SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlaten
[ Bericht 1% gewijzigd door rowan634 op 03-12-2015 11:57:16 ]TEAM TAFEL![]()
Rob is supervisor?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Laat dat bouwen maar weg...
Vleeshomp beweegt van rechts naar links...
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
is er een vertaling voor dit?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:43 schreef Cir het volgende:
[..]
vnd het eerlijk gezegd nogal hypocriet allemaal
project van het Leger.....
opvang Crailo
doelstellingen werk opleiden
kids naar school
Asielzoekers van dit moment.....
klopt geen flikker van..kan en mag helmaal niet
gezien de status... gaat weer over tv maken en feel goed gedoe
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Omdat ze de buren wat dagbesteding willen geven, zodat die mensen niet de hele dag zich aan het vervelen zijn, ze doen het samen, ze vinden het leuk iets te kunnen betekenen voor de buren. Ach ik houd wel op, je zal het altijd bezien zoals jij het beziet.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als het geen kutklusjes zijn waarom doen de bewoners het niet zelf dan?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jammer dat degenen die de plaatjjes van de genomineerden en tijdelijke bewoners konden maken niet meer posten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Bijna lunchtijd voor Wim
Bammetjes nom nom nom"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Het is toch niet te geloven. De meesten kijken gewoon toe.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hij is opzichter! Zei hijzelf....quote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Je bedoelt rico? Ja, dat is jammer.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer dat degenen die de plaatjjes van de genomineerden en tijdelijke bewoners konden maken niet meer posten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Luikje maken, voederen en klaarquote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef rowan634 het volgende:
Gabs en Rowena hadden Bas opgesloten in de gym, nu is het slot kapot
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Rico heeft het geloof ik nog een paar keer geprobeerd hier maar telkens dat offtopic geneuzel over topics kapen etc van onze special snowflakequote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer dat degenen die de plaatjjes van de genomineerden en tijdelijke bewoners konden maken niet meer posten.![]()
![]()
Leger des Heils is een van de kromste instanties die er zijn, ze hebben er enorm veel baat bij mensen te laten op wat ze zijn, buiten dat is het intern een wanorde, en ellebogen elkaar in de naam van het geloof, dat weet ik uit directe bronnen.Make trouble not war![]()
Ik ken iemand die werkt bij het leger. De organisatie is inderdaad rot, maar wat ze doen is een wereld van verschil voor velen. Goed werk doen ze.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:51 schreef Bramenstruik het volgende:
Leger des Heils is een van de kromste instanties die er zijn, ze hebben er enorm veel baat bij mensen te laten op wat ze zijn, buiten dat is het intern een wanorde, en ellebogen elkaar in de naam van het geloof, dat weet ik uit directe bronnen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Maken ze doodskisten?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:52 schreef snetje het volgende:
Niets meer aan doen! Prachtig zo...
[ afbeelding ]![]()
ga weg man, rico blijft weg door meer ellende hier dan alleen mario hoorquote:Op donderdag 3 december 2015 11:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Rico heeft het geloof ik nog een paar keer geprobeerd hier maar telkens dat offtopic geneuzel over topics kapen etc van onze special snowflake
Ik hoor Row tegen Ramona zeggen dat ze nog een aantal kerst gerelateerde marktkraamhouders nodig hebben, dat ze daar maar over moet nadenken. Die markt is toch volgende week al?
Ze is bij iedereen aan het vragen wat Kerst betekent. Geen idee waarvoorAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
dat is ook wel zo, maar een beetje kritisch zijn mag ookquote:Op donderdag 3 december 2015 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ken iemand die werkt bij het leger. De organisatie is inderdaad rot, maar wat ze doen is een wereld van verschil voor velen. Goed werk doen ze.Make trouble not war![]()
ze nu asielzoekers voor ze laten werken, geld over hun rug verdienen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze MOEST vragen gaan stellen, zal dus wel een opdrachtje zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor Row tegen Ramona zeggen dat ze nog een aantal kerst gerelateerde marktkraamhouders nodig hebben, dat ze daar maar over moet nadenken. Die markt is toch volgende week al?
Ze is bij iedereen aan het vragen wat Kerst betekent. Geen idee waarvoor![]()
![]()
de spullen zijn voor asielzoekers.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef Dotteke het volgende:
ze nu asielzoekers voor ze laten werken, geld over hun rug verdienen?TEAM TAFEL![]()
Ze maken dingen die de asielzoekers kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef Dotteke het volgende:
ze nu asielzoekers voor ze laten werken, geld over hun rug verdienen?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik las wel iets over spullen op de uto webshop verkopen ofzo maar hoe en wat geen idee, zal ook allemaal wel als het geld maar naar die mensen gaat.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de spullen zijn voor asielzoekers.![]()
Ojeequote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de spullen zijn voor asielzoekers.![]()
O, dan is het een mooi gebaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de spullen zijn voor asielzoekers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb zelf maar iets geprobeerdquote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer dat degenen die de plaatjjes van de genomineerden en tijdelijke bewoners konden maken niet meer posten.
TEAM TAFEL![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze maken dingen die de asielzoekers kunnen gebruiken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is toch topquote:Op donderdag 3 december 2015 11:57 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb zelf maar iets geprobeerd
[ afbeelding ]![]()
![]()
tenminste dat denk ik, omdat ze eigenlijk stoelen zouden maken maar die mensen van de organisatie zeiden dat ze meer hadden aan kledingkastenquote:TEAM TAFEL![]()
laat ze dat zelf doen luie utopianenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze maken dingen die de asielzoekers kunnen gebruiken.
Ivan had de 2 nieuwen gisteren de opdracht gegeven om de wintermarkt te promoten, dat dat hun uitdaging wasquote:Op donderdag 3 december 2015 11:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze MOEST vragen gaan stellen, zal dus wel een opdrachtje zijn![]()
Vieze uitbuitersquote:Op donderdag 3 december 2015 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat ze dat zelf doen luie utopianen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Angela vertelde dat ze om 12.00 samen met Ramona ging zitten om te brainstormen daar over.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ivan had de 2 nieuwen gisteren de opdracht gegeven om de wintermarkt te promoten, dat dat hun uitdaging was...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
dat engels van Nicole, tenenkrommend, maar zelf denkt ze dat ze het heel goed kanMake trouble not war![]()
Bas en Angela heel rustig in gesprek.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik kan ze niet echt goed verstaan.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Gaat over de stemming en je gedragen in de graftakkenloods.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan ze niet echt goed verstaan.
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Klabam! Komt Ramona er in ene bijquote:Op donderdag 3 december 2015 12:01 schreef beequeen het volgende:
Bas en Angela heel rustig in gesprek.
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat over de stemming en je gedragen in de graftakkenloods.![]()
Ramona erbij en die bietst nu al om een peuk
Maar die krijgt ze niet want dan kunnen ze niet praten.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ramona erbij en die bietst nu al om een peukOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ze lijkt wel geel! Geen moorkop maar een indiaantje? Of chineesje?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde teint opgesmeerd?![]()
En toen kwam Cees er bij staan. Al rokend. Dus er komt zo een zendercheckquote:Op donderdag 3 december 2015 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar die krijgt ze niet want dan kunnen ze niet praten.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
haha die roetmop lijkt wel een gele poepchinees hahaquote:Op donderdag 3 december 2015 12:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze lijkt wel geel! Geen moorkop maar een indiaantje? Of chineesje?There's a virus in my system
Ramona neemt zo het gesprek over.. jammer, dit kon ook een andere keer....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Geel? Oranje ...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze lijkt wel geel! Geen moorkop maar een indiaantje? Of chineesje?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hillarisch zeg!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha die roetmop lijkt wel een gele poepchinees haha![]()
Tv momentje..quote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef danaqui het volgende:
Wat doet dat laaipe waaif erbaai, ze is nooit buiten.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Rare gele kleur ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde teint opgesmeerd?![]()
Bas en Angela sturen Cees 'weg': Hup achter uit jij. Op je plek, want we zijn aan het praten. Dus niet roken hier
----------------------------
post anders nog even de sambal bij grap, dan wordt het legendarischquote:There's a virus in my system
Ze is nogal aanwezig en laat mensen ook niet uitspreken..quote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef Voxs het volgende:
Ramona neemt zo het gesprek over.. jammer, dit kon ook een andere keer.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Jups het roepen van moorkop, reetmona en dies is ook zo geweldig humoristischquote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dalijk krijg jij ook weer een hillarische opmerking. Zo geweldig...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dus bas en Angela kunnen het wel goed vinden zo te zien.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef Zeyina het volgende:
Bas en Angela sturen Cees 'weg': Hup achter uit jij. Op je plek, want we zijn aan het praten. Dus niet roken hier
Ik hoop dat Angela blijft en dat ze Bas laat blijven![]()
![]()
[ ] Geschiktquote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is nogal aanwezig en laat mensen ook niet uitspreken..
[x] Ongeschikt![]()
Ik ook. En dan Wim naar huis!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:08 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dus bas en Angela kunnen het wel goed vinden zo te zien.
Ik hoop dat Angela blijft en dat ze Bas laat blijven...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Uh, Ramona ... Waar heb je het over?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:![]()
----------------------------
Dan mag ze voor 50% blijven...nog even anti Wim en dan is het goedquote:
Ze gaat van hak op de takquote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Uh, Ramona ... Waar heb je het over?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: