SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlaten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Angela snapt niet dat nadat Steff zoveel moeite heeft gedaan .. moed heeft verzameld en de academie heeft gegeven dat ze alsnog 11 stemmen heeft gekregen..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Mooi zo, en ze vond Bas ook leuk, dus dat wordt dag Willempiequote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef snetje het volgende:
Angela snapt niet dat nadat Steff zoveel moeite heeft gedaan .. moed heeft verzameld en de academie heeft gegeven dat ze alsnog 11 stemmen heeft gekregen..![]()
![]()
Ik vind Stef daar heel eerlijk over. De academie heeft ze allemaal complimenten voor gehad, maar haar gedrag was irritant afgelopen maand zegt zequote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef snetje het volgende:
Angela snapt niet dat nadat Steff zoveel moeite heeft gedaan .. moed heeft verzameld en de academie heeft gegeven dat ze alsnog 11 stemmen heeft gekregen..----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mooi zo, en ze vond Bas ook leuk, dus dat wordt dag Willempie![]()
nu nog
blijven
![]()
![]()
Ze zijn daar allemaal schijtirritantquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/
z2267307/1/50#p157988492]donderdag 3 december 2015 15:34[/url] schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind Stef daar heel eerlijk over. De academie heeft ze allemaal complimenten voor gehad, maar haar gedrag was irritant afgelopen maand zegt ze![]()
wat een leuk gesprekje Ang & Stiff
val dr net in![]()
Stiff voelt zich in de takkeloods beter als/dan thuis![]()
We zijn net te laat volgens mijquote:Op donderdag 3 december 2015 15:36 schreef Cir het volgende:
wat een leuk gesprekje Ang & Stiff
val dr net in![]()
Stiff voelt zich in de takkeloods beter als/dan thuis![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik neem het opquote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
We zijn net te laat volgens mij![]()
Zit het de hele tijd te volgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
We zijn net te laat volgens mij
En het is een goed gesprek.
Angela vraagt goed door en Stef antwoord open![]()
Met nipte voorsprong:quote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er dus een tijdje tussenuit geweest.
Wie kan mij vertellen wie de grootste eikel/eikellin(lol) op dit moment is
1 Gina
2 Mark
3 Nicole
4 Wim
Erger kunnen we het niet maken.![]()
Ja. Mooi gesprek en respectvolquote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zit het de hele tijd te volgen.
En het is een goed gesprek.
Angela vraagt goed door en Stef antwoord open----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Stream 1...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
We zijn net te laat volgens mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Angela is echt een aanwinst, vraagt goed en luistert. Die kan daar zo van belang zijn daar en goede schakel! Ik ben onder de indruk tot nu toe. Iets wat Colinda ook was, maar dan beter en oprechter. Ze heeft ook een betere achtergrond.Allemaal cabaretteketet!![]()
Stukken beter dan het gewauwel van Romana,die heeft nog nooit van luisteren gehoord...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:40 schreef freaky40 het volgende:
Angela is echt een aanwinst, vraagt goed en luistert. Die kan daar zo van belang zijn daar en goede schakel! Ik ben onder de indruk tot nu toe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi gesprekAngela luistert ook echt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat verschil is het idd.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stukken beter dan het gewauwel van Romana,die heeft nog nooit van luisteren gehoord...![]()
Ivan wil als Steff blijft een therapie gaan zoeken voor haar ... heeft hij er al 1 voor zich zelf gevonden dan?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Nou idd, een Esza of Madelon had dit ook kunnen zijn, een verbinder. (Nicoline kon ook erg goed luisteren) Hopelijk mag ze blijven maar we zullen zien welke kant ze hiermee op willen, vooruit of achteruit.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:40 schreef freaky40 het volgende:
Angela is echt een aanwinst, vraagt goed en luistert. Die kan daar zo van belang zijn daar en goede schakel! Ik ben onder de indruk tot nu toe. Iets wat Colinda ook was, maar dan beter en oprechter. Ze heeft ook een betere achtergrond.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: