quote:Op donderdag 3 december 2015 13:49 schreef beequeen het volgende:
Jongen kijkt in het collectors item en ziet een foto van Gina.
Jongen: Ah, she's from the street.
Noom: Yes, and our hairdresser.
Een vreemd verhaal inderdaad.Er klopt iets nietquote:Op donderdag 3 december 2015 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel vreemd
en dan moet ik toch ook weer denken aan hoe met Kareltje ging toen
Er klopt iets niet
*en ik vind dat die vogelopvang heel erg weinig naar Bas toe laat weten over Face,hij moet bellen maar vervolgens weten ze niets, gaat het ineens slechter,dan weer beter, maar zelf contact met hem houden doen ze niet*
Heel raar allemaal
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:47 schreef Inca het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Nieuwe face
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:49 schreef beequeen het volgende:
Jongen kijkt in het collectors item en ziet een foto van Gina.
Jongen: Ah, she's from the street.
Noom: Yes, and our hairdresser.
ben je er wezen kijken?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Ze lopen alleen maar geld te trekken bij die vogelopvang, hoe langer hij daar zit des te duurder wordt dat geintje. En Face wordt er alleen maar zieker en zwakker...kansloos dit.
maar op dit terrein heeft het leger toch gezeten, dus ik denk dat er nog wel meer lood in de grond zitquote:Op donderdag 3 december 2015 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ze hem 100% gezond willen hebben voordat ze hem naar die smerige tyfus bende willen sturen, watervogels zijn prima te houden als je alles goed op orde hebt, door goede huisvesting en hygiëne mja wat daar terecht van komt met bas weten we, niks
grote kans dat het beestje ziek is door zijn nalatigheid, maar ja die schattige donsbeestjes heh daar scoor je mee
Ja, daar hebben ze echt wat aan.quote:
dat is zo, je ziet van alle personen , de beste kant de eerste vier dagenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja kan goed maar het een sluit het andere niet uit daar, de meesten kakken al snel in.
Wel vreemd dat de andere dieren daar niet ziek van worden.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar op dit terrein heeft het leger toch gezeten, dus ik denk dat er nog wel meer lood in de grond zit
Oké, lijkt me niet eg praktisch.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:52 schreef Urb het volgende:
Oma postte er daarstraks ook al een gegoogled plaatje van, klerenhangert ofzo?
Denk dat dat nog moeilijk wordt, Face heeft een typische kronkel in zijn hals, probeer daar maar nog zo snel een te vinden!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
stuur maar door naar de regie, dan komt morgen face terug
En die schroothoop van joop, geen idee of die ook door de kaboutertjes opgeruimd is inmiddels, leek erg ruim achter het klushok op die caps vanmorgen iigquote:Op donderdag 3 december 2015 13:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar op dit terrein heeft het leger toch gezeten, dus ik denk dat er nog wel meer lood in de grond zit
ik geloof niet dat dit een schietterrein was dus dan is de kans op lood in de grond ook niet heel hoger dan in de rest vd omgevingquote:Op donderdag 3 december 2015 13:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ligt er ook aan wie het oppiktquote:Op donderdag 3 december 2015 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de andere dieren daar niet ziek van worden.
oh dat zou kunnenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dit een schietterrein was dus dan is de kan sop lood in de grond ook niet heel hoog
LOL, nee het is een Kerstboom, maar je zou je kleren er ook aan kunnen hangen. Omdat de mensen eigenlijk een kast nodig hebben, maar ja, geen scharnierenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Oma postte er daarstraks ook al een gegoogled plaatje van, klerenhangert ofzo?
Duck en Face waren Jut en Jul. Wat de een deed, deed de ander.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ligt er ook aan wie het oppikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |