SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Deuce92 op 03-12-2015 21:46:13 ]
Van jou bedoelde ik.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:36 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets?
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:47 schreef seto het volgende:
jammer had je daar graag een x mee naartoe genomen
wel alleen euroknallers
welke niet?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:25 schreef no1uknow het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat ik zeker geen adblocker op m'n iphone heb geinstalleerd waardoor fok nu veel sneller laadt
lekkaaaaquote:Op donderdag 3 december 2015 20:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Goeed, met jou broertje?
quote:Op zondag 21 juli 2013 02:58 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe gaan we de verloedering van dit topic tegen mannen? We worden de dupe van onze eigen succes
vlnrquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
hey no1 ben jij die met die demonische ogen?
kijk dit is precies het failliet van de gymquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:33 schreef Deuce92 het volgende:
echt stoer om hier te komen zeggen dat je druks aan het doen bent
etha valt me tegen. Grote mond, kleine biceps.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vlnr
jmp, ethanolic, sapstengel, dima, fanta, straatsoldaat
jij bent gewoon jarlours omdat je tepelhoven hebt ter grote van de satellietschotel op je ouders balkonquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
etha valt me tegen. Grote mond, kleine biceps.
Mja, nee, sorry.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
jij bent gewoon jarlours omdat je tepelhoven hebt ter grote van de satellietschotel op je ouders balkon
is toch lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
jij bent gewoon jarlours omdat je tepelhoven hebt ter grote van de satellietschotel op je ouders balkon
liep in ieder geval niet met m'n leuter te zwaaienquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Whehe
Dacht echt even dat jij dat was
jij hebt hier zelf aan meegeholpen door ineens buddy buddy te worden met fattiesquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:18 schreef no1uknow het volgende:
het is hier veel te rustig de laatste tijd
wanneer komen er weer eens rellen
dreigementen over gym sluiten
blauwe die helemaal over de zeik aan
blauwe die zich op de kast laten jagen (rot op homo haha)
mis die goeie ouwe tijd
ff rellen in R&P
Dieetclub topickapen
en dan heb je ook nog bepaalde entiteiten die gaan heulen in andere sc's en rotte appels hier naar toe lokkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kijk dit is precies het failliet van de gym
types zoals jij die dan dergelijke opmerkingen gaan maken
mooi geweest jonges
op hoogtepunt moeten stoppen
zo'n 400 topics geleden
zo is het, henkquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:33 schreef fathank het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog bepaalde entiteiten die gaan heulen in andere sc's en rotte appels hier naar toe lokken
gelukkig is de app er nog
quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Jongens, is 0,5 gram wiet veel voor een beginner? Ik voel mijn gezicht niet meer.
Lekker hoor, meid. Welk kleurtje ga je zetten? Bruin? Rood? Of misschien platinum blond?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Straks haartjes kleuren
#dagboekpost
Ik zou hero Chinezenquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:17 schreef seto het volgende:
ik ga vanavond ook jointje roken
doe je mee messy??
Had dan een macbook gekocht.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:29 schreef stinkie het volgende:
Ps4 gekocht uit verveling vanmiddag. Heerlijk dagje thuiswerken
en wat doet dat voor fallout 4? Niks toch?quote:
Je gaat toch niet gamen ben je nerd ofsoquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
en wat doet dat voor fallout 4? Niks toch?
Ook maar meteen een chromecast meegenomen.
Lol wat een baggerquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sap je favoriete land heeft weer iets nieuws
http://www.nu.nl/cultuur-(...)essay-feminisme.html
Rood-bruin. Blond is niets voor mij. Fotootje staat in fobo, niets bijzonders verder dus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker hoor, meid. Welk kleurtje ga je zetten? Bruin? Rood? Of misschien platinum blond?
Mmm, lekker genieten hoor, die volle lippen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Rood-bruin. Blond is niets voor mij. Fotootje staat in fobo, niets bijzonders verder dus.
'Tis wat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
die werkleef buddy, die hakt er in.
De collega naast me doet dat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja, lekker epibreren.
Goed bier wel.
haha heerlijk ditquote:Op zaterdag 5 december 2015 03:25 schreef Sapstengel het volgende:
www.reddit.com/r/blunderyears
Lol deze subreddit.
Magnesium al geprobeerd?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:52 schreef no1uknow het volgende:
150 kg deadlift met straps
En unstoppable pwo
nop, moet ik nog steeds kopen.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
stoer man lekker je rug vernaggelen met deadlift
lekker toch henkquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:09 schreef fathank het volgende:
En dan ook nog illegale poeders gebruiken wat een kneus ben je dan
Half werk als je sochtends een PR kunt zettenquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:17 schreef no1uknow het volgende:
Dat uitgerekend jij dat zegt Henk
Volgens mij had het ook nog wel een klein interactie-effectje met de x van gisteravond
begon om 18:00 en de hele avond gewoon gechilled, met een canadese op een bank gelegen en geknuffeld en geouwehoert. Geen gekke dingen gedaan dus, sliep rond 02:00quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Half werk als je sochtends een PR kunt zetten
Klinkt niet als een goede avond
Gekke Sanderquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
begon om 18:00 en de hele avond gewoon gechilled, met een canadese op een bank gelegen en geknuffeld en geouwehoert. Geen gekke dingen gedaan dus, sliep rond 02:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Sap
nouja we lagen ergens op de campus van de uni op een bank een beetje te roken enzoquote:
Ja hij was het woord "man" vergeten na Canadese.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
begon om 18:00 en de hele avond gewoon gechilled, met een canadese man op een bank gelegen en geknuffeld en geouwehoert. Geen gekke dingen gedaan dus, sliep rond 02:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |