Dan hoop ik, net zoals altijd, dat dat op het laatste moment verandert.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:19 schreef Zeyina het volgende:
Rowena gaat ook voor Ramona.
Bjorn zegt: Ja de meesten volgens mij
[ afbeelding ]
Meestal kiezen ze de eerste dag voor de ene en dan veranderen de meesten wel de andere kant op. Dus dat ze voor Ramona kiezen betekent misschien wel dat ze uiteindelijk zondag voor Angela gaanquote:Op donderdag 3 december 2015 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan hoop ik, net zoals altijd, dat dat op het laatste moment verandert.
Gelukkig pest Bjorn nietquote:Op donderdag 3 december 2015 12:17 schreef Zeyina het volgende:
Voor wie het gesprek van gisteravond gemist heeft tussen Bjorn, Wim en Angela. Op Utopiagekte staat een aardig duidelijk verslagje hier over
Ik denk dat Angela een tikkie te kritisch is voor de meesten daar.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
Dan hoop ik, net zoals altijd, dat dat op het laatste moment verandert.
Ik zou wel eens willen weten wat er in die twee jaar aan hout verspijkerd is en wat buiten staat weg te rotten, verknald is met verven e.d. Al die tafels, stoelen enz.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:20 schreef beequeen het volgende:
En toen was er nog maar 1.
[ afbeelding ]
tis idd wel heel geelquote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha die roetmop lijkt wel een gele poepchinees haha
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Angela een tikkie te kritisch is voor de meesten daar.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Angela.
De mijne ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook zo iets. Wim zei dat er niets gedaan kon worden omdat er geen hout is en geen geld voor hout.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat er in die twee jaar aan hout verspijkerd is en wat buiten staat weg te rotten, verknald is met verven e.d. Al die tafels, stoelen enz.
Angelaquote:Op donderdag 3 december 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bjorn draagt zn staart tussen zn benen, en probeert mensen te downgraden ter meerdere glorie van hemzelf, heel lelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 12:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rowena Bjorn al een beetje door gaat krijgen...met de stemming probeerde hij haar ook al om te lullen om op Steff te gaan stemmen..toch stemde Rowena op Wim.. daarbij zit ze in "het groepje" van Armanda en die zullen allen wel voor Angela gaan...
Hilarischquote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef Zeyina het volgende:
Wat leuk. Volgens mij hebben Bjorn en Rowena de deur van de gym dichtgeschroefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |