quote:Op donderdag 3 december 2015 19:39 schreef VXXLL het volgende:
Die chick met zwarte haren is wel echt leuk
Het is weer een zwaar uurtje TV in huize NoCigarquote:Op donderdag 3 december 2015 19:39 schreef NoCigar het volgende:
De twee kerels moeten naar de kapper, en die ene ook nog eens naar de brillenwinkel.
Deed het niet expresquote:Op donderdag 3 december 2015 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet mobiel sluiten
Die vieze vuile Giel Beelen.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze een radioprogramma met Giel Beelenaids heeft.
quote:Op donderdag 3 december 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is weer een zwaar uurtje TV in huize NoCigar
soooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 3 december 2015 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Aaaah ik zou die Frank met z'n blije hoofd en gore haar en oorbel echt zo graag een stomp in z'n gezicht geven.
Dat krijg je als je de hele dag blowtquote:Op donderdag 3 december 2015 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Frank vd Lende kijkt altijd zo stoned uit z'n ogen.
Maar Paul Rabbering probeert imo ook niet zo leuk te doen, andere dj's dan weer welquote:
Kensingtonquote:Op donderdag 3 december 2015 19:46 schreef richolio het volgende:
The Brahms is wel grappig op zich, maar denk niet dat het meer wordt dan dat ze nu zijn. Go Back To The Zoo hoor je nu ook niks meer van, en gelukkig maar.
een zwerver jaquote:Op donderdag 3 december 2015 19:47 schreef MrSalazar het volgende:
die langharige nicht is er weer eens hoor.
Triest hè?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:45 schreef Tagliano het volgende:
"Ze komen uit Rotterdam."
Twee zinnen ertussen
"Uit Rotterdam he?"
Dacht ik ookquote:Op donderdag 3 december 2015 19:45 schreef Badr_Harry het volgende:
Owh de Nederlandse wannebee Die Antwoord
en FOK! danquote:Op donderdag 3 december 2015 19:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Spotify is het beste wat me ooit is overkomen
En Martijn Koningquote:Op donderdag 3 december 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, vanavond Emile Roemer bij Pauw.
Ik kijk niet.
Iedereen praat elkaar na hier, ik heb m nooit gehoord, dus geen meningquote:Op donderdag 3 december 2015 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat haat iedereen op die Frank
De meest relaxte radio DJ sinds tijden. Komt altijd wel oprecht over. Maar goed, mijn mening wijkt nogal vaak af.
Ik heb niet echt een hekel aan hem, maar zou toch liever de Coen en Sander show terug hebben.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat haat iedereen op die Frank
De meest relaxte radio DJ sinds tijden. Komt altijd wel oprecht over. Maar goed, mijn mening wijkt nogal vaak af.
Luister zijn show iedere dag als ik de files in duik om naar huis te gaan. Prima gast.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Iedereen praat elkaar na hier, ik heb m nooit gehoord, dus geen mening
Ditquote:Op donderdag 3 december 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:
Aardige lucky, door met het mes op tafel
Die gasten was ik echt compleet zat. Blij dat ze zijn opgeflikkerd.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hekel aan hem, maar zou toch liever de Coen en Sander show terug hebben.
Jammer dat er niet echt voetbal is deze weekquote:Op donderdag 3 december 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog meer reden om niet te kijken.
Wat maken ze het ons toch allemaal makkelijk vandaag.
Gisteren was er Southampton - Liverpool.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat er niet echt voetbal is deze week
Los van je eigen politieke voorkeur...Roemer is als gast verschrikkelijk....15 minuten nietszeggerij wordt het weer...quote:Op donderdag 3 december 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog meer reden om niet te kijken.
Wat maken ze het ons toch allemaal makkelijk vandaag.
En dat op de enige doordeweekse avond die ik niet thuis wasquote:Op donderdag 3 december 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was er Southampton - Liverpool.
Assist van het jaar gezien.
Ik volg de politiek redelijk maar als er een nietszeggende partij is, is het wel de SP. Behalve Renske Leijten vind ik het een enorme kutpartij.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Los van je eigen politieke voorkeur...Roemer is als gast verschrikkelijk....15 minuten nietszeggerij wordt het weer...
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:50:493FM DJ’s willen dat iedere artiest Coldplay meets Kings of Leon meets Velvet Underground is. Nu graag eens een band die niemand ‘meet’. reageer retweet
twitter:Ansjuh81 twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:53:40@dijkshoorn erger nog:de tip van Annemieke is een talentje die bij d’r eigen kerel int management zit :s reageer retweet
weet je gelijk weer wat voor bagger er allemaal op tv isquote:Op donderdag 3 december 2015 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat er niet echt voetbal is deze week
Dijkshoorn heeft weer twitterquote:Op donderdag 3 december 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Lulz.twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:50:493FM DJ’s willen dat iedere artiest Coldplay meets Kings of Leon meets Velvet Underground is. Nu graag eens een band die niemand ‘meet’. reageer retweet
twitter:Ansjuh81 twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:53:40@dijkshoorn erger nog:de tip van Annemieke is een talentje die bij d’r eigen kerel int management zit :s reageer retweet
Ik mag Nico lekker volgen HAHAHAHAquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wtf hij heeft me geblockt![]()
Ik heb nog nooit iets tegen die kerel gezegd
GDV waarom nodigen zo'n gast uit voor de media-uitzending?quote:
Hmm oke snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een aflevering spoilen die al op tv is geweest
Tof programma!!quote:
Ik heb de laatste 2 afleveringen nog niet gezien, had ik beter kunnen gaan kijken dan ditquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alleen een aantal fragmenten uit De Slimste kunnen deze aflevering nog redden.
quote:Koning kijkt altijd naar Lucky TV
Koning Willem-Alexander kijkt 'altijd' naar Lucky TV. Dat antwoordde hij vrijdagmiddag bij aankomst bij het Koninklijk Paleis in Amsterdam op een vraag van camerajournalist Frank Buis. Die vroeg hem toen de koning uit de auto stapte of hij wel eens naar het satirische onderdeel van de De Wereld Draait Door keek.
Koning 'Willy' wordt bij Lucky TV regelmatig op de hak genomen, waarbij hij in een voice over plat Haags commentaar geeft op zijn eigen activiteiten. Ook koningin Máxima figureert regelmatig in het programma, meestal hinnikend van het lachen. Uit de wandelgangen was al duidelijk geworden dat op de Eikenhorst het programma werd bekeken, waarbij de koning het niet leuk vond wanneer zijn dochters er ook in voorkwamen.
Prinses Beatrix moest een jaar geleden op Sint Maarten bekennen dat ze Lucky TV niet kende toen een Leidse student haar vroeg wat ze ervan vond. De prinses wilde weten wat het was en of het dan leuk was. De deelnemers aan het gesprek, leden van het Koninkrijks Jeugdparlement, vonden van wel. Het maakte het koningspaar populair, ook onder jongeren.
Willem-Alexander en Máxima waren vrijdagmiddag samen met prinses Beatrix in het paleis in Amsterdam voor een paleissymposium over energie.
Bron: Telegraaf
Doet ze ook gewoon zelf.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat 5 redacteuren worden geëxecuteerd.
*3000 reserveringen = 240.000 e qua eten wat nu tenminste uitgegeven kan worden bij echte restaurants.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Sowieso 80 euro vragen voor een bak met voer
De VARA zou zich er voor moeten schamen...
Nou is 80 euro voor vijf gangen ook weer niet heel extreem, maar die 'iedereen moet er van kunnen genieten'-opmerking van Kranenborg is dan wel onzinnig.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Sowieso 80 euro vragen voor een bak met voer
De VARA zou zich er voor moeten schamen...
Ik neem aan dat dit exclusief drank e.d. is. Voor de achterban van de VARA (Jan met de Pet) is dit totaal onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou is 80 euro voor vijf gangen ook weer niet heel extreem, maar die 'iedereen moet er van kunnen genieten'-opmerking van Kranenborg is dan wel onzinnig.
Uitzendkrachten, die waarschijnlijk ook worden geëxecuteerd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:43 schreef jcdragon het volgende:
Het is niet dat Kranenborg zelf kookt toch?
Wat zou Matthijs denken hoeveel modaal is?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou is 80 euro voor vijf gangen ook weer niet heel extreem, maar die 'iedereen moet er van kunnen genieten'-opmerking van Kranenborg is dan wel onzinnig.
De Vrienden van Matthijs willen er wel voor in de buidel tasten, hoor!quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de achterban van de VARA (Jan met de Pet) is dit totaal onbetaalbaar.
Dit helaas, mag je bnn-vara op korten als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat dit de belastingbetaler helaas wel weer veel belastingcentjes heeft gekost.
Vanuit de Parool recensie:quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met andere worden dezelfde prijs als een twee ster michelin restaurant maar no where near de kwaliteit. Dan is 80 euro gewoon veel te veel.quote:Een vijfgangenmenu kost tachtig euro per persoon, van tevoren te betalen, plus vier euro administratiekosten. Drankjes komen daar nog bij. Dat is dezelfde prijs die voor een vijfgangenmenu wordt gerekend bij Bord'eau, het tweesterrenrestaurant in Hotel de l'Europe, waarover momenteel driftig wordt gespeculeerd dat ze maandag weleens een derde Michelinster zouden kunnen krijgen.
quote:Documentaire 'Cowspiracy': Jesse Klaver
Op de klimaattop in Parijs breken de wereldleiders momenteel hun hoofd over de vraag hoe op korte termijn de klimaatverandering tegengegaan kan worden. Het antwoord is volgens de documentaire ‘Cowspiracy’ heel simpel: stop met het eten van vlees. In de docu wordt de verwoestende impact van de vleesindustrie in beeld gebracht. Klimaatverandering wordt voor het grootste deel veroorzaakt door de veeteelt, dus niet door het gebruik van kolen, gas, of olie. Aan tafel: Jesse Klaver.
Nederhop 20 jaar: Ali B.
Nederhop bestaat 20 jaar! Tenminste, als we uitgaan van 1995, het jaar waarin het album ‘Afslag Osdorp’ van de Osdorp Posse uitkwam, ‘Spraakwater’ van Extince in de top 10 binnenkwam en het label Top Notch werd opgericht. De start van een genre dat zijn naam definitief gevestigd heeft en vele gedaanten kent. Maatschappijkritisch en politiek bewogen of puberaal en macho. Van Brainpower tot Opgezwolle, van Kempi tot Ronnie Flex, we krijgen vanavond een klein college Nederhop van Ali B.
Boek ‘De ochtendgave’: A.F.Th. van der Heijden
Morgen verschijnt de nieuwe roman ‘De ochtendgave’ van schrijver A.F.Th. van der Heijden. Dit boek speelt zich af tegen de achtergrond van de Vrede van Nijmegen in 1678. Dit is de eerste historische roman van de schrijver van ‘Tonio’ en ‘De tandeloze tijd’. Vanavond is A.F.Th. van der Heijden bij DWDD te gast.
Muziek: Typhoon maakt Serious Request-lied
Nog 11 dagen en dan barst 3FM Serious Request in alle hevigheid los. De DJ’s Domien, Giel en Paul zullen dan plaatsnemen in het Glazen Huis en zoveel mogelijk geld inzamelen voor de generatie van de toekomst: jongeren die leven onder de meest extreme omstandigheden en daardoor weinig kans hebben op scholing en ontwikkeling. Ook dit jaar mag een themalied niet ontbreken. Onze voormalige huisband Typhoon tekent voor de eer: 'Niet Weglopen' is dé soundtrack voor Serious Request 2015!
twitter:dwdd twitterde op maandag 07-12-2015 om 14:53:26Vanavond: @JesseKlaver over de documentaire #Cowspiracy, https://t.co/7BwmA01YtR #DWDD @cop21 #klimaat https://t.co/y8hePuD7aT reageer retweet
quote:Op maandag 7 december 2015 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:dwdd twitterde op maandag 07-12-2015 om 14:53:26Vanavond: @JesseKlaver over de documentaire #Cowspiracy, https://t.co/7BwmA01YtR #DWDD @cop21 #klimaat https://t.co/y8hePuD7aT reageer retweet
Een kritische documentaire over koeien van iemand die Kip heet. Ik ruik onraad.quote:Op maandag 7 december 2015 19:00 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Indrukwekkende documentaire man
Cowspiracy
Ze lopen een kwart miljoen omzet mis.quote:Op maandag 7 december 2015 19:06 schreef YazooW het volgende:
Gaat ie ook vertellen wat dit grapje gekost heeft?
Jij moest echt lachen om die dijenkletser Cee, dat voel ik gewoon.quote:
Nee, ik vond de humor te droog.quote:Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moest echt lachen om die dijenkletser Cee, dat voel ik gewoon.
Jawel.quote:Op maandag 7 december 2015 19:09 schreef alors het volgende:
Ik vind dat hij het eigenlijk wel goed doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |