Beetje rekening houden met mensen die door de stereotypen van Zwarte Piet worden gekwetst, kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word recalcitrant van die anti-pieters en hun belerende, wijsneuzerige en hooghartige beroep op het gezonde verstand.
27 december en 2 januari zijn ook topdagenquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:23 schreef Rickertman96 het volgende:
ik ben blij als het 6 december is
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
27 december en 2 januari zijn ook topdagen
Therapie tegen narcisme ?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Sylvana moet in therapie. Het liefst zo ver mogelijk en zo lang mogelijk.
Tenminste, als afzinken in de Noordzee met een blok beton geen optie is.
Iedereen die het niet eens is met de gemiddelde PVV-er moet afzinken in de Noordzee.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Sylvana moet in therapie. Het liefst zo ver mogelijk en zo lang mogelijk.
Tenminste, als afzinken in de Noordzee met een blok beton geen optie is.
Nee, mij ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:24 schreef Pedroso het volgende:
Zal het de kinderen wat interesseren of de Piet nu zwart, paars of blauw is ?
Niemand neemt de randstad serieus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in de Kop van Noord-Holland is die hele zwarte pietendiscussie er niet. Wat een gelul uit de randstad weer.
Zwarte tietquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:25 schreef Confetti het volgende:
Dat decolleté is wel een aardig charme-offensief though
Wellicht. Of een diepgeworteld minderwaardigheidscomplex, aangezien ze overal racisme en discriminatie in ziet.quote:
Heeft ze toch nog twee punten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:25 schreef Confetti het volgende:
Dat decolleté is wel een aardig charme-offensief though
Als ik kijk wat voor racistische opmerkingen het geeft dan kan ik me er wel wat bij voorstellen dat ze er tegen strijden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet.
Maar word moe van dat zielige gejank van een paar subsidienegers.
Als er 200 man boos is pas je iets niet aan.
quote:
Tja je moet wat als je uit de gratie bentquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wellicht. Of een diepgeworteld minderwaardigheidscomplex, aangezien ze overal racisme en discriminatie in ziet.
Triest dat deze discussie telkens maar zendtijd krijgt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben zo moe van deze onzindiscussie. Laten we het over David Bowie gaan hebben.
Jawel, maar dat komt vooral door de maniér waarop.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ik kijk wat voor racistische opmerkingen het geeft dan kan ik me er wel wat bij voorstellen dat ze er tegen strijden.
Sorry, maar ik ben allerminst een PVV-er. Verre van zelfs.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen die het niet eens is met de gemiddelde PVV-er moet afzinken in de Noordzee.
Zijn daar cijfers over? Kan me best voorstellen dat veel donkere mensen zich ongemakkelijk voelen bij dit "feest".quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:27 schreef matthijst het volgende:
Democratie kut.
99,1% vindt zwarte piet wel best.
Ook donker gekleurde medemensen vinden het wel best.
Alleen een clubje uit de Ranstad zit op elkaars penis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |