Geen idee, voor elke zeik-Sylvana is er een Brabonegerquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn daar cijfers over? Kan me best voorstellen dat veel donkere mensen zich ongemakkelijk voelen bij dit "feest".
Dat ben ik met je eens. Mocht een groot deel van de zwarte gemeenschap zich slecht voelen bij zwarte Piet dan mag het wat mij betreft wel gewijzigd worden. Als dat niet zo is dan gaan we vrolijk verder zoals het altijd geweest is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ben zelf voor aanpassingen maar Sylvana en der hele groepje zijn hele slechte woordvoerders
Ja, maar dat hoef je als staat niet te faciliteren. Ga gewoon met de tijd mee. Vroeger leerden ze kinderen dat Piet je sloeg als je niet lief was, dat vinden we nu pedagogisch niet meer verantwoord. En dit is nu niet meer verantwoord.quote:
Chinezen zijn geelquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Van de regen in de drup. Minions zijn ook racistisch.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Makkelijk, 2 goed voorbereide ervaren tv-persoonlijkheden die een man uit de provincie wegzetten als racist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |