Voordat je zo'n berg gaat beklimmen moet je toch eerst goed voorbereiden, alles zekeren, talkpoeder, waarschijnlijk klimschoenen aan etc. Uiteraard kún je dat combineren met daarna hardlopen, maar het lijkt me niet het meest praktische of logischequote:Op vrijdag 4 december 2015 12:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Maar wat als je daarna weer kunt rennen? Dan is het toch wel weer een soort van trailen...
Hmm ja ook wel opvallend dat er op de grond iemand staat met helm, rugzak etc. en dat hij daar op die berg hangt in alleen zijn hardloopbroekjequote:Op vrijdag 4 december 2015 12:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Boulderenis tof!
En als je moet zekeren enzo is het geen trailen meer nee, is ook net de bedoeling dat je je nog net niet hoeft te zekeren. Maar Kilian heeft daar een ander idee bij dan de meeste anderen.
1 2 3 | [b]18-12-2015 - [url=www.santarun-eindhoven.nl]Santa Run (Eindhoven)[/url][/b] [*] SEMTEX - 6km [*] hoe-die-nie - 6km |
Dus RD, wil je deze er in de op bij zetten?quote:Beste Mr.B.,
Hiermee bevestigen wij jouw inschrijving voor de NN Marathon Rotterdam.
Tof!quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:42 schreef Mr.B. het volgende:
Dit topic gaat weer helemaal de verkeerde kant op, technische beklimmingen, corleonebadges, funruns![]()
Dus weer even een hardloopgerelateerde post
[..]
Dus RD, wil je deze er in de op bij zetten?
Cool, succes alvast! (Rotterdam is mijn doel voor 2017)quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:42 schreef Mr.B. het volgende:
Dit topic gaat weer helemaal de verkeerde kant op, technische beklimmingen, corleonebadges, funruns![]()
[..]
Dus RD, wil je deze er in de op bij zetten?
Ik zal weer zwijgen. Succes met de voorbereidingquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:42 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
In Brabant ook vorig jaar, ook de A4. Toen kon ik niet maar wil het nog wel ns doen zoietsquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij m'n moeder in de buurt was er ook eens zoiets! Een (ècht) eenmalig evenement over een nieuw stukje snelweg
Ik ga denk ik inzetten op 2:45.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tof!![]()
Wat is je streeftijd? /voorzwabber
quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:46 schreef Guard het volgende:
[..]
ja dat zou lekker zijn, beetje heuveltraining meepakken....
[ afbeelding ]
Zaterdag kan het dus. Het is alleen een "A Run 4 Fun" (op de A4, hahaquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
In Brabant ook vorig jaar, ook de A4. Toen kon ik niet maar wil het nog wel ns doen zoiets
Verkeerde timingquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zaterdag kan het dus. Het is alleen een "A Run 4 Fun" (op de A4, haha)
Ik verwacht alleen geen rustig loopje: klik.
Komt wel slecht uit qua planning maar ik laat em ff open staan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zaterdag kan het dus. Het is alleen een "A Run 4 Fun" (op de A4, haha)
Ik verwacht alleen geen rustig loopje: klik.
Ja, die was het! Broabaant jonguh!quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
In Brabant ook vorig jaar, ook de A4. Toen kon ik niet maar wil het nog wel ns doen zoiets
Ik hou alleen vanquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, die was het! Broabaant jonguh!
Da den'k, jeh!quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, die was het! Broabaant jonguh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer interval trainen denk ik.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Nice!quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik inzetten op 2:45.
En hoe zit het met jou? Kun je de zenuwen voor zondag een beetje in bedwang houden?
Je hebt een erg goede voorbereiding gehad volgens mij, met een paar geweldige wedstrijden en jaloersmakende trainingen erin, dus met dat vertrouwen moet het wel goed zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice!![]()
En steeds minder eigenlijk, vannacht al ontzettend slecht geslapen en herinner me iets over dat ik mijn marathon verknald had in dat stukje dat ik wel sliep..Dus dat beloofd nog wat voor komende nachten. Al wel extra pasta mee naar werk enzo, komt wel goed. Morgen maar even wat trainingen nakijken om mijn twijfels wat weg te nemen en nog een klein stukje lopen met 2 versnellingen over 400m.
Wind voor zondag is bijgesteld van windkracht 6 naar 5, dus dat scheelt weer iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |