Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Achtergrond/Setting: (Alternatief) De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.
Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.
Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout-topicreeksen: - Fallout3 - Fallout: New Vegas
BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!
SPOILER: Fallout 4 Trailers & Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fallout 4 Concept Art
Heeft het nut om een perk te geven die bijvoorbeeld je +5 science geeft, als je science al 100 is? Word dit dan 105 of blijft die capped op 100, waardoor je er eigenlijk niks aan hebt?
Thanks.
Nope, heeft geen zin.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt. Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Hebben jullie ook last van missies die niet afgesloten worden? Zo heb ik al tijden "The Lost Patrol" in mijn lijst staan, met allemaal vinkjes, maar er staat verder geen marker of taak meer op de kaart.
En er was een kidnapping bij Abernathy (of elders), maar ondertussen moest ik ook voor Preston ergens Ghouls slopen (Sanctuary Hills, maar de settler woont op Starlight... ook zo vaag). Ik heb dus die Ghouls afgemaakt, dacht dat even aan Preston te rapporteren, zegt mijn character ineens dat het niet gelukt is met de kidnapping.
Blijft die kidnapping in mijn questlijst staan, zonder marker, maar wel met vierkantje en taak "Speak to Preston". Toen ik weer met hem ging praten, begon mijn character wel over die Ghouls van Sanctuary/Starlight, maar bleef die "Speak to Preston" van die kidnapping nog steeds in mijn questlijst staan, dus nog maar eens met hem gepraat... staan er nu drie missies van Preston in mijn lijst, met allemaal settlements waar ik kutsettlers moet helpen met Raiders/Ghouls/Super Mutants "just around the corner" (maar wel aan de andere kant van de map).
Op donderdag 3 december 2015 06:06 schreef PicoMMP het volgende: Hebben jullie ook last van missies die niet afgesloten worden? Zo heb ik al tijden "The Lost Patrol" in mijn lijst staan, met allemaal vinkjes, maar er staat verder geen marker of taak meer op de kaart.
Die heb ik helemaal gedaan (ook de eindlocatie in het noorden van de kaart) en die blijft nu hangen op 'speak with danse'. Maar Danse kan ik alleen maar vragen om als companion mee te gaan, die weigert nog over iets ander te praten. Dus die quest kan ik gewoon niet afronden
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.' "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Kun je niet via 'talk' alsnog die missie inleveren?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Nope, hij weigert echt volledig. Het enige wat ie zegt is 'okay, ready to go?' en that's it.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.' "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Die heb ik helemaal gedaan (ook de eindlocatie in het noorden van de kaart) en die blijft nu hangen op 'speak with danse'. Maar Danse kan ik alleen maar vragen om als companion mee te gaan, die weigert nog over iets ander te praten. Dus die quest kan ik gewoon niet afronden
Had ik ook, volgens mij kun je die quest wel bij de kapitein van de Prydwen inleveren.
Nope, hij weigert echt volledig. Het enige wat ie zegt is 'okay, ready to go?' en that's it.
Ik had dit ook een keer met een missie in Goodneighbor, verscheen gewoon helemaal niet in de lijst en het enige wat ze nog kon zeggen was of ik al klaar was.
Op de PC kan je via console wel een command gebruiken om missies als compleet te zetten, heb ik toen moeten doen.
Kan ook dat missies bij miscellaneous staan, helemaal onderaan alle andere missies. Ik dacht dat ik er ook een paar kwijt was maar ze stonden dus daar. Je ziet dan aan de rechter kant een soort verzameling van missies.
Kan ook dat missies bij miscellaneous staan, helemaal onderaan alle andere missies. Ik dacht dat ik er ook een paar kwijt was maar ze stonden dus daar. Je ziet dan aan de rechter kant een soort verzameling van missies.
Ik ben hem niet kwijt, ik weet precies waar hij staat. Ik kan hem alleen niet inleveren omdat ik bij Danse alleen nog de companion opties heb (en heb de quest aangenomen voordat ik richting BoS ging)
Ik ben hem niet kwijt, ik weet precies waar hij staat. Ik kan hem alleen niet inleveren omdat ik bij Danse alleen nog de companion opties heb (en heb de quest aangenomen voordat ik richting BoS ging)
druk op de talk knop, bovenste optie. En maak hem eerst je companion en druk dan op talk
Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef SoldMayor het volgende: Wil dit ook weer spelen maar dat kak spel van een Black Ops 3 houd me op een of andere manier weg van Fallout.
Ja maar ik heb momenteel niet zo veel tijd alleen in de avond soms een paar uur. Nou ja dan knal liever ff Black Ops 3 aan om ff te spelen ipv Fallout. Want Fallout wil ik gewoon uren achter elkaar kunnen spelen. Aan de andere kant heb al 60 uur in de eerste 2 weken na de launch inzitten. Toen ik nog wel tijd had.
Als je op de juiste momenten een save creëert, dan kun je alle verhaallijnen doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ja maar ik heb momenteel niet zo veel tijd alleen in de avond soms een paar uur. Nou ja dan knal liever ff Black Ops 3 aan om ff te spelen ipv Fallout. Want Fallout wil ik gewoon uren achter elkaar kunnen spelen. Aan de andere kant heb al 60 uur in de eerste 2 weken na de launch inzitten. Toen ik nog wel tijd had.
hahah ja ik ken het probleem gister en eergister toevallig precies hetzelfde, kon 2uurtjes gamen ofzo dus ben maar iets anders gaan doen want das veel te kort voor fallout
SPOILER
Nope, 100 is max. Daarom is het verstandig nooit een skill voorbij de 80 te brengen. Met bobbleheads en skillbooks heb je makkelijk 20 punten per skill bij elkaar, zonde om er zelf in te investeren. Als je het slim aanpakt dan kun je met gemak al je skills naar de 100 krijgen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt. Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
druk op de talk knop, bovenste optie. En maak hem eerst je companion en druk dan op talk
Nope. Werkt ook niet.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brotherhood en Minute Men zijn overigens tolerant naar elkaar. Je kunt beide verhaallijnen uitspelen zonder dat je daartussen moet kiezen.
is dat eigenlijk ook mogelijk op de ps4? of heb je daar meer restricties ivm geheugen?
Ja er is het bouwlimiet, al kun je dat wel omzeilen met een trucje (wapens uit je inventory gooien en daarna weer naar de workshop transporteren). Maar ik merk dat je het wel gaat maken in je settlement, bij mijn piramide heeft 'ie nogal last van framedrops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brotherhood en Minute Men zijn overigens tolerant naar elkaar. Je kunt beide verhaallijnen uitspelen zonder dat je daartussen moet kiezen.
Hmmm ik speel nu de verhaallijn van de Brotherhood en ben zojuist begonnen met de Railroad. Ben benieuwd hoe dat dan gaat ? En ik was al begonnen met een missie van de minutman, alleen kan ik daar nog niet mee verder omdat ik nog een te laag level heb.
[ Bericht 5% gewijzigd door Radjan op 03-12-2015 19:52:54 ]
Nope, 100 is max. Daarom is het verstandig nooit een skill voorbij de 80 te brengen. Met bobbleheads en skillbooks heb je makkelijk 20 punten per skill bij elkaar, zonde om er zelf in te investeren. Als je het slim aanpakt dan kun je met gemak al je skills naar de 100 krijgen.
Ja idd, ben er alleen te laat achter gekomen haha. Maarja, thanks anyway!
Op vrijdag 4 december 2015 00:30 schreef Joran-Joran het volgende: Ben ik de enige die echt chronisch te veel shit meeneemt kan inmiddels 450 dragen met lone wanderer maar heb nog steeds regelmatig teveel bepakking.
Wil gewoon een leuk wapenarsenaal en wat gevarieerde armor bij me hebben
Wapens en armor alleen bij een value van 100 of hoger. Al die pipe weapons laat ik sowieso liggen tenzij legendary. Junk pak ik altijd.
Op vrijdag 4 december 2015 00:30 schreef Joran-Joran het volgende: Ben ik de enige die echt chronisch te veel shit meeneemt kan inmiddels 450 dragen met lone wanderer maar heb nog steeds regelmatig teveel bepakking.
Nee hoor, heb ik ook veel laat van. Op een gegeven moment had ik echt dat mijn standaard inventory al 98% was en ik dus elke laat minuten mijn junk moest droppen in mijn thuisbasis.
Heb nu een paar kisten gemaakt in mijn huis. Één voor alle nuka cola (scheelt iets van 50) en één voor wapens die ik nooit gebruik maart wel wil hebben (fatman is al >30 )
Ik stop alle junk en wapens die ik niet gebruik in de wapen werkbank. De onderdelen kan ik gebruiken om upgrades voor mijn wapens te maken.
Ik zit vast bij de missie Spoils of War. Ik moet de Beryllium Agitator locaten, maar ben van het dak van de mass fusion gevallen. Nu kom ik daar dus met geen mogelijkheid meer op. Ik kwam daar met de BoS per helikopter.
Op vrijdag 4 december 2015 08:51 schreef PicoMMP het volgende: Ik zit vast bij de missie Spoils of War. Ik moet de Beryllium Agitator locaten, maar ben van het dak van de mass fusion gevallen. Nu kom ik daar dus met geen mogelijkheid meer op. Ik kwam daar met de BoS per helikopter.
Powerarmor met jetpack?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Load game dan maar hè. Je zal niet de eerste zijn die naar een savegame van vele uren eerder terug moet omdat je Fallout 4 speelt op een manier waar de ontwikkelaar geen rekening mee heeft gehouden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende: Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Gemiddelde carry weight bij mij is tussen de 90 en 100 kilo
quote:
Op vrijdag 4 december 2015 08:51 schreef PicoMMP het volgende: Ik zit vast bij de missie Spoils of War. Ik moet de Beryllium Agitator locaten, maar ben van het dak van de mass fusion gevallen. Nu kom ik daar dus met geen mogelijkheid meer op. Ik kwam daar met de BoS per helikopter.
Bij die missie moet je uiteindelijk naar de kelder van het Mass Fusion gebouw zijn als je voor Institute speelt zoals ik deed. Dat gebouw heeft ook gewoon een ingang beneden dus dat moet gewoon lukken
Load game dan maar hè. Je zal niet de eerste zijn die naar een savegame van vele uren eerder terug moet omdat je Fallout 4 speelt op een manier waar de ontwikkelaar geen rekening mee heeft gehouden.
'Save early, Save often'
Gisteren 2 keer moeten herladen door bugs
Zat vast in een conversatie waar ik niet meer uitkwam omdat 4 man elkaar aan zaten te staren. (rondlopende NPC duwde mensen uit elkaar die de convo brak). Nog een keertje omdat ik een terminal wilde gebruiken waar *net* een NPC gebruik van ging maken waardoor we allebei in een animatie bleven hangen
Ram nu voort elke paar minuten even op quicksave om dat soort shit voor te zijn.
Zat vast in een conversatie waar ik niet meer uitkwam omdat 4 man elkaar aan zaten te staren. (rondlopende NPC duwde mensen uit elkaar die de convo brak). Nog een keertje omdat ik een terminal wilde gebruiken waar *net* een NPC gebruik van ging maken waardoor we allebei in een animatie bleven hangen
Ram nu voort elke paar minuten even op quicksave om dat soort shit voor te zijn.
Echt dat met de lopende NPC's tijdens gesprekken moet toch vaak gebeurd zijn bij het testen ? Ik heb vaak dat ik een gesprek voer met iemand dat mijn companion dan tussen mij en de ander loopt, gewoon volledig in beeld. Heb je een serieus gesprek en dan komt er iemand zoals Conan O'brien zo het beeld in koekeloeren
Ik heb ook al een paar keer een reload moeten doen omdat ik met mijn powerarmor in het water was gedonderd en met geen mogelijkheid meer naar boven kon komen . Uiteindelijk de missie maar zonder armor gedaan .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie. Vrijheid
Op vrijdag 4 december 2015 10:57 schreef jogy het volgende: Ik heb ook al een paar keer een reload moeten doen omdat ik met mijn powerarmor in het water was gedonderd en met geen mogelijkheid meer naar boven kon komen . Uiteindelijk de missie maar zonder armor gedaan .
ER is altijd wel een plekje om aan land te komen, maar gaat zo fucking traag en je ziet geen reet. Dat is het probleem...
Op vrijdag 4 december 2015 10:57 schreef jogy het volgende: Ik heb ook al een paar keer een reload moeten doen omdat ik met mijn powerarmor in het water was gedonderd en met geen mogelijkheid meer naar boven kon komen . Uiteindelijk de missie maar zonder armor gedaan .
Kun je met power armor trouwens ongelimiteerd onderwater blijven?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende: Aquequelequ :B
Echt dat met de lopende NPC's tijdens gesprekken moet toch vaak gebeurd zijn bij het testen ? Ik heb vaak dat ik een gesprek voer met iemand dat mijn companion dan tussen mij en de ander loopt, gewoon volledig in beeld. Heb je een serieus gesprek en dan komt er iemand zoals Conan O'brien zo het beeld in koekeloeren
Of dat ze gewoon een gesprek met je beginnen terwijl jij nog in gesprek bent. Als je naast je companion staat trigger je af en toe een gesprek als je standing met ze hoog genoeg is. Maar als dat halverwege een gesprek met een questgiver is start die companion doodleuk het gesprek met jou
Kwam er net in Mass Fusion trouwens achter dat je power armor niet 100% radiation proof is Stond in een gebied met 100 rads/s en zag mijn health langzaam maar zeker omlaag gaan.
Op vrijdag 4 december 2015 12:23 schreef TigerXtrm het volgende: Kwam er net in Mass Fusion trouwens achter dat je power armor niet 100% radiation proof is Stond in een gebied met 100 rads/s en zag mijn health langzaam maar zeker omlaag gaan.
Hazmat suit ftw!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende: Aquequelequ :B
Op vrijdag 4 december 2015 12:23 schreef TigerXtrm het volgende: Kwam er net in Mass Fusion trouwens achter dat je power armor niet 100% radiation proof is Stond in een gebied met 100 rads/s en zag mijn health langzaam maar zeker omlaag gaan.
Ik viel daar in het koelwater
Precies lekker op weg naar een missie, zie je een vaag gebouw op je radar rechts en terwijl je daarnaar toeloopt wordt je weer afgeleid door en vaag wijf dat bij een caravan in een radioactief meer over een parasol zit te chillen.
Dat is voor mij de essentie van fallout...
En trouwens exact de reden waarom ik nog niet eens in Diamond city van geweest
Als je op de pc speelt dan kun je "TMM 1,0,0" intypen om de markers tevoorschijn te halen. Alle locaties die je nog niet hebt ontdekt komen dan naar voren als niet verkende locaties. Typ je alleen TMM in dan komen ze naar voren als al verkende locaties en da's absoluut niet handig.
Same, ik ben hem ook kwijt. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet de moeite heb genomen om te zoeken.
Op vrijdag 4 december 2015 17:04 schreef Jolly_Reaper het volgende: Als je op de pc speelt dan kun je "TMM 1,0,0" intypen om de markers tevoorschijn te halen. Alle locaties die je nog niet hebt ontdekt komen dan naar voren als niet verkende locaties. Typ je alleen TMM in dan komen ze naar voren als al verkende locaties en da's absoluut niet handig.
Ik ook uitgespeeld nu. Toevallig allemaal op hetzelfde moment
Ik ben niet zo te spreken over het einde. Ik had wat meer verwacht. In New Vegas had je nog per factie hoe het verder ging in de wereld, en ook hoe het verder ging per persoon of companion dacht ik. In F4 is het een eulogie van 30 seconden
De Cabot House quests waren veeeeel boeiender dan het echte verhaal, mja.
Ik ben niet zo te spreken over het einde. Ik had wat meer verwacht. In New Vegas had je nog per factie hoe het verder ging in de wereld, en ook hoe het verder ging per persoon of companion dacht ik. In F4 is het een eulogie van 30 seconden
De Cabot House quests waren veeeeel boeiender dan het echte verhaal, mja.
Same, alle factions uitgespeeld, steeds hetzelfde einde. Waar is m'n FalloutTM slideshow?
Ik ben over het algemeen niet echt te spreken over dit spel. Het schietgedeelte is in orde, ontzettend verbeterd sinds Fallout 3 en ik vind het altijd leuk te verkennen, maar de verhalen in het spel waren maar slap. En ik irriteer me aan de voice over van de hoofdpersoon. Hij klinkt veel te braaf. Sowieso is er niet echt een optie om het slechte pad op te gaan.
Echt jammer.
Alle schilderijen heb ik vervangen door pin-up paintings, billboards zijn ook schmexy en zelf loop ik ook vaak naakt rond. O en elk bed dat ik tegenkom maakt een powerfisting met piper mee.
Nu weer normaal doen Div. kom zo geen ruk verder met het verhaal
[ Bericht 27% gewijzigd door Divje op 04-12-2015 23:10:32 ]
Alle schilderijen heb ik vervangen door pin-up paintings, billboards zijn ook schmexy en zelf loop ik ook vaak naakt rond. O en elk bed dat ik tegenkom maakt een powerfisting met piper mee.
Nu weer normaal doen Div. kom zo geen ruk verder met het verhaal
Tja, mods. Sommige zijn wel handig zoals die ENB's, backpacks en capes bij Skyrim.
De mods zoals hieronder zijn voor mij echt een dikke en verpesten de lore van het spel:
Dat is ook wel zo ja. Zo zijn er ook een paar voor Fallout dat je denkt van. Waarom in hemelsnaam Die ENB's en andere visual enhancements begin ik ook pas aan als ik een fatsoenlijke graphics kaart heb. Tot nu toe alleen wat geoptimaliseerde textures gedownload zodat het wat beter loopt en textures/color changes voor wapens/outfits/pipboy.
Ben eigenlijk vooral aan het kloten in dit spel. Doe later wel een serieuze playthrough, tegen de tijd dat die nieuwe kaart er is. Mis toch een heel stuk beleving qua graphics omdat m'n pc het anders niet trekt.
Kwestie van je beste armor en maximaal 3 lievelingswapens kiezen. Meer heb je niet nodig.
Ja je hoeft ze natuurlijk niet te downloaden maar er zijn dus serieus weeaboos die daar uren insteken en ze worden massaal gedownload op Nexus.
Net Submachine Gun gevonden met exploding bullets.
Achja, ieder zo z'n ding natuurlijk Is die gun niet overpowered? Heb dat idee een beetje met m'n 10mm die ook exploding bullets heeft. Of ik moet het spel eens op Hard zetten
Oh, dacht dat ze een Skyrim achtige mod hadden gemaakt voor Fallout 4
Er zijn vast gekken die zulk soort mods gaan maken als die GECK uit is
Blijft op dit moment beperkt tot maffe Senpai saves en mods die geluiden vervangen met iets vaags zoals gekreun ipv dat domme lachje als je Idiot Savant als perk hebt.