Hier de tickets voor de NL shows die via seatwave worden aangeboden: http://www.seatwave.nl/adele-tickets/seizoen Daar pakt Ticketmaster toch mooi nóg een keer heel veel geld. Met hun "reserveringskosten"quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:51 schreef RipCity het volgende:
Liefhebbers die willen weten voor hoeveel kaarten verkocht worden:
[ afbeelding ]
Dat zijn laatste sales (van London concert als voorbeeld)
Aanmelden via Adele.com. Weet niet of dat nog kan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:38 schreef Negentiendertig het volgende:
Hoe werkt die Adele-presale? Met een code? Zo ja- iemand een code over?
Nee, helaas. Registratie is gesloten t/m maandagquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aanmelden via Adele.com. Weet niet of dat nog kan.
Daarbij, die code is persoonsgebonden.
Oh, laat maar dan. Ik hou het dan bij d'r nieuwe cdquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aanmelden via Adele.com. Weet niet of dat nog kan.
Daarbij, die code is persoonsgebonden.
Wil je maadag niet proberen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:50 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, laat maar dan. Ik hou het dan bij d'r nieuwe cd
Vroeger lagen ze met 8 slaapzakken voor het postkantoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:03 schreef Lastpost het volgende:
Niet zo vreemd met al die figuren die met 8 apparaten staan ingelogd in de hoop op kaarten.
quote:Advance sale tickets for these newly added dates will only be available for existing members who have not yet purchased tickets from Adele.com. However, if you would like to purchase tickets, the general sale will begin on Monday 7th December at 9am GMT.
M'n beste optie is waarschijnlijk m'n moeder, maar die is helemaal niet handig met dat soort dingen. Vrienden enzo al gevraagd, die gaan hun best doen, maar die zitten ook allemaal op hun werk/studie/etc., dus daar verwacht ik niet teveel van.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is echt pech. Iemand lief aankijken?
Net 600euro verdiend. Top die Adele!quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:06 schreef Lastpost het volgende:
Mocht ik er maandag doorheen komen bestel ik wel gewoon alle 4 de kaarten, voor de zekerheid. Er vanaf komen doe je toch wel als ik dit zo zie.
PMquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef Studiotje het volgende:
Mocht iemand nog een code willen hebben voor zondag.. Ik weet niet of ze aan emailadressen gekoppeld zijn, maar ik heb er nog een
Die reactiesquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:53 schreef golfer het volgende:
http://speld.nl/2015/12/0(...)ar-dat-doen-we-niet/
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |