Daar was Naomi idd mee bezig tijdje terug al, voor haar overleden turnleraar (kanker?)quote:Op donderdag 3 december 2015 14:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
warme champignons..![]()
ja koud zijn ze lekker![]()
Maken ze een lipdub ofzo ?
Ze laten zich nog niet ondersneeuwen.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:18 schreef Ebinas het volgende:
Heb nog weinig van de nieuwe gezien, maar volgens mij zijn ze allebei "aanwezig" ?
Misschien heb ik het mis. Het ging ook om de muren in de loods iddquote:Op donderdag 3 december 2015 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aha dat was dat. Dacht dat om muren in de loods ging.
Begreep het al niet
ramona en angela zijn er nu mee bezig op papierquote:Op donderdag 3 december 2015 14:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar was Naomi idd mee bezig tijdje terug al, voor haar overleden turnleraar (kanker?)
Ja boven de bedden en bij de loungequote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis. Het ging ook om de muren in de loods idd
Ook, en achter de loods, gekras van Gina hartje Mark, over algemeen met respect met andermans spullen omgaan geloof ik.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aha dat was dat. Dacht dat om muren in de loods ging.
Begreep het al niet
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook, en achter de loods, gekras van Gina hartje Mark, over algemeen met respect met andermans spullen omgaan geloof ik.
Behalve dan die tafel die hij toen kapottrapte omdat ie niet opgeruimd was ofzo he.
nou als die moorkop zich laat ondersneeuwen kunnen ze gelijk skiles gaan geven toch hahaha zwarte piste toch hahaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze laten zich nog niet ondersneeuwen.
Kan zijn dat het in krotwood ook om soort tekst ging, ietwat lompe implicaties van die vrienden/collegas van Nicole over een triootje oid, weet niet meer psies wat de insteek was maar wel zoiets.quote:
Dat is dan weer een groot voordeel.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze laten zich nog niet ondersneeuwen.
ik heb nog nie gezien dat iemand en woed op en kerst mann heeft dat makt me echt boosquote:Op donderdag 3 december 2015 14:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het marktmensen...
nou ?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik heb even op wiki gekeken wat een lipdub was, nou,
Volgens mij kon je (als fan) op die houtblokken voor een euro je naam zetten.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis. Het ging ook om de muren in de loods idd
ze verkocht toen toch houtblokken voor een euro ofzo om een tekst op te schrijven?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan zijn dat het in krotwood ook om soort tekst ging, ietwat lompe implicaties van die vrienden/collegas van Nicole over een triootje oid, weet niet meer psies wat de insteek was maar wel zoiets.
Alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 3 december 2015 14:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Van mij mag er wel weer een kutpop in voor Markie en Gina
Een lipdub wordt gemaakt door personen of een groep mensen te filmen die een liedje aan het meezingen of playbacken zijn. De audio wordt achteraf tijdens de post-productie vervangen door die van het originele nummer. Er wordt meestal een vorm van een draagbare stereo gebruikt, zoals een iPod of boom box. Uiteindelijk lijken de meeste lipdubs op eenvoudige videoclips, hoewel vele toch goed voorbereid en geproduceerd zijn. Soms zelfs met de hulp van een productiebedrijf en met professionele steadycams. De meest populaire lipdubs worden zo gefilmd dat ze uit een lang en continu shot bestaan, waarin de camera reist door verschillende kamers en situaties in bijvoorbeeld een kantoorgebouw, school of universiteit.quote:
ik heb het zelfde gevoel een beetjequote:Op donderdag 3 december 2015 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Angela wel sympathiek en anders dan alle andere daar dus dat is zeker een toevoeging. Ramona is meer van hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |