SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlatenTwinning = boring![]()
Heel vreemdquote:Op donderdag 3 december 2015 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Eind vorige week zeiden ze dat het een stuk beter ging.
en dan moet ik toch ook weer denken aan hoe met Kareltje ging toen
Er klopt iets niet
*en ik vind dat die vogelopvang heel erg weinig naar Bas toe laat weten over Face,hij moet bellen maar vervolgens weten ze niets, gaat het ineens slechter,dan weer beter, maar zelf contact met hem houden doen ze niet*
Heel raar allemaalMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ramona een shawl om maar wel blote armen, dat vind ik zo stom lijkenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Dat vind ik ook zo vreemdquote:Op donderdag 3 december 2015 13:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ramona een shawl om maar wel blote armen, dat vind ik zo stom lijken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bas lijkt me dus wel safe bij Angela huhquote:Op donderdag 3 december 2015 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat over de stemming en je gedragen in de graftakkenloods.
En wat een engnek is die Bjorn toch met zn gemanipuleer telkens!![]()
AB hobbelt maar weer achter Ivan aan. Me and my shadow.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
net werd er gesuggereerd dat ze aan het zoeken zijn naar een andere witte eend, [ en die moet nl ook tam zijn] en dat zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel vreemd
Er klopt iets niet
*en ik vind dat die vogelopvang heel erg weinig naar Bas toe laat weten over Face,hij moet bellen maar vervolgens weten ze niets, gaat het ineens slechter,dan weer beter, maar zelf contact met hem houden doen ze niet*
Heel raar allemaalA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
lijkt mij weinig,denk dat het meer isquote:Op donderdag 3 december 2015 13:45 schreef mario390 het volgende:
Ramona heeft zeker 15 kilo meer als Gabs!![]()
Echt! Heel naar mannetje dat, en hij weet ook precies bij wie, hij heeft goed afgekeken bij zn zogenaamde pestersquote:Op donderdag 3 december 2015 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Bas lijkt me dus wel safe bij Angela huh
En wat een engnek is die Bjorn toch met zn gemanipuleer telkens!Make trouble not war![]()
Ik denk dat Angela geen blijvertje is. Net te bijdehand voor de meesten.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:45 schreef Urb het volgende:
Bas lijkt me dus wel safe bij Angela huh
En wat een engnek is die Bjorn toch met zn gemanipuleer telkens!“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dat heeft hij indquote:Op donderdag 3 december 2015 13:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Echt! Heel naar mannetje dat, en hij weet ook precies bij wie, hij heeft goed afgekeken bij zn zogenaamde pestersA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ach misschien is hij wel doodquote:Op donderdag 3 december 2015 13:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
net werd er gesuggereerd dat ze aan het zoeken zijn naar een andere witte eend, [ en die moet nl ook tam zijn] en dat zou maar zo kunnen![]()
![]()
misschien yepquote:Op donderdag 3 december 2015 13:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
lijkt mij weinig,denk dat het meer is![]()
We zullen zien wie ze erin moeten houden, die Ramona lijkt me ook geen makkelijke tante als ze eenmaal safe zit.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Angela geen blijvertje is. Net te bijdehand voor de meesten.![]()
stuur maar door naar de regie, dan komt morgen face terugquote:Op donderdag 3 december 2015 13:47 schreef Inca het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Nieuwe faceA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ik denk dat ramona inkaktquote:Op donderdag 3 december 2015 13:48 schreef Urb het volgende:
[..]
We zullen zien wie ze erin moeten houden, die Ramona lijkt me ook geen makkelijke tante als ze eenmaal safe zit.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Jongen kijkt in het collectors item en ziet een foto van Gina.
Jongen: Ah, she's from the street.
Noom: Yes, and our hairdresser.
― Mark Twain
ik denk dat ze hem 100% gezond willen hebben voordat ze hem naar die smerige tyfus bende willen sturen, watervogels zijn prima te houden als je alles goed op orde hebt, door goede huisvesting en hygiëne mja wat daar terecht van komt met bas weten we, niksquote:Op donderdag 3 december 2015 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel vreemd
Er klopt iets niet
Heel raar allemaal
grote kans dat het beestje ziek is door zijn nalatigheid, maar ja die schattige donsbeestjes heh daar scoor je meeThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ik geloof dat vogelopvang verhaal niet meerquote:Op donderdag 3 december 2015 13:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
net werd er gesuggereerd dat ze aan het zoeken zijn naar een andere witte eend, [ en die moet nl ook tam zijn] en dat zou maar zo kunnen![]()
en ik vind het sneu voor Bas .My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
die krijgt vast net zo'n slaaibek als haar vriendin.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:48 schreef Urb het volgende:
[..]
We zullen zien wie ze erin moeten houden, die Ramona lijkt me ook geen makkelijke tante als ze eenmaal safe zit.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:49 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Een vreemd verhaal inderdaad.Er klopt iets nietquote:Op donderdag 3 december 2015 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel vreemd
Er klopt iets niet
Heel raar allemaal![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:47 schreef Inca het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Nieuwe face
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:49 schreef beequeen het volgende:
![]()
een hoertje
Twinning = boring![]()
Ze lopen alleen maar geld te trekken bij die vogelopvang, hoe langer hij daar zit des te duurder wordt dat geintje. En Face wordt er alleen maar zieker en zwakker...kansloos dit.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat moet dat worden?
― Mark Twain
ben je er wezen kijken?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Ze lopen alleen maar geld te trekken bij die vogelopvang, hoe langer hij daar zit des te duurder wordt dat geintje. En Face wordt er alleen maar zieker en zwakker...kansloos dit.There's a virus in my system
maar op dit terrein heeft het leger toch gezeten, dus ik denk dat er nog wel meer lood in de grond zitquote:Op donderdag 3 december 2015 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ze hem 100% gezond willen hebben voordat ze hem naar die smerige tyfus bende willen sturen, watervogels zijn prima te houden als je alles goed op orde hebt, door goede huisvesting en hygiëne mja wat daar terecht van komt met bas weten we, niks
grote kans dat het beestje ziek is door zijn nalatigheid, maar ja die schattige donsbeestjes heh daar scoor je meeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja, daar hebben ze echt wat aan.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dat is zo, je ziet van alle personen , de beste kant de eerste vier dagenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja kan goed maar het een sluit het andere niet uit daar, de meesten kakken al snel in.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wel vreemd dat de andere dieren daar niet ziek van worden.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar op dit terrein heeft het leger toch gezeten, dus ik denk dat er nog wel meer lood in de grond zitIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Oké, lijkt me niet eg praktisch.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:52 schreef Urb het volgende:
Oma postte er daarstraks ook al een gegoogled plaatje van, klerenhangert ofzo?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Denk dat dat nog moeilijk wordt, Face heeft een typische kronkel in zijn hals, probeer daar maar nog zo snel een te vinden!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
stuur maar door naar de regie, dan komt morgen face terug![]()
En die schroothoop van joop, geen idee of die ook door de kaboutertjes opgeruimd is inmiddels, leek erg ruim achter het klushok op die caps vanmorgen iigquote:Op donderdag 3 december 2015 13:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar op dit terrein heeft het leger toch gezeten, dus ik denk dat er nog wel meer lood in de grond zit![]()
ik geloof niet dat dit een schietterrein was dus dan is de kans op lood in de grond ook niet heel hoger dan in de rest vd omgevingquote:Op donderdag 3 december 2015 13:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar op dit terrein heeft het leger toch gezeten, dus ik denk dat er nog wel meer lood in de grond zitThere's a virus in my system
ligt er ook aan wie het oppiktquote:Op donderdag 3 december 2015 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de andere dieren daar niet ziek van worden.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
oh dat zou kunnenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dit een schietterrein was dus dan is de kan sop lood in de grond ook niet heel hoogA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
LOL, nee het is een Kerstboom, maar je zou je kleren er ook aan kunnen hangen. Omdat de mensen eigenlijk een kast nodig hebben, maar ja, geen scharnierenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Oma postte er daarstraks ook al een gegoogled plaatje van, klerenhangert ofzo?
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Duck en Face waren Jut en Jul. Wat de een deed, deed de ander.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ligt er ook aan wie het oppiktIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ah ok jaquote:Op donderdag 3 december 2015 13:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
LOL, nee het is een Kerstboom, maar je zou je kleren er ook aan kunnen hangen. Omdat de mensen eigenlijk een kast nodig hebben, maar ja, geen scharnieren![]()
![]()
thanks hon,, zegt ramone tegen nicole,
dat zeg ik ook altijd tegen mensen de tweede dag als ik ze zieA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Die je hier vervolgens plaatsts alsof het absolute waarheden zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar moet dat dan? Ik heb er enkel mijn gedachten over.![]()
nee hoor maar dan kan ik toch in twijfel trekken wat je stelt.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar moet dat dan? Ik heb er enkel mijn gedachten over.
de vogelopvang is nml niet echt een mafia organisatie die er bekend staat mensen ene poot uit te draaien voor eigen gewin maar juist een plek waar meer om de dieren gaat.There's a virus in my system
oeiiiiiiiii lekker in knoflooksausquote:Op donderdag 3 december 2015 13:59 schreef Ebinas het volgende:
Wim wil een kraampje met warme champions op de kerstmarkt![]()
Twinning = boring![]()
Voor Ben is kerst: samen zijn, gezellig eten, borreltje erbij, fijn stukje vlees en de tijd om het jaar te laten passeren. Warmte en familie![]()
Ach het geld groeit daar aan de boom van JdM dus maakt het uit wat die eend kost, hoewel ze natuurlijk wel weer dankbaar gebruik maken van het verhaallijntje op tv.
Zapte gister voor het slapen langs de herhaling en Bas en Ivan erover in discussie, Ivan in principe tegen, ook vraagtekens bij medicijnen om erg zieke mensen langer in leven te houden maar dieren toch ander verhaal en Bas dat het toch zn kindjes zijn, en of Ivan bang was dat ie weer een nieuwe eend zou nemen en bla bla bla, leek me echt een tv momentje iig![]()
Wachten we nog steeds op de kniepertjes die hij weken terug al zou maken?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:59 schreef Ebinas het volgende:
Wim wil een kraampje met warme champions op de kerstmarkt![]()
![]()
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ze hem 100% gezond willen hebben voordat ze hem naar die smerige tyfus bende willen sturen, watervogels zijn prima te houden als je alles goed op orde hebt, door goede huisvesting en hygiëne mja wat daar terecht van komt met bas weten we, niks
grote kans dat het beestje ziek is door zijn nalatigheid, maar ja die schattige donsbeestjes heh daar scoor je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Romana wil de hele keet vol hangen als het kerst is
alles in kerststijl
reuzeleukMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Net als vorig jaar zeker, daar kwam me toch een lading zooiquote:Op donderdag 3 december 2015 14:04 schreef puzziepie het volgende:
alles in kerststijl
reuzeleuk![]()
![]()
Nee, ik heb er mijn gedachten over. LEZEN!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Die je hier vervolgens plaatsts alsof het absolute waarheden zijn.Allemaal cabaretteketet!![]()
Hebben ze dat nog of heeft de hornbach het weer meegenomen?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net als vorig jaar zeker, daar kwam me toch een lading zooiTwinning = boring![]()
Waar ze toen ook met veel respect mee omgingen.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net als vorig jaar zeker, daar kwam me toch een lading zooi![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou kunnenik denk dat ene opvang iets meer te doen heeft dan een basje uit utopia te bellen, als je wat wil weten omdat je zo bezorgd bent bel je zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gaat hier bij 2 drukke dierenarts praktijken ook zo, btw is bij vaak ook lastig in te schatten hoe het gaat of zal gaan, je kan nml maar tot ene bepaalde hoogte onderzoeken en al helemaal niet vragen dus ja, dan houden ze zo'n beestje apart, geven hem wat meds, en kijken ze hoe het hersteld, je moet nml erg oppassen voor besmetting.There's a virus in my system
Laat maar weer.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor maar dan kan ik toch in twijfel trekken wat je stelt.
de vogelopvang is nml niet echt een mafia organisatie die er bekend staat mensen ene poot uit te draaien voor eigen gewin maar juist een plek waar meer om de dieren gaat.Allemaal cabaretteketet!![]()
En allemaal van die lawaaimeuk.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net als vorig jaar zeker, daar kwam me toch een lading zooi
Ik heb wel een ander idee voor ze. Al die schijtwonders:
Fantastischquote:Op donderdag 3 december 2015 14:04 schreef puzziepie het volgende:
alles in kerststijl
reuzeleuk
SOONY![]()
De verlichting ging terug, de rest weet ik nietquote:Op donderdag 3 december 2015 14:05 schreef Inca het volgende:
[..]
Hebben ze dat nog of heeft de hornbach het weer meegenomen?![]()
ja laat maar als je zelf niet meer weet hoe en wat je postquote:
De aangerandde kerstman verdween iig over het hekquote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De verlichting ging terug, de rest weet ik niet![]()
![]()
Dat ja. En persoonlijk vind ik zo'n kerstboom die ze nu aan het maken zijn leuker.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Waar ze toen ook met veel respect mee omgingen.
Samen gemaakt, tijd in gestoken.
Veel beter, dan alle meuk zomaar binnenkrijgen.![]()
lijkt mij wel leuk om ze een keer aan de hond te geven, dan wordt het buiten ook gezelligquote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En allemaal van die lawaaimeuk.
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan lijkt me lichtgevende shit dan wel weer een nuttig ideequote:Op donderdag 3 december 2015 14:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk om ze een keer aan de hond te geven, dan wordt het buiten ook gezellig![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk om ze een keer aan de hond te geven, dan wordt het buiten ook gezellig![]()
![]()
![]()
er zijn maar weinig bomen niet van houtquote:
Ik heb ooit een (wilde) vogel naar de opvang gebracht. En zij gaven aan dat ik kon bellen op bepaalde dag en bepaalde tijd. Gewoon omdat ze het veel te druk hebben met de verzorging.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ene opvang iets meer te doen heeft dan een basje uit utopia te bellen, als je wat wil weten omdat je zo bezorgd bent bel je zelf.
dat gaat hier bij 2 drukke dierenarts praktijken ook zo, btw is bij vaak ook lastig in te schatten hoe het gaat of zal gaan, je kan nml maar tot ene bepaalde hoogte onderzoeken en al helemaal niet vragen dus ja, dan houden ze zo'n beestje apart, geven hem wat meds, en kijken ze hoe het hersteld, je moet nml erg oppassen voor besmetting.
Beesie ging alsnog dood, toen werd ik wel gebeld. Dat dan weer wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]wtf
![]()
En dat vind jij weer natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Als Naomi haar nagel straks glittert, dan weten we dat het waar is![]()
![]()
Rare kerstbomenquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
planken danquote:Op donderdag 3 december 2015 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn maar weinig bomen niet van hout
Twinning = boring![]()
hoe op heurquote:Op donderdag 3 december 2015 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat vind jij weer natuurlijk![]()
![]()
ja dat is ook leuk glow in de darkquote:Op donderdag 3 december 2015 14:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan lijkt me lichtgevende shit dan wel weer een nuttig ideeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Krijg ik vriendelijk van FOK! zo op mijn vleesboek, net 3 kwartier geledenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als Naomi haar nagel straks glittert, dan weten we dat het waar is
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
De aangerandde kerstman verdween iig over het hek
Gifje van Danique...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Twinning = boring![]()
omg jaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gifje van Danique...![]()
![]()
hoe opquote:Op donderdag 3 december 2015 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
![]()
Kijk Joey lachenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twinning = boring![]()
kerstboom en kastenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben nog niet zo lang aanwezigTwinning = boring![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gifje van Danique...
Was nog gedoneerd door trouwe fans ook.![]()
![]()
Dat vond ik een misselijke streekquote:Op donderdag 3 december 2015 14:14 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was nog gedoneerd door trouwe fans ook.
Twinning = boring![]()
dat is maar en Kerstvrouw dat zie ik an de Kontjequote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die een dag later nog een boze mail gestuurd had, die patrick oplas in centraal om wilco te kunnen pakkenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:14 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Vooral veel?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
ramona houdt wim erin gok ik .. weet precies wat hij lekker vindt qua eten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat kann je toch niet maken godverdammequote:Op donderdag 3 december 2015 14:14 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was nog gedoneerd door trouwe fans ook.![]()
![]()
nee hij was goed stuk jaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je toch niet maken godverdammeThere's a virus in my system
Mark en Naomi hebben wel aften!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de andere dieren daar niet ziek van worden.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:14 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Mark en Naomi hebben wel aften!![]()
Twinning = boring![]()
Volgens mij waren het marktmensen...quote:Op donderdag 3 december 2015 14:14 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was nog gedoneerd door trouwe fans ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar baalde Ivan zo vanquote:Op donderdag 3 december 2015 14:20 schreef Ebinas het volgende:
Staan berichtjes op het hout.
[ afbeelding ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door renevanlaaren![]()
Daar was Naomi idd mee bezig tijdje terug al, voor haar overleden turnleraar (kanker?)quote:Op donderdag 3 december 2015 14:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
warme champignons..![]()
ja koud zijn ze lekker![]()
Maken ze een lipdub ofzo ?![]()
Ze laten zich nog niet ondersneeuwen.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:18 schreef Ebinas het volgende:
Heb nog weinig van de nieuwe gezien, maar volgens mij zijn ze allebei "aanwezig" ?![]()
Misschien heb ik het mis. Het ging ook om de muren in de loods iddquote:Op donderdag 3 december 2015 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aha dat was dat. Dacht dat om muren in de loods ging.
Begreep het al niet
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ramona en angela zijn er nu mee bezig op papierquote:Op donderdag 3 december 2015 14:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar was Naomi idd mee bezig tijdje terug al, voor haar overleden turnleraar (kanker?)![]()
Ja boven de bedden en bij de loungequote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis. Het ging ook om de muren in de loods idd![]()
Ook, en achter de loods, gekras van Gina hartje Mark, over algemeen met respect met andermans spullen omgaan geloof ik.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aha dat was dat. Dacht dat om muren in de loods ging.
Begreep het al niet
Behalve dan die tafel die hij toen kapottrapte omdat ie niet opgeruimd was ofzo he.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook, en achter de loods, gekras van Gina hartje Mark, over algemeen met respect met andermans spullen omgaan geloof ik.
Behalve dan die tafel die hij toen kapottrapte omdat ie niet opgeruimd was ofzo he.![]()
![]()
nou als die moorkop zich laat ondersneeuwen kunnen ze gelijk skiles gaan geven toch hahaha zwarte piste toch hahaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze laten zich nog niet ondersneeuwen.![]()
Kan zijn dat het in krotwood ook om soort tekst ging, ietwat lompe implicaties van die vrienden/collegas van Nicole over een triootje oid, weet niet meer psies wat de insteek was maar wel zoiets.quote:![]()
![]()
Dat is dan weer een groot voordeel.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze laten zich nog niet ondersneeuwen.![]()
ik heb even op wiki gekeken wat een lipdub was, nou,A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ik heb nog nie gezien dat iemand en woed op en kerst mann heeft dat makt me echt boosquote:Op donderdag 3 december 2015 14:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het marktmensen...![]()
![]()
![]()
nou ?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik heb even op wiki gekeken wat een lipdub was, nou,![]()
Volgens mij kon je (als fan) op die houtblokken voor een euro je naam zetten.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis. Het ging ook om de muren in de loods iddAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
ze verkocht toen toch houtblokken voor een euro ofzo om een tekst op te schrijven?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan zijn dat het in krotwood ook om soort tekst ging, ietwat lompe implicaties van die vrienden/collegas van Nicole over een triootje oid, weet niet meer psies wat de insteek was maar wel zoiets.TEAM TAFEL![]()
Alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 3 december 2015 14:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Van mij mag er wel weer een kutpop in voor Markie en GinaAllemaal cabaretteketet!![]()
Een lipdub wordt gemaakt door personen of een groep mensen te filmen die een liedje aan het meezingen of playbacken zijn. De audio wordt achteraf tijdens de post-productie vervangen door die van het originele nummer. Er wordt meestal een vorm van een draagbare stereo gebruikt, zoals een iPod of boom box. Uiteindelijk lijken de meeste lipdubs op eenvoudige videoclips, hoewel vele toch goed voorbereid en geproduceerd zijn. Soms zelfs met de hulp van een productiebedrijf en met professionele steadycams. De meest populaire lipdubs worden zo gefilmd dat ze uit een lang en continu shot bestaan, waarin de camera reist door verschillende kamers en situaties in bijvoorbeeld een kantoorgebouw, school of universiteit.quote:
Een lipdub duurt meestal tussen de vier en zes minuten,A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik vind Angela wel sympathiek en anders dan alle andere daar dus dat is zeker een toevoeging. Ramona is meer van hetzelfde.Allemaal cabaretteketet!![]()
ik heb het zelfde gevoel een beetjequote:Op donderdag 3 december 2015 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Angela wel sympathiek en anders dan alle andere daar dus dat is zeker een toevoeging. Ramona is meer van hetzelfde.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ben er dus een tijdje tussenuit geweest.
Wie kan mij vertellen wie de grootste eikel/eikellin(lol) op dit moment is
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ja ook dat, maar dat idee kwam iets later geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2015 14:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze verkocht toen toch houtblokken voor een euro ofzo om een tekst op te schrijven?![]()
maar nu weet ik niet wat een boombox isquote:Op donderdag 3 december 2015 14:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Een lipdub wordt gemaakt door personen of een groep mensen te filmen die een liedje aan het meezingen of playbacken zijn. De audio wordt achteraf tijdens de post-productie vervangen door die van het originele nummer. Er wordt meestal een vorm van een draagbare stereo gebruikt, zoals een iPod of boom box. Uiteindelijk lijken de meeste lipdubs op eenvoudige videoclips, hoewel vele toch goed voorbereid en geproduceerd zijn. Soms zelfs met de hulp van een productiebedrijf en met professionele steadycams. De meest populaire lipdubs worden zo gefilmd dat ze uit een lang en continu shot bestaan, waarin de camera reist door verschillende kamers en situaties in bijvoorbeeld een kantoorgebouw, school of universiteit.
Een lipdub duurt meestal tussen de vier en zes minuten,A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
alle 15quote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie kan mij vertellen wie de grootste eikel/eikellin(lol) op dit moment is
Twinning = boring![]()
quote:
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dat kan n iet, moet één oppereikel zijnquote:
Hihi, en dan een schans maken op die reet, hihi.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou als die moorkop zich laat ondersneeuwen kunnen ze gelijk skiles gaan geven toch hahaha zwarte piste toch haha![]()
![]()
Dat was deze mevrouw.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis. Het ging ook om de muren in de loods idd
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bjorn, het leeghoofd.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie kan mij vertellen wie de grootste eikel/eikellin(lol) op dit moment is...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
mootie tochquote:Op donderdag 3 december 2015 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihi, en dan een schans maken op die reet, hihi.
Twinning = boring![]()
Draagbare cd speler, zo een die je wel een's ziet in clips dat ze dat ding op hun schouders hebben.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar nu weet ik niet wat een boombox is
Zijn moeilijk lomp en komt een partij herrie uit qua volume.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik zie dat er ook weer een nieuwe is die moet afvallen
Er staan al heel wat kledingkasten klaar, goed werk daar!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja Bas en Cees niet, dus klopt dan peziez![]()
Twinning = boring![]()
oh , ik hou dat allemaal niet meer bijquote:Op donderdag 3 december 2015 14:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Draagbare cd speler, zo een die je wel een's ziet in clips dat ze dat ding op hun schouders hebben.
Zijn moeilijk lomp en komt een partij herrie uit qua volume.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja Bas en Cees niet, dus klopt dan peziez![]()
![]()
Scherp hoor
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
yupquote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag ik dit heel erg lelijk vinden?Twinning = boring![]()
Wat is hier nu lelijk aan?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag ik dit heel erg lelijk vinden?![]()
Ok Weihnachtsbaum danquote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je toch geen boom noemen?![]()
![]()
De nieuwe hebben denk ik al gehoord dat ze Bas niet mogen weg stemmen van achter. Ze mogen kiezen tussen Wim en Stif.Allemaal cabaretteketet!![]()
heeft noom gemaaktquote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je toch geen boom noemen?Twinning = boring![]()
Allesquote:![]()
Behalve die ster, die is wel aardig gelukt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
zo'n 'boom' is nog duurder dan een échte wat meer sfeer geeft bij een azcquote:Op donderdag 3 december 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
Wanneer is al dat hout geleverd en wie betaalt dat?![]()
Ja het is wel opvallend hoor. Dat met handen in de zakken staanquote:Op donderdag 3 december 2015 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Op de achtergrond staat ???? met zijn armen over elkaar![]()
[ afbeelding ]----------------------------
Zag ze in de plaatselijk bouwmarkt inderdaad voor een tientje.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo'n 'boom' is nog duurder dan een échte wat meer sfeer geeft bij een azcT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Waaif weer leuk en aardig doen tegen Bas maar achter zijn rug om hem naar huis wensen...hypocriet totaal niet oprecht k-wijf toch.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dan zal Stiff barbertje zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 14:40 schreef freaky40 het volgende:
De nieuwe hebben denk ik al gehoord dat ze Bas niet mogen weg stemmen van achter. Ze mogen kiezen tussen Wim en Stif.![]()
Heb nog altijd het idee, dat het in opdracht is.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja het is wel opvallend hoor. Dat met handen in de zakken staan![]()
Zo stond ie zelfs constant toen hij spontaan 2 stagaires had die een paar uur kwamen stage-lopen. Echt een voorbeeld die Wim.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja het is wel opvallend hoor. Dat met handen in de zakken staan![]()
![]()
Tja dat vroeg ik me ook al af. Dit geeft ook niet echt antwoordquote:Op donderdag 3 december 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
Wanneer is al dat hout geleverd en wie betaalt dat?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ook zo iets. Wim zei dat er niets gedaan kon worden omdat er geen hout is en geen geld voor hout.
Ivan printte daarstraks de tekening uit voor een grote houten Kerstboom.
Naomi vraagt: Hebben we daar wel hout voor dan?
Ivan: Ja joh er ligt een heleboel
Ivan ZK.. Zou hij opdracht krijgen om Wim wat harder te laten werken?
Hoe krijgt hij het voor elkaarquote:Op donderdag 3 december 2015 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Op de achtergrond staat ???? met zijn armen over elkaar![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wimpie moet de keuken nog verbouwenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:46 schreef Zeyina het volgende:
Ivan ZK.. Zou hij opdracht krijgen om Wim wat harder te laten werken?Twinning = boring![]()
Bij zijn mamma dan het liefst...quote:Op donderdag 3 december 2015 14:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Wimpie moet de keuken nog verbouwen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed doel he. Asielzoekersbezigheidstherapiequote:Op donderdag 3 december 2015 14:50 schreef spapaars het volgende:
Waarom hebben ze hulp van buitenaf?----------------------------
Bjorn, Gina, Nicole, Mark, Wimquote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie kan mij vertellen wie de grootste eikel/eikellin(lol) op dit moment is'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ze is ongezond dik ...maar om nu gelijk een schans van haar reet te maken?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihi, en dan een schans maken op die reet, hihi.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Stif is wel klaar daar, maar Wim ook. Is totaal overbodig geworden met een bouwende Ivan en Mark. Dat laten de huidige beelden met de vluchtelingen nu maar weer eens en te meer zien.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dan zal Stiff barbertje zijnAllemaal cabaretteketet!![]()
Nou dan zijn er vast ook asielzoekers/sters die kunnen koken en schoonmaken.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Goed doel he. Asielzoekersbezigheidstherapie![]()
Dus arme Stiff vanochtend voor nop met ouwe planken lopen sjouwen...quote:Op donderdag 3 december 2015 14:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja dat vroeg ik me ook al af. Dit geeft ook niet echt antwoord
[..]![]()
En dat onder begeleiding van opzichter Wimquote:
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Zouden er ook Nederlanders zijn die dat kunnen?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dan zijn er vast ook asielzoekers/sters die kunnen koken en schoonmaken.
Jawel, maar niet in Utopiaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zouden er ook Nederlanders zijn die dat kunnen?![]()
Sinds ik vandaag kijk is Naomi erbij.quote:
Vindt dat ze hieraan leuk meedoet.
Buiten, met mannen niet echt een vrouwen ding.
Ze is ook spraakzaam naar de gasten.![]()
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sinds ik vandaag kijk is Naomi erbij.
Ze is ook spraakzaam naar de gasten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja moet zeggen dat als ik naar de caps kijk dat met name Mark en Ivan leuk bezig zijn daar.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stif is wel klaar daar, maar Wim ook. Is totaal overbodig geworden met een bouwende Ivan en Mark. Dat laten de huidige beelden met de vluchtelingen nu maar weer eens en te meer zien.![]()
![]()
Ze probeert Ivan mee te laten zingen. Ivan, Naomi en Ben hebben het echt naar hun zin lijkt het. Evenals de bezoekers.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
![]()
Ik vond haar vooral leuk bezig met Gaby tijdens die lockdown, lekker knutselen met hout ookal hadden ze er weinig verstand van ze waren toch maar bezig terwijl het gros daar vooral tussen de klamme lappen lag.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.![]()
zo lijkt bas net het vrouwtje en stif net ene manquote:
Dat is waar, met de tuin ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.
Het zal extra opvallen, omdat ik het niet zou verwachten![]()
Ze doet het ook leuk. Ook naar die mannen toe.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze probeert Ivan mee te laten zingen. Ivan, Naomi en Ben hebben het echt naar hun zin lijkt het. Evenals de bezoekers.![]()
ook met de nwe pui plaatsen hielp ze mee, van een fotoscherm een spandoek maken, naomi fixelleert die shizzlequote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naomi vindt het leuk creatief bezig te zijn. Je ziet haar vaak dingetjes bouwen/maken.There's a virus in my system
Jaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral leuk bezig met Gaby tijdens die lockdown, lekker knutselen met hout ookal hadden ze er weinig verstand van ze waren toch maar bezig terwijl het gros daar vooral tussen de klamme lappen lag.
Tijdens de Lockdown was Noom op haar bestquote:Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral leuk bezig met Gaby tijdens die lockdown, lekker knutselen met hout ookal hadden ze er weinig verstand van ze waren toch maar bezig terwijl het gros daar vooral tussen de klamme lappen lag.![]()
![]()
En Nicole die het project mee opgezet heeft was weer zeer snel foetsie vanmorgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doet het ook leuk. Ook naar die mannen toe.
Haar gezicht laten zien en weg was ze----------------------------
Oja, ze heeft het houtwerk ook geschilderd.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook met de nwe pui plaatsen hielp ze mee, van een fotoscherm een spandoek maken, naomi fixelleert die shizzle![]()
Alle kledingkasten in de loods ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja, ze heeft het houtwerk ook geschilderd....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Komt denk ik ook omdat het hier bijna nooit vermeld wordt. Want eigenlijk is ze best vaak zo.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar, met de tuin ook.
Het zal extra opvallen, omdat ik het niet zou verwachten![]()
Achja volgens Angela Groothuizen was Nicole ook degene die het naaien voor mama cash opgezet had terwijl ze er doodleuk mee de ZK uit kwam wandelen. Lijkt soort imago oppoetsen ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En Nicole die het project mee opgezet heeft was weer zeer snel foetsie vanmorgen.
Haar gezicht laten zien en weg was ze![]()
Als ik die hele opsomming hierboven zie idd.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat het hier bijna nooit vermeld wordt. Want eigenlijk is ze best vaak zo.
En dat is allemaal nog niet eens lang geleden.![]()
Noom heeft een beetje een stempel nog van vorig jaar met Isa.Objectief gezien is ze zeker niet de minste bewoner.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat het hier bijna nooit vermeld wordt. Want eigenlijk is ze best vaak zo.![]()
In de tv uitzending zal wel dat momentje van vanmorgen dat ze er even bij liep geplaatst wordenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja volgens Angela Groothuizen was Nicole ook degene die het naaien voor mama cash opgezet had terwijl ze er doodleuk mee de ZK uit kwam wandelen. Lijkt soort imago oppoetsen ofzo----------------------------
Ook qua geroddel niet, dat heb ik altijd knap van haar gevonden.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Noom heeft een beetje een stempel nog van vorig jaar met Isa.Objectief gezien is ze zeker niet de minste bewoner.![]()
Dat stempel wordt hier elke dag weer flink gedrukt ook. Oud oud gedoe en beetje te..najaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Noom heeft een beetje een stempel nog van vorig jaar met Isa.Objectief gezien is ze zeker niet de minste bewoner.
Daar heb ik haar inderdaad ook nooit op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook qua geroddel niet, dat heb ik altijd knap van haar gevonden.![]()
Vind ik ook niet. Alleen dat gilllleeeeennnnnquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Noom heeft een beetje een stempel nog van vorig jaar met Isa.Objectief gezien is ze zeker niet de minste bewoner.![]()
En ik vond de stemmen op Stef een vieze streek----------------------------
Nou, je bedoelt zeker die weinig hersencellen hebben, ja dat klopt.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus toch veel van de oude garde'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Verdienste van ene PBquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
![]()
Zeeerrrr off topicquote:Op donderdag 3 december 2015 15:02 schreef mario390 het volgende:
keent iemand Henk van Dam? die komt nu in duitse schlagertv
Nee,wel Zanger Rinus en Romanaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:02 schreef mario390 het volgende:
keent iemand Henk van Dam? die komt nu in duitse schlagertv![]()
![]()
ik ben blij dat die Isafan nu niet hier isquote:Op donderdag 3 december 2015 15:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat stempel wordt hier elke dag weer flink gedrukt ook. Oud oud gedoe en beetje te..naja![]()
Wie is Isaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:02 schreef Ebinas het volgende:
Nu hou ik op met positieve punten van Naomi benoemen.
Straks gaat Mario naast zijn schoenen lopen.
![]()
![]()
![]()
Toch vind ik haar vooral een naar karakter hebben, vlak voor stemmen heel gehaaid poeslief doen en erna weer kribbig anderen afsnauwen zoals vd week ook weer. En ze trappen er allemaal telkens in want zielig liev prinsesje. Maar zonder Gio die werkelijk álles voor haar deed wel stukje beter te behappen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Samen met Gio was het klef en befquote:Op donderdag 3 december 2015 15:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch vind ik haar vooral een naar karakter hebben, vlak voor stemmen heel gehaaid poeslief doen en erna weer kribbig anderen afsnauwen zoals vd week ook weer. En ze trappen er allemaal telkens in want zielig liev prinsesje. Maar zonder Gio die werkelijk álles voor haar deed wel stukje beter te behappen.![]()
![]()
![]()
![]()
meer gezeurquote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Samen met Gio was het klef en bef![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh ik vind ook dat naomi een rotkind is met een te grote bek. En dat heeft niets met isa te maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch vind ik haar vooral een naar karakter hebben, vlak voor stemmen heel gehaaid poeslief doen en erna weer kribbig anderen afsnauwen zoals vd week ook weer. En ze trappen er allemaal telkens in want zielig liev prinsesje. Maar zonder Gio die werkelijk álles voor haar deed wel stukje beter te behappen.![]()
Naomi is gewoon een hypocriet mokkeltje zonder mening. Echt een opstandige tiener.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ze heeft ook een grote bek, en een hard geluid.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oh ik vind ook dat naomi een rotkind is met een te grote bek. En dat heeft niets met isa te maken.
Stoor me daar behoorlijk aan.
Maar ik zie ook pluspunten![]()
Vorig jaar wel, zoals toen ze los ging op/over Patrick, die beweerde dat ze binnen een paar weken onder Gio zou liggen, wat natuurlijk ook uitkwam. Maar ze is ook zeer naief en beinvloedbaar, door die heksen toen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook qua geroddel niet, dat heb ik altijd knap van haar gevonden.
Zelfs nu wil ze nog geen kwaad woord over ze horen, vd week hadden ze het erover, maarja naief/jong/dom/all of the above.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat het hier bijna nooit vermeld wordt. Want eigenlijk is ze best vaak zo.Je hebt gelijk ..en toch vind ik haar niet leuk
![]()
![]()
Zeer kromme contraquote:Op donderdag 3 december 2015 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Naomi is gewoon een hypocriet mokkeltje zonder mening. Echt een opstandige tiener.![]()
Wel leuk dat ze dit doen voor die vluchtelingen. En Ivan gaat er ook van shinen, en dat is wel een plus. Mogen ze vaker doen en ook goed voor de uitstraling van Utopia naar buiten toe. En natuurlijk is dit een opzetje van achter, kan niet anders, maar toch.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat hoorde ik.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Vorig jaar wel maar ze is ook zeer naief en beinvloedbaar, door die heksen toen.
Zelfs nu wil ze nog geen kwaad woord over ze horen, vd week hadden ze het erover, maarja naief/jong/dom/all of the above.
Idd erg naïef, zelfs nu nog![]()
vind haar ook niet leuk, maar ze doet ook wel leuke dingenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]Je hebt gelijk ..en toch vind ik haar niet leuk
![]()
ben ik niet eensquote:Op donderdag 3 december 2015 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Naomi is gewoon een hypocriet mokkeltje zonder mening. Echt een opstandige tiener.![]()
![]()
![]()
![]()
Wou hij int begin al zoiets meende ik..quote:Op donderdag 3 december 2015 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuk dat ze dit doen voor die vluchtelingen. En Ivan gaat er ook van shinen, en dat is wel een plus. Mogen ze vaker doen en ook goed voor de uitstraling van Utopia naar buiten toe. En natuurlijk is dit een opzetje van achter, kan niet anders, maar toch.![]()
Anyway, er is een man op bezoek, kraamhouder, met snoep en dergelijke. Ivan drinkt koffie met de buren, afgesproken wordt dat ze thuis gaan kijken wat ze nog meer nodig hebben, en dan komen ze weer terug voor een volgende bezoek. Ze vonden het allemaal een geslaagde eerste middag.![]()
noten en gedroogde vruchtenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:12 schreef mootie het volgende:
Anyway, er is een man op bezoek, kraamhouder, met snoep en dergelijke. Ivan drinkt koffie met de buren, afgesproken wordt dat ze thuis gaan kijken wat ze nog meer nodig hebben, en dan komen ze weer terug voor een volgende bezoek. Ze vonden het allemaal een geslaagde eerste middag.Twinning = boring![]()
Haar fanatisme is grappig, en leuk voor haar is ook dat ze nog een heel jaar door kan gaan met Naomi.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof je bent ook Fan van haar?![]()
Angela laat Armanda haar ingrediënten voor de Thaise maaltijd zien, goooodzijdank is bijna alles Vegan.![]()
Die zijn er ook, elk mens heeft goede en slechte punten. Zelfs een Ginaquote:Op donderdag 3 december 2015 15:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft ook een grote bek, en een hard geluid.
Stoor me daar behoorlijk aan.
Maar ik zie ook pluspunten![]()
Maar ik moet zeggen dat ik die Naomi niet zo mag. het is het totaalplaatje, haar arrogantie die me totaal niet bevalt![]()
ja maar ik bedoel Fan van Naomi?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Haar fanatisme is grappig, en leuk voor haar is ook dat ze nog een heel jaar door kan gaan met Naomi.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel Fan van Naomi?![]()
![]()
je zou ernaast wakker worden wat een psycho brrrquote:There's a virus in my system
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 december 2015 15:23 schreef rowan634 het volgende:
Bij het uitzwaaien komt waaif natuurlijk wel weer even kijken
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ivan zat voor Nicole's kleine hoofdje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: