abonnement Unibet Coolblue
pi_157975814


Achtergrond/Setting: (Alternatief)
De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.

Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.

De Nasleep:


* Incl. fallout.wikia-links

Fallout 1 en 2:
Developer: Black Isle Studios
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998

Fallout: Tactics:
Developer: Micro Forté
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: 2001

Fallout 3 en 4:
Developer en Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015
Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta
Fallout 4 DLC: TBA

Fallout: New Vegas:
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2010
DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road

SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas


BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!

SPOILER: Fallout 4 Trailers & Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fallout 4 Concept Art
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157977362
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:59 schreef Munchlax het volgende:
Vraag voor Fallout 3 (en misschien ook de andere fallout games):

Heeft het nut om een perk te geven die bijvoorbeeld je +5 science geeft, als je science al 100 is?
Word dit dan 105 of blijft die capped op 100, waardoor je er eigenlijk niks aan hebt?

Thanks.
Nope, heeft geen zin. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157980967
Hebben jullie ook last van missies die niet afgesloten worden? Zo heb ik al tijden "The Lost Patrol" in mijn lijst staan, met allemaal vinkjes, maar er staat verder geen marker of taak meer op de kaart.

En er was een kidnapping bij Abernathy (of elders), maar ondertussen moest ik ook voor Preston ergens Ghouls slopen (Sanctuary Hills, maar de settler woont op Starlight... ook zo vaag). Ik heb dus die Ghouls afgemaakt, dacht dat even aan Preston te rapporteren, zegt mijn character ineens dat het niet gelukt is met de kidnapping.

Blijft die kidnapping in mijn questlijst staan, zonder marker, maar wel met vierkantje en taak "Speak to Preston". Toen ik weer met hem ging praten, begon mijn character wel over die Ghouls van Sanctuary/Starlight, maar bleef die "Speak to Preston" van die kidnapping nog steeds in mijn questlijst staan, dus nog maar eens met hem gepraat... staan er nu drie missies van Preston in mijn lijst, met allemaal settlements waar ik kutsettlers moet helpen met Raiders/Ghouls/Super Mutants "just around the corner" (maar wel aan de andere kant van de map).
pi_157981404
Ik kwam gisteren pas achter de 'root cellar'... :')
pi_157981460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 06:06 schreef PicoMMP het volgende:
Hebben jullie ook last van missies die niet afgesloten worden? Zo heb ik al tijden "The Lost Patrol" in mijn lijst staan, met allemaal vinkjes, maar er staat verder geen marker of taak meer op de kaart.
Die heb ik helemaal gedaan (ook de eindlocatie in het noorden van de kaart) en die blijft nu hangen op 'speak with danse'. Maar Danse kan ik alleen maar vragen om als companion mee te gaan, die weigert nog over iets ander te praten. Dus die quest kan ik gewoon niet afronden :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157981463
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
Ik kwam gisteren pas achter de 'root cellar'... :')
Ik ben level 55 en wist het ook niet tot nu toe :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157981469
Kun je niet via 'talk' alsnog die missie inleveren?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157981511
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je niet via 'talk' alsnog die missie inleveren?
Nope, hij weigert echt volledig.
Het enige wat ie zegt is 'okay, ready to go?' en that's it.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157981846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die heb ik helemaal gedaan (ook de eindlocatie in het noorden van de kaart) en die blijft nu hangen op 'speak with danse'. Maar Danse kan ik alleen maar vragen om als companion mee te gaan, die weigert nog over iets ander te praten. Dus die quest kan ik gewoon niet afronden :')
Had ik ook, volgens mij kun je die quest wel bij de kapitein van de Prydwen inleveren.
Flesje bier
pi_157981915
Dat fort is wel lastig om dicht te metselen...

Mijn poging:


Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 3 december 2015 @ 09:15:47 #11
69994 seto
-|||--------|||-
pi_157981941
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nope, hij weigert echt volledig.
Het enige wat ie zegt is 'okay, ready to go?' en that's it.
Ik had dit ook een keer met een missie in Goodneighbor, verscheen gewoon helemaal niet in de lijst en het enige wat ze nog kon zeggen was of ik al klaar was.

Op de PC kan je via console wel een command gebruiken om missies als compleet te zetten, heb ik toen moeten doen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 3 december 2015 @ 11:41:39 #12
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_157983891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die heb ik helemaal gedaan (ook de eindlocatie in het noorden van de kaart) en die blijft nu hangen op 'speak with danse'. Maar Danse kan ik alleen maar vragen om als companion mee te gaan, die weigert nog over iets ander te praten. Dus die quest kan ik gewoon niet afronden :')
Kan ook dat missies bij miscellaneous staan, helemaal onderaan alle andere missies. Ik dacht dat ik er ook een paar kwijt was maar ze stonden dus daar. Je ziet dan aan de rechter kant een soort verzameling van missies.
PSN: SneakyDutchDude
pi_157984115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef Radjan het volgende:

[..]

Kan ook dat missies bij miscellaneous staan, helemaal onderaan alle andere missies. Ik dacht dat ik er ook een paar kwijt was maar ze stonden dus daar. Je ziet dan aan de rechter kant een soort verzameling van missies.
Ik ben hem niet kwijt, ik weet precies waar hij staat.
Ik kan hem alleen niet inleveren omdat ik bij Danse alleen nog de companion opties heb (en heb de quest aangenomen voordat ik richting BoS ging)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157985318
Wil dit ook weer spelen maar dat kak spel van een Black Ops 3 houd me op een of andere manier weg van Fallout.

Ongelooflijk want Fallout 4. O+ mja..
pi_157985467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat fort is wel lastig om dicht te metselen...

Mijn poging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_

Ben ook bezig met dicht metselen nu. Maar best lastig omdat zonder gaten te doen inderdaad -O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157985641
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
root cellar
Hier toevallig ook ja. Dus even een kijkje genomen en alles meegenomen >:)
pi_157985961
SPOILER: Verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 3 december 2015 @ 13:38:44 #18
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157986043
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben hem niet kwijt, ik weet precies waar hij staat.
Ik kan hem alleen niet inleveren omdat ik bij Danse alleen nog de companion opties heb (en heb de quest aangenomen voordat ik richting BoS ging)
druk op de talk knop, bovenste optie. En maak hem eerst je companion en druk dan op talk
When all else fails, you always have delusion.
pi_157986309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:35 schreef TigerXtrm het volgende:
SPOILER: Verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157986415
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:52 schreef Drankster het volgende:

[..]

SPOILER: Verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157986451
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157986618
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Wil dit ook weer spelen maar dat kak spel van een Black Ops 3 houd me op een of andere manier weg van Fallout.

Ongelooflijk want Fallout 4. O+ mja..
ga je mond spoelen jongeman
pi_157986765
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:10 schreef boik het volgende:

[..]

ga je mond spoelen jongeman
Ja maar ik heb momenteel niet zo veel tijd alleen in de avond soms een paar uur. Nou ja dan knal liever ff Black Ops 3 aan om ff te spelen ipv Fallout. Want Fallout wil ik gewoon uren achter elkaar kunnen spelen. Aan de andere kant heb al 60 uur in de eerste 2 weken na de launch inzitten. Toen ik nog wel tijd had. :'(
  donderdag 3 december 2015 @ 14:20:08 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157986826
Als je op de juiste momenten een save creëert, dan kun je alle verhaallijnen doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157988699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ja maar ik heb momenteel niet zo veel tijd alleen in de avond soms een paar uur. Nou ja dan knal liever ff Black Ops 3 aan om ff te spelen ipv Fallout. Want Fallout wil ik gewoon uren achter elkaar kunnen spelen. Aan de andere kant heb al 60 uur in de eerste 2 weken na de launch inzitten. Toen ik nog wel tijd had. :'(
hahah ja ik ken het probleem :P gister en eergister toevallig precies hetzelfde, kon 2uurtjes gamen ofzo dus ben maar iets anders gaan doen want das veel te kort voor fallout :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')