Ja ook dat, maar dat idee kwam iets later geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2015 14:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze verkocht toen toch houtblokken voor een euro ofzo om een tekst op te schrijven?
maar nu weet ik niet wat een boombox isquote:Op donderdag 3 december 2015 14:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Een lipdub wordt gemaakt door personen of een groep mensen te filmen die een liedje aan het meezingen of playbacken zijn. De audio wordt achteraf tijdens de post-productie vervangen door die van het originele nummer. Er wordt meestal een vorm van een draagbare stereo gebruikt, zoals een iPod of boom box. Uiteindelijk lijken de meeste lipdubs op eenvoudige videoclips, hoewel vele toch goed voorbereid en geproduceerd zijn. Soms zelfs met de hulp van een productiebedrijf en met professionele steadycams. De meest populaire lipdubs worden zo gefilmd dat ze uit een lang en continu shot bestaan, waarin de camera reist door verschillende kamers en situaties in bijvoorbeeld een kantoorgebouw, school of universiteit.
Een lipdub duurt meestal tussen de vier en zes minuten,
alle 15quote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er dus een tijdje tussenuit geweest.
Wie kan mij vertellen wie de grootste eikel/eikellin(lol) op dit moment is
quote:
Dat kan n iet, moet één oppereikel zijnquote:
Hihi, en dan een schans maken op die reet, hihi.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou als die moorkop zich laat ondersneeuwen kunnen ze gelijk skiles gaan geven toch hahaha zwarte piste toch haha![]()
Dat was deze mevrouw.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis. Het ging ook om de muren in de loods idd
Bjorn, het leeghoofd.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
mootie tochquote:Op donderdag 3 december 2015 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihi, en dan een schans maken op die reet, hihi.
Draagbare cd speler, zo een die je wel een's ziet in clips dat ze dat ding op hun schouders hebben.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar nu weet ik niet wat een boombox is
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja Bas en Cees niet, dus klopt dan peziez
oh , ik hou dat allemaal niet meer bijquote:Op donderdag 3 december 2015 14:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Draagbare cd speler, zo een die je wel een's ziet in clips dat ze dat ding op hun schouders hebben.
Zijn moeilijk lomp en komt een partij herrie uit qua volume.
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja Bas en Cees niet, dus klopt dan peziez
yupquote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag ik dit heel erg lelijk vinden?
Wat is hier nu lelijk aan?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag ik dit heel erg lelijk vinden?
Ok Weihnachtsbaum danquote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je toch geen boom noemen?
heeft noom gemaaktquote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je toch geen boom noemen?
Allesquote:
zo'n 'boom' is nog duurder dan een échte wat meer sfeer geeft bij een azcquote:Op donderdag 3 december 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
Wanneer is al dat hout geleverd en wie betaalt dat?
Ja het is wel opvallend hoor. Dat met handen in de zakken staanquote:Op donderdag 3 december 2015 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Op de achtergrond staat ???? met zijn armen over elkaar![]()
[ afbeelding ]
Zag ze in de plaatselijk bouwmarkt inderdaad voor een tientje.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo'n 'boom' is nog duurder dan een échte wat meer sfeer geeft bij een azc
Dan zal Stiff barbertje zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 14:40 schreef freaky40 het volgende:
De nieuwe hebben denk ik al gehoord dat ze Bas niet mogen weg stemmen van achter. Ze mogen kiezen tussen Wim en Stif.
Heb nog altijd het idee, dat het in opdracht is.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja het is wel opvallend hoor. Dat met handen in de zakken staan
Zo stond ie zelfs constant toen hij spontaan 2 stagaires had die een paar uur kwamen stage-lopen. Echt een voorbeeld die Wim.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja het is wel opvallend hoor. Dat met handen in de zakken staan
Tja dat vroeg ik me ook al af. Dit geeft ook niet echt antwoordquote:Op donderdag 3 december 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
Wanneer is al dat hout geleverd en wie betaalt dat?
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ook zo iets. Wim zei dat er niets gedaan kon worden omdat er geen hout is en geen geld voor hout.
Ivan printte daarstraks de tekening uit voor een grote houten Kerstboom.
Naomi vraagt: Hebben we daar wel hout voor dan?
Ivan: Ja joh er ligt een heleboel![]()
Hoe krijgt hij het voor elkaarquote:Op donderdag 3 december 2015 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Op de achtergrond staat ???? met zijn armen over elkaar![]()
[ afbeelding ]
Wimpie moet de keuken nog verbouwenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:46 schreef Zeyina het volgende:
Ivan ZK.. Zou hij opdracht krijgen om Wim wat harder te laten werken?
Bij zijn mamma dan het liefst...quote:Op donderdag 3 december 2015 14:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Wimpie moet de keuken nog verbouwen
Goed doel he. Asielzoekersbezigheidstherapiequote:Op donderdag 3 december 2015 14:50 schreef spapaars het volgende:
Waarom hebben ze hulp van buitenaf?
Bjorn, Gina, Nicole, Mark, Wimquote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja ze is ongezond dik ...maar om nu gelijk een schans van haar reet te maken?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihi, en dan een schans maken op die reet, hihi.
Stif is wel klaar daar, maar Wim ook. Is totaal overbodig geworden met een bouwende Ivan en Mark. Dat laten de huidige beelden met de vluchtelingen nu maar weer eens en te meer zien.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dan zal Stiff barbertje zijn
Nou dan zijn er vast ook asielzoekers/sters die kunnen koken en schoonmaken.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Goed doel he. Asielzoekersbezigheidstherapie
Dus arme Stiff vanochtend voor nop met ouwe planken lopen sjouwen...quote:Op donderdag 3 december 2015 14:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja dat vroeg ik me ook al af. Dit geeft ook niet echt antwoord
[..]
En dat onder begeleiding van opzichter Wimquote:
Zouden er ook Nederlanders zijn die dat kunnen?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dan zijn er vast ook asielzoekers/sters die kunnen koken en schoonmaken.
Jawel, maar niet in Utopiaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zouden er ook Nederlanders zijn die dat kunnen?
Sinds ik vandaag kijk is Naomi erbij.quote:
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sinds ik vandaag kijk is Naomi erbij.
Vindt dat ze hieraan leuk meedoet.
Buiten, met mannen niet echt een vrouwen ding.
Ze is ook spraakzaam naar de gasten.
Ja moet zeggen dat als ik naar de caps kijk dat met name Mark en Ivan leuk bezig zijn daar.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stif is wel klaar daar, maar Wim ook. Is totaal overbodig geworden met een bouwende Ivan en Mark. Dat laten de huidige beelden met de vluchtelingen nu maar weer eens en te meer zien.
Ze probeert Ivan mee te laten zingen. Ivan, Naomi en Ben hebben het echt naar hun zin lijkt het. Evenals de bezoekers.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral leuk bezig met Gaby tijdens die lockdown, lekker knutselen met hout ookal hadden ze er weinig verstand van ze waren toch maar bezig terwijl het gros daar vooral tussen de klamme lappen lag.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.
zo lijkt bas net het vrouwtje en stif net ene manquote:
Dat is waar, met de tuin ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.
Ze doet het ook leuk. Ook naar die mannen toe.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze probeert Ivan mee te laten zingen. Ivan, Naomi en Ben hebben het echt naar hun zin lijkt het. Evenals de bezoekers.
ook met de nwe pui plaatsen hielp ze mee, van een fotoscherm een spandoek maken, naomi fixelleert die shizzlequote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |