abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2015 @ 22:24:46 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157975985

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-12-2015 18:52:07 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 2 december 2015 @ 22:40:51 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157976549
Ultra =

Padoem-tss
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 2 december 2015 @ 22:41:30 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157976572
Voor een hersenloze ultra heb je er een leuke TT van gemaakt :)
pi_157976614
Na 1 keer een ultra weet je gewoon niet beter meer ;-) Misschien onderweg wat braintrainers ? sudoku's meenemen?
  woensdag 2 december 2015 @ 22:55:01 #5
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157977003
Morgen maar weer eens voorzichtig gaan lopen na mijn ultra hm van zaterdag ;)
Zin in *O*

Hopelijk laat mn werk het een beetje toe. Morgen een deadline die we niet gaan halen dus ben de hele week al bezig om de schade zoveel mogelijk te beperken. Normaal hou ik van mn werk maar deze week heb ik echt veeeeeel geklaagd :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 2 december 2015 @ 22:55:52 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157977037
Gelukkig is gister mijn vervroegde zomerstop ingegaan dus hopelijk stopt dit de teloorgang van mijn grijze massa...maar terug in maart, bigger and beter!
  woensdag 2 december 2015 @ 23:08:32 #7
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157977366
En ging je nou komend jaar weer een 100 miler doen of heb je een nóg ambitieuzer doel?
  woensdag 2 december 2015 @ 23:12:15 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157977464
Ja, het grote doel is de Tahoe200 in September 2017 of 2018, maar om je daarvoor in te mogen schrijven moet je sowieso 2 100 milers gedaan hebben dus daar ligt de focus op
  woensdag 2 december 2015 @ 23:17:58 #9
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157977618
Ah ok, dus 2016 nog n 100 :)

200 miles? OMG!
  woensdag 2 december 2015 @ 23:21:52 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157977722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:17 schreef Murmeli het volgende:

200 miles? OMG!
No panic, you got 100 hours to finish!! :D
  woensdag 2 december 2015 @ 23:25:11 #11
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157977802
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

No panic, you got 100 hours to finish!! :D
Dan nog.... Ik vind 25, evt 30 ff zat. Maar wel leuk dat jij t doet :) er zit weer wat meer van alles wat hier. gezellig!
  donderdag 3 december 2015 @ 03:48:37 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157980841
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dan nog.... Ik vind 25, evt 30 ff zat.
Het is ook een enorme uitdaging en ik moet eerst nog mijn tweede 100 miler doen. Maar na mijn eerste voelde ik me, vooral geestelijk, nog zo goed dat ik dacht.... "die 200 miler moet ook te halen zijn".
Maar de tijd zal het leren, heet heeft iig niets meer met het hardlopen te maken zoals de meesten het hier kennen :D
pi_157980949
Leuke vooruitzichten voor zondag, 11 tot 14 graden ^O^ , regenachtig en windkracht 6... :D
Dat wordt beuken! Streeftijd wordt lastig denk ik, maar ga gewoon mijn best doen. :)

En een ultra van 4500km is ook wel heel veel natuurlijk. Als ze dat nou bij een 100mijler bekijken ofzo, ik weet nog wel een leuk slachtoffer om te checken, he RD! :P
pi_157980980
Ben deze week over de 2500 km in 2015 gegaan, Gelukkig niet in een keer achter elkaar gelopen, anders zou ik ook wat minder brains hebben :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  ESF Reporter donderdag 3 december 2015 @ 06:54:57 #15
87554 Cee
Welluk?
pi_157981054
Ik zou met gemak dit jaar over de 1000 gaan maar de shin splints gooiden roet in het eten. In november heb ik amper 15km gelopen. Eergisteren 6km gelopen en die gingen goed. Ik sta nu op 900 en ik zit allemaal rare berekingen te maken hoe ik op verantwoorde wijze met herstelloopjes toch nog de laatste 100 kan maken.
Niet doen, Cee.
pi_157981106
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 06:54 schreef Cee het volgende:
Ik zou met gemak dit jaar over de 1000 gaan maar de shin splints gooiden roet in het eten. In november heb ik amper 15km gelopen. Eergisteren 6km gelopen en die gingen goed. Ik sta nu op 900 en ik zit allemaal rare berekingen te maken hoe ik op verantwoorde wijze met herstelloopjes toch nog de laatste 100 kan maken.
Niet doen, Cee.
Cee is (af en toe :P ) verstandige Cee.
pi_157981394
Ik dacht, ik ga even 20 minuutjes lopen vóór ik naar de fysio ga, dan weet ik weer precies waar het pijn doet. Heb ik natuurlijk weer nergens last van :P Nouja.. benieuwd wat hij zegt.

Was trouwens wel best wel chill even zo 20 minuutjes rennen. Kan me nu ook wel wat meer voorstellen bij zo'n Marcothon, niet om het trainen maar gewoon om je dag fris te beginnen is elke dag kort rennen wel lekker..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157981754
Gisteren zowaar tijdens een standaard trainingsloopje de 10 km binnen een uur gelopen! *O* *O*
Ok, waren maar 20 seconden, maartoch :)
  donderdag 3 december 2015 @ 09:20:41 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157981987
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:00 schreef dapluiz het volgende:
Gisteren zowaar tijdens een standaard trainingsloopje de 10 km binnen een uur gelopen! *O* *O*
Vooruitgang *O* ^O^
F means you're fucked
pi_157982383
Hallo! Ik lees al een tijdje mee, maar vond het nu tijd om een keer iets te posten. Vind het echt heel leuk om iedereen's hardloopverhalen (en struggles) te lezen!

Ik heb zelf dit jaar de Zandvoort Circuitrun, de Dam tot Dam, de Hoge Veluwe Trail en de Zevenheuvelennacht gedaan, helaas zal het daarbij blijven vanwege een lichte liesblessure (iemand nog interesse in mijn startbewijs voor de Bruggenloop?). Maar als ik nu rustig aan doe kan ik hopelijk meedoen aan de CPC in maart!
Dat vind ik dus ook.
  donderdag 3 december 2015 @ 10:02:39 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157982455
Dapluiz, PRs lopen tijdens je training :N ;)

Trouwens, nu heb ik eens iets met een horloge. Ik vind die nieuwe Polar eigenlijk wel heel mooi :)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Renate_Tumm het volgende:
Hallo! Ik lees al een tijdje mee, maar vond het nu tijd om een keer iets te posten. Vind het echt heel leuk om iedereen's hardloopverhalen (en struggles) te lezen!

Ik heb zelf dit jaar de Zandvoort Circuitrun, de Dam tot Dam, de Hoge Veluwe Trail en de Zevenheuvelennacht gedaan, helaas zal het daarbij blijven vanwege een lichte liesblessure (iemand nog interesse in mijn startbewijs voor de Bruggenloop?). Maar als ik nu rustig aan doe kan ik hopelijk meedoen aan de CPC in maart!
Leuk dat je komt posten! Doe maar rustig aan met die lies. Veel te leuk om te blijven lopen :s) Je hebt al leuke loopjes gedaan.

Ik houd me last-minute aanbevolen voor een Bruggenloop startbewijs. Heel misschien heb ik een kortlopend werkproject waarvoor in het weekend werk voor moet gebeuren. Zo nee, dan wil ik toch gaan lopen. Want: Rotterdam O+ En als goedmakertje voor vorig jaar, toen ik niet kon omdat ik ziek was.
pi_157982524
quote:

hoi en welkom :W
Vervelend van je lies, rust nemen is een goeie start.
pi_157982679
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef Quoi het volgende:
Ik houd me last-minute aanbevolen voor een Bruggenloop startbewijs.
Oké, ik hoor 't wel!
Dat vind ik dus ook.
  donderdag 3 december 2015 @ 10:47:30 #24
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157983053
quote:

Hoi!!! Balen van je lies. Rustig aan inderdaad, dan kan je snel weer hobbelen O+

@Cee: verstandig!
pi_157983314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:00 schreef dapluiz het volgende:
'maar' 20 seconden? :{ Dat is een tempoverschil van 2 seconden, daar zouden aardig wat mensen voor tekenen.

Goed gedaan *O*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')