Jij hebt er duidelijk verstand van ja.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een hele nare foute wereld.
Nee. Dat schat ik gewoon zo in. Het hoort gewoon bij een rijtje waarmee ik nooit mijn geld zou willen verdienen. Maar jij mag het anders denken. Voordat iemand weer begint te gillen dat ik voor een verbod ben.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk verstand van ja.
Ik gil helemaal nergens dat jij voor een verbod bent. Het lijkt me daarentegen gewoon niet zo slim wanneer je een aan ame als een feit plaatst terwijl je ergens helemaal geen inhoudelijke kennis van hebt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Dat schat ik gewoon zo in. Het hoort gewoon bij een rijtje waarmee ik nooit mijn geld zou willen verdienen. Maar jij mag het anders denken. Voordat iemand weer begint te gillen dat ik voor een verbod ben.
quote:Though Angel declined to comment, years ago she allegedly warned adult actress Sydney Leathers to steer clear of Deen. “She told me when I first got into the business that I should avoid him—that he has boundary issues, basically that he tries to break women,” Leathers told The Daily Beast. “I took it to mean that he is dangerous.”
quote:“The reason I put him on my ‘no list’ was because he almost raped me,” said Fires. “The only time I’d ever seen this guy, he walked into the green room at Kink [studios], picks up another performer like a caveman, grabs her by the hair, and takes her off somewhere… and I can only imagine.”
“Later on that night, I was getting out of the shower of the communal bathroom at Kink, I reach for my towel to dry off, and he comes up from behind me and pushes himself and his erection into my butt,” she continued. “He pushes me against the sink and starts grabbing on me and I was like, ‘No, no, no James, no,’ and he released me from his grasp, and says, ‘You know, later if you want to fuck around I’m in room whatever-it-was. I was like, ‘Fuck you.’ I didn’t even know this guy, he was so out of line and entitled with my body.”
According to Fires, nearly a year or so later Deen confronted her about the incident and ordered her to “stop telling people about it.” Fires claims she has to defend her choice not to work with him constantly—to agents, producers, directors and other performers—and she refused to stop telling the story “because it really happened.”
“[Deen] says, ‘OK, can you just say something else? Say that I remind you of your brother’ is what he says—his advice to me—to tell people why I won’t work with him instead of the truth,” Fires recalled.
Het lijkt mij...... Dat lost alles in 1 x op.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik gil helemaal nergens dat jij voor een verbod bent. Het lijkt me daarentegen gewoon niet zo slim wanneer je een aan ame als een feit plaatst terwijl je ergens helemaal geen inhoudelijke kennis van hebt.
Zeg dan in ieder geval "het lijkt me" in plaats van heel stellerig te plaatsen dat het een heel nare foute wereld is.
quote:As a former adult actress who has worked with Deen on many occasions, I must admit that I’ve never witnessed this side of him. During one of the most aggressive sex scenes I’d ever filmed, he was one of many performers doling out a sexual beating, and yet he paused to whisper “You don’t belong here” to me. He was right. I didn’t belong there. Safe words escaped me but the word “no” didn’t; I said it a lot, but no one listened because it was all part of the scene. I felt tortured. It hardly felt like sex. Though I consented and my desire to be a professional prevailed, the emotional trauma persisted. I didn’t blame Deen for the role he played; he was one of many hired performers that day just doing his job.
I can recall a particular horrifying example of normalized behavior that would not be acceptable off-set.
Two performers, a male and a female I won’t name, were working together. The woman had obviously taken something before the scene and passed out halfway through filming. The director did not want to lose his investment, so the male performer came up with a solution: Prop her up doggy style with her face in the pillows, and no one would know. They tried a few other positions but none worked as well as the first, and they completed the scene that way. She was left to sleep naked on the couch with her signed check beside her.
Afgezien van dat het een boude en redelijk domme uitspraak blijft, doe je in ieder ge al niet alsof je ergens verstand van hebt. Dat acheelt inderdaad.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het lijkt mij...... Dat lost alles in 1 x op.
Er is vrij weinig doms aan de uitspraak. Daarnaast geeft het niets aan over waar ik verstand van heb of niet. Maar het was in dit geval een persoonlijke mening idd. Dat geef ik toe. Dan ga jij verder zeuren. Dat mag.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezien van dat het een boude en redelijk domme uitspraak blijft, doe je in ieder ge al niet alsof je ergens verstand van hebt. Dat acheelt inderdaad.
Een miljardenbranche waar tienduizenden mensen van rondkomen per definitie afdoen als 'heel naar en fout' is wei ig anders dan dom.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er is vrij weinig doms aan de uitspraak.
Dus je plaatst zaken als een feit maar dat geedt niet aan dat je er verstand van hebt? Dat blijkt maar, zullen we maar zeggen.quote:Daarnaast geeft het niets aan over waar ik verstand van heb of niet.
nou, vedankt dan maar voor het delen van je mening dat het een heel foute en nare wereld is.quote:Maar het was in dit geval een persoonlijke mening idd.
Klopt. Ik kijk liever naar de realiteit dan naar mijn verwachtingen van die realiteit. En het stoort me inderdaad dat er mensen zijn die hun verwachting als feit plaatsen. Omdat je anderen er weer mogelijk mee beïnvloedt. Als er iets rotter is dan een dom schaap dan zijn het twee domme schapen.quote:Dat geef ik toe. Dan ga jij verder zeuren. Dat mag.
Ik heb dat als feit teruggetrokken (op jouw advies) en er een persoonlijke mening van gemaakt. Maar dat blijk jij niet op te pikken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Een miljardenbranche waar tienduizenden mensen van rondkomen per definitie afdoen als 'heel naar en fout' is wei ig anders dan dom.
[..]
Dus je plaatst zaken als een feit maar dat geedt niet aan dat je er verstand van hebt? Dat blijkt maar, zullen we maar zeggen.
[..]
nou, vedankt dan maar voor het delen van je mening dat het een heel foute en nare wereld is.
[..]
Klopt. Ik kijk liever naar de realiteit dan naar mijn verwachtingen van die realiteit. En het stoort me inderdaad dat er mensen zijn die hun verwachting als feit plaatsen. Omdat je anderen er weer mogelijk mee beïnvloedt. Als er iets rotter is dan een dom schaap dan zijn het twee domme schapen.
Dus als iets veel geld oplevert is het ineens wel goed? Prostitutie in Thailand levert ook veel geld op.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Een miljardenbranche waar tienduizenden mensen van rondkomen per definitie afdoen als 'heel naar en fout' is wei ig anders dan dom.
[..]
Dus je plaatst zaken als een feit maar dat geedt niet aan dat je er verstand van hebt? Dat blijkt maar, zullen we maar zeggen.
[..]
nou, vedankt dan maar voor het delen van je mening dat het een heel foute en nare wereld is.
[..]
Klopt. Ik kijk liever naar de realiteit dan naar mijn verwachtingen van die realiteit. En het stoort me inderdaad dat er mensen zijn die hun verwachting als feit plaatsen. Omdat je anderen er weer mogelijk mee beïnvloedt. Als er iets rotter is dan een dom schaap dan zijn het twee domme schapen.
Daar wordt er tenminste voor betaald, vrouwen die naar west afrika gaan betalen er niet voor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus als iets veel geld oplevert is het ineens wel goed? Prostitutie in Thailand levert ook veel geld op.
Dat is vaak ook niet zo vrijwillig als je denkt. Welke vrouwen gaan wat in West Afrika doen dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar wordt er tenminste voor betaald, vrouwen die naar west afrika gaan betalen er niet voor.
Europese vrouwen gaan naar west afrika en gingen naar noordafrika (geen idee of dat nu nog zo is) om te neuken. Niet alleen mannen hebben zin in sexquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is vaak ook niet zo vrijwillig als je denkt. Welke vrouwen gaan wat in West Afrika doen dan?
Het is in alle gevallen je lichaam verkopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dagelijks een magazijn moeten opruimen lijkt mij iets anders dan je lichaam verkopen. Ik heb in Thailand gezien wat het met vrouwen doet. Maar ken het ook uit de prostitutie in Nederland. Natuurlijk is men meestal doodongelukkig maar men is sowieso al te ver gegaan. Ook voor eigen gevoel.
Nou, ik heb niet het idee dat onderstaande chocoprins er veel slechter van wordt..quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar wordt er tenminste voor betaald, vrouwen die naar west afrika gaan betalen er niet voor.
Je hebt nog nooit van de vrouwenvariant van seksvakanties gehoord? De bebuikte man zit in Thailand, de kortgeknipte vrouw zit in Afrika.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is vaak ook niet zo vrijwillig als je denkt. Welke vrouwen gaan wat in West Afrika doen dan?
Je bedoelt om daar sex te hebben met mannen? Dat gebeurt idd. En dat gaat ook over geld. Dat was een tijd populair zelfs. In Thailand gaat het vaak over jonge vrouwen die terecht komen (door armoede) in een circuit waar men totaal niet wil zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Europese vrouwen gaan naar west afrika en gingen naar noordafrika (geen idee of dat nu nog zo is) om te neuken. Niet alleen mannen hebben zin in sex
Lekker naïef inderdaad. Die vrouwen betalen er ook voor. Geen vent doet dit gratis. Want het gaat bij die vrouwen dan ook nog om gezelschap houden. Lekker met zo'n dikkerd rondlopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet het idee dat onderstaande chocoprins er veel slechter van wordt..
[ afbeelding ]
Doorgaans krijgen ze heel wat kadootjes van hun westerse "vriendin"en
IK zie dat toch als anders.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is in alle gevallen je lichaam verkopen.Als je gaat sjouwen met stenen ben je ook krom na een aantal jaar. Als je voor je werk met computers werkt, word je langzaam een aardappel met nek en rugklachten. Als je prostituee wordt, dan loop je risico op anale/vaginale/penis-klachten.
Seksueel werk draagt alleen wel een bepaald stigma, omdat bij seksueel geweld dan wordt gedacht dat het eigenlijk niet zo erg is. Maar dat geldt ook voor andere beroepen. Een agent die wordt neergeschoten, ja dat hoort erbij. Een bouwvakker die gewond raakt, ja, dat kan ook gebeuren. Een accountant die zich depressief van een gebouw gooit, dat hoort er ook bij.
Denk jij dat die mannen in Afrika zin hebben in dikke blanke "vrouwen"? Dat is ook gewoon werk. En je weet ook niet hoeveel daarvan er onderdeel zijn van de lokale mafia en dus gedwongen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bedoelt om daar sex te hebben met mannen? Dat gebeurt idd. En dat gaat ook over geld. Dat was een tijd populair zelfs. In Thailand gaat het vaak over jonge vrouwen die terecht komen (door armoede) in een circuit waar men totaal niet wil zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |