aardig lijstje. Zou je nummer 5, 7 en 10 nog willen specifieren?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:22 schreef Spanky78 het volgende:
1. Unreal tournament 99 goty
2. Halflife 2
3. Farcry 3
4. Starcraft 1
5. Dawn of war serie
6. Medal of honor allied assault (vanwege bestorming Normandy, episch)
7. Mario kart (serie)
8. Assassin's creed brotherhood
9. Warcraft 2
10.mw2
11.quake 2
12. Gta v
13. Gta vice city
14. Driver
15. Need for speed in 2002 ofzo.
16. Golden eye
#10 mag ook wat specifieker, ik las eerst MechWarrior 2quote:Op woensdag 9 december 2015 19:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
aardig lijstje. Zou je nummer 5 en 7 nog willen specifieren?
desnoods met een dobbelsteen..
goed gevonden, even toegevoegd.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
#10 mag ook wat specifieker, ik las eerst MechWarrior 2(op google kom je tegenwoordig alleen nog maar Modern Warfare 2 tegen, maar dat spel kwam pas later)
Ik zou series gewoon consequent blijven splitsen, al is het alleen al omdat sommige games uit een serie echt heel weinig met elkaar gemeen hebben qua gameplay (kijk alleen maar naar Dune en Dune2 of Sacred en de nieuwste variant van Sacred).quote:Op woensdag 9 december 2015 20:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
goed gevonden, even toegevoegd.
series zijn moeilijk, ik zou het aantal punten door het aantal delen kunnen delen, maar dan blijft er voor sommige delen slechts 1 puntje over. Niet te doen.
Dat gebeurt ookquote:Op woensdag 9 december 2015 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou series gewoon consequent blijven splitsen,
Inderdaad. Alleen sommige oudere spellen zijn als twee druppels water. Het oorspronkelijke Japanse vervolg op Super Mario bv. Voor de rest zit er vaak wel een miniem of groot verschil tussen.quote:al is het alleen al omdat sommige games uit een serie echt heel weinig met elkaar gemeen hebben qua gameplay (kijk alleen maar naar Dune en Dune2 of Sacred en de nieuwste variant van Sacred).
Ben ik met je eens, maar je moet "ergens" een grens trekken. Zelfde zou ook gezegd kunnen worden voor stand-alone expansions die wel heel erg lijken op het originele spel, maar gewoon los geïnstalleerd kunnen worden (dus het heet wel een expansion, maar praktisch gezien is het vergelijkbaar met een nieuwe game die erg lijkt op het vorige deel).quote:Op woensdag 9 december 2015 21:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook
[..]
Inderdaad. Alleen sommige oudere spellen zijn als twee druppels water. Het oorspronkelijke Japanse vervolg op Super Mario bv. Voor de rest zit er vaak wel een miniem of groot verschil tussen.
Zie mijn post, ik heb het even aangepastquote:Op woensdag 9 december 2015 19:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
aardig lijstje. Zou je nummer 5, 7 en 10 nog willen specifieren?
Goede vraagquote:Op donderdag 10 december 2015 00:47 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb een vraagje over games op verschillende consoles en handhelds. Call of Duty 4: Modern Warfare bijvoorbeeld is voor de DS behoorlijk afwijkend vergeleken met die van de consoles. Moet ik dan alsnog aangeven Call of Duty 4: Modern Warfare (DS / Wii) of mogen ze apart.
Leuk! ik ben ook van alles vergeten, dat krijg je als er over gaat nadenken.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:48 schreef MsMessy het volgende:
Even een lijst in een heel andere richting dan de meesten. Al zal ik waarschijnlijk nog van alles vergeten zijn.
Ik heb ze als een enkel spel behandeld, want ik zat een beetje met hetzelfde probleem toen ik Quake 2 een plekje moest gevenquote:Op donderdag 10 december 2015 00:47 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb een vraagje over games op verschillende consoles en handhelds. Call of Duty 4: Modern Warfare bijvoorbeeld is voor de DS behoorlijk afwijkend vergeleken met die van de consoles. Moet ik dan alsnog aangeven Call of Duty 4: Modern Warfare (DS / Wii) of mogen ze apart.
Deel 1 ging nog als Quake 64 door het leven. Quake 64/2 was waarschijnlijk geen optie voor de naamgever.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ze als een enkel spel behandeld, want ik zat een beetje met hetzelfde probleem toen ik Quake 2 een plekje moest geven
Op de N64 is dat spel totaal anders dan op de PC, zowel grafisch als de campaign.
Hier graag nog ff een keuze makenquote:Op donderdag 10 december 2015 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4. Pokemon Red/Blue (Gameboy)
5. Final Fantasy VI/III (SNES)
9. Final Fantasy IV/II (SNES)
16. Pokemon Gold/Silver (GBC)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
SPOILER: verbeterde lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op donderdag 10 december 2015 16:42 schreef Baszh het volgende:
Ik had 1 dubbel, nummer 71 aangepast @ BeathovenMario Kart Double Dash is dubbel nu., 71 en 64SPOILER: verbeterde lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2015 17:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mario Kart Double Dash is dubbel nu., 71 en 64
SPOILER: verbeterde verbeterde lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |