Vriendin van een vriend van mij (22 jaar oud) wist niet dat Robbie Williams, Justin Timberlake etc. uit boybands kwamen...quote:
De onwetendheid van de jeugdquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend van mij (22 jaar oud) wist niet dat Robbie Williams, Justin Timberlake etc. uit boybands kwamen...
En van de Spice Girls had ze ook nooit gehoord
Maar goed, ik sta wel in een AD artikelquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, ik sta wel in een AD artikel
mensen die toch niet kunnen helaasquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ondertussen staan er weer genoeg kaartje op MP voor Adele
En dat wisten ze vanochtend niet om 10 uur?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mensen die toch niet kunnen helaas
niet goed in de agenda gekeken denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat wisten ze vanochtend niet om 10 uur?
quote:Beschrijving
Hierbij bied ik mijn Adele 2 concertkaarten Premium zitplaatsen aan in VAK D rij 32.
Het concert is op WOENSDAG 01 JUNI 2016 en het gaat om HARDCOPY kaarten.
Ik doe de kaarten weg omdat ik kaarten voor in vak B heb kunnen bemachtigen.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]kaarten van 124 euro, 400 euro voor vragen
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Dat is nog schappelijk. Vanmorgen vroeg iemand 1500 euro voor 4 kaarten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]kaarten van 124 euro, 400 euro voor vragen
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog schappelijk. Vanmorgen vroeg iemand 1500 euro voor 4 kaarten.
Dan had je niet goed gelezen, dat was per kaartquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog schappelijk. Vanmorgen vroeg iemand 1500 euro voor 4 kaarten.
En ik durf er om te wedden dat 3FM volgend jaar ook nog bakken met kaarten weg gaat geven.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]die mensen moeten opgesloten worden. En Mojo lekker stoer doen met zijn lange rij-opschep-tweet
Owjaquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan had je niet goed gelezen, dat was per kaart
ik betwijfel het, ze gaven nu ook geen kaarten weg toch? Een andere zender zal wel mediapartner zijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ik durf er om te wedden dat 3FM volgend jaar ook nog bakken met kaarten weg gaat geven.
Sky of Q musicquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel het, ze gaven nu ook geen kaarten weg toch? Een andere zender zal wel mediapartner zijn
Ik ook. Vond het ook superspannend hoe de lijst er uit zou zien en of mijn favoriete nieuwe nummers hoog binnen zouden komen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik haalde bij de free record shop ook altijd het charts foldertje
De top 40 en mega top 50 gebroederllijk in 1 boekjequote:Op vrijdag 4 december 2015 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het ook superspannend hoe de lijst er uit zou zien en of mijn favoriete nieuwe nummers hoog binnen zouden komen.
Zijn programma met Eva (quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:03 schreef Againzender het volgende:
Ik kan een hoop klagen over Giel, maar hij draaide een uurtje geleden wel God Rundgren op mijn verzoek_O_
Eva is aan de telefoon ook enorm leukquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zijn programma met Eva () is gewoon erg leuk
Met de tip 30 en alle alarmhits en megaschijven handig bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De top 40 en mega top 50 gebroederllijk in 1 boekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |