Ah ok jaquote:Op donderdag 3 december 2015 13:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
LOL, nee het is een Kerstboom, maar je zou je kleren er ook aan kunnen hangen. Omdat de mensen eigenlijk een kast nodig hebben, maar ja, geen scharnieren
Die je hier vervolgens plaatsts alsof het absolute waarheden zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar moet dat dan? Ik heb er enkel mijn gedachten over.
nee hoor maar dan kan ik toch in twijfel trekken wat je stelt.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar moet dat dan? Ik heb er enkel mijn gedachten over.
oeiiiiiiiii lekker in knoflooksausquote:Op donderdag 3 december 2015 13:59 schreef Ebinas het volgende:
Wim wil een kraampje met warme champions op de kerstmarkt
Wachten we nog steeds op de kniepertjes die hij weken terug al zou maken?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:59 schreef Ebinas het volgende:
Wim wil een kraampje met warme champions op de kerstmarkt
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ze hem 100% gezond willen hebben voordat ze hem naar die smerige tyfus bende willen sturen, watervogels zijn prima te houden als je alles goed op orde hebt, door goede huisvesting en hygiëne mja wat daar terecht van komt met bas weten we, niks
grote kans dat het beestje ziek is door zijn nalatigheid, maar ja die schattige donsbeestjes heh daar scoor je mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Net als vorig jaar zeker, daar kwam me toch een lading zooiquote:Op donderdag 3 december 2015 14:04 schreef puzziepie het volgende:
Romana wil de hele keet vol hangen als het kerst is
alles in kerststijl
reuzeleuk
Nee, ik heb er mijn gedachten over. LEZEN!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Die je hier vervolgens plaatsts alsof het absolute waarheden zijn.
Hebben ze dat nog of heeft de hornbach het weer meegenomen?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net als vorig jaar zeker, daar kwam me toch een lading zooi
Waar ze toen ook met veel respect mee omgingen.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou kunnenik denk dat ene opvang iets meer te doen heeft dan een basje uit utopia te bellen, als je wat wil weten omdat je zo bezorgd bent bel je zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gaat hier bij 2 drukke dierenarts praktijken ook zo, btw is bij vaak ook lastig in te schatten hoe het gaat of zal gaan, je kan nml maar tot ene bepaalde hoogte onderzoeken en al helemaal niet vragen dus ja, dan houden ze zo'n beestje apart, geven hem wat meds, en kijken ze hoe het hersteld, je moet nml erg oppassen voor besmetting.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Laat maar weer.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor maar dan kan ik toch in twijfel trekken wat je stelt.
de vogelopvang is nml niet echt een mafia organisatie die er bekend staat mensen ene poot uit te draaien voor eigen gewin maar juist een plek waar meer om de dieren gaat.
En allemaal van die lawaaimeuk.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |