Bij zijn mamma dan het liefst...quote:Op donderdag 3 december 2015 14:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Wimpie moet de keuken nog verbouwen
Goed doel he. Asielzoekersbezigheidstherapiequote:Op donderdag 3 december 2015 14:50 schreef spapaars het volgende:
Waarom hebben ze hulp van buitenaf?
Bjorn, Gina, Nicole, Mark, Wimquote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er dus een tijdje tussenuit geweest.
Wie kan mij vertellen wie de grootste eikel/eikellin(lol) op dit moment is
Ja ze is ongezond dik ...maar om nu gelijk een schans van haar reet te maken?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihi, en dan een schans maken op die reet, hihi.
Stif is wel klaar daar, maar Wim ook. Is totaal overbodig geworden met een bouwende Ivan en Mark. Dat laten de huidige beelden met de vluchtelingen nu maar weer eens en te meer zien.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dan zal Stiff barbertje zijn
Nou dan zijn er vast ook asielzoekers/sters die kunnen koken en schoonmaken.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Goed doel he. Asielzoekersbezigheidstherapie
Dus arme Stiff vanochtend voor nop met ouwe planken lopen sjouwen...quote:Op donderdag 3 december 2015 14:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja dat vroeg ik me ook al af. Dit geeft ook niet echt antwoord
[..]
En dat onder begeleiding van opzichter Wimquote:
Zouden er ook Nederlanders zijn die dat kunnen?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dan zijn er vast ook asielzoekers/sters die kunnen koken en schoonmaken.
Jawel, maar niet in Utopiaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zouden er ook Nederlanders zijn die dat kunnen?
Sinds ik vandaag kijk is Naomi erbij.quote:
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sinds ik vandaag kijk is Naomi erbij.
Vindt dat ze hieraan leuk meedoet.
Buiten, met mannen niet echt een vrouwen ding.
Ze is ook spraakzaam naar de gasten.
Ja moet zeggen dat als ik naar de caps kijk dat met name Mark en Ivan leuk bezig zijn daar.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stif is wel klaar daar, maar Wim ook. Is totaal overbodig geworden met een bouwende Ivan en Mark. Dat laten de huidige beelden met de vluchtelingen nu maar weer eens en te meer zien.
Ze probeert Ivan mee te laten zingen. Ivan, Naomi en Ben hebben het echt naar hun zin lijkt het. Evenals de bezoekers.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral leuk bezig met Gaby tijdens die lockdown, lekker knutselen met hout ookal hadden ze er weinig verstand van ze waren toch maar bezig terwijl het gros daar vooral tussen de klamme lappen lag.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.
zo lijkt bas net het vrouwtje en stif net ene manquote:
Dat is waar, met de tuin ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.
Ze doet het ook leuk. Ook naar die mannen toe.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze probeert Ivan mee te laten zingen. Ivan, Naomi en Ben hebben het echt naar hun zin lijkt het. Evenals de bezoekers.
ook met de nwe pui plaatsen hielp ze mee, van een fotoscherm een spandoek maken, naomi fixelleert die shizzlequote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral leuk bezig met Gaby tijdens die lockdown, lekker knutselen met hout ookal hadden ze er weinig verstand van ze waren toch maar bezig terwijl het gros daar vooral tussen de klamme lappen lag.
Tijdens de Lockdown was Noom op haar bestquote:Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral leuk bezig met Gaby tijdens die lockdown, lekker knutselen met hout ookal hadden ze er weinig verstand van ze waren toch maar bezig terwijl het gros daar vooral tussen de klamme lappen lag.
En Nicole die het project mee opgezet heeft was weer zeer snel foetsie vanmorgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doet het ook leuk. Ook naar die mannen toe.
Oja, ze heeft het houtwerk ook geschilderd.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook met de nwe pui plaatsen hielp ze mee, van een fotoscherm een spandoek maken, naomi fixelleert die shizzle
Alle kledingkasten in de loods ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja, ze heeft het houtwerk ook geschilderd.
Komt denk ik ook omdat het hier bijna nooit vermeld wordt. Want eigenlijk is ze best vaak zo.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar, met de tuin ook.
Het zal extra opvallen, omdat ik het niet zou verwachten
Achja volgens Angela Groothuizen was Nicole ook degene die het naaien voor mama cash opgezet had terwijl ze er doodleuk mee de ZK uit kwam wandelen. Lijkt soort imago oppoetsen ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En Nicole die het project mee opgezet heeft was weer zeer snel foetsie vanmorgen.
Haar gezicht laten zien en weg was ze
Als ik die hele opsomming hierboven zie idd.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat het hier bijna nooit vermeld wordt. Want eigenlijk is ze best vaak zo.
Noom heeft een beetje een stempel nog van vorig jaar met Isa.Objectief gezien is ze zeker niet de minste bewoner.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat het hier bijna nooit vermeld wordt. Want eigenlijk is ze best vaak zo.
In de tv uitzending zal wel dat momentje van vanmorgen dat ze er even bij liep geplaatst wordenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja volgens Angela Groothuizen was Nicole ook degene die het naaien voor mama cash opgezet had terwijl ze er doodleuk mee de ZK uit kwam wandelen. Lijkt soort imago oppoetsen ofzo
Ook qua geroddel niet, dat heb ik altijd knap van haar gevonden.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Noom heeft een beetje een stempel nog van vorig jaar met Isa.Objectief gezien is ze zeker niet de minste bewoner.
Dat stempel wordt hier elke dag weer flink gedrukt ook. Oud oud gedoe en beetje te..najaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Noom heeft een beetje een stempel nog van vorig jaar met Isa.Objectief gezien is ze zeker niet de minste bewoner.
Daar heb ik haar inderdaad ook nooit op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook qua geroddel niet, dat heb ik altijd knap van haar gevonden.
Vind ik ook niet. Alleen dat gilllleeeeennnnnquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nou, je bedoelt zeker die weinig hersencellen hebben, ja dat klopt.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus toch veel van de oude garde
Verdienste van ene PBquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zeeerrrr off topicquote:Op donderdag 3 december 2015 15:02 schreef mario390 het volgende:
keent iemand Henk van Dam? die komt nu in duitse schlagertv
Nee,wel Zanger Rinus en Romanaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:02 schreef mario390 het volgende:
keent iemand Henk van Dam? die komt nu in duitse schlagertv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |