SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlaten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Angela snapt niet dat nadat Steff zoveel moeite heeft gedaan .. moed heeft verzameld en de academie heeft gegeven dat ze alsnog 11 stemmen heeft gekregen..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Mooi zo, en ze vond Bas ook leuk, dus dat wordt dag Willempiequote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef snetje het volgende:
Angela snapt niet dat nadat Steff zoveel moeite heeft gedaan .. moed heeft verzameld en de academie heeft gegeven dat ze alsnog 11 stemmen heeft gekregen..![]()
![]()
Ik vind Stef daar heel eerlijk over. De academie heeft ze allemaal complimenten voor gehad, maar haar gedrag was irritant afgelopen maand zegt zequote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef snetje het volgende:
Angela snapt niet dat nadat Steff zoveel moeite heeft gedaan .. moed heeft verzameld en de academie heeft gegeven dat ze alsnog 11 stemmen heeft gekregen..----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mooi zo, en ze vond Bas ook leuk, dus dat wordt dag Willempie![]()
nu nog
blijven
![]()
![]()
Ze zijn daar allemaal schijtirritantquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/
z2267307/1/50#p157988492]donderdag 3 december 2015 15:34[/url] schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind Stef daar heel eerlijk over. De academie heeft ze allemaal complimenten voor gehad, maar haar gedrag was irritant afgelopen maand zegt ze![]()
wat een leuk gesprekje Ang & Stiff
val dr net in![]()
Stiff voelt zich in de takkeloods beter als/dan thuis![]()
We zijn net te laat volgens mijquote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef Cir het volgende:
wat een leuk gesprekje Ang & Stiff
val dr net in![]()
Stiff voelt zich in de takkeloods beter als/dan thuis![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik neem het opquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
We zijn net te laat volgens mij![]()
Zit het de hele tijd te volgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
We zijn net te laat volgens mij
En het is een goed gesprek.
Angela vraagt goed door en Stef antwoord open![]()
Met nipte voorsprong:quote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er dus een tijdje tussenuit geweest.
Wie kan mij vertellen wie de grootste eikel/eikellin(lol) op dit moment is
1 Gina
2 Mark
3 Nicole
4 Wim
Erger kunnen we het niet maken.![]()
Ja. Mooi gesprek en respectvolquote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zit het de hele tijd te volgen.
En het is een goed gesprek.
Angela vraagt goed door en Stef antwoord open----------------------------
Stream 1...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
We zijn net te laat volgens mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Angela is echt een aanwinst, vraagt goed en luistert. Die kan daar zo van belang zijn daar en goede schakel! Ik ben onder de indruk tot nu toe. Iets wat Colinda ook was, maar dan beter en oprechter. Ze heeft ook een betere achtergrond.Allemaal cabaretteketet!![]()
Stukken beter dan het gewauwel van Romana,die heeft nog nooit van luisteren gehoord...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:40 schreef freaky40 het volgende:
Angela is echt een aanwinst, vraagt goed en luistert. Die kan daar zo van belang zijn daar en goede schakel! Ik ben onder de indruk tot nu toe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi gesprekAngela luistert ook echt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat verschil is het idd.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stukken beter dan het gewauwel van Romana,die heeft nog nooit van luisteren gehoord...![]()
Ivan wil als Steff blijft een therapie gaan zoeken voor haar ... heeft hij er al 1 voor zich zelf gevonden dan?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Nou idd, een Esza of Madelon had dit ook kunnen zijn, een verbinder. (Nicoline kon ook erg goed luisteren) Hopelijk mag ze blijven maar we zullen zien welke kant ze hiermee op willen, vooruit of achteruit.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:40 schreef freaky40 het volgende:
Angela is echt een aanwinst, vraagt goed en luistert. Die kan daar zo van belang zijn daar en goede schakel! Ik ben onder de indruk tot nu toe. Iets wat Colinda ook was, maar dan beter en oprechter. Ze heeft ook een betere achtergrond.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:43 schreef snetje het volgende:
Ivan wil als Steff blijft een therapie gaan zoeken voor haar ... heeft hij er al 1 voor zich zelf gevonden dan?![]()
klussen met Asiel zoekers![]()
Sure.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stukken beter dan het gewauwel van Romana,die heeft nog nooit van luisteren gehoord...Allemaal cabaretteketet!![]()
Goed zo, Ivan heeft al tegen Stef gezegd dat als ze blijft dat ze een manier gaan zoeken waarop ze in de loods therapie kan krijgen.![]()
Juist.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou idd, een Esza of Madelon had dit ook kunnen zijn, een verbinder. (Nicoline kon ook erg goed luisteren) Hopelijk mag ze blijven maar we zullen zien welke kant ze hiermee op willen, vooruit of achteruit.Allemaal cabaretteketet!![]()
De manipulatie van Bjorn dat Stef steeds borderline als excuus gebruikt is voor Angela in ieder geval nu wel onder uit gehaald (gelukkig). Hoewel ik me vraag of ze dat überhaupt al zo zag / geloofde----------------------------
Stefanie wil leren praten. Angela is een goede gesprekspartner....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Waarom meteen negatief doen. Het is toch juist een mooi initiatief.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:43 schreef snetje het volgende:
Ivan wil als Steff blijft een therapie gaan zoeken voor haar ... heeft hij er al 1 voor zich zelf gevonden dan?![]()
Leeftijdsverschil enerzijds (denk ik) en ze doet me teveel aan gabs denken.. luidruchti, grote bek om haar onzekerheid te verbloemen. Wat zij moet toevoegen is me een raadsel (net als de meeste daar imo)quote:Op donderdag 3 december 2015 15:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stukken beter dan het gewauwel van Romana,die heeft nog nooit van luisteren gehoord...
Waar zijn de verstrooide professors, een DERK die er had gemoeten, Rienk had moeten blijven.. die ene man (weet ff z'n naam niet, die gelijk met lauw binnen kwam)![]()
RuuTquote:Op donderdag 3 december 2015 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil enerzijds (denk ik) en ze doet me teveel aan gabs denken.. luidruchti, grote bek om haar onzekerheid te verbloemen. Wat zij moet toevoegen is me een raadsel (net als de meeste daar imo)
Waar zijn de verstrooide professors, een DERK die er had gemoeten, Rienk had moeten blijven.. die ene man (weet ff z'n naam niet, die gelijk met lauw binnen kwam)
Dat was het begin van het einde inderdaad.![]()
![]()
![]()
Dat zou hij gaan doen begreep ik, toen hij de groep een aantal maanden geleden toesprak. Blijkbaar spreekt hij Paco wekelijks achter.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:43 schreef snetje het volgende:
Ivan wil als Steff blijft een therapie gaan zoeken voor haar ... heeft hij er al 1 voor zich zelf gevonden dan?Allemaal cabaretteketet!![]()
die ja !quote:Op donderdag 3 december 2015 15:45 schreef Urb het volgende:
[..]
RuuT
Dat was het begin van het einde inderdaad.![]()
![]()
iedereen daar 1 x in de zoveel tijdquote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou hij gaan doen begreep ik, toen hij de groep een aantal maanden geleden toesprak. Blijkbaar spreekt hij Paco wekelijks achter.![]()
Heeft Bjorn dat echt gezegd tegen Angela?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:44 schreef Zeyina het volgende:
De manipulatie van Bjorn dat Stef steeds borderline als excuus gebruikt is voor Angela in ieder geval nu wel onder uit gehaald (gelukkig). Hoewel ik me vraag of ze dat überhaupt al zo zag / geloofdeWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dat zegt hij voortdurend de laatste 2 weken. Tegen een ieder waar hij maar mee praat. Want ieder gesprek van Bjorn gaat richting wat voor een verschrikkelijk mens Stef isquote:Op donderdag 3 december 2015 15:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Heeft Bjorn dat echt gezegd tegen Angela?
----------------------------
Volgens mij klikt dat welquote:----------------------------
Hoezo negatief? Het zou Ivan goed doen om om te leren gaan met zij agressie zo ook voor de groep..waarom zou alleen Steff zich moeten aanpassen...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom meteen negatief doen. Het is toch juist een mooi initiatief.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Van vanmorgen op rokersbankje?quote:----------------------------
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil enerzijds (denk ik) en ze doet me teveel aan gabs denken.. luidruchti, grote bek om haar onzekerheid te verbloemen. Wat zij moet toevoegen is me een raadsel (net als de meeste daar imo)
Waar zijn de verstrooide professors, een DERK die er had gemoeten, Rienk had moeten blijven.. die ene man (weet ff z'n naam niet, die gelijk met lauw binnen kwam)
Deze?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Ruutquote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? die heet ook Paul toch?----------------------------
Ruutje! Zo jammer dat die weg is, nog steeds...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? die heet ook Paul toch?Allemaal cabaretteketet!![]()
Om met Nicole's woorden te spreken "Je past je maar aan en ander rot je maar op"quote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoezo negatief? Het zou Ivan goed doen om om te leren gaan met zij agressie zo ook voor de groep..waarom zou alleen Steff zich moeten aanpassen...
Maarja verder wel netjs van Ivan maar ik dacht dat ze achter al wel voldoende hulp zouden krijgen, schijnbaar niet![]()
![]()
hij heeft het al vaker gehad over dat hij in een "traject" zit, waarschijnlijk achter de schermen dusquote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoezo negatief? Het zou Ivan goed doen om om te leren gaan met zij agressie zo ook voor de groep..waarom zou alleen Steff zich moeten aanpassen...TEAM TAFEL![]()
Ik zag het.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja met YWCquote:Op donderdag 3 december 2015 15:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij heeft het al vaker gehad over dat hij in een "traject" zit, waarschijnlijk achter de schermen dus----------------------------
Romanda verdwijnt in de ZK...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja jammer van de kutnijd van haantjes Paul en Hakim destijds, en achteraf gezien ook wel duidelijk waarom die laaf moest blijven, kwam zelfs al met zelfde muts binnen incluis een boodschap van Lot's bff buiten ofzo waardoor Lot moest huilen.quote:
Wss was ze ook een stuk makkelijker te beinvloeden dan RuuT die in zn eerste dagen al aardig van zich afbeet.![]()
Ik snap snetje wel hoe ze het bedoeld .quote:Op donderdag 3 december 2015 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom meteen negatief doen. Het is toch juist een mooi initiatief.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:53 schreef renevanlaaren het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
link naar de filmpjes,ga niet alles posten![]()
![]()
Put the oil in the lamp...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:53 schreef Cir het volgende:
[..]
ff omkleden
komt terug in een blauw gewaad
we are all tougheter now
Jomanda modus“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Armanda had een angst om te spreken.
Rob heeft heimwee gehad.
De psychische obstalekls worden besproken.![]()
Het was al vooropgezet dat Laura zou blijven.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja jammer van de kutnijd van haantjes Paul en Hakim destijds, en achteraf gezien ook wel duidelijk waarom die laaf moest blijven, kwam zelfs al met zelfde muts binnen incluis een boodschap van Lot's bff buiten ofzo waardoor Lot moest huilen. Wss was ze ook een stuk makkelijker te beinvloeden dan RuuT die in zn eerste dagen al aardig van zich afbeet.
Op facebook waren een tijd foto's te zien van mensen die al proefgedraaid hadden in de loods.
Laura en Nicoline zaten daar ook bij. Het verbaasde mij altijd dat die berichten hier nooit geplaatst zijn“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Romana it is...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Romanda? Ramonda? Romona Ramona“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob heeft een soort verlatingsangst...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat wist ik ook niet. Maar dit bevestigd alleen maar weer hoe het daar achter de schermen aan toe gaat.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het was al vooropgezet dat Laura zou blijven.
Op facebook waren een tijd foto's te zien van mensen die al proefgedraaid hadden in de loods.
Laura en Nicoline zaten daar ook bij. Het verbaasde mij altijd dat die berichten hier nooit geplaatst zijnAllemaal cabaretteketet!![]()
Ik denk dat Ivan allang bezig is om te leren omgaan met zijn agressie. Hij is veel minder agressief, telt heel vaak tot 10 of loopt bij de situatie weg.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoezo negatief? Het zou Ivan goed doen om om te leren gaan met zij agressie zo ook voor de groep..waarom zou alleen Steff zich moeten aanpassen...
Hij heeft nog steeds een agressieve manier van praten, maar dat staat volgens mij los van zijn agressieve gedrag. Hij praat agressief, Bjorn langdradig of zijig, Gnoom doorspekt met dom gegiechel en Waaif als "one of the lads"![]()
Zo omschrijft hij zijn heimwee waar hij vroeger last van had.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Rob heeft een soort verlatingsangst...![]()
Dat was toch Ruud de Wild met luisteraars oid? Zat dacht ik ook een Laura bij ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het was al vooropgezet dat Laura zou blijven.
Laura en Nicoline zaten daar ook bij. Het verbaasde mij altijd dat die berichten hier nooit geplaatst zijn![]()
Nog een paar daagjes.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Toch niet nog zo'n pc plakkerd erbij
[ afbeelding ]
En hij rookt regelmatig een pretsigaret, scheelt ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:57 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Ivan allang bezig is om te leren omgaan met zijn agressie. Hij is veel minder agressief, telt heel vaak tot 10 of loopt bij de situatie weg.
Hij heeft nog steeds een agressieve manier van praten, maar dat staat volgens mij los van zijn agressieve gedrag. Hij praat agressief, Bjorn langdradig of zijig, Gnoom doorspekt met dom gegiechel en Waaif als "one of the lads"“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
dus datquote:Op donderdag 3 december 2015 15:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja jammer van de kutnijd van haantjes Paul en Hakim destijds, en achteraf gezien ook wel duidelijk waarom die laaf moest blijven, kwam zelfs al met zelfde muts binnen incluis een boodschap van Lot's bff buiten ofzo waardoor Lot moest huilen.
Wss was ze ook een stuk makkelijker te beinvloeden dan RuuT die in zn eerste dagen al aardig van zich afbeet.![]()
ook dat of een ondersteunen pammetjequote:Op donderdag 3 december 2015 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hij rookt regelmatig een pretsigaret, scheelt ook.![]()
![]()
mischien heeft Raomona dat het achter haar knallt om dat ze wat etquote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef Cir het volgende:
wrom Eet Ramona niks?
welke gek zit in mn oor te krassen
Stiff & Ang gaat ff peuken![]()
![]()
![]()
Ruud de Wild zou daar komen draaien,maar dat ging niet door omdat Gio maar 30 bezoekers had geregeld.Bedoel je dat?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was toch Ruud de Wild met luisteraars oid? Zat dacht ik ook een Laura bij ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is toch zo'n lieve jongen, echt!quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nee daarvoor was er al een test weekend dacht ik.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was toch Ruud de Wild met luisteraars oid? Zat dacht ik ook een Laura bij ofzoAllemaal cabaretteketet!![]()
RM it is,ze boeit me totaal niet...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ter ondersteuning van utopiaan van het jaar,zal ik deze week even wat oude filmpjes uploadenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch zo'n lieve jongen, echt!![]()
![]()
Nee eind 2013 voordat de eerste 15 binnenstapten was dit al, maar toen was er idd dus al een link met RdW (dat radiostation is van Talpa meen ik?)quote:Op donderdag 3 december 2015 15:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ruud de Wild zou daar komen draaien,maar dat ging niet door omdat Gio maar 30 bezoekers had geregeld.Bedoel je dat?
Later heeft Ruud ook nog campagne gevoerd om Robin binnen te krijgen.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ter ondersteuning van utopiaan van het jaar,zal ik deze week even wat oude filmpjes uploaden
Radio 538.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee eind 2013 voordat de eerste 15 binnenstapten was dit al, maar toen was er idd dus al een link met RdW (dat radiostation is van Talpa meen ik?)
Later heeft Ruud ook nog campagne gevoerd om Robin binnen te krijgen.
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:01 schreef renevanlaaren het volgende:
ter ondersteuning van utopiaan van het jaar,zal ik deze week even wat oude filmpjes uploaden
Ontopic: De buren komen de kerstboom halen. Hij is niet erg stabiel.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
mischien heeft Raomona bang dat het achter haar knallt om dat ze wat etquote:Op donderdag 3 december 2015 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
RM it is,ze boeit me totaal niet...![]()
![]()
![]()
nee dec 2013 zaten er een paar voordat de bewoners kwamenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ruud de Wild zou daar komen draaien,maar dat ging niet door omdat Gio maar 30 bezoekers had geregeld.Bedoel je dat?![]()
Ik vraag me af of ze haar eigen billen kan afvegen,met die korte armpjes...quote:Op donderdag 3 december 2015 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
mischien heeft Raomona dat het achter haar knallt om dat ze wat et
vnd die ANg okequote:Op donderdag 3 december 2015 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
RM it is,ze boeit me totaal niet...
ReeMona zou wel eens een flinke grate snavel kunnen hebben
tegen diverse mensons denk ik,... maar goed er mag er maar 1 blijven
heb zo'n zin an Terror![]()
![]()
hoe op ik vall mijn stoelquote:Op donderdag 3 december 2015 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze haar eigen billen kan afvegen,met die korte armpjes...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vooral van het Harde werken enzowquote:Op donderdag 3 december 2015 16:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ter ondersteuning van utopiaan van het jaar,zal ik deze week even wat oude filmpjes uploaden![]()
![]()
![]()
Zal idd best lastig zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze haar eigen billen kan afvegen,met die korte armpjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee dec 2013 zaten er een paar voordat de bewoners kwamen
Row is er bij en staat interessant te doen.
Owwwwwwwww, ahhhhhhhhhhhh, ooooooooooooh, okkkkkkkkkkkkk, ohhhhh I mist it ooooooooooh ooooooooooow wohhhhhhhhh next time![]()
Ganomie like de pleeing on de
ehh ehm Tampelboer
Row rielie kome bak sson as posilble
haf e goed wan
Ivan ; koelamatata ..iets taal
resumee
De houten freubel is geland![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal idd best lastig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nou je het zegt!quote:Op donderdag 3 december 2015 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze haar eigen billen kan afvegen,met die korte armpjes...
Waarschijnlijk met de wc-borstel![]()
hoe opquote:Op donderdag 3 december 2015 16:08 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Nou je het zegt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, nog meer hout. Het kan niet op.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bas wil zijn tekening gaan veilen.
Hij hoopt min. 200 op te halen, dan zijn de kosten wel gedekt wss.
Kosten van??? Duckie??![]()
Zo lijkt het net of mn nichtje met lijm en een jengaspel in de weer is geweest.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:04 schreef Ebinas het volgende:
Boompie pasnie in het bussie
[ afbeelding ]![]()
![]()
De eendentekening van Bas is af. Cees en Naomi vinden hem mooi. Bas wil hem verkopen ivm de kosten van de dierenarts. De Patek gaat hem misschien toch te veel aan het hart.![]()
Zal wel ja, nou utopiagekte kom er maar weer in en sponsor Basje weerquote:Op donderdag 3 december 2015 16:10 schreef Ebinas het volgende:
Bas wil zijn tekening gaan veilen.
Hij hoopt min. 200 op te halen, dan zijn de kosten wel gedekt wss.
Kosten van??? Duckie??![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:08 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Nou je het zegt!
![]()
![]()
spoed opnemen
iemand ..
moet iemand spreken
ow
ReetMona wilt iemand NU spreken
Maneer .. die gaat er niet in mee ..mail maar
Reet Mona is niet zo aardig
Maneer ; probeer het over een half uurtje nog eens
RM ; staat ze wel aanwezig????!
Maneer ; ze staat ind op uit jah
RM :
Maneer ; iemand van de edu van de theateropl mischien Tekla
RM : oh okee
>>>>>
zit Reetmona gewoon nu naar dr school te bellen
het moet niet gekker worden heur![]()
Dat idee had ik dus ook...quote:Op donderdag 3 december 2015 16:12 schreef Cir het volgende:
spoed opnemen
iemand ..
moet iemand spreken
ow
ReetMona wilt iemand NU spreken
Maneer .. die gaat er niet in mee ..mail maar
Reet Mona is niet zo aardig
Maneer ; probeer het over een half uurtje nog eens
RM ; staat ze wel aanwezig????!
Maneer ; ze staat ind op uit jah
RM :
Maneer ; iemand van de edu van de theateropl mischien Tekla
RM : oh okee
>>>>>
zit Reetmona gewoon nu naar dr school te bellen
het moet niet gekker worden heur“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bas wast keurig zijn handen na 3 flinke niezen.
Droogt zijn handen af.
Veegt zijn neus met zijn handen droog, knuipt een puistje uit en loopt weg![]()
![]()
Nee hoor, Mark en Ivan kunnen ook bouwen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
nah lekker dan.. al dat hout... dan blijft wim![]()
Alsof die wat doet!quote:Op donderdag 3 december 2015 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
nah lekker dan.. al dat hout... dan blijft wim
Als ze een middagje asielzoekers langs laten komen doen ze meer dan Wim in 2 jaar![]()
Goed gezienquote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef sjampoeh het volgende:
Dus.. matten v in de haren komt uit de bv maar Face betalen kan niet ??![]()
![]()
Verschil mot er wezen, Cees werkt afgerekend op blaadje sla en vleesch op brood maar die kutpop mag dan weer wel van de bv, koekoekquote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef sjampoeh het volgende:
Even, hoor. Moet je even wakker maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
nah lekker dan.. al dat hout... dan blijft wim
Wat heeft Wim daar allemaal van dat soort hout verwerkt?
Nou? Nou? Nou?
Kan je niet bedenken he![]()
Zal wel voor Ivan zijn
jan rotten er wel een paar op,wim wilde dan ook weg. tijd voor nieuwe bouwersquote:Op donderdag 3 december 2015 16:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee hoor, Mark en Ivan kunnen ook bouwen.![]()
Bas wil de eer aan zichzelf houden,en de rekening zelf betalen...quote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef sjampoeh het volgende:
Dus.. matten v in de haren komt uit de bv maar Face betalen kan niet ??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij is daar nog helemaal geen besluit over genomen, omdat het onduidelijk is wat de kosten zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef sjampoeh het volgende:
Leest hard op: Hij vindt persoonlijke begeleiding, uhhh, uhhh wacht ff persoonsbevei..... wat is het, persoonsbeveiliger![]()
![]()
Te gek voor woorden als dat zo is.Madam zat gisteren ook alweer te zeuren om een hoogtezonquote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef sjampoeh het volgende:
Er is nog een keer proefgedraaid. Ik heb er foto's van gezien, destijdsquote:Op donderdag 3 december 2015 15:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was toch Ruud de Wild met luisteraars oid? Zat dacht ik ook een Laura bij ofzo“Loop niet voor me, want ik volg niet.
ja maar, ja maar, ja maarquote:Op donderdag 3 december 2015 16:16 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Alsof die wat doet!
Als ze een middagje asielzoekers langs laten komen doen ze meer dan Wim in 2 jaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even, hoor. Moet je even wakker maken.
Wat heeft Wim daar allemaal van dat soort hout verwerkt?
Nou? Nou? Nou?
Kan je niet bedenken he![]()
Zal wel voor Ivan zijn
![]()
![]()
ok omdat hij nu een tekening heeft gemaakt om te verkopenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nog helemaal geen besluit over genomen, omdat het onduidelijk is wat de kosten zijn.![]()
Die is zeker over zijn houd baarheids datum heenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef DKUp het volgende:
Bjorn kijkt dom naar de krant.
HIJ MOET ERUIT![]()
Nog iets boeiends gebeurd![]()
?
![]()
Nicole komt binnen,shit daar is de opzichtster zegt Armanda.
Tokkies Debielio en Debielia.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
is er eigenlijk een deelneemer die totaal geen contact
heeft met thuis , zoals de spelregels voorschrijven?
*mensen aan het hek
*chatten
*mailen
*sms
*zHuisbezoekjes![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:22 schreef beequeen het volgende:
Tokkies Debielio en Debielia.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Hoorde Waaif dat?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nicole komt binnen,shit daar is de opzichtster zegt Armanda.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
goffer zij doet zelf weer niks hequote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef snetje het volgende:
Druk..... met plotteren..
[ afbeelding ]
Hier ook ...
[ afbeelding ]
En af en toe komt Nicole tussen haar schilderen door kijken of het wel goed gaat...
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 16:24:16 ]![]()
quote:
Dat vind ik dan wel weer geinigquote:Op donderdag 3 december 2015 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nicole komt binnen,shit daar is de opzichtster zegt Armanda.![]()
Laat me raden, ze lachte het weg of nam het als een compliment.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
mark verteld Gina over alle heurlijke chocolade
Gina doet Brooklyn na
waarom maakt niemand me wakker..mie mie mie
sjocolaa mm pindarotsjes![]()
En over de matten is wel een besluit genomen?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nog helemaal geen besluit over genomen, omdat het onduidelijk is wat de kosten zijn.![]()
Ik geloof Ivan, hij was het in ieder geval van plan en is met zoiets bezig geweest toen hij een aantal dagen heeft buiten gewerktquote:![]()
Ivan.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nicole komt binnen,shit daar is de opzichtster zegt Armanda.![]()
![]()
Waaif kijkt hangend toe hoe anderen werken en Ramona loopt enorm in de weg.
― Mark Twain
ramona wou toch meehelpen ?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef beequeen het volgende:
Waaif kijkt hangend toe hoe anderen werken en Ramona loopt enorm in de weg.
[ afbeelding ]![]()
Gabriëlle gaf er zelf twee toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef sjampoeh het volgende:
gabs verontwaardigd dat stiff zoveel stemmen heeft gekregen door de academie
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nikole denkt dat Labia boelaroes
Sabia Engnek..
helemaal niet zwanger is gewoon de boel faked
Ramona doet ff de update![]()
ik lees dit heel veel op FB en snap er niks vanquote:Daar begrijp ik helemaal niets van volgens mij is wim altijd aan het werk en die kneuzen die niets doen mogen blijven !!!TEAM TAFEL![]()
doorquote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef sjampoeh het volgende:
gabs verontwaardigd dat stiff zoveel stemmen heeft gekregen door de academie![]()
![]()
![]()
Wikiwijf vindt weer iets dom: Dat vind ik zo dom, dan noemen ze haar de Hello zangeres. Ze heeft toch meer liedjes gezongen.SOONY![]()
Die mensen kijken tv.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef rowan634 het volgende:
ik lees dit heel veel op FB en snap er niks van
[..]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
![]()
TV kijkers
![]()
TV kijkers mss?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor- en achternaam moeten wegquote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
SOONY![]()
TV kijkers?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Dat zijn waarschijnlijk tv kijkers en geen streamers.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef rowan634 het volgende:
― Mark Twain
stef heeft zich nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld doordat ze op de bank zit, ng liever loopt ze hele dag naakt rond![]()
Of familie.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk tv kijkers en geen streamers.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Oe een soort brandstapel![]()
Ik gok Ivan want die was daar toch bezig met een veranda laatstSamen met Stif
![]()
Nou, duidelijker kan het niet rowan.
― Mark Twain
Ik denk dat dat TV kijkers zijn.
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:28 schreef rowan634 het volgende:
wordt hij zo goed neergezet in de uitzendingen dan![]()
[..]
woeps
SOONY![]()
meen je nietquote:Op donderdag 3 december 2015 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik denk dat dat TV kijkers zijn.
TEAM TAFEL![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:29 schreef beequeen het volgende:
Nou, duidelijker kan het niet rowan.
TEAM TAFEL![]()
Ik vind dat Stefanie het gesprek met Angela, heel anders weergeeft dan het gegaan is.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Ze zou ook mee kunnen helpen misschien .quote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef snetje het volgende:
Druk..... met plotteren..
[ afbeelding ]
Hier ook ...
[ afbeelding ]
En af en toe komt Nicole tussen haar schilderen door kijken of het wel goed gaat...![]()
Of mss iemand die stream 7 kijkt, immers meldde Gina na haar publieks-stem dat wij gewoon altijd op de verkeerde momenten streamen.quote:![]()
![]()
En bedankt,nu ik ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb steeds dit nr in mijn hoofd nu
Gina is niet goed in orde.Gelukkig dat er een medewerker van de geneeskundige troepen in het pand is.![]()
Wat leuk!quote:Op donderdag 3 december 2015 16:31 schreef Inca het volgende:
Face![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:31 schreef Inca het volgende:
Face![]()
![]()
![]()
![]()
FF Beterschap kaartjes stuuren![]()
Ahhhh hoop dat hij snel herenigd wordt met z'n maatjequote:Op donderdag 3 december 2015 16:31 schreef Inca het volgende:
Face![]()
![]()
![]()
Face![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb steeds dit nr in mijn hoofd nu![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe anders?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef kaatje50 het volgende:
Ik vind dat Stefanie het gesprek met Angela, heel anders weergeeft dan het gegaan is.
Ik heb gen beelden en las net dat het een goed gesprek was.![]()
Face![]()
![]()
![]()
Doet het forum bij jullie ook raar? uto index en andere topics die niet of nauwelijks werken hier atm
Wilde dat filmpje in FB topic plempen![]()
Face![]()
![]()
![]()
![]()
Stif doet nu net of Angela rare vragen stelde. Ook de toon waarop Angela ze stelde, was anders dan Stefanie nu zegt.. het was juist goed en lief bedoeldquote:Op donderdag 3 december 2015 16:34 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hoe anders?
Ik heb gen beelden en las net dat het een goed gesprek was.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
TY.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Stif doet nu net of Angela rare vragen stelde. Ook de toon waarop Angela ze stelde, was anders dan Stefanie nu zegt.. het was juist goed en lief bedoeld
Nu snap ik het.![]()
![]()
2 stemmen dacht ik.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vreemd gedrag weer van Stifquote:Op donderdag 3 december 2015 16:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Stif doet nu net of Angela rare vragen stelde. Ook de toon waarop Angela ze stelde, was anders dan Stefanie nu zegt.. het was juist goed en lief bedoeld![]()
Ow, das al een tijdje terugquote:Op donderdag 3 december 2015 16:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
Voorzichtig positief over de vorderingen van Face de eend uit Utopia NL
Bericht van 16 november!![]()
![]()
GC is verdwenenquote:
ow, erg ot excuus....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ook op Stef, en Bas + Armanda omdat ze zich afzonderen, zit mss wat in maar in weze doen alle "stelletjes" daar dat best veel.quote:![]()
Nee, heeft iemand van de markt gemaaktquote:Op donderdag 3 december 2015 16:43 schreef mootie het volgende:
Dat mooie schilderij is blijkbaar toch van Nicole?![]()
Nicole en Gabs:2 handen op 1 hele grote buikquote:Op donderdag 3 december 2015 16:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook op Stef, en Bas + Armanda omdat ze zich afzonderen, zit mss wat in maar in weze doen alle "stelletjes" daar dat best veel.![]()
Dat zou inderdaad mooi kunnen worden wat Gabr. nu vertelt ..anoniem stemmen...goed idee voor 2016
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Maar Nicole was er net aan bezig?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee, heeft iemand van de markt gemaakt![]()
Ze kregen een zesje.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:47 schreef sjaan60 het volgende:
Is de baby pop nog afgelezen wat de uitslag was, heb er nik meer over gezien/gelezen....![]()
Ow sorry, ik dacht dat je dat schilderij aan de muur bedoelde.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Nicole was er net aan bezig?![]()
Yep,intern letsel was mogelijk,maar ze kregen een zesje...quote:Op donderdag 3 december 2015 16:47 schreef sjaan60 het volgende:
Is de baby pop nog afgelezen wat de uitslag was, heb er nik meer over gezien/gelezen....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Positief stemmen was ook best intressant, dat idee al dan niet zelf van Nicoline. Kwam hard aan dat een Ruud en Billy amper stemmen kregen, en helaas voor Robin werd zij hier wel het slachtoffer van.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:48 schreef snetje het volgende:
Dat zou inderdaad mooi kunnen worden wat Gabr. nu vertelt ..anoniem stemmen...goed idee voor 2016
Jammer dat een Vanessa met haar veto (jankend weglopen bij Oomberto Tan) het tegenhield zodat ze het niet vaker konden doen.![]()
Maar dat was door Ivan dus telde niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yep,intern letsel was mogelijk,maar ze kregen een zesje...![]()
![]()
![]()
Die met dat vrouwengezicht, beetje oosters.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ow sorry, ik dacht dat je dat schilderij aan de muur bedoelde.![]()
Dat heeft hij snel gezienquote:Op donderdag 3 december 2015 16:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rob denkt dat Mark misschien wel gay is.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Wat heb jij een goed geheugen.. maar ook dat was weer een gillerquote:Op donderdag 3 december 2015 16:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Positief stemmen was ook best intressant, dat idee al dan niet zelf van Nicoline. Kwam hard aan dat een Ruud en Billy amper stemmen kregen, en helaas voor Robin werd zij hier wel het slachtoffer van.
Jammer dat een Vanessa met haar veto (jankend weglopen bij Oomberto Tan) het tegenhield zodat ze het niet vaker konden doen.fles was de leukste om voor te streamen
![]()
Cees heeft de raportage voorgelezenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:47 schreef sjaan60 het volgende:
Is de baby pop nog afgelezen wat de uitslag was, heb er nik meer over gezien/gelezen....
resumee. het was een 6 geworden![]()
Ja die heeft iemand van de markt gemaakt, waaif doet alsof die van haar is tegenover De nieuwe bewoners.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Die met dat vrouwengezicht, beetje oosters.![]()
gedoe over de pc's
fodo's die er nog niet opstaan , ganoom beloofd dat het goed komt
iets in de sale wat niet klopt
Row & Bjurn spelen getrouwd setje kissebissen![]()
Oh, omdat ze net ook bezog was met een mesje en allerlei dingen op dat schilderij. Ik dacht dat ze zei dat het een opdracht was.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja die heeft iemand van de markt gemaakt, waaif doet alsof die van haar is tegenover De nieuwe bewoners.![]()
Gnoom had een grote bek over foto op de site plaatsen, zou ze vanaaf doen,, Bas kwam uit de ZK dus moest van de Febo, 2 keer zc voor gnoom en nu gaat ze wel die foto op de site plaatsen.![]()
Ja eigenlijk creepy en ook wel zonde van hersencapaciteit om dat allemaal op te slaan hequote:Op donderdag 3 december 2015 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat heb jij een goed geheugen.. maar ook dat was weer een gillerfles was de leukste om voor te streamen
![]()
![]()
Wendy heeft dat gemaakt,maar ik zag net Nicole met dat doek bezig.Dingen wegvegen of zoiets...quote:Op donderdag 3 december 2015 16:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja die heeft iemand van de markt gemaakt, waaif doet alsof die van haar is tegenover De nieuwe bewoners.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Angela stond erbij vandaar dat waaif zei datie van haar was.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, omdat ze net ook bezog was met een mesje en allerlei dingen op dat schilderij. Ik dacht dat ze zei dat het een opdracht was.![]()
Utopia, serious gekissebisnissquote:Op donderdag 3 december 2015 16:53 schreef Cir het volgende:
gedoe over de pc's
fodo's die er nog niet opstaan , ganoom beloofd dat het goed komt
iets in de sale wat niet klopt
Row & Bjurn spelen getrouwd setje kissebissen![]()
![]()
Zo'm mooi woord kissebissen, kwam kwam Willeke Alberti toen mee![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wendy heeft dat gemaakt,maar ik zag net Nicole met dat doek bezig.Dingen wegvegen of zoiets...![]()
![]()
![]()
Puppets on a stringquote:Op donderdag 3 december 2015 16:55 schreef danaqui het volgende:
Gnoom had een grote bek over foto op de site plaatsen, zou ze vanaaf doen,, Bas kwam uit de ZK dus moest van de Febo, 2 keer zc voor gnoom en nu gaat ze wel die foto op de site plaatsen.![]()
![]()
![]()
![]()
ReeMona; ow nikole je had een mailtje
Nikole; over wat!
RM : over iemand die op de markt en een tatoe wil laten zetten
24uur in de toko, ..pcreet![]()
Foto van de tekening van Bas ..er is al 150 op geboden..quote:Op donderdag 3 december 2015 16:55 schreef danaqui het volgende:
Gnoom had een grote bek over foto op de site plaatsen, zou ze vanaaf doen,, Bas kwam uit de ZK dus moest van de Febo, 2 keer zc voor gnoom en nu gaat ze wel die foto op de site plaatsen.
Nicole ook nog weer even vragen hoezo er zon haast mee is... ze gunt hem ook niks hé...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
RM is snel ingeburgerd daar...quote:Op donderdag 3 december 2015 17:01 schreef Cir het volgende:
ReeMona; ow nikole je had een mailtje
Nikole; over wat!
RM : over iemand die op de markt en een tatoe wil laten zetten
24uur in de toko, ..pcreet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groenteschijf verteld dat ze zat te grappen
Utopia is een fam bedrijf an Ivan & Nikole
Nikole is een baas in de goede zin aldus Groenteschijf![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 17:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
RM is snel ingeburgerd daar...![]()
daar komt toestand van....
heurluk ..had een goeie geweest voor Kreeft![]()
Heeft Armanda toch wel een puntje mee, en goede zin mja dat blijft toch een discutabel dingetjequote:Op donderdag 3 december 2015 17:02 schreef Cir het volgende:
Groenteschijf verteld dat ze zat te grappen
Utopia is een fam bedrijf an Ivan & Nikole
Nikole is een baas in de goede zin aldus Groenteschijf![]()
Die tekening gaat wel meer ophalen als 150.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Foto van de tekening van Bas ..er is al 150 op geboden..
Nicole ook nog weer even vragen hoezo er zon haast mee is... ze gunt hem ook niks hé...
Pure jaloezie van waaif, het is niet van haar he......![]()
appart dat ze dat toch maar herhaaldquote:Op donderdag 3 december 2015 17:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft Armanda toch wel een puntje mee, en goede zin mja dat blijft toch een discutabel dingetje
en benadrukt dat het positief was bedoeld ..Nikole stond er achter
2 uur later moet het nog maar een keer gezegd worden
Amandal streekje![]()
Ja de cos bleef hier wel werken maar uto subforum en andere topics niet of nauwelijks, een hikje denkquote:![]()
Onopvallend truitjequote:Op donderdag 3 december 2015 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]\RM hoort eten,en tadaaa...![]()
Ik zou me echt kapot schamen als ik er zo bij zou lopen ......quote:Op donderdag 3 december 2015 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:
Fijnequote:Op donderdag 3 december 2015 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gnoom kan nog zoveel aan het haar doen zoveel als ze wil, feit is dat ze er toch niet beter op gaat worden.quote:![]()
Ze blijft een grafharses houden, hoe dan ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:12 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gnoom kan nog zoveel aan het haar doen zoveel als ze wil, feit is dat ze er toch niet beter op gaat worden.![]()
Doet ze wel vaker, en jusit daarop rekende ze Gaby af.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze schildert dus gewoon iets na...![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze blijft een grafharses houden, hoe dan ook.ja indd, ik dacht ik blijf nu even netjes en dan kom jij
![]()
![]()
![]()
Waarheid mag gezegd worden toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef danaqui het volgende:
[..]ja indd, ik dacht ik blijf nu even netjes en dan kom jij
![]()
![]()
Klopt,het zou een cap van PP kunnen zijn...quote:Op donderdag 3 december 2015 17:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze schildert dus gewoon iets na...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: