik dus een paars item die wel goed voor me was.

ja denk dat ik herbalism wel nog ga skillen tot 700 en skinning ook en dan herbalism als eerste vervang
pi_158105230
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me dat uitleggen. ik kreeg een blauw quest reward en plots zei die van epic upgrade en had ik dus een paars item die wel goed voor me was.

ja denk dat ik herbalism wel nog ga skillen tot 700 en skinning ook en dan herbalism als eerste vervang
Je hebt met elke quest reward een kans dat je item upgrade naar blauw of naar paars.
( groen kan naar blauw of paars, blauw kan alleen naar paars )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158123441
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me dat uitleggen. ik kreeg een blauw quest reward en plots zei die van epic upgrade en had ik dus een paars item die wel goed voor me was.

ja denk dat ik herbalism wel nog ga skillen tot 700 en skinning ook en dan herbalism als eerste vervang
Gathering professions leveren echt helemaal niks meer op. Herbalism en mining al helemaal niet meer, omdat iedereen een eigen mine en herb garden heeft. Verder kun je vanaf skill level 1 al Draenor recipes maken en hoef je dus niet meer zo ontzettend veel geld te steken in het skillen van je crafting profession. Ik zou dus gewoon nu al herbalism vervangen(Al is er volgens mij wel 1 pet die je alleen kan krijgen met herbalism, en nog 1 van mining. Als je die pet graag wilt, dan kun je herbalism beter houden).
  woensdag 9 december 2015 @ 09:23:33 #29
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158123814
Dacht gister, nog ff Firelands doen, die ene mount boss, meer had ik geen zin in! :D Eindelijk die mount van Alysrazor! *O*

Maar ik wou dat ik Invincible eens kreeg :D
pi_158125322
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:46 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

(Al is er volgens mij wel 1 pet die je alleen kan krijgen met herbalism, en nog 1 van mining. Als je die pet graag wilt, dan kun je herbalism beter houden).
Die zijn beide vrij goedkoop op de AH, dus die gold cost verdien je sneller dan dat je ze farmt met de skills. Voor de pets hoef je het iig niet te doen geloof ik.
pi_158127725
townhall eindelijk lvl 3
heb een dock en paar schepen
en kan nu eindelijk ook questen in talaan jungle
pi_158132117
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Dacht gister, nog ff Firelands doen, die ene mount boss, meer had ik geen zin in! :D Eindelijk die mount van Alysrazor! *O*

Maar ik wou dat ik Invincible eens kreeg :D


Grats, die moet ik ook nog :P
(Invincible heb ik dan weer wel)
Comfortably numb
pi_158132158
Invincible nog steeds niet. Maar dan doe ik die ook zelden, dus ik moet niet klagen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 18:20:18 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_158132746
Omdat ik bijna niets meer te doen had, behalve garisson missions, ben ik weer aan Argent Tournament dailies begonnen, was al exalted en alles dus de beginquestlijn hoefde ik niet meer te doen. dit keer ga ik voor de rest van de mounts :Y) Heb er al drie van destijds, maar zijn er nog een hoop te behalen.

Denk ook dat ik lang niet de enige ben, tijdje geleden zag je geen hond meer daar en als ik nu de dailies ga doen zie ik toch wel wat spelers en bijvoorbeeld Chillmaw al 2x dood liggen.

het jousten vind ik nog steeds kut trouwens :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158132806
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:20 schreef Karina het volgende:
Omdat ik bijna niets meer te doen had, behalve garisson missions, ben ik weer aan Argent Tournament dailies begonnen, was al exalted en alles dus de beginquestlijn hoefde ik niet meer te doen. dit keer ga ik voor de rest van de mounts :Y) Heb er al drie van destijds, maar zijn er nog een hoop te behalen.

Denk ook dat ik lang niet de enige ben, tijdje geleden zag je geen hond meer daar en als ik nu de dailies ga doen zie ik toch wel wat spelers en bijvoorbeeld Chillmaw al 2x dood liggen.

het jousten vind ik nog steeds kut trouwens :')
Jousten ben ik best goed in geworden (terwijl ik er in het begin echt een gruwelijke hekel aan had) *O* En ik doe de AT dailies momenteel ook bijna dagelijks voor de banners, music scroll, heb eindelijk die tabard eens etc. En je hebt gelijk, het is er best druk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 18:28:56 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_158132901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jousten ben ik best goed in geworden (terwijl ik er in het begin echt een gruwelijke hekel aan had) *O* En ik doe de AT dailies momenteel ook bijna dagelijks voor de banners, music scroll, heb eindelijk die tabard eens etc. En je hebt gelijk, het is er best druk :Y
Gekke is dat ik dat jousten ook opeens door heb maar leuk vind ik het niet. De tabard had ik al dus die is heel handig nu. Overigens ren ik nu door die dailies heen: de tabard is net niet van de cooldown af als ik klaar ben :D

Oh en de daily waarbij je de high commanders moet killen doe ik nu gewoon zonder jousten :') One shot en hij en de rest van zijn skeletten zijn dood.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158133157
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:28 schreef Karina het volgende:
Oh en de daily waarbij je de high commanders moet killen doe ik nu gewoon zonder jousten One shot en hij en de rest van zijn skeletten zijn dood.
`:Y dat is wel een stuk leuker ja :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158134772
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:20 schreef Karina het volgende:
Omdat ik bijna niets meer te doen had, behalve garisson missions, ben ik weer aan Argent Tournament dailies begonnen, was al exalted en alles dus de beginquestlijn hoefde ik niet meer te doen. dit keer ga ik voor de rest van de mounts :Y) Heb er al drie van destijds, maar zijn er nog een hoop te behalen.

Denk ook dat ik lang niet de enige ben, tijdje geleden zag je geen hond meer daar en als ik nu de dailies ga doen zie ik toch wel wat spelers en bijvoorbeeld Chillmaw al 2x dood liggen.

het jousten vind ik nog steeds kut trouwens :')
Kan een hoop van die heirlooms en de lvl 90 upgrades met die badges kopen dus sinds patch 6.1 is het weer wat drukker daar. Zelf ook weer eens langs en genoeg badges sparen zodat ik de faction weapons kan kopen in legion voor de transmog.
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 19:38:20 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_158134811
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Kan een hoop van die heirlooms en de lvl 90 upgrades met die badges kopen dus sinds patch 6.1 is het weer wat drukker daar. Zelf ook weer eens langs en genoeg badges sparen zodat ik de faction weapons kan kopen in legion voor de transmog.
Oh dat eerste wist ik niet. Maar ik doe het als gezegd voor de mounts en daarna de companions. Ben ik wel even zoet mee, de flying mount (die rode) alleen al is 150 seals :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158134875
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dat eerste wist ik niet. Maar ik doe het als gezegd voor de mounts en daarna de companions. Ben ik wel even zoet mee, de flying mount (die rode) alleen al is 150 seals :')
Die heb ik allemaal in wotlk al gefarmed, je moest toch wat toen :@
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 19:42:25 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_158134955
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Die heb ik allemaal in wotlk al gefarmed, je moest toch wat toen :@
Ik heb de zilveren flying mount, de eenhoorn en de warhorse. En dan nog de tabard van 'toen'. Nog genoeg over dus :D

Volgens mij heb ik daarna vooral Frostborne? dailies gedaan. Ik heb trouwens alle tomtomwaypoints nog steeds op mijn map _O- wel handig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158134995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Die heb ik allemaal in wotlk al gefarmed, je moest toch wat toen :@
Ik heb dat zelfs 2x gedaan. Want als je toen van faction veranderde moest je alles over doen :X :X (nu geloof ik niet meer)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158135087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb dat zelfs 2x gedaan. Want als je toen van faction veranderde moest je alles over doen :X :X (nu geloof ik niet meer)
Pfoe, dat zou ik niet kunnen. Heb op mijn horde alt alleen de begin quests gedaan omdat die argent squire de enige is die niet gedeeld is en ik wel beide pets wou :P
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 19:59:15 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_158135442
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:46 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Pfoe, dat zou ik niet kunnen. Heb op mijn horde alt alleen de begin quests gedaan omdat die argent squire de enige is die niet gedeeld is en ik wel beide pets wou :P
Oh ja die heb ik ook nog. Niet dat je er veel aan hebt met een cooldown van 8 uur of zo :') Het is wel grappig als hij op zijn paardje achter je aan rijdt :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158135964
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ja die heb ik ook nog. Niet dat je er veel aan hebt met een cooldown van 8 uur of zo :') Het is wel grappig als hij op zijn paardje achter je aan rijdt :D
Zeker als hij ook nog een city banner aan heeft ook! O+
pi_158136218
Ik heb dat een tijd terug gedaan voor de mounts; ik heb ze allemaal onderhand; de meeste gewoon op mn main gedaan waarmee ik alle dailies kon doen; maar ook de paladin only charger; 100 van die seals met alleen die dungeon en 2 dailies als bron... was ik wel n maandje zoet mee xD
pi_158143047
welke is the faction waar je het snelste exaulted me kan worden? heb een tradepost gepakt en heb al een auctioneer ( dunno wat me bezielde maar leek me handig) en ik wil dus tradepost upgrade naar lvl 3 zodat ik 20% rep bonus krijg maar weet dus niet welke faction ik moet focussen zodat ik dat het snelste heb.
pi_158143110
Duur grapje, zo'n auctioneer :7 Of is het inmiddels wat schappelijker?

Mijn eerste exalted rep was met de Arakkoa Outcasts, toen de Council of Exarchs.
En Sha'tari Defense heb ik nog steeds niet (want is grinden).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158143135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:46 schreef Timwonnacott het volgende:

Pfoe, dat zou ik niet kunnen. Heb op mijn horde alt alleen de begin quests gedaan omdat die argent squire de enige is die niet gedeeld is en ik wel beide pets wou :P
Daar was ik aan begonnen; toen geen zin meer. Maar als ik alles op mijn main heb, dan ga ik wel verder op die horde alt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158143557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Duur grapje, zo'n auctioneer :7 Of is het inmiddels wat schappelijker?

Mijn eerste exalted rep was met de Arakkoa Outcasts, toen de Council of Exarchs.
En Sha'tari Defense heb ik nog steeds niet (want is grinden).
ja duur grapje de eerste module was de duurste maar geen idee of ik gewoon heel duur heb betaald omdat ik medium server heb. heb iets van 65K betaald in totaal voor al die modules. gewoon van AH want lekker lui :P
maar ok nu kan ik mijn mining en herb stuff direct op AH zetten hoef ik nietmeer naar SW te reizen ben aan het twijfelen of ik zo van die medallions zou kopen

die arrakoa outcast hoe ben je daar exaulted mee want ik heb al die questen gedaan en het enige dat ik wat revered mee ben is exach maar daar zijn blijkbaar geen questen voor. moet je op die eilandjes vanonder op shadowmoon valley voor grinden.
pi_158143622
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 01:04 schreef redboyke het volgende:
ja duur grapje de eerste module was de duurste maar geen idee of ik gewoon heel duur heb betaald omdat ik medium server heb. heb iets van 65K betaald in totaal voor al die modules. gewoon van AH want lekker lui :P
maar ok nu kan ik mijn mining en herb stuff direct op AH zetten hoef ik nietmeer naar SW te reizen ben aan het twijfelen of ik zo van die medallions zou kopen

die arrakoa outcast hoe ben je daar exaulted mee want ik heb al die questen gedaan en het enige dat ik wat revered mee ben is exach maar daar zijn blijkbaar geen questen voor. moet je op die eilandjes vanonder op shadowmoon valley voor grinden.
Geen idee, is al bijna een jaar geleden 8-) Ik heb er in het begin weinig voor gedaan, heb alleen even gekeken welke ik dan eerst exalted had.

Ik herinner me overigens dat je die Steamwheedle Preservation Society redelijk snel kan grinden door het dood maken van bepaalde rares in Nagrand (je kan steeds een rondje maken en als je dan de laatste gehad hebt, dan is de eerste alweer gespawned). Kreeg je best veel rep voor namelijk. Maar dat heb ik dus later pas gericht gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158145134
Er is een garrison missie voor reputation tokens van de Arrakoa outcasts; iets van 2000 rep krijg je daarvoor als je dat ding gebruikt. En die dingen zijn account bound dus zodra je een aantal alts op 100 hebt krijg je regelmatig zo'n ding en ben je in no time exalted.

De andere makkelijkste is inderdaad Steamwheedle Preservation; beetje rares en dingen killen en Nagrand (dezelfde beesten voor level 3 barn) oa en je krijgt redelijk wat tokens en items die je in kan leveren voor rep. Plus er zijn ook weer garrison missies voor.

Council of Exarchs en Shatari defense zijn de meest grindy reputaties en wil je t liefst pas doen als je de bonus van de trading post al hebt.

Edit: Ik ben gister nog eventjes voor het raiden door Dragon soul gerend; ik hoopte op de Blazing drake, maar kreeg de Lifebinder's handmaiden. :) Ook erg tof natuurlijk :) en het was meteen mijn 250e mount dus nu ook de Felfire hawk binnen.

Een recolor, maar ik heb de originele 2 nog niet dus toch tof (ik moet nog steeds only the pentinent eens halen en Ragnaros heeft de mount ook nog niet gegeven)

[ Bericht 30% gewijzigd door icemotion op 10-12-2015 09:24:01 ]
pi_158146393
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Duur grapje, zo'n auctioneer :7 Of is het inmiddels wat schappelijker?

Mijn eerste exalted rep was met de Arakkoa Outcasts, toen de Council of Exarchs.
En Sha'tari Defense heb ik nog steeds niet (want is grinden).
Nee helaas niet. Althans, de droprate is tijdje terug omhoog gegooid dus alle items uit de zones zijn spot goedkoop. Alleen 1 van de items krijg je alleen uit de rewards van garrison invasion en die samen met de ashran module zijn duur.

Al vond ik de droprates van rares in ashran best hoog en al met al blij dat ik dat ding heb staan.

Sha'tari defense, en de andere reps gaan trouwens erg snel tegenwoordig met die draenor dungeon events. Krijgt 4-5k rep per run in de dungeon die er rep voor geeft. Dat is de snelste manier voor sha'tari rep nu de tanaan guards weg zijn.
pi_158147717
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:55 schreef Timwonnacott het volgende:

Sha'tari defense, en de andere reps gaan trouwens erg snel tegenwoordig met die draenor dungeon events. Krijgt 4-5k rep per run in de dungeon die er rep voor geeft. Dat is de snelste manier voor sha'tari rep nu de tanaan guards weg zijn.
Hoe werkt dat!! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158147967
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe werkt dat!! :o
Tijdens de Draenor dungeon event geven faction related heroic/mythic dungeons rep voor de factions zoals je rep kreeg in voorgaande expansions:

Frostwolf Orcs / Council of Exarchs:
-Shadowmoon Burial Grounds
-Iron Docks
-Grimrail Depot

Laughing Skull Orcs / Sha'tari Defense :
-Auchindoun
-The Everbloom

Steamwheedle Preservation Society:
-Bloodmaul Slag Mines
-Upper Blackrock Spire

Arakkoa Outcasts:
-Skyreach
pi_158148001
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:27 schreef Timwonnacott het volgende:

Tijdens de Draenor dungeon event geven faction related heroic/mythic dungeons rep voor de factions zoals je rep kreeg in voorgaande expansions:

Dat is zo'n weekendevent zoals nu de BC timewalking dungeonsevent?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158148249
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is zo'n weekendevent zoals nu de BC timewalking dungeonsevent?
Ja, das een week event. Komt volgens mij over een week of 2 weer dacht ik.
pi_158148296
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:43 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, das een week event. Komt volgens mij over een week of 2 weer dacht ik.
ok :Y Ik ben pas voor de 2e keer echt bezig met die weekevents. Heb daarvoor een hele tijd niet gespeeld (zeg maar sinds die patch). Deed nu ook voor het eerst de 'nieuwe' Darkmoon Faire dingen zoals die races en de nieuwe achievements (wack a mole, ring tossen, tank commander - die).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158167713
Gister in de tweede run van tw dungeon, dropte voor mij de mount.
Wist niet eens dat die kans er was tijdens dat event, maar vind hem prachtig.

pi_158167877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:11 schreef Persefoneia het volgende:
Gister in de tweede run van tw dungeon, dropte voor mij de mount.
Wist niet eens dat die kans er was tijdens dat event, maar vind hem prachtig.

[ afbeelding ]
Dat zijn de leukste cadeautjes, niet eens weten dat het dropt :D Gratz!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158167963
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zijn de leukste cadeautjes, niet eens weten dat het dropt :D Gratz!
Inderdaad. :D

Ik dacht met looten, huh, dit is een grapje.....
Bij de vorige tw event ook meerdere chars doorlopen, maar ik had er ook nog niemand over gehoord. Deed het eigenlijk voor de reward die je krijgt als je er 5 voltooid hebt.
pi_158168300
Dit is ook pas sinds kort. Dit is het tweede timewalking event waarin de mount kan droppen. En op iedere boss heb je een kans.

Het is inderdaad wel een mooi ding :) thnx voor het screenshot.
pi_158220974
net een trinket gekocht van 21K kan ik de andere LFR ook in. en heb die muntjes gekocht dus bonus loots here i come :P

Edit: blijkbaar zit ik al aan de max van bonusrolls pff

nog 4 items en ben terug full epic ;')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2015 21:04:47 ]
pi_158225748


HHNGG
pi_158226254
quote:
10s.gif Op zondag 13 december 2015 22:01 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]

HHNGG
ik heb mapster dan kan ik map undiscovered zien. maar lever je geen questen in dan?
meestal stuurt je ene kamp naar het andere camp
pi_158226942
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 22:16 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb mapster dan kan ik map undiscovered zien. maar lever je geen questen in dan?
meestal stuurt je ene kamp naar het andere camp
Het is gewoon chill om in een keer 25 quest in te leveren :P :@
  zondag 13 december 2015 @ 22:50:51 #67
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158227371
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 22:37 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het is gewoon chill om in een keer 25 quest in te leveren :P :@
Zo doe ik het soms ook :D Geeft een bepaalde voldoening! Haha

Wij hebben met z'n drietjes gespeedleveld van 90 naar 100 :P In Draenor bonus objectives en treasure hunting, met hier en daar een dungeon. Whoppa! Gaat snel :D Vrijwel geen questen gedaan
pi_158228510
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 22:37 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het is gewoon chill om in een keer 25 quest in te leveren :P :@
telt alleen als je kan vliegen.
pi_158228554
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 22:50 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Zo doe ik het soms ook :D Geeft een bepaalde voldoening! Haha

Wij hebben met z'n drietjes gespeedleveld van 90 naar 100 :P In Draenor bonus objectives en treasure hunting, met hier en daar een dungeon. Whoppa! Gaat snel :D Vrijwel geen questen gedaan
Als je in Gorgrond al die bonus objectives op 1 kill na afrond, en alle drops van elites die een quest geven verzameld, dan ben je al een heel eind als je volledig in heirlooms rondloopt en die elixir die 300% xp boost geeft gebruikt.
Alles inleveren en die bonus objectives afronden en ik zat binnen die 15 minuten van 92 in 97. :)
Comfortably numb
pi_158229093
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

telt alleen als je kan vliegen.
Ik kan vliegen :P



[ Bericht 13% gewijzigd door TwyLight op 14-12-2015 00:14:24 ]
pi_158229975
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:57 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik kan vliegen :P

[ afbeelding ]

ja dat bedoel ik dus. als je niet kan vliegen dan doe je dat niet.
  maandag 14 december 2015 @ 11:51:58 #72
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158233947
Gisteren weer begonnen na een pauze van een aantal jaar, eigenlijk alleen maar positieve dingen gevonden die veranderd zijn, helaas nog niet echt een sociale Guild getroffen.
Maar 3.5 levels in een paar uur speeltijd (85-88) en dan ondertussen het wiel ook nog opnieuw uit moeten vinden, dat is niet bijzonder veel content :@

(Beste blunder: Ik was verbaasd dat het levelen van Professions eruit gehaald was, tot ik mij besefte dat ik de 525+ skill nog moest kopen _O- )
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158234079
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 11:51 schreef Rauw. het volgende:
Gisteren weer begonnen na een pauze van een aantal jaar, eigenlijk alleen maar positieve dingen gevonden die veranderd zijn, helaas nog niet echt een sociale Guild getroffen.
Maar 3.5 levels in een paar uur speeltijd (85-88) en dan ondertussen het wiel ook nog opnieuw uit moeten vinden, dat is niet bijzonder veel content :@

(Beste blunder: Ik was verbaasd dat het levelen van Professions eruit gehaald was, tot ik mij besefte dat ik de 525+ skill nog moest kopen _O- )
Zou geen professions lvlen nog, veel te duur. Zodra je op lvl 90 komt wordt dat immens goedkoper vanwege garrisons.
  maandag 14 december 2015 @ 11:59:31 #74
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158234136
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:57 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zou geen professions lvlen nog, veel te duur. Zodra je op lvl 90 komt wordt dat immens goedkoper vanwege garrisons.
Ik heb Skinning + LW,
Dus ik lvl mijn skinning gaandeweg (kom echt massive groepen elanden tegen) en de leathers blijven veilig opgeborgen in de LW-bags tot ik weet welk recipe het beste gebruikt kan worden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158235009
nu ik paar epics heb wil ik gear gaan enchanten
maar je kan dus je bow nietmeer enchanten met een scope?
pi_158235159
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef redboyke het volgende:
nu ik paar epics heb wil ik gear gaan enchanten
maar je kan dus je bow nietmeer enchanten met een scope?
Jawel, Hemet's nogiets van Engineering.
pi_158235499
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Jawel, Hemet's nogiets van Engineering.
weet je eigenlijk goeie site waar je kan zien welke enchants en gems je nodig hebt aan de hand van je gear enzo? die askmrrobot is echt slecht geworden. heb nu een jaar betaald en heb er spijt van
pi_158235887
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

weet je eigenlijk goeie site waar je kan zien welke enchants en gems je nodig hebt aan de hand van je gear enzo? die askmrrobot is echt slecht geworden. heb nu een jaar betaald en heb er spijt van
Icyveins, class specific forums op WoW site of mmochampion. Altijd zat gratis guides te vinden.
Desnoods whisper je gewoon iemand op je realm, ook altijd wel behulpzame mensen.
pi_158237692
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

weet je eigenlijk goeie site waar je kan zien welke enchants en gems je nodig hebt aan de hand van je gear enzo? die askmrrobot is echt slecht geworden. heb nu een jaar betaald en heb er spijt van
askmrrobot werkt gewoon prima hier ^O^
pi_158238539
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:14 schreef Maureentje het volgende:

[..]

askmrrobot werkt gewoon prima hier ^O^
ben er niet tevreden van. het suggereerd geen dungeons of LFR
het zegt je niet ga die dungeon doen want die baas heeft de grootste kans op droprate
nee het toon je mythic stuff dat je mss nooit ga halen want je loopt nog in blauw rond.
pi_158239457
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:06 schreef redboyke het volgende:

[..]

ben er niet tevreden van. het suggereerd geen dungeons of LFR
het zegt je niet ga die dungeon doen want die baas heeft de grootste kans op droprate
nee het toon je mythic stuff dat je mss nooit ga halen want je loopt nog in blauw rond.
Pas dan ook de instellingen aan :D
pi_158239726
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:51 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Pas dan ook de instellingen aan :D
er zijn bijna geen opties een ding die vraagt dat ik moet copy pasten naar de website
en een shopping list da half werkt want hij zegt dat ik enchants voor boots moet kopen die nieteens op mijn boots passen omdat ze te hoog lvl zijn.
pi_158241130
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:02 schreef redboyke het volgende:

[..]

er zijn bijna geen opties een ding die vraagt dat ik moet copy pasten naar de website
en een shopping list da half werkt want hij zegt dat ik enchants voor boots moet kopen die nieteens op mijn boots passen omdat ze te hoog lvl zijn.
Load je char- klik op een item- linksboven filters and options-tadaaa :P
pi_158241216
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 18:22 schreef Maureentje het volgende:

Load je char- klik op een item- linksboven filters and options-tadaaa :P
Ja, dat. Gewoon aanpassen dat je geen mythic gear ed wilt zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158256950
net iets ziek gedaan. net 11 medallion of the legions gekocht na gisteren heel de nacht die saberstalkers te farmen
en die medallions geeft gewoon 1000rep voor elke draegnor faction. ik was like WTF!
dus direct naar AH en spending frenzy maar 5399g per stuk is niet echt goedkoop.
ordered of the awakenend staat op 18/21K de andere zijn revered.
dus het was wel de moeite waard eigenlijk :P

en gisteren kwam ik er achter dat seargent crowler ofzo daar kan je missies kopen voor securing draegnor te doen dus yay
moet ook nog maar 12 treasure vinden en heb er 100 maar da's te doen als je iemand hebt die je effe wilt rondvliegen alleen ben ik nu effe blut en kan ik niemand betalen :P
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:13:55 #86
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158259132

Vooral vanaf 2 minuten :D _O-

Eén of ander item waardoor je gaat dansen. En doe je dat in je Garrisson dan komen allerlei NPC's ook bij je dansen. En maken er een soort polonaise van! _O-

Het is alleen nog geen toy! :{w
pi_158259158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:13 schreef Bienelientjee het volgende:

Vooral vanaf 2 minuten :D _O-

Eén of ander item waardoor je gaat dansen. En doe je dat in je Garrisson dan komen allerlei NPC's ook bij je dansen. En maken er een soort polonaise van! _O-

Het is alleen nog geen toy! :{w
:D leuk!

Heel veel dingen die makkelijk een toy zouden kunnen zijn zijn nog geen toy, zo achterlijk 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158260068
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D leuk!

Heel veel dingen die makkelijk een toy zouden kunnen zijn zijn nog geen toy, zo achterlijk 8)7
Deze is nog geen toy omdat het een 'secret' item is net als Terky, als die al in de toybox stond dan wist men dat hij ingame was.

Overigens is in de legion alpha er een hele waslijst aan toys van vanilla tot aan wod items bijgekomen in de toybox. Onder andere sommige van de treasures en een boel engineering items zijn nu ook toys.
  dinsdag 15 december 2015 @ 15:38:29 #89
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158260544
Ik dacht net, nu even 30 minuutjes campen bij wat rares in Pandaria voor toys. De een na de ander dropped :D _O- Binnen 10/20 server hops, hoppa, alle drie de toys!
pi_158261113
Ik moet ook weer eens wat toys gaan verzamelen; nog een stuk of 10 voor de 200.. weer n title erbij dan :)

Ondertussen zag ik vandaag deze video; een preview van het nieuwe transmog systeem; ziet er goed uit:

pi_158263933
Assault on the Iron Siegeworks

Assault on Magnarok

Assault on the Everbloom Wilds ( Complete)

Assault on Mok'gol Watchpost (Complete)

Assault on Darktide Roost

Assault on Pillars of Fate

Assault on Stonefury Cliffs

Assault on the Pit (Complete)

Assault on the Broken Precipice

Assault on Socrethar's Rise

Assault on Skettis (Complete)

Assault on Shattrath Harbor
----------
kan ik de rest eigenlijk solo doen met mijn bodyguard?
ik wil voor de missing nog die mission scrolls kopen. van Sergent Crowler in garrison.
maar geen idee hoe dat werkt.
pi_158263994
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:25 schreef redboyke het volgende:

kan ik de rest eigenlijk solo doen met mijn bodyguard?
ik wil voor de missing nog die mission scrolls kopen. van Sergent Crowler in garrison.
maar geen idee hoe dat werkt.
Ik weet niet of jij het kan, maar het kan ja.

Ashran. Ik zit altijd in faalgroepen (helemaal verspreid over de map, niemand die naar een leader luistert, iedereen doet maar wat). Dus ik dacht, ik ga maar eens als horde. Zit ik weer in een faalgroep -O- :'( |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:51:16 #93
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158264419
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij het kan, maar het kan ja.

Ashran. Ik zit altijd in faalgroepen (helemaal verspreid over de map, niemand die naar een leader luistert, iedereen doet maar wat). Dus ik dacht, ik ga maar eens als horde. Zit ik weer in een faalgroep -O- :'( |:(
Helaas zelden een echt lekker groep ja :N
pi_158264530
Als je een beetje gear hebt zijn alle apexis dailies wel te solo-en..

Je kan voor iedere kan je met garrison resources gewoon missives kopen voor die apexis zones en dan krijg je gewoon de quest ervoor.

Ik had de laatste tijd wel gewoon redelijke groepen aan de Horde kant voor Ashran. Binnen een paar uur had ik mn reputation op exalted :) Mount gekocht en weer klaar mee XD
pi_158265074
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:51 schreef Bienelientjee het volgende:

Helaas zelden een echt lekker groep ja :N
Maar ze zijn er wel, als tegenstanders :')

Zelf ook wel eens in echt fijne groepen gezeten, maar het werkt alleen als je als een stel sprinkhanen bij elkaar blijft en opvolgt wat de leider zegt (ook cruciaal: iemand die wil leiden).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158271194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij het kan, maar het kan ja.

Ashran. Ik zit altijd in faalgroepen (helemaal verspreid over de map, niemand die naar een leader luistert, iedereen doet maar wat). Dus ik dacht, ik ga maar eens als horde. Zit ik weer in een faalgroep -O- :'( |:(
Assault on Darktide Roost
Assault on Socrethar's Rise

net die 2 gedaan en is best makkelijk
pi_158271624
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:51 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Helaas zelden een echt lekker groep ja :N
Ik hoor mn guildies altijd roepen dat het in de ochtend beter is, als alle kids op school zitten.

Ik zou het zelf niet weten, nog geen seconde aan pvp gedaan in WoD :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158271880
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:27 schreef Asschen_sukar het volgende:

Ik hoor mn guildies altijd roepen dat het in de ochtend beter is, als alle kids op school zitten.

Ik zou het zelf niet weten, nog geen seconde aan pvp gedaan in WoD :P
Ja, ik hoorde ochtend is voor alliance, middag voor beiden en avond en nacht puur horde.
Net weer als horde mee gedaan en was een easy winning groep. Typisch. Alleen vrij nutteloos, want ik doe die quest dat ik 500 blood elfs moet doden, maar ja, eigen casualties tellen niet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158276831
Uiteindelijk van Pandaria maar 2 areas gezien omdat de Exp. daar zo laag werd na lvl 90.

Zonde, hoop dat ik er nog eens terug kom om materialen, gold of reputatie te grinden.
Hij was gelukkig gratis, anders had ik een klacht ingediend voor die achterlijk korte leveltjes.

Overigens bij de aanschaf van Draenor ook een lvl 90 boost gekregen, wat is op dit moment de leukste tanking class? Speelde vaak met een Tauren Warrior tot lvl 80, vond ik erg leuk, is dat nog steeds tof?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158277016
Levelen tot level 90 is nu irrelevant, Rauw. Het gaat om 90-100 nu en end game.

Warrior nog steeds tof, tauren vind ik 10x niks :7 (ze maken me in die horde bg's ook steeds tauren :{ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 16 december 2015 @ 08:44:46 #101
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158277100
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Levelen tot level 90 is nu irrelevant, Rauw. Het gaat om 90-100 nu en end game.

Warrior nog steeds tof, tauren vind ik 10x niks :7 (ze maken me in die horde bg's ook steeds tauren :{ )
Kreeg ik inderdaad door, maar had het toch iets spannender verwacht. Ben benieuwd of Warlords of Draenor wat langer gaat duren, en hoop dat mijn laptop de Heroics een beetje aan kan straks op level 100. Anders is dit waarschijnlijk de laatste subscriptie :{w .

Denk dat ik na mijn Shaman of mijn priest of mijn warrior maar richting de 100 moet brengen dan.

Of beide, gezien Pandaria toch niets voorstelt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158277309
Ik heb dit gevonden: http://www.wowhead.com/item=110505/mesmerizing-fruit-hat#comments

En nu ben ik polonaiseaanvoerder in mijn garrison.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158287367
I Can Flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_158287397
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:41 schreef redboyke het volgende:
I Can Flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat heb je best snel gedaan dan. Gratz!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158287854
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:41 schreef redboyke het volgende:
I Can Flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wel handig dat je nu naar alle content kan vliegen
pi_158288860
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heb je best snel gedaan dan. Gratz!
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:07 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Wel handig dat je nu naar alle content kan vliegen
ben ook blij. wow is opeens leuker. kan ik mee rares killen enzo
ook van bloemetje naar bloemetje vliegen
al ga ik dat wel vervangen voor egineer en leatherworking
pi_158289045
:')
pi_158289066
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:07 schreef TwyLight het volgende:

Wel handig dat je nu naar alle content kan vliegen
:D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158289338
heb die juxebox quest gedaan en die amulet quest ja zonder vliegen ben je dan uren bezig

en die securing draednor is wel best makkelijke achiement.
alleen moeilijkste is denk ik the pit omdat je daar groep voor nodig hebt.
en magnarok kan je wel met 2 af ook wel handig als die andere persoon wel kan vliegen dan is het gewoon van de ene objective naar de andere.

die garrison invasions die ik gekregen heb was ook wel leuke loot die bags ervan.
pi_158290006
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:13 schreef redboyke het volgende:
heb die juxebox quest gedaan en die amulet quest ja zonder vliegen ben je dan uren bezig
Overdrijven is ook een vak
pi_158294801
de 3 reps zijn nog neutral hier :P
pi_158295224
Zo. Met mijn eerste monk begonnen :D Zit alleen te twijfelen welke specialization ik zal pakken.
Ik twijfel tussen Brewmaster en Windwalker
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_158295602
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef DjinN het volgende:
Zo. Met mijn eerste monk begonnen :D Zit alleen te twijfelen welke specialization ik zal pakken.
Ik twijfel tussen Brewmaster en Windwalker
Zit nogal wat verschil in. De ene is een damage spec en de ander tank, wat wil je doen? :P
pi_158296045
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Zit nogal wat verschil in. De ene is een damage spec en de ander tank, wat wil je doen? :P
Zo goed mogelijk overleven _O-
Heb nu voor Mistweaver gekozen omdat healing. Als sec kies ik Windwalker :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_158296246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef DjinN het volgende:

[..]

Zo goed mogelijk overleven _O-
Heb nu voor Mistweaver gekozen omdat healing. Als sec kies ik Windwalker :Y
Ben je nieuw in het spel? Want als je voor het eerst speelt is het leuker om gewoon te questen dan om dungeons te doen en als Mistweaver gaat dat nog al traag, dan raad ik Windwalker aan
pi_158296415
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ben je nieuw in het spel? Want als je voor het eerst speelt is het leuker om gewoon te questen dan om dungeons te doen en als Mistweaver gaat dat nog al traag, dan raad ik Windwalker aan
Ik heb in het verleden jarenlang gespeeld, maar ben nog voor MoP gestopt :) Heb het nu weer opgepakt. Ben nu gewoon lekker aan het rondwandelen en aan het questen om er weer in te komen.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_158299075
http://eu.battle.net/wow/(...)p-preview-16-12-2015

Holy shit dat klinkt eindelijk eens super positief
pi_158299921
quote:
11s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:49 schreef TwyLight het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)p-preview-16-12-2015

Holy shit dat klinkt eindelijk eens super positief
De prestige mounts zijn al bekend, reskins van de huidige pvp mounts. Dat is dan wel weer teleurstellend en mag hopen dat hier nog verandering in komt. Mount reskins ging wel erg ver in WoD. -O-
  donderdag 17 december 2015 @ 08:20:21 #119
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158301528
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden jarenlang gespeeld, maar ben nog voor MoP gestopt :) Heb het nu weer opgepakt. Ben nu gewoon lekker aan het rondwandelen en aan het questen om er weer in te komen.
Heuj ! >:O

Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe?

Ben zelf eigenlijk vriendelijk verrast over Draenor, veel leukere omgeving dan het "kinderachtige"pandaria, wel beetje jammer dat je eerst alle moet exploren voor je vliegen kunt maar de professions etc werken prima zo.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158302164
Winters veil is begonnen;; man man man wat was dat n drama gisteren met die nieuwe dailies xD Met name de unusual gifts was n ramp.

Vanochtend viel het gelukkig mee; stuk rustiger.. beetje dailies doen; nog geen mount :( al wel de pet.
  donderdag 17 december 2015 @ 09:51:05 #121
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158302403
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef icemotion het volgende:
Winters veil is begonnen;; man man man wat was dat n drama gisteren met die nieuwe dailies xD Met name de unusual gifts was n ramp.

Vanochtend viel het gelukkig mee; stuk rustiger.. beetje dailies doen; nog geen mount :( al wel de pet.
De pet, daar heb ik er zelfs al 5/6 van verkocht voor ongeveer 1000 gold ieder. Voordat de menigte in de late middag online kwam en de prijs kelderde :D
pi_158302449
Tja op dat tijdstip was ik nog gewoon aan het werk xD

De komende weken heb ik ook vakantie.. mooi de tijd om die dailies te doen totdat ik die mount heb :p
  donderdag 17 december 2015 @ 10:11:52 #123
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158302698
Oh, ze hebben godzijdank die horrible presents spawnrate flink omhoog gegooid! ^O^
pi_158303106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh, ze hebben godzijdank die horrible presents spawnrate flink omhoog gegooid! ^O^
Ik had geen moeite hoor :D Met al mijn alts een groep in gegaan en gewoon bij 1 pakketje campen. Meestal had ik ze dan al compleet voor het 1x spawnt. Nog bedankt voor die tip *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158303121
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:20 schreef Rauw. het volgende:
Heuj ! >:O

Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe?

Ben zelf eigenlijk vriendelijk verrast over Draenor, veel leukere omgeving dan het "kinderachtige"pandaria, wel beetje jammer dat je eerst alle moet exploren voor je vliegen kunt maar de professions etc werken prima zo.
Ik vond Pandaria juist geweldig, was niet veel kinderachtigs aan als je de lore begreep _O_
Ik ben die orcs wel zo ontzettend beu :{ de raids lijken steeds op elkaar sinds SoO, geen bal aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 17 december 2015 @ 10:53:17 #126
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158303268
Wellicht zou het later in Pandaria wel leuker zijn geworden, maar konijntjes lokken met een wortel en 20 fruitvliegjes vangen was niet zo mijn ding.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158305966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef icemotion het volgende:
Winters veil is begonnen;; man man man wat was dat n drama gisteren met die nieuwe dailies xD Met name de unusual gifts was n ramp.

Vanochtend viel het gelukkig mee; stuk rustiger.. beetje dailies doen; nog geen mount :( al wel de pet.
Ja dat was gister inderdaad niet te doen. Op 1 char gedaan zodat ik igg de mount kon halen voor de hotfix maar voor de rest nee. :P
pi_158306568
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef icemotion het volgende:
Vanochtend viel het gelukkig mee; stuk rustiger.. beetje dailies doen; nog geen mount :( al wel de pet.
Het is dan ook ge-hotfixed en de toys respawnen nu bijna direct en in groepjes
pi_158308272
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja dat was gister inderdaad niet te doen. Op 1 char gedaan zodat ik igg de mount kon halen voor de hotfix maar voor de rest nee. :P
omg die casting time van dat klote quest item en de cooldown is gewoon niet te doen. gewoon snachts gisteren was echt fucking druk.
  donderdag 17 december 2015 @ 16:23:54 #130
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158309576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

omg die casting time van dat klote quest item en de cooldown is gewoon niet te doen. gewoon snachts gisteren was echt fucking druk.
Dat is nu dus gefixed. De droprate is zo hoog dat er zelfs 2 dingen bij sommige zakken liggen :D en ze respawnen mega snel
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:24:15 #131
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158328786
O...M...G!

Guards....hebben lightsabers! :D :D _O- _O_



pi_158352313
waar staat de primal spirit trader met town hall lvl 3?
pi_158352590
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:14 schreef redboyke het volgende:
waar staat de primal spirit trader met town hall lvl 3?
Links buiten je main building.
althans dat is bij Allie zo
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158352638
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Links buiten je main building.
althans dat is bij Allie zo
ben daar gaan kijken maar daar is enkel een kampvuur met cooks?
pi_158352738
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:42 schreef redboyke het volgende:

[..]

ben daar gaan kijken maar daar is enkel een kampvuur met cooks?
de npc staat tegen de muur aan tussen de jukebox en de pet battle spot.

http://www.wowhead.com/npc=84246/ashley-zerep
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 19 december 2015 @ 13:20:43 #136
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158354100
Na al die jaren hebben ze nu eindelijk dat gebied rond de kerstboom in Ironforge (en respectievelijk Oggrimar) mount vrij gemaakt! _O_ ^O^
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 23:39:22 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_158397053
Wordt tijd dat Blizzard de remote AH fixed, die ligt er al sinds vrijdag uit. Super irritant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158400041
quote:
99s.gif Op zondag 20 december 2015 23:39 schreef Karina het volgende:
Wordt tijd dat Blizzard de remote AH fixed, die ligt er al sinds vrijdag uit. Super irritant.
Bij mij al sinds woensdag }:|
Inderdaad irritant want verkoop mijn zooi alleen maar via AH remote :D
  maandag 21 december 2015 @ 08:55:42 #139
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158402204
Bij mij werkt hij gewoon? (Spinebreaker)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 09:36:21 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_158402687
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 01:46 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Bij mij al sinds woensdag }:|
Inderdaad irritant want verkoop mijn zooi alleen maar via AH remote :D
Verkopen doe ik ingame maar mijn gold ophalen remote, 1 klik en alles is binnen en je ziet meteen het totaalbedrag van wat je verkocht hebt :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158403972
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 08:55 schreef Rauw. het volgende:
Bij mij werkt hij gewoon? (Spinebreaker)
Armory app op foon werkt ook wel,behalve de ah functie. Bij jou dus wel?
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 13:20:19 #142
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_158407932
gister weer eens opgestart...ik kan oprecht zeggen dat ik wow voor geen reet meer snap :')

eerste mob die ik tegen kwam met mn ooit zo imba paladin die kilde me al gelijk
/ragequit
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 13:20:56 #143
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_158407947
oh en ik weer zeker dat ik meer dan 6k gold had :')

maar volgens wow heb ik niet meer ;( Stom spel.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 21 december 2015 @ 13:45:59 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158408674
Ok ik ben sinds lange tijd weer begonnen met wow. Gelijk paar maanden gekocht en Warlords of Dreanor. Heb een lvl 67 Blood Elf Monk die via een vriend wat mooie heirlooms heeft gekregen destijds.

Nu heb ik zo'n 400 gold op die character, en wil ik eigenlijk zo snel mogelijk aan content voor 70+ beginnen. Alles vanaf 70 heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.

Wat kan ik straks het beste doen? Dungeons? Gewoon questen?

Ik heb al een vliegende mount maar moet nog dat cold weather flying zodat ik ook naar Northrend kan vliegen. Al heb ik geen idee hoe ik er kom :P.

Als iemand nog wat gold over heeft dan hou ik me aanbevolen :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 21 december 2015 @ 13:55:41 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158408908
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:20 schreef Jimbo het volgende:
oh en ik weer zeker dat ik meer dan 6k gold had :')

maar volgens wow heb ik niet meer ;( Stom spel.
Jimbo maat doe mij wat gold dan ;( aan deze skere boy

Oh verkeerd gelezen Blizzard heeft je gold juist geript ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door MMaRsu op 21-12-2015 14:01:31 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158408986
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 13:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ok ik ben sinds lange tijd weer begonnen met wow. Gelijk paar maanden gekocht en Warlords of Dreanor. Heb een lvl 67 Blood Elf Monk die via een vriend wat mooie heirlooms heeft gekregen destijds.

Nu heb ik zo'n 400 gold op die character, en wil ik eigenlijk zo snel mogelijk aan content voor 70+ beginnen. Alles vanaf 70 heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.

Wat kan ik straks het beste doen? Dungeons? Gewoon questen?

Ik heb al een vliegende mount maar moet nog dat cold weather flying zodat ik ook naar Northrend kan vliegen. Al heb ik geen idee hoe ik er kom :P.

Als iemand nog wat gold over heeft dan hou ik me aanbevolen :P
gewoon questen, verhaallijnen in zones volgen. Zeker vanaf wotlk hebben de zones min of meer een doorlopende verhaallijn. Pikt zo meer mee dan dat je lvled via dungeons.
pi_158409346
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 13:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ok ik ben sinds lange tijd weer begonnen met wow. Gelijk paar maanden gekocht en Warlords of Dreanor. Heb een lvl 67 Blood Elf Monk die via een vriend wat mooie heirlooms heeft gekregen destijds.

Nu heb ik zo'n 400 gold op die character, en wil ik eigenlijk zo snel mogelijk aan content voor 70+ beginnen. Alles vanaf 70 heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.

Wat kan ik straks het beste doen? Dungeons? Gewoon questen?

Ik heb al een vliegende mount maar moet nog dat cold weather flying zodat ik ook naar Northrend kan vliegen. Al heb ik geen idee hoe ik er kom :P.

Als iemand nog wat gold over heeft dan hou ik me aanbevolen :P
Questen, zeker als je gold te kort komt.
vanaf lich king naar 100 haal je zo 50-60k uit de quests alleen :)
in dungeons raak je alleen maar gold kwijt voor repairs, en het is super eentonig.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 21 december 2015 @ 14:18:38 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158409489
Maar is de loot die je daar vind niet een beetje voor goed geld te verkopen dan? Ik doe voornamelijk quests, dat vind ik ook wel het leukste. Beetje die zones ontdekken, en zeker omdat ik vanaf nu die zones nog nooit hebt gezien!

Krijg nu meestal 3/4 gold per q en dan kan ik vaak die matige gear ook nog voor een paar g verkopen.

Alleen gaat dat eindeloos duren voordat je 4500 g hebt voor die expert riding skill :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158409542
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
Maar is de loot die je daar vind niet een beetje voor goed geld te verkopen dan? Ik doe voornamelijk quests, dat vind ik ook wel het leukste. Beetje die zones ontdekken, en zeker omdat ik vanaf nu die zones nog nooit hebt gezien!

Krijg nu meestal 3/4 gold per q en dan kan ik vaak die matige gear ook nog voor een paar g verkopen.

Alleen gaat dat eindeloos duren voordat je 4500 g hebt voor die expert riding skill :P.
Dungeon loot verkoopt niet voor veel meer gold dan de quest rewards. Alleen als je de mazzel hebt een zeldzamere world drop te krijgen die je voor meer verkoopt. Maar over het algemeen is questen sneller om gold te verdienen.
pi_158411206
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Jimbo maat doe mij wat gold dan ;( aan deze skere boy

Oh verkeerd gelezen Blizzard heeft je gold juist geript ;(
Ik weet zeker dat Blizzard de gold niet geript heeft. Ik vermoed eerder dat hij gehackt is. Ook omdat hij de eerste de beste mob niet aan kan, waarschijnlijk omdat hij geen gear meer heeft en afgaande dat hij zich in het juiste gebied bevindt natuurlijk.
  maandag 21 december 2015 @ 15:35:24 #151
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158411498
Blizzard neemt inderdaad echt niet zomaar goud weg. Behalve bij bot gebruik en daarvoor een ban + inname van gold. Of idd dat je gehacked bent.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 16:45:50 #152
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_158413150
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Jimbo maat doe mij wat gold dan ;( aan deze skere boy

Oh verkeerd gelezen Blizzard heeft je gold juist geript ;(
ik voel me bruut anaal genomen door blizzard
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 16:47:30 #153
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_158413189
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:23 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat Blizzard de gold niet geript heeft. Ik vermoed eerder dat hij gehackt is. Ook omdat hij de eerste de beste mob niet aan kan, waarschijnlijk omdat hij geen gear meer heeft en afgaande dat hij zich in het juiste gebied bevindt natuurlijk.
oh gear en alles is gewoon aanwezig hoor, maar heb sinds MOP niet gespeeld

maar gezien het aantal uren wat ik gespeeld heb en de staat waarin mijn account was toen ik nog wel die harde speelde kan ik mij werkelijk waar niet voorstellen dat ik louter 600g heb op dat account.
had eerder 60k gold verwacht
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_158413949
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

oh gear en alles is gewoon aanwezig hoor, maar heb sinds MOP niet gespeeld

maar gezien het aantal uren wat ik gespeeld heb en de staat waarin mijn account was toen ik nog wel die harde speelde kan ik mij werkelijk waar niet voorstellen dat ik louter 600g heb op dat account.
had eerder 60k gold verwacht
Je hebt niet per ongeluk je maand kosten met gold betaald ? :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158424340
Ok ik opende net mn Bling package en daar zit een Fire-Fused Heart in. Zo te zien brengt het 75G op. Kan ik er nog iets anders mee ? Of is het gewoon sellen en cashen ? :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 22:31:06 #156
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_158425034
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:14 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Je hebt niet per ongeluk je maand kosten met gold betaald ? :P
was dat maar zo :')

nee ik kreeg wel t bericht 'gold cap for starter bla bla bla reached..'
dus ik een maand gekocht
en nog niks ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_158427612
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:31 schreef Jimbo het volgende:

[..]

was dat maar zo :')

nee ik kreeg wel t bericht 'gold cap for starter bla bla bla reached..'
dus ik een maand gekocht
en nog niks ;(
Ik ben ook genaaid ;/
Had de Fire fused heart verkocht, toen had ik maar 10 gold te hebben. Toen zag ik dat ik fucking starterpack had. Ik denk ik np, dus heb ik geupgrade. Nu heb ik nog steeds maar 10g ;/ heb ff een ticket verstuurd naar Blizzard om te kijken of ze me kunnen helpen. 65g verliezen vind ik nogal wat..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_158431725
geen geluk met LFR heb al geen bonusrolls muntjes meer.
maar heb wel geluk gehad met een boot gevecht voor een epic treasure.
zat een deftige upgrade voor mij in een wapen!
van 645 naar 685 gegaan toch maar direct geupgrade met valor :P

verder niks speciaals dat garrison kost me een vermogen!
achiements halen voor gebouwen te kunnen upgraden enzo
nice eindelijk 20 followers lvl 100 en nu die naval questen pff
pi_158432161
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef DjinN het volgende:
ik ben ook genaaid ;/
Had de Fire fused heart verkocht, toen had ik maar 10 gold te hebben. Toen zag ik dat ik fucking starterpack had. Ik denk ik np, dus heb ik geupgrade. Nu heb ik nog steeds maar 10g ;/ heb ff een ticket verstuurd naar Blizzard om te kijken of ze me kunnen helpen. 65g verliezen vind ik nogal wat..
:D :D ik heb net even 10k aan een vriendin gegeven zodat ze wat pets kon kopen om te beginnen met pet battles. Geen centje pijn hoor :') 65 gold is niets, helemaal niets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158432620
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik ben ook genaaid ;/
Had de Fire fused heart verkocht, toen had ik maar 10 gold te hebben. Toen zag ik dat ik fucking starterpack had. Ik denk ik np, dus heb ik geupgrade. Nu heb ik nog steeds maar 10g ;/ heb ff een ticket verstuurd naar Blizzard om te kijken of ze me kunnen helpen. 65g verliezen vind ik nogal wat..
Je hebt garrison missions waarmee je 3000 goud kan verdienen, dus 65 goud valt wel mee.
Ik verlies meer aan repairs tijdens onze raids :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158436847
Precies, als je op een van de aan ED gelinkte servers zit kan je zo die 65 gold van me krijgen. Dat is op max level tegenwoordig niets meer. Op lagere levels nog wel natuurlijk dat begrijp ik.
pi_158437027
Baal trouwens wel beetje. Las dus net dat die Flames of Ragnaros en Winter's grasp enchants in Legion accountwide in de transmog komen. Maar die komen dus uit een jaarlijkse quest. Met 7 characters die quest gedaan en niets. -O-
pi_158440160
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 06:58 schreef Asschen_sukar het volgende:

Je hebt garrison missions waarmee je 3000 goud kan verdienen, dus 65 goud valt wel mee.
Ik verlies meer aan repairs tijdens onze raids :P
Ja, regelmatig 100+ gold kwijt aan repairs.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 22 december 2015 @ 15:58:15 #164
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_158440333
Flames of Ragnaros en Winter's Grasp ontvangen. Ik zit gebeiteld voor Legion.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_158455854
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Precies, als je op een van de aan ED gelinkte servers zit kan je zo die 65 gold van me krijgen. Dat is op max level tegenwoordig niets meer. Op lagere levels nog wel natuurlijk dat begrijp ik.
Zit jij op Emerald Dream en/of Terenas? Welke guild dan? :o
Comfortably numb
pi_158456329
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:50 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Zit jij op Emerald Dream en/of Terenas? Welke guild dan? :o
Ik zit op ED. Vroeger vooral geraid met Asylum en nu als social in Indecisive.
pi_158457070
Ik heb toch maar een challenge mode gold run geregeld voor komende week, tegen betaling dus. Ik zie mezelf nog geen groep vinden. Nou ja, er zijn wel mensen die met me willen, maar ik ben niet masochistisch, dus bespaar mezelf liever die pijn :X En ik heb de afgelopen week toch 3 van die winter veil mounts verkocht, dus wat extra gold O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158460752
Remote AH doet t weer *O*
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 13:21:14 #169
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_158466584
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 03:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D :D ik heb net even 10k aan een vriendin gegeven zodat ze wat pets kon kopen om te beginnen met pet battles. Geen centje pijn hoor :') 65 gold is niets, helemaal niets.
doe mij maar 60k dan :9

hoe lang doe je daar eigenlijk over tegenwoordig om te farmen ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_158466967
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Jimbo het volgende:

[..]

doe mij maar 60k dan :9

hoe lang doe je daar eigenlijk over tegenwoordig om te farmen ?
Met veel geluk en een aantal alts, kun je het bij elkaar krijgen in een week, zonder een minuut te farmen. Als je geen of weinig geluk hebt, kun je het nog steeds redelijk snel bij elkaar farmen(1-2 dagen). En als je goed de AH kan bespelen, ben je een paar uur kwijt om het te verdienen. Of het kost je 20 euro.
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 14:43:13 #171
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_158468605
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Lhyanna het volgende:
bij elkaar krijgen in een week, zonder een minuut te fa
Ah it is...

eerst maar eens lvl -geenideehoehoogdecapis- levelen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_158468761
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Lhyanna het volgende:

Met veel geluk en een aantal alts, kun je het bij elkaar krijgen in een week, zonder een minuut te farmen. Als je geen of weinig geluk hebt, kun je het nog steeds redelijk snel bij elkaar farmen(1-2 dagen). En als je goed de AH kan bespelen, ben je een paar uur kwijt om het te verdienen. Of het kost je 20 euro.
Of je bent goed in Challenge Modes en verdien je met je 2 vrienden samen 480k in twee uurtjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158468910
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of je bent goed in Challenge Modes en verdien je met je 2 vrienden samen 480k in twee uurtjes.
Best prijzig... Misschien toch maar eens gaan proberen dan :P
pi_158468944
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:54 schreef Lhyanna het volgende:

Best prijzig... Misschien toch maar eens gaan proberen dan :P
CM zijn op zich al redelijk pittig (gold), maar als je zoveel wilt verdienen dan moet je het eigenlijk vooral met z'n drieën kunnen en twee mensen dragen die slecht kunnen zijn :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158469201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

CM zijn op zich al redelijk pittig (gold), maar als je zoveel wilt verdienen dan moet je het eigenlijk vooral met z'n drieën kunnen en twee mensen dragen die slecht kunnen zijn :X
Lijkt me vooral tof om het met een groep vrienden te halen, niet eens om daarna spots te verkopen. In MoP heb ik een paar dagen besteed aan CM's en ik zou het zo weer doen... Echter wil ik dan wel een vaste groep, maar dat wordt wat lastiger. Ik speel nooit op vaste tijden en dan is het bijna onmogelijk om een groep vreemden bij elkaar te houden..
pi_158469279
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:08 schreef Lhyanna het volgende:
Lijkt me vooral tof om het met een groep vrienden te halen, niet eens om daarna spots te verkopen. In MoP heb ik een paar dagen besteed aan CM's en ik zou het zo weer doen... Echter wil ik dan wel een vaste groep, maar dat wordt wat lastiger. Ik speel nooit op vaste tijden en dan is het bijna onmogelijk om een groep vreemden bij elkaar te houden..
Ik heb het in MoP zelf gedaan; toen stelde atonementhealing voor discpriest nog wat voor en hebben we het met 2 discpriests gedaan :D Dubbele healing cooldowns en prima dps.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 december 2015 @ 16:18:33 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158470789
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:50 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Zit jij op Emerald Dream en/of Terenas? Welke guild dan? :o
Ik zit op Terenas!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158472404
Ik ben blij dat een stel guildies altijd die gold achievements willen halen, kan ik mooi de pet kopen van de guild vendor O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158473699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik zit op Terenas!!
Welke guild?

Ik zit zelf op Terenas (Horde) in De Ronde Tafel en op Emerald Dream (Alliance) zitten m'n chars een beetje verspreid over wat guilds. Ik ben er nog niet over uit welke char ik in Legion als main wil gaan spelen en welke faction.
DRT is naar mijn mening de afgelopen jaren helaas veel te groot en anoniem geworden voor iemand die als social speelt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Denni5 op 23-12-2015 18:50:27 ]
Comfortably numb
pi_158490438
Ik ren me rot in mythic dungeons want heirloom trinket, quest en zulks.
Ik zie regelmatig drops van 705/715/720 gear maar ik blijf steeds 685 krijgen.
De trinket heb ik inmiddels op mijn hunter maar op mijn shaman wil deze maar niet droppen.
Is dit random? Weet iemand dit?

Gister die quest van 4 mythics gedaan, krijg ik als reward dezelfde neck als de keer daarvoor.
Toen had ik wel de mazzel dat die neck warforged was. :)

Hele avond raiden en mythic dungeons zonder een leuk item..... -O-

Vanavond of aankomende dagen maar een poging wagen op een alt.

Ik hoorde trouwens dat bij blizz het idee er is om het ook mogelijk te maken met vp je legendary ring te upgraden. Dat zou wel mooi zijn, zeker wanneer je ook os speelt.
  donderdag 24 december 2015 @ 09:44:14 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158490447
Hmm ik weet eigenlijk niet precies hoe mijn guild heet haha _O-.

Hoe kom je eigenlijk aan andere mounts? Ik word nu wel een beetje ziek van dat stomme hearthsteed paard. Geef mij ook zo'n vette dragon ofzo! Moet je perse raids doen daarvoor?

Van de AH kopen gaat ook niet lukken, met mijn schrale 200g.

Dit weekend ga ik wel ff hardcore wow spelen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158490593
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm ik weet eigenlijk niet precies hoe mijn guild heet haha _O-.

Hoe kom je eigenlijk aan andere mounts? Ik word nu wel een beetje ziek van dat stomme hearthsteed paard. Geef mij ook zo'n vette dragon ofzo! Moet je perse raids doen daarvoor?

Van de AH kopen gaat ook niet lukken, met mijn schrale 200g.

Dit weekend ga ik wel ff hardcore wow spelen.
Mounts kun je op allerlei manieren krijgen. Achievements, bazen, questen, noem maar op.
Via google of fora zou je kunnen zoeken welke er allemaal zijn en wat je moet doen om ze te krijgen.

Ik weet niet wat je speelt maar je kunt voor weinig gold al een gryphon kopen (ally).
pi_158491400
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm ik weet eigenlijk niet precies hoe mijn guild heet haha _O-.

Hoe kom je eigenlijk aan andere mounts? Ik word nu wel een beetje ziek van dat stomme hearthsteed paard. Geef mij ook zo'n vette dragon ofzo! Moet je perse raids doen daarvoor?

Van de AH kopen gaat ook niet lukken, met mijn schrale 200g.

Dit weekend ga ik wel ff hardcore wow spelen.
Wat is je char naam dan? Kan je wel aan wat mounts helpen denk ik in raids :)
Comfortably numb
  donderdag 24 december 2015 @ 10:43:05 #184
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158491453
Wel lekker geld verdienen zo met die rewards van de winter veil dailies :D Wacht nog altijd op een volgende mount om te verkopen :D

En heb afgelopen 1,5 week geluk gehad. :o Al op drie characters de 1000 gold missie, lekker verdubbelen naar 3k of 4k met mijn gold verdubbelaars :D
  donderdag 24 december 2015 @ 11:12:28 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158491901
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:39 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Wat is je char naam dan? Kan je wel aan wat mounts helpen denk ik in raids :)
Mn char naam is mmarsu , net als hier op het forum! Zou wel tof zijn, dus als je me toevoegd kunnen we zeker wel een paar raids doen ofzo! Ik ben wel lvl 69 dus ben niet echt hoog lvl.

Ik zal ook nog even googlen welke mounts ik kan krijgen dmv achievements en bazen en quests.

Zou wel tof zijn als je me kan helpen Denni5!

Waar kan je trouwens die daily's vinden? Had wel die Winter Veil q's opgepikt in Oggrimar.

Ik moet ook nog steeds een Battle pet instellen bij de trainer en ik wil ook wel beginnen aan die persoonlijke dorpjes die je kan uitbouwen, of kan dat pas vanaf lvl 70?

[ Bericht 6% gewijzigd door MMaRsu op 24-12-2015 11:33:34 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158493341
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Mn char naam is mmarsu , net als hier op het forum! Zou wel tof zijn, dus als je me toevoegd kunnen we zeker wel een paar raids doen ofzo! Ik ben wel lvl 69 dus ben niet echt hoog lvl.

Ik zal ook nog even googlen welke mounts ik kan krijgen dmv achievements en bazen en quests.

Zou wel tof zijn als je me kan helpen Denni5!

Waar kan je trouwens die daily's vinden? Had wel die Winter Veil q's opgepikt in Oggrimar.

Ik moet ook nog steeds een Battle pet instellen bij de trainer en ik wil ook wel beginnen aan die persoonlijke dorpjes die je kan uitbouwen, of kan dat pas vanaf lvl 70?
Winterveil dailies zijn vanaf lvl 80 (In Ironforge), en lvl 100 in WoD. Dorpje (Garrison), is vanaf lvl 90. Tussen level 85-90 kan je nog een farm opbouwen, maar dat klinkt indrukwekkender dan het is. Al met al is er voor jou op het moment bar weinig te doen qua holiday dingen.

Sinds je op terenas zit kan je van mij wel wat battlepets krijgen. Krijg wel vaak dubbelen van raids of uit dailies, meestal delete ik ze maar dat duurt altijd ff. Ze zijn wel allemaal lvl 1.
pi_158495502
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Mn char naam is mmarsu , net als hier op het forum! Zou wel tof zijn, dus als je me toevoegd kunnen we zeker wel een paar raids doen ofzo! Ik ben wel lvl 69 dus ben niet echt hoog lvl.

Ik zal ook nog even googlen welke mounts ik kan krijgen dmv achievements en bazen en quests.

Zou wel tof zijn als je me kan helpen Denni5!

Waar kan je trouwens die daily's vinden? Had wel die Winter Veil q's opgepikt in Oggrimar.

Ik moet ook nog steeds een Battle pet instellen bij de trainer en ik wil ook wel beginnen aan die persoonlijke dorpjes die je kan uitbouwen, of kan dat pas vanaf lvl 70?
69? Hm, weet niet of je dan de WotlK raids al uberhaupt in kan.
Comfortably numb
pi_158495832
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:12 schreef Denni5 het volgende:

[..]

69? Hm, weet niet of je dan de WotlK raids al uberhaupt in kan.
Nee, wotlk raids moet je echt 80 zijn.
je kan hem wel boosten in dungeons.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158496011
Levelen gaat helemaal niet sneller als iemand je 'boost'. In de dungeonfinder krijg je juist extra xp en zo'n lvl 100 bij je 'kost' je juist veel xp. En in raids krijg je al helemaal extreem weinig xp (ervaring mee), die zijn alleen nuttig voor mounts en dergelijke.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158508714
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:52 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Mounts kun je op allerlei manieren krijgen. Achievements, bazen, questen, noem maar op.
Via google of fora zou je kunnen zoeken welke er allemaal zijn en wat je moet doen om ze te krijgen.

Ik weet niet wat je speelt maar je kunt voor weinig gold al een gryphon kopen (ally).
Ik heb mn wow weer eens aan geslingerd na 3 jaar maar moet zeggen dat vliegen niet zo makkelijk is in deze versie

nu lvl 95 :)
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_158510351
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Levelen gaat helemaal niet sneller als iemand je 'boost'. In de dungeonfinder krijg je juist extra xp en zo'n lvl 100 bij je 'kost' je juist veel xp. En in raids krijg je al helemaal extreem weinig xp (ervaring mee), die zijn alleen nuttig voor mounts en dergelijke.
Jawel hoor. Je krijgt minder experience van de mobs zelf maar de "dungeon complete" experience blijft het zelfde. Laatst nog iemand met een potion van 70 naar 80 geboost in een uurtje
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 december 2015 @ 00:15:56 #192
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_158510463
hoppa, na 4x de Grumpus dailies, heb ik de mount al.
Volgens m'n guild was die vrij zeldzaam...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_158513701
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 00:15 schreef Tokus het volgende:
hoppa, na 4x de Grumpus dailies, heb ik de mount al.
Volgens m'n guild was die vrij zeldzaam...
Ik heb er 3 geloot. Het zal wel qua zeldzaamheid. Anzu's Raven Lord (18% droprate) heb ik nog steeds niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158513706
En er zijn nog geen cadeautjes. En dit is het enige moment vandaag dat ik kan inloggen }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158514251
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er 3 geloot. Het zal wel qua zeldzaamheid. Anzu's Raven Lord (18% droprate) heb ik nog steeds niet.
Vergeet je niet een komma bij die droprate? :P
Comfortably numb
pi_158514881
quote:
2s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:06 schreef Pavement het volgende:

[..]

Ik heb mn wow weer eens aan geslingerd na 3 jaar maar moet zeggen dat vliegen niet zo makkelijk is in deze versie

nu lvl 95 :)
^O^
Wat speel je?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 december 2015 @ 14:15:24 #197
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_158520026
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er 3 geloot.
Jij speelt toch 24u per dag? Dus op hoeveel chars in totaal?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_158550774
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 03:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D :D ik heb net even 10k aan een vriendin gegeven zodat ze wat pets kon kopen om te beginnen met pet battles. Geen centje pijn hoor :') 65 gold is niets, helemaal niets.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 06:58 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Je hebt garrison missions waarmee je 3000 goud kan verdienen, dus 65 goud valt wel mee.
Ik verlies meer aan repairs tijdens onze raids :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Precies, als je op een van de aan ED gelinkte servers zit kan je zo die 65 gold van me krijgen. Dat is op max level tegenwoordig niets meer. Op lagere levels nog wel natuurlijk dat begrijp ik.
Bedankt voor jullie berichtjes ^O^
Ik heb even een ticket verstuurd naar Blizzard en de situatie uitgelegd.
Ze hebben het voor me nagekeken, en het goud wat ik miste netjes naar me toegezonden via de ingame mail :D *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_158550800
Ik heb trouwens van mijn vriend een extra monitor gekregen als cadeautje O+
Hebben jullie enig idee of het mogelijk om Wow op 2 schermen te spelen? En hoe ik dat kan doen?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_158551672
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 21:53 schreef DjinN het volgende:
Ik heb trouwens van mijn vriend een extra monitor gekregen als cadeautje O+
Hebben jullie enig idee of het mogelijk om Wow op 2 schermen te spelen? En hoe ik dat kan doen?
Oud artikel, maar legt het nog steeds wel het handigst uit:
http://www.engadget.com/2(...)-wow-a-how-to-guide/

De meeste addons zijn nog steeds up to date gehouden
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158554067
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Oud artikel, maar legt het nog steeds wel het handigst uit:
http://www.engadget.com/2(...)-wow-a-how-to-guide/

De meeste addons zijn nog steeds up to date gehouden
Ah top, die ga ik even doorlezen :D Dankjewel!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_158554727
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 21:53 schreef DjinN het volgende:
Ik heb trouwens van mijn vriend een extra monitor gekregen als cadeautje O+
Hebben jullie enig idee of het mogelijk om Wow op 2 schermen te spelen? En hoe ik dat kan doen?
Met twee monitoren is het juist retehandig om op de een te fokken en de ander te wowwen :9
(of een tv serie te kijken onder het vissen etc)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158554762
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met twee monitoren is het juist retehandig om op de een te fokken en de ander te wowwen :9
(of een tv serie te kijken onder het vissen etc)
Exact wat ik met m'n 2e monitor doe :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158554916
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

Exact wat ik met m'n 2e monitor doe :D
Toen ik een 2e monitor van mijn vriend kreeg op een verjaardag vond ik dat echt dikke nonsens. Beste cadeau ooit. Zou niet meer zonder kunnen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158555171
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik een 2e monitor van mijn vriend kreeg op een verjaardag vond ik dat echt dikke nonsens. Beste cadeau ooit. Zou niet meer zonder kunnen _O-
Toen mijn (toen nog) vriendin bij me in trok had ze nog een heel oud 15" scherm. Was een hele uitdaging haar aan een 23" variant te krijgen, laat staan een 2e scherm.
Nu maakt ze me denk ik dood als ik er een van de 2 durf weg te halen :P

Wow is helaas nooit aangeslagen bij der ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158555677
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toen mijn (toen nog) vriendin bij me in trok had ze nog een heel oud 15" scherm. Was een hele uitdaging haar aan een 23" variant te krijgen, laat staan een 2e scherm.
Nu maakt ze me denk ik dood als ik er een van de 2 durf weg te halen :P

Wow is helaas nooit aangeslagen bij der ;(
Tot die laatste zin klonk ze als mij _O- Ik wilde ook niet van mijn oude vertrouwde vierkante schermpje af :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158556458
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met twee monitoren is het juist retehandig om op de een te fokken en de ander te wowwen :9
(of een tv serie te kijken onder het vissen etc)
Je gaat het niet geloven, maar dat is exact wat op dit moment doe _O- :'( :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 27 december 2015 @ 00:31:46 #208
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_158556537
even wat nostalgie neergooien

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_158556541
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 00:30 schreef DjinN het volgende:

Je gaat het niet geloven, maar dat is exact wat op dit moment doe _O- :'( :D
Dat is ook het meest logische wat je doet met een tweede monitor O-)
Welkom in de 21e eeuw _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 27 december 2015 @ 16:53:49 #210
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158572598
Ben ik de enige die moeite heeft met de zilveren proving grounds voor DPS?

De healing was goed te doen, maar die DPS lijkt wel onmogelijk om te doen met mijn enh-shaman.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158574674
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 16:53 schreef Rauw. het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft met de zilveren proving grounds voor DPS?

De healing was goed te doen, maar die DPS lijkt wel onmogelijk om te doen met mijn enh-shaman.
Ik vond dps ook niet zo moeilijk, maar heb het niet met een shaman gedaan, dus daar kan ik niets over zeggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158583552
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 16:53 schreef Rauw. het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft met de zilveren proving grounds voor DPS?

De healing was goed te doen, maar die DPS lijkt wel onmogelijk om te doen met mijn enh-shaman.
Nee, ik liep ook te klooien op mijn rogue, maar met mijn DK en warrior blies ik er zo doorheen.
hangt erg van je class af denk ik.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 28 december 2015 @ 10:35:32 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158595163
Yess ik ben lvl 72!! _O_

Op naar de 80 *O*. Wanneer kan ik nou precies raids doen? Kan ik nu nog niet die raids doen uit het originele WoW?

En bedankt Denni5 voor je berichtje :).

Nu alleen nog wat meer gold gaan verdienen :P. Ik heb maar een zwik aan battle pets gekocht die ik voor 50g per stuk wil gaan verkopen _O_.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158596226
Dames en heren,

Een dilemma.. 6 jaar geleden ben ik met WoW gestopt. Voor goed dacht ik, dus heb de meeste waardevolle spullen weggegeven aan de guild, en ik eindigde het hoofdstuk. Een paar weken later stuurde de guildleader me een berichtje dat ik uit de guild was gezet omdat een goldfarmer aan mijn account was gekomen. Om erger te voorkomen heb ik mijn wachtwoord verandert, en het farmen stopte.. Waarschijnlijk op het juiste moment, want mijn gear is er nog. En volle zakken erts. (zodat ik nu een 1400 goud "startgeld" heb).

Nu is er veel verandert in de wereld van WoW, en weet ik niet zo goed wat ik het beste kan doen. Omdat Cataclysm (denk ik?), de wereld nogal verandert heeft, dacht ik dat ik het meeste van de nieuwe wereld mee zou krijgen als ik gewoon opnieuw begin. Of zijn er ook high-lvl quests in de "oude wereld" als ik er met mijn 80-karakter rond ga lopen? Zijn de instances ook vernieuwd, of kan ik die langs me laten liggen?
  maandag 28 december 2015 @ 11:40:23 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158596390
Ik heb nu ongeveer 10x Stratholme doorgelopen voor die mount van Baron Aurendius ofzo.. helaas nog geen geluk gehad.

Word een beetje moe van die hearthsteed, dus ben echt op zoek naar een nieuwe toffe mount.

Moet wel wat meer gold hebben, want ik neem aan dat je ook mounts kan kopen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158596520
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nu ongeveer 10x Stratholme doorgelopen voor die mount van Baron Aurendius ofzo.. helaas nog geen geluk gehad.

Word een beetje moe van die hearthsteed, dus ben echt op zoek naar een nieuwe toffe mount.

Moet wel wat meer gold hebben, want ik neem aan dat je ook mounts kan kopen?
Faction mounts zijn goedkoop ^O^
http://wowwiki.wikia.com/wiki/Racial_mounts
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 11:46:56 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_158596532
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nu ongeveer 10x Stratholme doorgelopen voor die mount van Baron Aurendius ofzo.. helaas nog geen geluk gehad.

Word een beetje moe van die hearthsteed, dus ben echt op zoek naar een nieuwe toffe mount.

Moet wel wat meer gold hebben, want ik neem aan dat je ook mounts kan kopen?
Hier staan alle 'racial' mounts daar kun je er sowieso eentje of een paar van kopen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 11:47:11 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_158596540
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:46 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Faction mounts zijn goedkoop ^O^
http://wowwiki.wikia.com/wiki/Racial_mounts
:P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 28 december 2015 @ 11:49:00 #219
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158596584
Zit nu op werk achter een proxy waardoor ik wowwikia niet kan openen helaas. Maar bedankt voor de link, straks in de pauze ff op mn telefoon kijken :).

Dat zijn ook vliegende mounts neem ik aan? Ik twijfel of ik geld zal spenderen aan een vette mount, aangezien die nu 50% korting hebben via de Blizzard store :P. Maar dat zal wel zonde zijn :$
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158596896
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef zuchtje het volgende:
Dames en heren,

Een dilemma.. 6 jaar geleden ben ik met WoW gestopt. Voor goed dacht ik, dus heb de meeste waardevolle spullen weggegeven aan de guild, en ik eindigde het hoofdstuk. Een paar weken later stuurde de guildleader me een berichtje dat ik uit de guild was gezet omdat een goldfarmer aan mijn account was gekomen. Om erger te voorkomen heb ik mijn wachtwoord verandert, en het farmen stopte.. Waarschijnlijk op het juiste moment, want mijn gear is er nog. En volle zakken erts. (zodat ik nu een 1400 goud "startgeld" heb).

Nu is er veel verandert in de wereld van WoW, en weet ik niet zo goed wat ik het beste kan doen. Omdat Cataclysm (denk ik?), de wereld nogal verandert heeft, dacht ik dat ik het meeste van de nieuwe wereld mee zou krijgen als ik gewoon opnieuw begin. Of zijn er ook high-lvl quests in de "oude wereld" als ik er met mijn 80-karakter rond ga lopen? Zijn de instances ook vernieuwd, of kan ik die langs me laten liggen?
Alle oude vanilla zones hebben een update gekregen inderdaad, quests zijn gestreamlined en het verhaal is ook geupdate. Zo is de brug in redridge eindelijk gemaakt bijvoorbeeld. Hetzelfde hebben ze bij sommige dungeons gedaan. Deadmines en Shadowfang keep die zijn een beetje het vervolg van het verhaal van de zones waar ze in zitten.

De enige die remakes hebben gehad zijn: Deadmines, Shadowfang keep, Scarlet monastary, Scholomance en Upper blackrock spire. (kan er 1 zijn vergeten). De overige zijn wel geupdate, maar ook alleen gestreamlined. Zo is sunken temple niet meer zo'n doolhof en is Maraudon in 2 instances opgesplitst, dat soort dingen.

Je komt geen 80+ quests tegen in de oude vanilla wereld. Wel is het zo dat er op Kalimdor en Eastern Kingdoms elk wat zones bij zijn gekomen die wel voor lvl 80+ bedoelt is. Maar daar loop je als lowbie ook niet zomaar in gelukkig.
pi_158596941
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
Zit nu op werk achter een proxy waardoor ik wowwikia niet kan openen helaas. Maar bedankt voor de link, straks in de pauze ff op mn telefoon kijken :).

Dat zijn ook vliegende mounts neem ik aan? Ik twijfel of ik geld zal spenderen aan een vette mount, aangezien die nu 50% korting hebben via de Blizzard store :P. Maar dat zal wel zonde zijn :$
Racial mounts zijn altijd ground mounts helaas. Hoewel, je kan nu natuurlijk met lvl 72 wel de lvl 70 mounts halen van neutral factions. Nether ray's, Nether dragons, Talbuks.
pi_158596969
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
Zit nu op werk achter een proxy waardoor ik wowwikia niet kan openen helaas. Maar bedankt voor de link, straks in de pauze ff op mn telefoon kijken :).

Dat zijn ook vliegende mounts neem ik aan? Ik twijfel of ik geld zal spenderen aan een vette mount, aangezien die nu 50% korting hebben via de Blizzard store :P. Maar dat zal wel zonde zijn :$
http://www.warcraftmounts.com/alliance.php die dan ?
http://www.warcraftmounts.com/horde.php
pi_158596974
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef Karina het volgende:

[..]

:P
:D
pi_158597002
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:01 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Alle oude vanilla zones hebben een update gekregen inderdaad, quests zijn gestreamlined en het verhaal is ook geupdate. Zo is de brug in redridge eindelijk gemaakt bijvoorbeeld. Hetzelfde hebben ze bij sommige dungeons gedaan. Deadmines en Shadowfang keep die zijn een beetje het vervolg van het verhaal van de zones waar ze in zitten.

De enige die remakes hebben gehad zijn: Deadmines, Shadowfang keep, Scarlet monastary, Scholomance en Upper blackrock spire. (kan er 1 zijn vergeten). De overige zijn wel geupdate, maar ook alleen gestreamlined. Zo is sunken temple niet meer zo'n doolhof en is Maraudon in 2 instances opgesplitst, dat soort dingen.

Je komt geen 80+ quests tegen in de oude vanilla wereld. Wel is het zo dat er op Kalimdor en Eastern Kingdoms elk wat zones bij zijn gekomen die wel voor lvl 80+ bedoelt is. Maar daar loop je als lowbie ook niet zomaar in gelukkig.
thanks. Dan koop ik een paar heirlooms en begin ik het avontuur opnieuw!
pi_158597005
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
Zit nu op werk achter een proxy waardoor ik wowwikia niet kan openen helaas. Maar bedankt voor de link, straks in de pauze ff op mn telefoon kijken :).

Dat zijn ook vliegende mounts neem ik aan? Ik twijfel of ik geld zal spenderen aan een vette mount, aangezien die nu 50% korting hebben via de Blizzard store :P. Maar dat zal wel zonde zijn :$
Ik ben blij met mijn https://eu.battle.net/sho(...)unt-mystic-runesaber en https://eu.battle.net/sho(...)enchanted-fey-dragon :Y
  maandag 28 december 2015 @ 12:09:39 #226
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158597089
quote:
Nope.. kut werk proxy :'). Alles wat met games te maken heeft zo'n beetje is geblokkeerd. Gelukkig Fok niet :P

Waar kan je die Nether dragons halen? En wat heb je ervoor nodig? Faction rep? Dragons klinkt mij altijd goed in de oren :9. Ik wil al vanaf het begin een dragon _O_.

Ik weet nog dat ik een keer een trouwerij heb gezien, in Darnassus volgens mij. Of iig die Night Elf stad van vroegah. Mooie tijden vroeger met WoW, echt cool om het nu weer te spelen.

Heb alleen wel het idee dat het hele spel een stuk minder sociaal is geworden, of ligt dat aan de server waar ik op zit ( Terenas )?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158597282
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nope.. kut werk proxy :'). Alles wat met games te maken heeft zo'n beetje is geblokkeerd. Gelukkig Fok niet :P

Waar kan je die Nether dragons halen? En wat heb je ervoor nodig? Faction rep? Dragons klinkt mij altijd goed in de oren :9. Ik wil al vanaf het begin een dragon _O_.

Ik weet nog dat ik een keer een trouwerij heb gezien, in Darnassus volgens mij. Of iig die Night Elf stad van vroegah. Mooie tijden vroeger met WoW, echt cool om het nu weer te spelen.

Heb alleen wel het idee dat het hele spel een stuk minder sociaal is geworden, of ligt dat aan de server waar ik op zit ( Terenas )?
De Netherwing faction in Shadowmoon valley, daar heb je rep voor nodig inderdaad. Zit een questchain in de zone die je naar neutral brengt. De rest moet je halen via dailies en je kan in de quest area netherwing eggs farmen om voor rep in te leveren.

Tis inderdaad wat minder sociaal geworden, met LFG en LFR dingen is er niet meer zoveel nu om actief te socializen om te groupen, dat doet het systeem nu voor je. En sinds dat over alle servers heen gaat is de kans dat je iemand 2x tegenkomt klein dus neemt ook niemand in de dungeons de moeite om te socializen.
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 12:21:48 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_158597369
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:03 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Racial mounts zijn altijd ground mounts helaas. Hoewel, je kan nu natuurlijk met lvl 72 wel de lvl 70 mounts halen van neutral factions. Nether ray's, Nether dragons, Talbuks.
Deze kun je wel kopen:
http://wowwiki.wikia.com/wiki/Gryphon_mounts
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 28 december 2015 @ 12:28:53 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158597527
Ok dit is echt een vette site:

http://telsa-productions.co.uk/telsa-wow/web/mount/home

Mount planner _O_

quote:
While around Uldum, you can work on reins of the grey riding camel
5. Run Vortex Pinnacle for: ◦reins of the drake of the north wind from Altarius on normal or heroic mode (0.8%)

Run Culling of Stratholme for: ◦reins of the bronze drake from Infinite corruptor on heroic (timed) mode (100%)

Alleen kan ik die shizzle al wel doen dan? Volgens mij niet want ik d8 dat die heroic dungeons vanaf 85 ofzo zijn?

Hmm misschien toch niet zo'n supersite :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158597617
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ok dit is echt een vette site:

http://telsa-productions.co.uk/telsa-wow/web/mount/home

Mount planner _O_

[..]

Alleen kan ik die shizzle al wel doen dan? Volgens mij niet want ik d8 dat die heroic dungeons vanaf 85 ofzo zijn?

Hmm misschien toch niet zo'n supersite :')
Nee klopt, dat zijn lvl 80 en 85 dungeons die je opnoemt.
  maandag 28 december 2015 @ 12:39:39 #231
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158597772
Stomme site dan :P. Dan heeft het ook weinig zin om je character in te vullen :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158597822
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
Stomme site dan :P. Dan heeft het ook weinig zin om je character in te vullen :').
Heroic stratholme kan je op 80 doen voor die bronze drake :D, zal hem niet soloen dat is teveel gevraagd met de timed run, maar als iemand je mee kan nemen dan heb je hem zo.



gaat om deze mount dan, is de makkelijkste drake om te halen nu.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158597841
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:41 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Heroic stratholme kan je op 80 doen voor die bronze drake :D, zal hem niet soloen dat is teveel gevraagd met de timed run, maar als iemand je mee kan nemen dan heb je hem zo.

[ afbeelding ]

gaat om deze mount dan, is de makkelijkste drake om te halen nu.
Nou ja, die van 10 man/25man sartharion 3 drakes zijn ook niet erg moeilijk. :P
pi_158597856
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nou ja, die van 10 man/25man sartharion 3 drakes zijn ook niet erg moeilijk. :P
Oh ja die heb je ook nog, die zijn zelfs nog sneller te halen :P

Vliegende mounts op 70 halen kosten helaas meer tijd in ieder geval, tenzij je een gryphon koopt in stormwind voor 10g of zo.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158597949
Dat zijn deze trouwens:




Op de Nether Dragons na, kan je vanaf lvl 80 los gaan op alle kleuren draken die je wilt. Behalve groen, die duurt wat langer.

Geef maar een gil als je lvl 80 bent (ingame naam: Luniar op Emerald Dream, of Lyniar als je horde bent.), en boost je met plezier door Sartharion en heroic Strat.
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 13:33:37 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_158599145
Over mounts gesproken, waarom krijg je met garisson missies nog steeds Halaa Battle Tokens? Die stammen nog uit het Burning Crusade tijdperk. De mounts kun je natuurlijk nog wel kopen met die tokens, maar verder zijn ze nogal nutteloos en je krijgt er echt veeeeel :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 28 december 2015 @ 15:32:05 #237
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158602499
Heb ik nog niet gezien hoor die Halaa tokens.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158602585
Ik denk voor de mount ja. Veel mensen hadden die nog niet en die PvP tokens zijn lastig te krijgen nu omdat er rond Halaa geen world PvP meer is.

Maar idd, die missie is al 10x voorbij gekomen hier :') 2x was wel genoeg.
  maandag 28 december 2015 @ 15:44:05 #239
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_158602944
Hoi! Een noob probleempje waar jullie vast wel kunnen helpen:

Ik heb na een paar jaar niet gespeeld te hebben WOW weer from scratch geïnstalleerd vanaf de originele cd's uit 2004 op een nieuwe pc. Moest even zoeken wat mijn battlenet account ook alweer was maar die heb ik inmiddels weer terug kunnen vinden. Mijn gametime is uiteraard verstreken en ik heb nog geen nieuw tegoed bijgestort om verder de kunnen spelen.

Ik kan echter niet helemaal niet inloggen in het spel. De naam van je battlenet account is een email adres en dat zijn teveel letters voor de inlogbox in het spel. Wat doe ik fout? Welke accountname moet ik invoeren?

Ik ben er al eens eerder een paar jaar uitgeweest maar ik heb voor het laatst begin 2014 gespeeld en ik kan me dit probleem toen ik in 2012 weer eens begon met WOW, niet herinneren...

Alvast bedankt!
pi_158604034
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:44 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Hoi! Een noob probleempje waar jullie vast wel kunnen helpen:

Ik heb na een paar jaar niet gespeeld te hebben WOW weer from scratch geïnstalleerd vanaf de originele cd's uit 2004 op een nieuwe pc. Moest even zoeken wat mijn battlenet account ook alweer was maar die heb ik inmiddels weer terug kunnen vinden. Mijn gametime is uiteraard verstreken en ik heb nog geen nieuw tegoed bijgestort om verder de kunnen spelen.

Ik kan echter niet helemaal niet inloggen in het spel. De naam van je battlenet account is een email adres en dat zijn teveel letters voor de inlogbox in het spel. Wat doe ik fout? Welke accountname moet ik invoeren?

Ik ben er al eens eerder een paar jaar uitgeweest maar ik heb voor het laatst begin 2014 gespeeld en ik kan me dit probleem toen ik in 2012 weer eens begon met WOW, niet herinneren...

Alvast bedankt!
kun je wel inloggen op de website?
https://eu.battle.net/login/en-us/index

of de desktop app van battle.net?
http://eu.battle.net/en/app/
  maandag 28 december 2015 @ 16:23:59 #241
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_158604227
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:17 schreef zuchtje het volgende:

[..]

kun je wel inloggen op de website?
https://eu.battle.net/login/en-us/index

of de desktop app van battle.net?
http://eu.battle.net/en/app/
Yup! Ik heb even moeten zoeken en een nieuw wachtwoord moeten maken maar ik kan op de battlenet site inloggen in mijn account. De battle.net start up app heb ik dus helemaal niet. Ik heb het spel nu net opnieuw geïnstalleerd vanaf de originele cd-roms (Ja, ik ben oud) uit december 2004! Toen was ervan battlenet nog helemaal geen sprake! Op mijn oude pc heb ik natuurlijk alles altijd netjes bijgehouden en geupdate zodat de transitie gewoon soepeltjes verliep maar ik heb inmiddels begrepen dat ik niks meer heb aan die oude cd's en dat ik 't spel (waarschijnlijk ook inclusief de desktop app) opnieuw moet downloaden....

:D

Dat gaan we dan maar even doen. Bedankt voor je antwoord en de link naar de battlenet-app!
  maandag 28 december 2015 @ 16:33:06 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158604524
Ik heb ook die originele cd's nog liggen _O_ Oldskool :D.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158605196
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:23 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Yup! Ik heb even moeten zoeken en een nieuw wachtwoord moeten maken maar ik kan op de battlenet site inloggen in mijn account. De battle.net start up app heb ik dus helemaal niet. Ik heb het spel nu net opnieuw geïnstalleerd vanaf de originele cd-roms (Ja, ik ben oud) uit december 2004! Toen was ervan battlenet nog helemaal geen sprake! Op mijn oude pc heb ik natuurlijk alles altijd netjes bijgehouden en geupdate zodat de transitie gewoon soepeltjes verliep maar ik heb inmiddels begrepen dat ik niks meer heb aan die oude cd's en dat ik 't spel (waarschijnlijk ook inclusief de desktop app) opnieuw moet downloaden....

:D

Dat gaan we dan maar even doen. Bedankt voor je antwoord en de link naar de battlenet-app!
Graag gedaan :)

Dankzij die app ben ik weer opnieuw begonnen. Voor en na het spelen van Hearthstone zie je alle spellen die je in je bezit hebt, waaronder WoW. Dan is het downloaden (en een subscription starten) wel heel makkelijk.
pi_158605812
quote:
6s.gif Op maandag 28 december 2015 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb ook die originele cd's nog liggen _O_ Oldskool :D.
Ik heb ze op rij in de kast staan :@

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158606014
quote:
6s.gif Op maandag 28 december 2015 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
Yess ik ben lvl 72!! _O_

Op naar de 80 *O*. Wanneer kan ik nou precies raids doen? Kan ik nu nog niet die raids doen uit het originele WoW?

En bedankt Denni5 voor je berichtje :).

Nu alleen nog wat meer gold gaan verdienen :P. Ik heb maar een zwik aan battle pets gekocht die ik voor 50g per stuk wil gaan verkopen _O_.
NP :)

Die Bronze Drake, Black Drake en Twilight Drake die eerder vandaag gelinkt zijn heb je zo te pakken, moet je alleen wel even 80 worden zodat ik je die heroic en raid door kan sleuren :P
Comfortably numb
  maandag 28 december 2015 @ 17:25:57 #246
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_158606177
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:15 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik heb ze op rij in de kast staan :@

[ afbeelding ]
Haha ok das wel badass! Ik heb alleen die 1e..daarna ben ik gestopt destijds :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_158607085
Ik heb alleen de laatste als CE staan..
pi_158607407
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha ok das wel badass! Ik heb alleen die 1e..daarna ben ik gestopt destijds :P.
Ik heb vaak het spel 2x gekocht puur voor het hoesje, aanvanklijk heb ik alles digitaal gekocht :@
Maar dan is er wel eens een vriend of kennis die wil gaan spelen en de uitbreidingen ect nodig heeft, en dan geef ik hem of haar 5 euro korting en krijgen ze een cd code van me,
en dan heb ik een hoesje :P
Tbc heb ik om die reden loos en nog in plastic zitten want die was al inbegrepen toen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 december 2015 @ 19:01:27 #249
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_158610066
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:56 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik heb vaak het spel 2x gekocht puur voor het hoesje, aanvanklijk heb ik alles digitaal gekocht :@
Maar dan is er wel eens een vriend of kennis die wil gaan spelen en de uitbreidingen ect nodig heeft, en dan geef ik hem of haar 5 euro korting en krijgen ze een cd code van me,
en dan heb ik een hoesje :P
Tbc heb ik om die reden loos en nog in plastic zitten want die was al inbegrepen toen.
voor 5 euro heb je nu een key waarmee je alles tot en met Pandaria hebt...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_158610132
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 19:01 schreef Tokus het volgende:

[..]

voor 5 euro heb je nu een key waarmee je alles tot en met Pandaria hebt...
Ja nu, dit gaat al jaren terug.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158690817
Ik wil eigenlijk toch eens beginnen aan deze game, is het nog de moeite om nu pas te starten?
Also, wat heb ik dan nodig? Ik zie door de bomen het bos niet meer qua expansions e.d.
pi_158692697
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:52 schreef Fluppert het volgende:
Ik wil eigenlijk toch eens beginnen aan deze game, is het nog de moeite om nu pas te starten?
Also, wat heb ik dan nodig? Ik zie door de bomen het bos niet meer qua expansions e.d.
Basis game bevat alles behalve de nieuwste expansion, en die kost 5 euro op het moment digitaal geloof ik, dan heb je alleen een maand gametijd nodig nog voor 12,50 en ben je klaar voorlopig.
en het is nooit te laat om te beginnen, al zijn de graphics wel wat gedateerd onderhand.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 30 december 2015 @ 22:34:33 #253
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158693069
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Basis game bevat alles behalve de nieuwste expansion, en die kost 5 euro op het moment digitaal geloof ik, dan heb je alleen een maand gametijd nodig nog voor 12,50 en ben je klaar voorlopig.
en het is nooit te laat om te beginnen, al zijn de graphics wel wat gedateerd onderhand.
Wie speelt er nou een spel om de graphics...
pi_158693536
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wie speelt er nou een spel om de graphics...
Je kan je er gaan ergeren, heb er zelf geen last van met wow want speel het al sinds vanilla.
maar als je wat anders gewend bent en dan in eens dit gaat spelen, kan het een afknapper zijn.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 december 2015 @ 23:23:01 #255
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_158695196
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Basis game bevat alles behalve de nieuwste expansion, en die kost 5 euro op het moment digitaal geloof ik, dan heb je alleen een maand gametijd nodig nog voor 12,50 en ben je klaar voorlopig.
bij de basis zit toch al een maand gametime?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_158701745
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:23 schreef Tokus het volgende:

[..]

bij de basis zit toch al een maand gametime?
Dat is al heel lang niet meer zo helaas.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158702699
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:52 schreef Fluppert het volgende:
Ik wil eigenlijk toch eens beginnen aan deze game, is het nog de moeite om nu pas te starten?
Also, wat heb ik dan nodig? Ik zie door de bomen het bos niet meer qua expansions e.d.
Na installatie gewoon beginnen ;) Wel even opletten op welke server je begint. Op een pvp server kunnen horde en alliance elkaar bevechten en deze servers zijn op een paar na vaak helemaal uit balans (of vooral horde of vooral alliance). Als je dan de 'verkeerde' kant kiest, is dat niet fijn voor je speelervaring.

Op pve servers is er geen onderling gevecht mogelijk (alleen in zogenaamde battlegrounds, maar dan kies je daar doelbewust voor).

Op rpg servers wordt er geroleplayed, maar ik weet niet in welke mate dat nog bestaat. Ik heb ze altijd een klein beetje vreemd gevonden, die roleplayers. (hoe verklaar je dat je elke week exact dezelfde bosses moet gaan dood maken? die waren toch dood?)

Ook zijn lege servers niet leuk om in te spelen. Dan is het auction house duur, of veel niet aanwezig.

Ik vind dat ik op een leuke server zit, Frostmane alliance, maar het is wel een pvp server (waar ik nooit last van heb). De server is druk, maar niet veel te druk. Op die server vooral geen horde maken. Misschien dat mensen hier nog goede pve servers of goede servers voor horde kunnen aanraden.

En nooit op Burning Legion gaan :7 Hoe cool de naam ook klinkt, de bijnaam is Polish Legion. Zelfs Polen die ik ken mijden het als de pest. En misschien zijn er meer mensen die servers afraden.

Welkom op WoW :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158702709
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 02:35 schreef DJ_ het volgende:
Dat is al heel lang niet meer zo helaas.
Echt? Laatste keer dat ik zo'n ultragoedkoop battle chest pakketje kocht wel namelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158704429
Nordrassil best server :7 (Als je van rust en kalmte en een dure AH houdt in ieder geval ;( )

Draenor is wel een goeie horde pve server, wel aan de drukke kant overigens.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 december 2015 @ 10:42:41 #260
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_158705048
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 06:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echt? Laatste keer dat ik zo'n ultragoedkoop battle chest pakketje kocht wel namelijk.
ja precies, daarbij in ieder geval nog wel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_158707520
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 06:53 schreef Isabeau het volgende:

Op rpg servers wordt er geroleplayed, maar ik weet niet in welke mate dat nog bestaat. Ik heb ze altijd een klein beetje vreemd gevonden, die roleplayers. (hoe verklaar je dat je elke week exact dezelfde bosses moet gaan dood maken? die waren toch dood?)

Is nog behoorlijk aanwezig, zeker op Argent Dawn. Heb daar een paar alts en loop voor de lol wel regelmatig even door SW heen s'avonds. Elk hoekje zit vol met RPers en levert een hele levendige stad op. Veel low lvl zones idemdito, behalve goldshire inn dat is voor de cybersex.

Als je de oorspronkelijke WoW vanilla gameplay trailers nog kan herinneren dan had je een shot van taverns die vol zaten en dergelijke. Dat is op normale servers niet zo, maar op RP realms wel. Het heeft wat die levendigheid, maar het moet wel je ding zijn. Zelf niet van de RP dus meer dan rondlopen komt er bij mij niet van. :P

En meestal RPed men niet tijdens raids, dat is meestal strikt gescheiden. Hoewel ze wel zonder problemen een eigen raid bedenken en die ook uitvoeren ergens in de open world.

Zit zelf op Emerald Dream, PVE alliance (horde side is praktisch dood). Was vroeger wel een goeie server maar heb het gevoel dat het tegenwoordig wat minder is, maar dat kan ook aan mij liggen.
pi_158707776
Heb net dat pakketje van 5 euro gekocht en zit inderdaad 30 dagen gametijd bij. :)

Denk dat ik dan maar even ga kijken naar een pve server, alliance of horde heb ik niet echt een voorkeur voor dus dat is mooi!

Bedankt allen :)
pi_158707931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:16 schreef Fluppert het volgende:
Heb net dat pakketje van 5 euro gekocht en zit inderdaad 30 dagen gametijd bij. :)

Denk dat ik dan maar even ga kijken naar een pve server, alliance of horde heb ik niet echt een voorkeur voor dus dat is mooi!

Bedankt allen :)
Silvermoon alliance pve ^O^ Een van de drukste ally realms :)
pi_158710717
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:08 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zit zelf op Emerald Dream, PVE alliance (horde side is praktisch dood). Was vroeger wel een goeie server maar heb het gevoel dat het tegenwoordig wat minder is, maar dat kan ook aan mij liggen.
Heb jij nog tips wat betreft een leuke guild waar je het als social speler ook naar je zin kan hebben?
Comfortably numb
pi_158710948
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Heb jij nog tips wat betreft een leuke guild waar je het als social speler ook naar je zin kan hebben?
Nee, helaas niet. Zit zelf als social in een guild waar ik verder niemand meer echt ken (heb je na een break van paar jaar) en mn overige alts die er niet in zitten zijn unguilded. Zie wel eens wat van de Nederlandse guilds recruiten in trade voor Nederlandse members, misschien dat dat wat is. Zat er over te denken 1 van mijn als daar maar in te gooien.
pi_158714681
Ben maar gewoon gestart op die newb realm, zien we daarna wel weer verder.
Ben al wel level 11 :D
pi_158714712
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:29 schreef Fluppert het volgende:
Ben maar gewoon gestart op die newb realm, zien we daarna wel weer verder.
Ben al wel level 11 :D
Ik heb wel altijd het idee dat ze lege realms aanwijzen als newbie realm zodat daar meer mensen komen O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158715269
Ik heb nu die questlijn in Mulgore voltooid en ben naar Orgimmar gestuurd, maar nu weet ik niet meer wat ik moet doen en waar ik heen moet. Heb ook geen quests meer open staan.. :?
pi_158715556
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:46 schreef Fluppert het volgende:
Ik heb nu die questlijn in Mulgore voltooid en ben naar Orgimmar gestuurd, maar nu weet ik niet meer wat ik moet doen en waar ik heen moet. Heb ook geen quests meer open staan.. :?
Staat een hero's board in Orgrimmar (dacht meerdere), waarschijnlijk in de buurt van de bank en auction house (Kan aan een guard de directions vragen) die moet je wel verder helpen denk ik.
pi_158716633
Heroes call boards is iets van vroegah bijna; de Adventure guide / journal ding is tegenwoordig de place to be om verder te kunnen
pi_158727303
Gisteren toevallig ontdekt dat er nog een honor vendor is in Area 52 (Netherstorm). Zijn d'r nog meer honor vendors in WoW land die ergens verscholen zitten?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_158731574
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb wel altijd het idee dat ze lege realms aanwijzen als newbie realm zodat daar meer mensen komen O-)
Dat is inderdaad zo :Y :Y
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158732926
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 09:48 schreef Asschen_sukar het volgende:


Dat is inderdaad zo :Y :Y
En op lege realms wil je eigenlijk niet spelen en dus niet handig als je wilt dat nieuwe spelers blijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158733436
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 23:44 schreef Leatherneck het volgende:
Gisteren toevallig ontdekt dat er nog een honor vendor is in Area 52 (Netherstorm). Zijn d'r nog meer honor vendors in WoW land die ergens verscholen zitten?
Bij de oorspronkelijke ingangen van de vanilla BG's zitten nog wat honor vendors. Voor de rest uitsluitend in major cities of in pvp zones. Op de MoP honor vendor na dan.
pi_158734915
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:23 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Bij de oorspronkelijke ingangen van de vanilla BG's zitten nog wat honor vendors. Voor de rest uitsluitend in major cities of in pvp zones. Op de MoP honor vendor na dan.
Kun je het wellicht ietwat specificeren waar ik die vendors kan vinden? Ben pas met een latere expansion WoW gaan spelen en niet echt bekend met de oude content. :)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_158738543
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:28 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Kun je het wellicht ietwat specificeren waar ik die vendors kan vinden? Ben pas met een latere expansion WoW gaan spelen en niet echt bekend met de oude content. :)
De WSG vendors zitten in Ashenvale, de AV vendors in Alterac mountains/Hillsbrad en de Arathi Basin vendors zitten in Arathi highlands. Afhankelijk van welke faction je bent zit de ingang op een andere locatie binnen die zone.
pi_158738922
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:33 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

De WSG vendors zitten in Ashenvale, de AV vendors in Alterac mountains/Hillsbrad en de Arathi Basin vendors zitten in Arathi highlands. Afhankelijk van welke faction je bent zit de ingang op een andere locatie binnen die zone.
Oké, dank!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_158752001
Ik heb Dreanor met korting gekocht, zodat ik weer verder kan levelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef DJ_ het volgende:

en het is nooit te laat om te beginnen, al zijn de graphics wel wat gedateerd onderhand.
ik vind de style van de graphics toch wat hebben ook al is het wat verouderd, maar dat is persoonlijke smaak denk ik.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_158752993
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik heb Dreanor met korting gekocht, zodat ik weer verder kan levelen.

[..]

ik vind de style van de graphics toch wat hebben ook al is het wat verouderd, maar dat is persoonlijke smaak denk ik.
Het scheelt zeker dat het een cartoony stijl heeft, dat zorgt er voor dat het niet zo snel verouderd.
maar na 10 jaar zie je het toch echt wel. ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158754023
De stijl van WoW is juist een van de voordelen van het spel en waarom ze wereld zo uniek en immersive is. Als je 'realistische' graphics zou gebruiken zou alles donker en grijs moeten zijn want een knalblauwe troll of groene orc slaat dan ineens nergens meer op. Ook zouden veel 'fun' effecten dan vervolgens echt heel raar zijn. Elder Scrolls online ziet er wel mooi uit bijvoorbeeld maar het heeft gewoon te weinig diepgang en is ook te serieus.
pi_158754684
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:29 schreef TwyLight het volgende:
De stijl van WoW is juist een van de voordelen van het spel en waarom ze wereld zo uniek en immersive is. Als je 'realistische' graphics zou gebruiken zou alles donker en grijs moeten zijn want een knalblauwe troll of groene orc slaat dan ineens nergens meer op. Ook zouden veel 'fun' effecten dan vervolgens echt heel raar zijn. Elder Scrolls online ziet er wel mooi uit bijvoorbeeld maar het heeft gewoon te weinig diepgang en is ook te serieus.
Helemaal mee eens :Y Juist die cartoonstijl van wow vind ik mooi. Ik hou helemaal niet van hele realistische graphics. Te serieus inderdaad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158764560


:') vroeger durf niet op OK klikken ben benieuwd of ik uitgelogd word
vroeger kon je blijven verder spelen tot je zelf uitlogde

edit ja blijkbaar word je gewoon uitgelogd
weer typies van mij paar dagen niet spelen en nu voor dat het vervalt opeens weer willen spelen.

edit 2 heb tijd rijft gespeeld en is toch wel cool om spells met meer details te zien en fancy dingen enzo ipv wow. maar snap wel dat wow zoiets heeft van laten we proberen iets te maken dat ook ow low end computer draait maar zelfs met draednor zijn de requirements omhoog gegaan en de grahics maar klein beetje vergbeter in vergelijking met andere spellen dat ik speel maar ok t'is ook maar 30GB

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2016 19:04:43 ]
pi_158779712
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:40 schreef redboyke het volgende:
[ afbeelding ]

:') vroeger durf niet op OK klikken ben benieuwd of ik uitgelogd word
vroeger kon je blijven verder spelen tot je zelf uitlogde

edit ja blijkbaar word je gewoon uitgelogd
weer typies van mij paar dagen niet spelen en nu voor dat het vervalt opeens weer willen spelen.

edit 2 heb tijd rijft gespeeld en is toch wel cool om spells met meer details te zien en fancy dingen enzo ipv wow. maar snap wel dat wow zoiets heeft van laten we proberen iets te maken dat ook ow low end computer draait maar zelfs met draednor zijn de requirements omhoog gegaan en de grahics maar klein beetje vergbeter in vergelijking met andere spellen dat ik speel maar ok t'is ook maar 30GB
Ik kon vroeger wow nog spelen op mijn 2e pc die een amd sempron 2600+ en 256mb ram had,
dat hoef je nu niet meer te proberen, dus het spel is zeker wel zwaarder geworden inderdaad.

je hebt nu 1gb , en een dual core met 3ghz+ nodig minimaal op een win XP systeem :D

dat is een verviervoudiging van de minimale specs :P

dit is overigens geen commentaar op de specs op iets, maar gewoon een observatie na aanleiding van jouw reactie, dat maakte me nieuwsgierig.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158791337
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helemaal mee eens :Y Juist die cartoonstijl van wow vind ik mooi. Ik hou helemaal niet van hele realistische graphics. Te serieus inderdaad.
Precies dit!
Ik ben overigens aan het kijken of een Pala iets voor me is :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_158805716
Zo, mijn pet battle week zit er op, schiet al op naar goal. Nu op 442/701 pets op level 25 en een average lvl van 21.6. Deze week ongeveer 128 pets naar 25 gedaan.

Kom er wel, langzaam aan. :'(
pi_158810865
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, mijn pet battle week zit er op, schiet al op naar goal. Nu op 442/701 pets op level 25 en een average lvl van 21.6. Deze week ongeveer 128 pets naar 25 gedaan.

Kom er wel, langzaam aan. :'(
Ik dacht dat ik een pet freak was net mn verzameldrang, maar jij wint :o :P

Dan val ik wel weer mee : :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158813353
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, mijn pet battle week zit er op, schiet al op naar goal. Nu op 442/701 pets op level 25 en een average lvl van 21.6. Deze week ongeveer 128 pets naar 25 gedaan.

Kom er wel, langzaam aan. :'(
312/688 op lvl 25 :)
pi_158813797
Ik vind die pet battles zelf altijd zo dodelijk saai. Het verzamelen van unieke pets is helaas een verslaving geworden, maar nu ik er genoeg op 25 heb om alle trainers en dingen te verslaan, kan ik me echt niet tot pet battles zetten.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158816133
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik vind die pet battles zelf altijd zo dodelijk saai. Het verzamelen van unieke pets is helaas een verslaving geworden, maar nu ik er genoeg op 25 heb om alle trainers en dingen te verslaan, kan ik me echt niet tot pet battles zetten.
Dat heb ik dus ook, ik doen dan ook uitsluitend pet battles tijdens de pet bonus week, op de daily pet battle in garrison na.

Begon bij mij met verzamelen (nog maar 2 pets te gaandie je door normale gameplay kan krijgen, de rest is storebought etc en die verzamel ik niet.) Toen moest alles rare quality zijn, dat is al lang klaar. En daarna pas alles op 25. Maar dat duurt wat langer al.
pi_158822775
Ik vergeet elke keer weer om pet battles te doen tijdens die pet battle weekenden. Heb er al zoveel op 25 en er zijn toch geen achievements voor nog meer op 25.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158825450
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vergeet elke keer weer om pet battles te doen tijdens die pet battle weekenden. Heb er al zoveel op 25 en er zijn toch geen achievements voor nog meer op 25.
Nee, 75 is de max qua achievements.
pi_158858875
ik heb prat 3 addon maar hoe moet je iemand toevoegen op je friendlist zonder dat het real id is?
als ik rechtsklik krijg ik geen optie van add friend.
alleen maar als ik iemand als target heb weet ik dat ik op target rechts moet klikken.
pi_158870810
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:29 schreef TwyLight het volgende:
De stijl van WoW is juist een van de voordelen van het spel en waarom ze wereld zo uniek en immersive is. Als je 'realistische' graphics zou gebruiken zou alles donker en grijs moeten zijn want een knalblauwe troll of groene orc slaat dan ineens nergens meer op. Ook zouden veel 'fun' effecten dan vervolgens echt heel raar zijn. Elder Scrolls online ziet er wel mooi uit bijvoorbeeld maar het heeft gewoon te weinig diepgang en is ook te serieus.
Twy O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_158871985
Ik hou van de grafische stijl van WoW en warcraft. Elder Scrolls online trekt me echt voor geen meter met al dat grauwe spul.

En vanavond ga ik als t goed is zorgen voor een awesome vliegend eland als mount :p Omdat het kan.
pi_158872239
Die moose moet ik ook nog scoren, maar zie ze niet zo vaak meer in de groupfinder staan, anders dan de heroic archi groepen waar je ilvl 720 voor moet hebben...
Comfortably numb
  zondag 10 januari 2016 @ 10:37:56 #296
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158978968
Eindelijk één gevonden! Unborn Valkyr pet *O* *O* Slechte kwaliteit, maar boeiend :D
pi_158979896
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Eindelijk één gevonden! Unborn Valkyr pet *O* *O* Slechte kwaliteit, maar boeiend :D
Steen er op en klaar is kees. Die ging ik ook niet doorzoeken naar een rare quality. zelfde geldt voor de shadowy sporebat, sapphire firefly en crimson moth wings. Vangen en klaar :P
pi_158979917
Iemand hier al een beta invite btw? Of iemand die iemand kent met toegang tot de beta?
Comfortably numb
pi_158980221
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:36 schreef Denni5 het volgende:
Iemand hier al een beta invite btw? Of iemand die iemand kent met toegang tot de beta?
Er is nog geen beta, alleen alpha en dat zijn tot nu toe alleen wat streamers en content creators.
  zondag 10 januari 2016 @ 12:36:31 #300
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158980919
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Steen er op en klaar is kees. Die ging ik ook niet doorzoeken naar een rare quality. zelfde geldt voor de shadowy sporebat, sapphire firefly en crimson moth wings. Vangen en klaar :P
Haha, inderdaad :D Hij is nu ook rare en 25 :D Was al lang blij dat ie zichzelf niet dood maakte tijdens de battle! _O-
pi_158980996
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:54 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Er is nog geen beta, alleen alpha en dat zijn tot nu toe alleen wat streamers en content creators.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik zag vanochtend ergens op Wowhead dat de beta er was, vandaar dat ik het vroeg.
Comfortably numb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')