Dat wist ik niet en kan ik me ook niet voorstellen, die gast is echt de verpersoonlijking van sneuquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet alleen door paus en zoals je weet heb ik verder ook niet echt iets tegen hem

nog steeds bizar veelquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is echt niks vergeleken met eerst

ach, dat valt wel meequote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat wist ik niet en kan ik me ook niet voorstellen, die gast is echt de verpersoonlijking van sneu

Als IfIm in Wageningen gaat studeren komt ze hem misschien wel tegen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt hij hier weer janken.

uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt hij hier weer janken.

ja, dus?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nog steeds bizar veel
ook meer dan remqo

het is zo over met de pret straks fok sabbaticalquote:

nee heb harige zweterige nippels dus blijft het mooi plakken aan mijn shirtquote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
heb jij daar ook last van met je manboobies

wrmquote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
het is zo over met de pret straks fok sabbatical

Ze hebben al gemeet zelfs.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als IfIm in Wageningen gaat studeren komt ze hem misschien wel tegen.

geil moet er bijna vn overgevequote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee heb harige zweterige nippels dus blijft het mooi plakken aan mijn shirt

wat?quote:

te afleidend deze boevenbendequote:

Ik sta hier milder in dan jij maar toch krijg ik steeds zijn gekanker.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, paus is pure aids...

IQ moet ook het probleem niet zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Remqo mod kan worden met zijn postaantal kun jij het makkelijk met het jouwe.

Tot morgenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
het is zo over met de pret straks fok sabbatical

hij geeft minder goede ippa denk ikquote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En DP scoort al niet hoog

zegt toch niks, die posts plaats ik meestal laat in de nacht nadat ik de hele avond fallout genolifed hebquote:Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Remqo mod kan worden met zijn postaantal kun jij het makkelijk met het jouwe.

wat een kut microfoon, doet je stem geen goed Chai.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0y5gClDApGF
Deze lyrics dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |