abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157991537
Ik zou me er niet mee bemoeien. Voor wie maakt dit de situatie beter? Als je alleen maar iets kunt verslechteren, moet je je afvragen of je het wel moet doen. Daarnaast weet je niet wat zij hebben afgesproken en in hoeverre zij iets weet of wil weten. Misschien weet ze het eigenlijk wel maar wil ze er gewoon niks mee, of weet ze het niet en zou ze het ook niet willen weten. En uit ervaring, ik heb het ooit weleens gedaan in een periode dat ik er nog anders over dacht, en sowieso was dat een andere situatie omdat het om een goede vriendin ging: nadat ik het vertelde werd ze boos op mij en ik heb haar nooit meer gesproken. Als mensen een bepaald beeld hebben van hun partner en hun leven, hebben ze meestal niet zo veel zin om dat beeld te veranderen. En dan is de boodschapper de boosdoener, zeker als je ook nog eens 'de ander' bent.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157991656
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar niet door voor de deur te staan :')
Nee, zo achterbaks zou je wel zijn. :')
pi_157991771
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar ondertussen wel iemand anders voor je karretje spannen zeker :').

'Ik ga het niet vertellen maar iemand anders wel'.
Mijn hemel. Ik zeg alleen dat die kans groot is omdat veel mensen op de hoogte zijn. Jij leest ook wat je wilt lezen hè. Was mijn advies aan hem omdat ze het beter van hem kan horen. Ik span niemand voor mijn karretje
pi_157991776
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar niet door voor de deur te staan :')
Oké laten we er dan van maken:
Stel je krijgt op een dag van een vreemde een Facebook bericht "Hoi, je man/vrouw gaat vreemd met mij. gr gr". Wie zou dat zomaar voor waar aannemen?

:')
pi_157991784
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:23 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nee, zo achterbaks zou je wel zijn. :')
Goede analyse, bedankt voor je bijdrage.
pi_157991823
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Oké laten we er dan van maken:
Stel je krijgt op een dag een van een vreemde een Facebook bericht "Hoi, je man/vrouw gaat vreemd met mij. gr gr". Wie zou dat zomaar voor waar aannemen?

:')
Met zulke duidelijke bewijzen zou ik het wel geloven. Maar deze vraag is niet meer aan de orde.
pi_157991835
Wat een gezeik weer richting TS, iedereen met z'n oordeel gelijk ook weer.
Er is er maar 1 fout in dit verhaal en dat is de (ex) vriend van TS.

Zijn verantwoording en als hij een beetje ballen heeft dan gaat hij dat zelf opbiechten.
Ik zie er geen probleem in om daar een beetje druk op te zetten als een soort limiet.

Besluiten of het alsnog dan buiten hem om gaat kan altijd later nog, maar het lijkt me sterk dat hij dat zo zou laten gaan.
Do what you love, love what you do!
pi_157991836
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Mijn hemel. Ik zeg alleen dat die kans groot is omdat veel mensen op de hoogte zijn. Jij leest ook wat je wilt lezen hè. Was mijn advies aan hem omdat ze het beter van hem kan horen. Ik span niemand voor mijn karretje
Al lekker rond lopen vertellen aan haar kennissen dus? :')
pi_157991872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:33 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Al lekker rond lopen vertellen aan haar kennissen dus? :')
Anders lees je even terug. Zijn vrienden weten ervan. Je maakt er echt een sport van hè om selectief te lezen en mij in een kwaad daglicht te stellen. Van mijn kant weet maar 1 iemand het en die houdt haar mond wel.
pi_157991905
Snitches krijgen stitches.
Conscience do cost.
pi_157991952
Frappant al die oordelen. Ik had gewoon een dilemma en heb mijns inziens de juiste keuze gemaakt. Zonder me een held te voelen. Waarschijnlijk maken jullie altijd meteen de goede keuze zonder eerst een mindere te overwegen. Ook de suggestie dat ik het zelf rondvertellen is lachwekkend aangezien van zijn kant enorm veel mensen op de hoogte is en bij mij eentje
pi_157991982
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Anders lees je even terug. Zijn vrienden weten ervan. Je maakt er echt een sport van hè om selectief te lezen en mij in een kwaad daglicht te stellen. Van mijn kant weet maar 1 iemand het en die houdt haar mond wel.
Ik vind je gewoon niet oprecht overkomen, that's all. Je zegt in tweestrijd te zitten omdat je het erg voor haar vindt, maar dat haar leven waarschijnlijk wordt verwoest als je het wel zegt lijkt je dan weer niet zoveel te doen. Zeggen en je vervolgens terugtrekken, dat is toch echt het meest vreselijke wat je dat gezin kunt aandoen? Of vind je dat niet erg?
pi_157992026
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:40 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind je gewoon niet oprecht overkomen, that's all. Je zegt in tweestrijd te zitten omdat je het erg voor haar vindt, maar dat haar leven waarschijnlijk wordt verwoest als je het wel zegt lijkt je dan weer niet zoveel te doen. Zeggen en je vervolgens terugtrekken, dat is toch echt het meest vreselijke wat je dat gezin kunt aandoen? Of vind je dat niet erg?
Je kunt het ook anders zien, die gozer ligt nu al op z'n knieën voor TS en zegt met haar door te willen.

Hoe denk je dat de relatie tussen die gast en die zwangere vriendin gaat lopen als er niks gezegd wordt erover?
Do what you love, love what you do!
pi_157992030
quote:

[..]

Haar leven is al verwoest, want haar man is vreemdgegaan. En zij weet er nergens van.
Ik vind het fair van TS dat zij erover heeft gedacht om haar beste mede-geslacht te laten weten hoe haar man daadwerkelijk in elkaar zit. Zij besluit het om niet te doen, wat ik zelf niet had gedaan, prima toch?

Het is wel het meest vreselijke wat je dat gezin kunt aandoen, maar uiteindelijk komt het toch uit.
En dat kind verdient zo'n vader niet, naar mijn mening. En uiteindelijk gaan ze toch uit elkaar, want je ziet al dat de vader zo ontrouw is als weet ik wat. Nee, dat is leuk en stabiel voor het kind.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 18:44:24 ]
pi_157992066
quote:

[..]

Ik vind jou oordelend. Ik zeg dat er veel mensen op de hoogte zijn en jij maakt ervan dat ik het loop rond te bazuinen. En waar zeg ik dat dat me niks zou doen? En ja ik vind het erg vandaar mijn keuze. Waarschijnlijk maak jij altijd meteen de goede keuze.
pi_157992247
quote:

[..]

dat doet ze dan ook niet.

Wat kun jij inderdaad selectief lezen :{
compact en kleverig.
pi_157992260
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:42 schreef kree het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders zien, die gozer ligt nu al op z'n knieën voor TS en zegt met haar door te willen.

Hoe denk je dat de relatie tussen die gast en die zwangere vriendin gaat lopen als er niks gezegd wordt erover?
Als TS niks meer te maken wil hebben met die gast maakt het toch niet uit? Ze krijgt pas gedonder als ze het wel zegt, want zij is de derde in het spel. Of zijn er echt mensen hier die denken dat die vrouw het TS in dank afneemt? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Haar leven is al verwoest, want haar man is vreemdgegaan. En zij weet er nergens van.
Ik vind het fair van TS dat zij erover heeft gedacht om haar beste mede-geslacht te laten weten hoe haar man daadwerkelijk in elkaar zit. Zij besluit het om niet te doen, wat ik zelf niet had gedaan, prima toch?

Het is wel het meest vreselijke wat je dat gezin kunt aandoen, maar uiteindelijk komt het toch uit.
En dat kind verdient zo'n vader niet, naar mijn mening. En uiteindelijk gaan ze toch uit elkaar, want je ziet al dat de vader zo ontrouw is als weet ik wat. Nee, dat is leuk en stabiel voor het kind.
Alles komt vroeg of laat uit, dat is het punt niet zozeer. De vraag is of TS 'die ene persoon' wil zijn die de toekomst van dat huwelijk bepaalt.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:44 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik vind jou oordelend. Ik zeg dat er veel mensen op de hoogte zijn en jij maakt ervan dat ik het loop rond te bazuinen. En waar zeg ik dat dat me niks zou doen? En ja ik vind het erg vandaar mijn keuze. Waarschijnlijk maak jij altijd meteen de goede keuze.
Ik vind dat jij jezelf als 'derde persoon' overschat als je er daadwerkelijk over denkt om het haar te vertellen. Je vindt het allemaal heel erg voor haar, maar wat bereik je er zelf mee? Of gaat dit puur over een zogenaamde 'sister-code'? Nogmaals, ik heb alles teruggelezen, maar een écht goede reden om het haar te vertellen heb ik nog steeds niet gevonden.
pi_157992278
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Alles komt vroeg of laat uit, dat is het punt niet zozeer. De vraag is of TS 'die ene persoon' wil zijn die de toekomst van dat huwelijk bepaalt.
Dat huwelijk is al bepaald. En niet door TS, maar door de man zelf.
Naar mijns inziens is het nu aan de vrouw om te bepalen hoe het verder afloopt.
Jij bent van mening dat de vrouw op het roze wolkje mag blijven zitten. Daar gaat het fout.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 18:57:30 ]
pi_157992383
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als TS niks meer te maken wil hebben met die gast maakt het toch niet uit? Ze krijgt pas gedonder als ze het wel zegt, want zij is de derde in het spel. Of zijn er echt mensen hier die denken dat die vrouw het TS in dank afneemt? :')

[..]

[..]

Ik vind dat jij jezelf als 'derde persoon' overschat als je er daadwerkelijk over denkt om het haar te vertellen. Je vindt het allemaal heel erg voor haar, maar wat bereik je er zelf mee? Of gaat dit puur over een zogenaamde 'sister-code'? Nogmaals, ik heb alles teruggelezen, maar een écht goede reden om het haar te vertellen heb ik nog steeds niet gevonden.
Die persoon wil ik niet zijn inderdaad.
Ik overschat mezelf zeker niet want ben de minst belangrijke in deze situatie. En waarom zeg je toch dat ik erover "denk" in de tegenwoordige tijd? De vraag is niet meer aan de orde; je bent louter bezig om aan te tonen hoe achterbaks ik ben
pi_157992392
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat huwelijk is al bepaald. En niet door TS, maar door de man zelf.
Naar mijns inziens is het nu aan de vrouw om te bepalen hoe het verder afloopt.
Jij bent van mening dat de vrouw op het roze wolkje mag blijven zitten.
Ik ben van mening dat het niet aan TS is om haar van dat roze wolkje af te gooien. Althans, dat is hoe ik er in zou staan en dat is volgens mij ook wat TS in dit topic vraagt, wat wij in deze situatie zouden doen. Ik zou het persoonlijk vervelend vinden dat die vrouw en die kinderen hier de dupe van worden, maar dat is hoe ik er in sta. Vervelende is nu dat het die man niks blijkt te doen en je dus sowieso alleen die vrouw en haar kinderen er mee hebt.
pi_157992423
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het niet aan TS is om haar van dat roze wolkje af te gooien. Althans, dat is hoe ik er in zou staan en dat is volgens mij ook wat TS in dit topic vraagt, wat wij in deze situatie zouden doen. Ik zou het persoonlijk vervelend vinden dat die vrouw en die kinderen hier de dupe van worden, maar dat is hoe ik er in sta. Vervelende is nu dat het die man niks blijkt te doen en je dus sowieso alleen die vrouw en haar kinderen er mee hebt.
Ja ik vraag wat jullie zouden doen en heb nu mijn keus gemaakt. Want ja ik vind dat ook vervelend. Maar dat zal dan wel weer niet oprecht zijn he
pi_157992456
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die persoon wil ik niet zijn inderdaad.
Ik overschat mezelf zeker niet want ben de minst belangrijke in deze situatie. En waarom zeg je toch dat ik erover "denk" in de tegenwoordige tijd? De vraag is niet meer aan de orde; je bent louter bezig om aan te tonen hoe achterbaks ik ben
Is het verhaal al afgelopen dan? Heb je geen contact meer met die man?
pi_157992480
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

De beste man in deze kwestie heeft al bewezen en aangetoond dat hij niet voor zijn vrouw kan zijn (want vreemdgaan is niet normaal, voor de duidelijkheid) én hij wilt haar in de steek laten, en indirecht ook het kind, om voor TS te gaan. Wie zegt dat hij na de geboorte van het kind niet nog een keer vreemdgaat omdat hij toch liever geen kinderen heeft? Die vaders heb je ook.

De vrouw is al de dupe van. Alleen weet ze dat nog niet. En zij heeft dat recht en zij heeft ook het recht om te beslissen hoe ZIJ verder wilt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 19:06:39 ]
pi_157992541
Zij heeft net zo goed het recht onwetend te blijven en gelukkig verder te leven. Wat niet weet wat niet deert
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157992552
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
Zij heeft net zo goed het recht onwetend te blijven en gelukkig verder te leven. Wat niet weet wat niet deert
Nee. Want de man houdt niet van zijn vrouw, want hij wil voor TS gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')