hahahahahha daar heb je wel een goed punt jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chinezen zijn geel
Die hoor je ook niet
lol
Schaf het gewoon lekker helemaal af. Boeiend.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je als staat niet te faciliteren. Ga gewoon met de tijd mee. Vroeger leerden ze kinderen dat Piet je sloeg als je niet lief was, dat vinden we nu pedagogisch niet meer verantwoord. En dit is nu niet meer verantwoord.
neequote:Op vrijdag 4 december 2015 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schaf het gewoon lekker helemaal af. Boeiend.
Kijk....van deze reacties zakt mijn broek af....hoe slecht ze haar zaak ook bepleit of hoe tegen je ook haar of haar standpunten bent...waarom moet ze oprotten naar Suriname?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Staat er al een ploeg bij de uitgang?
Man man man. Rot dan op naar suriname.. o wacht daar is zwarte piet ook gewoon.
Omdat het niet gaat om de wens voor een kleurpiet, maar tegen een zwarte piet. Als jij iedereen afkeurenswaardig gedrag vind vertonen, wat heeft het dan voor zin om zelf netjes te zijn? Die anderen storen je immers.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:33 schreef matthijst het volgende:
Helemaal niet Pauw.
Sylvana, Quinsy en die andere dude.
3 mensen, die komen elke paar maanden langs, dat zijn dezelfden.
Dude zegt het misschien wat belabberd, maar inderdaad: waarom gaat Sylvana niet als kleurpiet?
Precies. Huisnegers. Die slaafsheid waarmee ze ook leden van het koningshuis ontvangen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:35 schreef matthijst het volgende:
Dát irriteert me zo: als je dan zegt "Antilliaanse vrienden kunnen erom lachen", dan lachen ze dat weg? Zijn dat dan minderwaardige zwarte mensen? Oom Tom negers die nog niet het licht gezien hebben dat Sylvana wel heeft gezien?
Ze is idd iets te drammerig, maar begrijp haar punt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ben zelf voor aanpassingen maar Sylvana en der hele groepje zijn hele slechte woordvoerders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |