Nee, zo achterbaks zou je wel zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar niet door voor de deur te staan
Mijn hemel. Ik zeg alleen dat die kans groot is omdat veel mensen op de hoogte zijn. Jij leest ook wat je wilt lezen hè. Was mijn advies aan hem omdat ze het beter van hem kan horen. Ik span niemand voor mijn karretjequote:Op donderdag 3 december 2015 18:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel iemand anders voor je karretje spannen zeker.
'Ik ga het niet vertellen maar iemand anders wel'.
Oké laten we er dan van maken:quote:Op donderdag 3 december 2015 18:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar niet door voor de deur te staan
Goede analyse, bedankt voor je bijdrage.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:23 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nee, zo achterbaks zou je wel zijn.
Met zulke duidelijke bewijzen zou ik het wel geloven. Maar deze vraag is niet meer aan de orde.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Oké laten we er dan van maken:
Stel je krijgt op een dag een van een vreemde een Facebook bericht "Hoi, je man/vrouw gaat vreemd met mij. gr gr". Wie zou dat zomaar voor waar aannemen?
Al lekker rond lopen vertellen aan haar kennissen dus?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Mijn hemel. Ik zeg alleen dat die kans groot is omdat veel mensen op de hoogte zijn. Jij leest ook wat je wilt lezen hè. Was mijn advies aan hem omdat ze het beter van hem kan horen. Ik span niemand voor mijn karretje
Anders lees je even terug. Zijn vrienden weten ervan. Je maakt er echt een sport van hè om selectief te lezen en mij in een kwaad daglicht te stellen. Van mijn kant weet maar 1 iemand het en die houdt haar mond wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:33 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Al lekker rond lopen vertellen aan haar kennissen dus?
Ik vind je gewoon niet oprecht overkomen, that's all. Je zegt in tweestrijd te zitten omdat je het erg voor haar vindt, maar dat haar leven waarschijnlijk wordt verwoest als je het wel zegt lijkt je dan weer niet zoveel te doen. Zeggen en je vervolgens terugtrekken, dat is toch echt het meest vreselijke wat je dat gezin kunt aandoen? Of vind je dat niet erg?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Anders lees je even terug. Zijn vrienden weten ervan. Je maakt er echt een sport van hè om selectief te lezen en mij in een kwaad daglicht te stellen. Van mijn kant weet maar 1 iemand het en die houdt haar mond wel.
Je kunt het ook anders zien, die gozer ligt nu al op z'n knieën voor TS en zegt met haar door te willen.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon niet oprecht overkomen, that's all. Je zegt in tweestrijd te zitten omdat je het erg voor haar vindt, maar dat haar leven waarschijnlijk wordt verwoest als je het wel zegt lijkt je dan weer niet zoveel te doen. Zeggen en je vervolgens terugtrekken, dat is toch echt het meest vreselijke wat je dat gezin kunt aandoen? Of vind je dat niet erg?
Haar leven is al verwoest, want haar man is vreemdgegaan. En zij weet er nergens van.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon niet oprecht overkomen, that's all. Je zegt in tweestrijd te zitten omdat je het erg voor haar vindt, maar dat haar leven waarschijnlijk wordt verwoest als je het wel zegt lijkt je dan weer niet zoveel te doen. Zeggen en je vervolgens terugtrekken, dat is toch echt het meest vreselijke wat je dat gezin kunt aandoen? Of vind je dat niet erg?
Ik vind jou oordelend. Ik zeg dat er veel mensen op de hoogte zijn en jij maakt ervan dat ik het loop rond te bazuinen. En waar zeg ik dat dat me niks zou doen? En ja ik vind het erg vandaar mijn keuze. Waarschijnlijk maak jij altijd meteen de goede keuze.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
dat doet ze dan ook niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als TS niks meer te maken wil hebben met die gast maakt het toch niet uit? Ze krijgt pas gedonder als ze het wel zegt, want zij is de derde in het spel. Of zijn er echt mensen hier die denken dat die vrouw het TS in dank afneemt?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien, die gozer ligt nu al op z'n knieën voor TS en zegt met haar door te willen.
Hoe denk je dat de relatie tussen die gast en die zwangere vriendin gaat lopen als er niks gezegd wordt erover?
Alles komt vroeg of laat uit, dat is het punt niet zozeer. De vraag is of TS 'die ene persoon' wil zijn die de toekomst van dat huwelijk bepaalt.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haar leven is al verwoest, want haar man is vreemdgegaan. En zij weet er nergens van.
Ik vind het fair van TS dat zij erover heeft gedacht om haar beste mede-geslacht te laten weten hoe haar man daadwerkelijk in elkaar zit. Zij besluit het om niet te doen, wat ik zelf niet had gedaan, prima toch?
Het is wel het meest vreselijke wat je dat gezin kunt aandoen, maar uiteindelijk komt het toch uit.
En dat kind verdient zo'n vader niet, naar mijn mening. En uiteindelijk gaan ze toch uit elkaar, want je ziet al dat de vader zo ontrouw is als weet ik wat. Nee, dat is leuk en stabiel voor het kind.
Ik vind dat jij jezelf als 'derde persoon' overschat als je er daadwerkelijk over denkt om het haar te vertellen. Je vindt het allemaal heel erg voor haar, maar wat bereik je er zelf mee? Of gaat dit puur over een zogenaamde 'sister-code'? Nogmaals, ik heb alles teruggelezen, maar een écht goede reden om het haar te vertellen heb ik nog steeds niet gevonden.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik vind jou oordelend. Ik zeg dat er veel mensen op de hoogte zijn en jij maakt ervan dat ik het loop rond te bazuinen. En waar zeg ik dat dat me niks zou doen? En ja ik vind het erg vandaar mijn keuze. Waarschijnlijk maak jij altijd meteen de goede keuze.
Dat huwelijk is al bepaald. En niet door TS, maar door de man zelf.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Alles komt vroeg of laat uit, dat is het punt niet zozeer. De vraag is of TS 'die ene persoon' wil zijn die de toekomst van dat huwelijk bepaalt.
Die persoon wil ik niet zijn inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als TS niks meer te maken wil hebben met die gast maakt het toch niet uit? Ze krijgt pas gedonder als ze het wel zegt, want zij is de derde in het spel. Of zijn er echt mensen hier die denken dat die vrouw het TS in dank afneemt?
[..]
Alles komt vroeg of laat uit, dat is het punt niet zozeer. De vraag is of TS 'die ene persoon' wil zijn die de toekomst van dat huwelijk bepaalt.
[..]
Ik vind dat jij jezelf als 'derde persoon' overschat als je er daadwerkelijk over denkt om het haar te vertellen. Je vindt het allemaal heel erg voor haar, maar wat bereik je er zelf mee? Of gaat dit puur over een zogenaamde 'sister-code'? Nogmaals, ik heb alles teruggelezen, maar een écht goede reden om het haar te vertellen heb ik nog steeds niet gevonden.
Ik ben van mening dat het niet aan TS is om haar van dat roze wolkje af te gooien. Althans, dat is hoe ik er in zou staan en dat is volgens mij ook wat TS in dit topic vraagt, wat wij in deze situatie zouden doen. Ik zou het persoonlijk vervelend vinden dat die vrouw en die kinderen hier de dupe van worden, maar dat is hoe ik er in sta. Vervelende is nu dat het die man niks blijkt te doen en je dus sowieso alleen die vrouw en haar kinderen er mee hebt.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat huwelijk is al bepaald. En niet door TS, maar door de man zelf.
Naar mijns inziens is het nu aan de vrouw om te bepalen hoe het verder afloopt.
Jij bent van mening dat de vrouw op het roze wolkje mag blijven zitten.
Ja ik vraag wat jullie zouden doen en heb nu mijn keus gemaakt. Want ja ik vind dat ook vervelend. Maar dat zal dan wel weer niet oprecht zijn hequote:Op donderdag 3 december 2015 19:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het niet aan TS is om haar van dat roze wolkje af te gooien. Althans, dat is hoe ik er in zou staan en dat is volgens mij ook wat TS in dit topic vraagt, wat wij in deze situatie zouden doen. Ik zou het persoonlijk vervelend vinden dat die vrouw en die kinderen hier de dupe van worden, maar dat is hoe ik er in sta. Vervelende is nu dat het die man niks blijkt te doen en je dus sowieso alleen die vrouw en haar kinderen er mee hebt.
Is het verhaal al afgelopen dan? Heb je geen contact meer met die man?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die persoon wil ik niet zijn inderdaad.
Ik overschat mezelf zeker niet want ben de minst belangrijke in deze situatie. En waarom zeg je toch dat ik erover "denk" in de tegenwoordige tijd? De vraag is niet meer aan de orde; je bent louter bezig om aan te tonen hoe achterbaks ik ben
De beste man in deze kwestie heeft al bewezen en aangetoond dat hij niet voor zijn vrouw kan zijn (want vreemdgaan is niet normaal, voor de duidelijkheid) én hij wilt haar in de steek laten, en indirecht ook het kind, om voor TS te gaan. Wie zegt dat hij na de geboorte van het kind niet nog een keer vreemdgaat omdat hij toch liever geen kinderen heeft? Die vaders heb je ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het niet aan TS is om haar van dat roze wolkje af te gooien. Althans, dat is hoe ik er in zou staan en dat is volgens mij ook wat TS in dit topic vraagt, wat wij in deze situatie zouden doen. Ik zou het persoonlijk vervelend vinden dat die vrouw en die kinderen hier de dupe van worden, maar dat is hoe ik er in sta. Vervelende is nu dat het die man niks blijkt te doen en je dus sowieso alleen die vrouw en haar kinderen er mee hebt.
Nee. Want de man houdt niet van zijn vrouw, want hij wil voor TS gaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
Zij heeft net zo goed het recht onwetend te blijven en gelukkig verder te leven. Wat niet weet wat niet deert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |