Ze moeten de markt promoten. En vlgs mij gaan ze dat doen middels een filmpje maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Uh, Ramona ... Waar heb je het over?
Dit is toch oranje? Of moet ik mijn kleuren anders instellen?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dalijk krijg jij ook weer een hillarische opmerking. Zo geweldig
Maar ze bleef maar doordrammen over kerst, had niks met de markt te maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze moeten de markt promoten. En vlgs mij gaan ze dat doen middels een filmpje maken.
Ik weet niet waarom maar ik moet denken aan Lot als ik haar zie. En dat heeft niets te maken met haar omvang.quote:
Ze heeft er een vreemd kleurtje van gemaakt. Misschien heeft ze de spraytan van Lotje en LauB gevonden?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit is toch oranje? Of moet ik mijn kleuren anders instellen?![]()
[ afbeelding ]
Lot kon ook zo van het een naar het andere in gesprek glijden..blahblahblah.. misschien dat?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet denken aan Lot als ik haar zie. En dat heeft niets te maken met haar omvang.
Ik denk (wat ik nu begrijp) dat ze Kerstachtige dingen gaan doen om op te nemen voor het promofilmpje. Omdat het Kerstmarkt is. Maar ik vul dat nu inquote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze bleef maar doordrammen over kerst, had niks met de markt te maken.
Slijmerig aanwezig als een mak schaapje terwijl ze van binnen een sluwe vos is. Zoiets. I dont know.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lot kon ook zo van het een naar het andere in gesprek glijden..blahblahblah.. misschien dat?
Er zijn veel verschillende soorten huidskleuren.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:11 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze heeft er een vreemd kleurtje van gemaakt. Misschien heeft ze de spraytan van Lotje en LauB gevonden?
Ze is een ik ik ik ik ik ik ik type..quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet denken aan Lot als ik haar zie. En dat heeft niets te maken met haar omvang.
We gaan het zien/of nietquote:Op donderdag 3 december 2015 12:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Slijmerig aanwezig als een mak schaapje terwijl ze van binnen een sluwe vos is. Zoiets. I dont know.
Wat een zeur, ze heeft net de hele tijd bij ze gestaan, vragen gesteld....quote:Op donderdag 3 december 2015 12:11 schreef Zeyina het volgende:
Ramona vraagt nu aan Stef een sigaret. Je hoort haar op de achtergrond zeggen: Ik mag niet bij hen staan (bij Bas en Angela)
Johquote:Op donderdag 3 december 2015 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende soorten huidskleuren.
Hier wordt ik vrolijk vanquote:Op donderdag 3 december 2015 12:13 schreef beequeen het volgende:
Gezellige beestenboel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:13 schreef beequeen het volgende:
Gezellige beestenboel.
[ afbeelding ]
Gezellige beestenboel.
[ afbeelding ]
Aha, leuk bedacht weer door de Febo.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk (wat ik nu begrijp) dat ze Kerstachtige dingen gaan doen om op te nemen voor het promofilmpje. Omdat het Kerstmarkt is. Maar ik vul dat nu in
Ja inderdaad. Ze vroeg hen (Bas en Angela) ook al een sigaret, die ze niet kreeg omdat ze dan niet meer konden pratenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een zeur, ze heeft net de hele tijd bij ze gestaan, vragen gesteld....
Er hoefde toch helemaal niemand weg van Bjorn...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef beequeen het volgende:
Bjorren zijn voorkeur gaat uit naar Ramona, áls ze Bas en Wim erin houdt.
Nog steeds een hekel aan Stef dus.
Hoor ik het dan verkeerd? Ik verstond dat hij baalde dat Bas niet weggestuurd werdquote:Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef beequeen het volgende:
Bjorren zijn voorkeur gaat uit naar Ramona, áls ze Bas en Wim erin houdt.
mooie mixed grillquote:
Gezellige beestenboel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:16 schreef Verida het volgende:
[..], nu nog Duck en Face verenigd en erbij
Ik begreep dat hij Bas erin wilde houden.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoor ik het dan verkeerd? Ik verstond dat hij baalde dat Bas niet weggestuurd werd
Ik heb het idee dat Rowena Bjorn al een beetje door gaat krijgen...met de stemming probeerde hij haar ook al om te lullen om op Steff te gaan stemmen..toch stemde Rowena op Wim.. daarbij zit ze in "het groepje" van Armanda en die zullen allen wel voor Angela gaan...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef Zeyina het volgende:
Bjorn is echt bezig met een hetze tegen Angela.
Net in de keuken hoorde ik al een snauwerige opmerking geven tegen Angela: Dan neem je toch een boterham.
Nu is hij bezig om Rowena zijn 'visie' te geven over Angela. Hoewel ze nu afgeleid zijn door de grote dierenfamilie
Nee, hij wil Stef eruit, dat is wel duidelijk sinds een paar dagen.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef mazaru het volgende:
Hoor ik het dan verkeerd? Ik verstond dat hij baalde dat Bas niet weggestuurd werd
Dan hoop ik, net zoals altijd, dat dat op het laatste moment verandert.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:19 schreef Zeyina het volgende:
Rowena gaat ook voor Ramona.
Bjorn zegt: Ja de meesten volgens mij
[ afbeelding ]
Meestal kiezen ze de eerste dag voor de ene en dan veranderen de meesten wel de andere kant op. Dus dat ze voor Ramona kiezen betekent misschien wel dat ze uiteindelijk zondag voor Angela gaanquote:Op donderdag 3 december 2015 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan hoop ik, net zoals altijd, dat dat op het laatste moment verandert.
Gelukkig pest Bjorn nietquote:Op donderdag 3 december 2015 12:17 schreef Zeyina het volgende:
Voor wie het gesprek van gisteravond gemist heeft tussen Bjorn, Wim en Angela. Op Utopiagekte staat een aardig duidelijk verslagje hier over
Ik denk dat Angela een tikkie te kritisch is voor de meesten daar.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
Dan hoop ik, net zoals altijd, dat dat op het laatste moment verandert.
Ik zou wel eens willen weten wat er in die twee jaar aan hout verspijkerd is en wat buiten staat weg te rotten, verknald is met verven e.d. Al die tafels, stoelen enz.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:20 schreef beequeen het volgende:
En toen was er nog maar 1.
[ afbeelding ]
tis idd wel heel geelquote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha die roetmop lijkt wel een gele poepchinees haha
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Angela een tikkie te kritisch is voor de meesten daar.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Angela.
De mijne ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook zo iets. Wim zei dat er niets gedaan kon worden omdat er geen hout is en geen geld voor hout.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat er in die twee jaar aan hout verspijkerd is en wat buiten staat weg te rotten, verknald is met verven e.d. Al die tafels, stoelen enz.
Angelaquote:Op donderdag 3 december 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bjorn draagt zn staart tussen zn benen, en probeert mensen te downgraden ter meerdere glorie van hemzelf, heel lelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 12:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rowena Bjorn al een beetje door gaat krijgen...met de stemming probeerde hij haar ook al om te lullen om op Steff te gaan stemmen..toch stemde Rowena op Wim.. daarbij zit ze in "het groepje" van Armanda en die zullen allen wel voor Angela gaan...
Hilarischquote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef Zeyina het volgende:
Wat leuk. Volgens mij hebben Bjorn en Rowena de deur van de gym dichtgeschroefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |