ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco Bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K *Kutjoch* Koplopers fanboy DerLudolf Is stiekum op zoek naar EVA.
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en sluitseinen zijn voor waar de zon niet schijnt.
Op woensdag 2 december 2015 20:29 schreef Prins_Pils het volgende: Wauw gaaf Ik hoop wel dat je je nog een beetje in die treinen kan wurmen en niet op het dak hoeft Waarom India trouwens?
Omdat het gratis is. Op voorwaarde dat ik een stuk of drie presentaties geef en de developers daar vertel over waarom ik bepaalde dingen graag anders wil zien in hun software. Zaterdagmiddag en zondagmiddag ga ik met een paar van hen op pad (een vriend had gewoon een mailtje naar iedereen in de Bangalore Office gestuurd met de vraag; Hey, wie houdt er van treinen en wil deze Nederlander even een dagje meenemen!?) en donderdag gaan we de tempels bij Mysore bezoeken. Trein heen, drie uur, auto terug.
Nou is mijn Duits niet zo denderend maar DB overweegt om het concept nachttreinen op te heffen bij dienstregeling 2017 en het nachtnet te gaan exploiteren met nacht-ICE's en IC-Bussen. http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?2,7634064
Heel erg jammer maar ik zie het wel gebeuren. Aan de passagiersaantallen ligt het niet, de treinen zijn altijd aardig vol. Als groot voorstander van nachttreinen denk ik dat het veel beter had gelopen als ze het product anders in de markt hadden gezet.
Inderdaad leuk dat grapje met acceptatie en productie. Je kent toch wel die grap van het Infoplus systeem, waarbij gevraagd werd om acceptatie even down te brengen?
Op woensdag 2 december 2015 21:42 schreef Doc__Zenith het volgende: Je kent toch wel die grap van het Infoplus systeem, waarbij gevraagd werd om acceptatie even down te brengen?
Nou er zijn ook wel tijden geweest hoor, dat het DE manier was. Voordat de vliegtuig-gekte echt compleet doorsloeg. Ik begrijp dat er tegenwoordig meerdere vluchten per dag gaan van Schiphol naar Zaventem.
Volgens mij ben je echt goed rijp voor een jaartje TBS als je serieus gaat VLIEGEN van Amsterdam naar Brussel. Maar goed, zodra je het niet meer kunt zien als je op een trap gaat staan heet alles "ver weg" en DUS moet er gevlogen worden. Volkomen krankzinnig. Het is te duur, te traag en te vervuilend op zo'n afstand. Het is echt aan alle kanten totale onzin.
Op woensdag 2 december 2015 21:45 schreef Dr_Flash het volgende: Volgens mij ben je echt goed rijp voor een jaartje TBS als je serieus gaat VLIEGEN van Amsterdam naar Brussel.
Als het goedkoper is dan de Thalys en sneller dan de IC Brussel, waarom niet?
Op woensdag 2 december 2015 21:45 schreef Dr_Flash het volgende: Nou er zijn ook wel tijden geweest hoor, dat het DE manier was. Voordat de vliegtuig-gekte echt compleet doorsloeg. Ik begrijp dat er tegenwoordig meerdere vluchten per dag gaan van Schiphol naar Zaventem.
Volgens mij ben je echt goed rijp voor een jaartje TBS als je serieus gaat VLIEGEN van Amsterdam naar Brussel. Maar goed, zodra je het niet meer kunt zien als je op een trap gaat staan heet alles "ver weg" en DUS moet er gevlogen worden. Volkomen krankzinnig. Het is te duur, te traag en te vervuilend op zo'n afstand. Het is echt aan alle kanten totale onzin.
Ik wil er nog een belangrijk argument bijgooien tégen vluchten op die afstand; Het zijn praktisch alleen maar prijsvechters en het is daardoor extra kostbaar voor de luchthavens omdat het veel minder opbrengt. Daardoor zijn vluchten die er wél toe doen veel duurder.
Erg verbazingwekkend vind ik het niet. Ik ben één keer met de CNL gereisd en het niveau van service in de couchettewagens was bedroevend. Oud materieel, slechts één conductrice voor meerdere wagons zodat het eeuwig duurde voor je het karige beddegoed kreeg... En dat terwijl de trein meer leeg dan vol was. Dat was een gevalletje eens-en-nooit-weer. Terwijl men in veel armere landen zoals Roemenië of China, maar ook in Italië, wél een goede nachttreinservice weet aan te bieden.
Misschien dat het in de dure slaapwagons beter was, maar met die paar klanten red je het toch ook niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 21:49:46 ]
En er is ook een enorm aanbod nachtbussen gekomen. Bijvoorbeeld ook rechtstreeks via Groningen, dat is dus sowieso al 10x beter dan met de CNL en dan nog twee keer overstappen.
Die nachtbussen, okee je komt er compleet verknetterd uit, maar het aanbod is heel wat reëler dan vliegen. Vliegen op afstanden korter dan 500 km is sowieso onzinnig. Hoe je het ook wendt of keert.
Op woensdag 2 december 2015 22:03 schreef Dr_Flash het volgende: Die nachtbussen, okee je komt er compleet verknetterd uit, maar het aanbod is heel wat reëler dan vliegen. Vliegen op afstanden korter dan 500 km is sowieso onzinnig. Hoe je het ook wendt of keert.
Op woensdag 2 december 2015 22:04 schreef James1988 het volgende: Een paar jaar terug waren er zelfs nog vluchten van Amsterdam naar Maastricht, en van Eindhoven naar Groningen.
Nu hebben we Flixbus van de Campus UT naar Eindhoven
Op woensdag 2 december 2015 22:03 schreef Dr_Flash het volgende: Die nachtbussen, okee je komt er compleet verknetterd uit, maar het aanbod is heel wat reëler dan vliegen. Vliegen op afstanden korter dan 500 km is sowieso onzinnig. Hoe je het ook wendt of keert.
Als de CNL midden in de nacht anderhalf uur langs het perron in Mainz o.i.d. staat, met licht aan en een constant geratel van de omroep, dan komt van slapen ook niks terecht.
Niet dat ik wat tegen nachttreinen hebt trouwens. Ik denk alleen dat CNL het verkeerd aanpakt en dat daarom mislukking eigenlijk al voorgeprogrammeerd was.
Ja misschien daar wel idd. Als er geen spoor of bus alternatief is en wachten op een lift die je mee wil nemen kost 3 uur met je lelijke puistenkop, dan kun je beter gaan vliegen idd
Het zat er eigenlijk al wel aan te komen. Het CNL-netwerk krimpt al jaren, zo zijn o.a. Kopenhagen en Praag al gesneuveld net als Parijs - Berlijn. Die laatste verbinding is dan wel weer hersteld door de Russische spoorwegen, een paar keer per week.
Die RZD-slaaprijtuigen schijnen nog best tof te zijn. Een paar jaar terug hadden ze er eentje neergezet op InnoTrans en dat was best een gaaf ding. Het rook er naar 'nieuwe trein'
ja, als er geen directe treinverbinding is mag dat.
Een paar pogingen: Eindhoven - Enschede hebben ze, 1 euro Groningen - Eindhoven hebben ze, 1 euro Eindhoven - Amsterdam hebben ze ook, ongeveer 15 euro. Groningen - Amsterdam hebben ze dan weer niet.
Speciale Eindhoven-vergunning?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 22:15:01 ]
Een paar pogingen: Eindhoven - Enschede hebben ze, 1 euro Groningen - Eindhoven hebben ze, 1 euro Eindhoven - Amsterdam hebben ze ook, ongeveer 15 euro. Groningen - Amsterdam hebben ze dan weer niet.
Op woensdag 2 december 2015 22:04 schreef James1988 het volgende: Een paar jaar terug waren er zelfs nog vluchten van Amsterdam naar Maastricht, en van Eindhoven naar Groningen.
ik heb als kind eens van Twente naar Schiphol gevlogen
Hoeveel overstappen moet je dan volgens jou maken tussen Amsterdam en Eindhoven? Daar rijdt toch zelfs elk kwartier een "directe" trein?
ja dat wel, maar eindhoven - Enschede en eindhoven - Groningen zijn overstapverbindingen. Misschien mag Eindhoven - Amsterdam omdat NS het capacitief sowieso niet aan kan. Nijmegen - Schiphol zal er ook wel komen dan.
Een paar pogingen: Eindhoven - Enschede hebben ze, 1 euro Groningen - Eindhoven hebben ze, 1 euro Eindhoven - Amsterdam hebben ze ook, ongeveer 15 euro. Groningen - Amsterdam hebben ze dan weer niet.
Speciale Eindhoven-vergunning?
Flixbus heeft gekeken naar waar de missing links zijn in het spoorwegennetwerk, terwijl er wel een snelweg is. Daarom komt er bijvoorbeeld ook een verbinding Nijmegen - Rotterdam.
Hoeveel overstappen moet je dan volgens jou maken tussen Amsterdam en Eindhoven? Daar rijdt toch zelfs elk kwartier een "directe" trein?
Daar heeft het niks te maken. Flixbus heeft aan de provincies/metropoolregio's gevraagd "Zeg jongens, wij willen intercitybussen laten rijden van of naar een plek in jullie gebied. We weten dat we daar volgens de wet een concessie voor moeten hebben, maar mogen we een ontheffing?"
En daarop hebben meerder provincies "Ja, ga je gang" gezegd.
ik heb als kind eens van Twente naar Schiphol gevlogen
Ja voor de gein een keertje, is het leuk
Maar kom op zeg, als serieuze vervoersoptie slaat het alleen ergens op als je op Schiphol woont (doet niemand) en op Twente of Eindhoven Airport werkt (doet ook niemand )
Daar heeft het niks te maken. Flixbus heeft aan de provincies/metropoolregio's gevraagd "Zeg jongens, wij willen intercitybussen laten rijden van of naar een plek in jullie gebied. We weten dat we daar volgens de wet een concessie voor moeten hebben, maar mogen we een ontheffing?"
En daarop hebben meerder provincies "Ja, ga je gang" gezegd.
Apart dat zo op decentraal niveau de bescherming van NS uitgehold kan worden. Maar goed, als jij het zegt...
Bijzonder. Elders is het doodnormaal om liever honderden zo niet duizenden goedbetalende klanten te laten verrekken in een gestrande trein of op een bevroren perron, dan om De Regels te schenden. Maar in dit soort gevallen boeien De Regels ineens geen kut meer. Bijzonder.
Maar kom op zeg, als serieuze vervoersoptie slaat het alleen ergens op als je op Schiphol woont (doet niemand) en op Twente of Eindhoven Airport werkt (doet ook niemand )
En er net zoveel beveiliging zou zijn als in een trein.
Bijzonder. Elders is het doodnormaal om liever honderden zo niet duizenden goedbetalende klanten te laten verrekken in een gestrande trein of op een bevroren perron, dan om De Regels te schenden. Maar in dit soort gevallen boeien De Regels ineens geen kut meer. Bijzonder.
De provincies doen precies wat ze volgens De Regels mogen doen. Ze verlenen concessies voor OV in hun gebied, maar ze hebben de gelegenheid om een ontheffing te geven.
Op woensdag 2 december 2015 22:22 schreef James1988 het volgende: De provincies doen precies wat ze volgens De Regels mogen doen. Ze verlenen concessies voor OV in hun gebied, maar ze hebben de gelegenheid om een ontheffing te geven.
Eigenlijk is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden, laten we wel wezen. "REGELS ZIJN REGELS Behalve als het ons even niet zo goed uit komt, dan verlenen we gewoon een ontheffing "
Eigenlijk is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden, laten we wel wezen. "REGELS ZIJN REGELS Behalve als het ons even niet zo goed uit komt, dan verlenen we gewoon een ontheffing "
In dit geval is het wel handig, denk ik. De provincie kan een Flixbus van Breda naar Oosterhout blokkeren ("Pak de Arriva-bus maar, daar betalen we al genoeg subsidie voor") maar dit soort nieuwe verbindingen kost de provincie helemaal niks, maar levert mogelijk wel wat op.
Op woensdag 2 december 2015 22:26 schreef greavy het volgende: Prins Pils en Monopoly, vergeten jullie het nieuwjaarsrondje niet te betalen? Vrijdag is de deadline. Anders koop ik geen tickets mee.
ik stalk ze wel even op FB. Mono zijn hoofd is met andere dingen bezig.
In dit geval is het wel handig, denk ik. De provincie kan een Flixbus van Breda naar Oosterhout blokkeren ("Pak de Arriva-bus maar, daar betalen we al genoeg subsidie voor") maar dit soort nieuwe verbindingen kost de provincie helemaal niks, maar levert mogelijk wel wat op.
Flixbus is ook niet achterlijk he, die pakt alleen routes waar de reguliertjes falen, zoals Breda - Utrecht
Flixbus is ook niet achterlijk he, die pakt alleen routes waar de reguliertjes falen, zoals Breda - Utrecht
Uiteraard, Flixbus is een commercieel bedrijf. Daar moeten gewoon centen binnenkomen, en met de routes die ze gaan rijden zijn ze sneller dan de trein. En nog eens goedkoper ook...
Ik denk niet dat Flixbus ooit een ontheffing gaat krijgen om Breda - Utrecht te mogen rijden, want daar rijdt Arriva al.
Dit is hoe het hoort, een trein van Beijing naar Parijs. Al denk ik niet dat er ook maar een zakenreiziger dit gaat doen, volgens Drehscheibe hebben er maar 5 Chinezen de hele rit uitgezeten en dan niet eens rechtstreeks met dit rijtuig maar iets met meer luxe.
En een nachtbus is qua comfort natuurlijk niks vergeleken met een echte trein.
Uiteraard, Flixbus is een commercieel bedrijf. Daar moeten gewoon centen binnenkomen, en met de routes die ze gaan rijden zijn ze sneller dan de trein. En nog eens goedkoper ook...
Ik denk niet dat Flixbus ooit een ontheffing gaat krijgen om Breda - Utrecht te mogen rijden, want daar rijdt Arriva al.
Misschien wel als ze een kwartier sneller rijden omdat ze oosterzout en raamsdonkhoereghettoveer overslaan en met comfortabelere bussen rijden voor minder geld. Dan hebben we het inmiddels over een totaal ander product namelijk
Op woensdag 2 december 2015 22:26 schreef greavy het volgende: Prins Pils en Monopoly, vergeten jullie het nieuwjaarsrondje niet te betalen? Vrijdag is de deadline. Anders koop ik geen tickets mee.
Ow fukkeduk. Hoeveel is het? Even wat zien te regelen, kan zelf namelijk niet overboeken. Komt wel goed
Uiteraard, Flixbus is een commercieel bedrijf. Daar moeten gewoon centen binnenkomen, en met de routes die ze gaan rijden zijn ze sneller dan de trein. En nog eens goedkoper ook...
Ik denk niet dat Flixbus ooit een ontheffing gaat krijgen om Breda - Utrecht te mogen rijden, want daar rijdt Arriva al.
Niet dat het op die lijnen Breda/Oosterhout-Utrecht helemaal vlekkeloos verloopt ...
staat allemaal in de mail. Bedrag, rekeningnummer enz...
Ja nou heb ik het gezien inderdaad Hoe roggelden we dat eigenlijk met die STT's ook alweer? Eentje trekt die dingen in Pluskut uit de automaat en wij geven diegene cash?
Ja nou heb ik het gezien inderdaad Hoe roggelden we dat eigenlijk met die STT's ook alweer? Eentje trekt die dingen in Pluskut uit de automaat en wij geven diegene cash?
Just about. In de trein zelfs geloof ik dat het plan was. Maar dat komt goed.
Op woensdag 2 december 2015 23:01 schreef Prins_Pils het volgende: Nja ik ken die automaat daar een beetje, zo betrouwbaar is die niet, áls die er überhaupt nog staat
Bennis kent die automaat vast nog veel beter. Maar het plan was om het in de trein te gaan regelen geloof ik. Maakt geen fuck uit ook verder, dat komt wel goed.
BORK jij had wat kennis van goeie eettenten rondom K Hbf toch?
Op het station van Leeuwarden is woensdag een treinconducteur mishandeld en gebeten door een 25-jarige man. Dat meldt de Leeuwarder Courant.
De conducteur wilde het fietsbewijs van de man zien, maar dat had hij niet. Ook twijfelde de ambtenaar aan de echtheid van zijn OV-chipkaart. Toen de trein op het station in Leeuwarden aankwam wilde de man vluchten. De conducteur hield hem tegen waarop de man een reclamebord pakte om de conducteur mee te slaan.
Een NS-medewerker schoot de conducteur te hulp, maar het belette de man niet in de hand van de conducteur te bijten en hem een klap in zijn maag te geven. Daarna rende hij richting het centrum. De politie kon hem uiteindelijk aanhouden. De conducteur heeft aangifte gedaan van mishandeling.
Uiteraard, Flixbus is een commercieel bedrijf. Daar moeten gewoon centen binnenkomen, en met de routes die ze gaan rijden zijn ze sneller dan de trein. En nog eens goedkoper ook...
Mwoah het is lang niet altijd sneller, afgelopen donderdag stond ik naast Eurolines 140 Amsterdam-Londen op de E40/A16. 4½ uur gedaan over 5 uur vanwege 'wegwerkzaamheden' - oftewel een grenscontrole waarbij twee rijstroken moesten ritsen en via de afrit er af moest.
Vraag me af of die bus de boot nog gehaald heeft, neem aan dat die bus bij Calais de boot op moet?
Vraag me af of die bus de boot nog gehaald heeft, neem aan dat die bus bij Calais de boot op moet?
Ik denk dat die bussen de kanaaltunnel ingaan eigenlijk.
En boeiend of ze die boot wel of niet halen, die bustoko's hebben gewoon een 'all you can ride'-pas waarmee ze elke trein of boot kunnen pakken die ze willen. Le Shuttle rijdt iedere 20 minuten en boten tussen Calais en Dover gaan er ook ieder half uur.
Ik denk dat die bussen de kanaaltunnel ingaan eigenlijk.
En boeiend of ze die boot wel of niet halen, die bustoko's hebben gewoon een 'all you can ride'-pas waarmee ze elke trein of boot kunnen pakken die ze willen. Le Shuttle rijdt iedere 20 minuten en boten tussen Calais en Dover gaan er ook ieder half uur.
wel eerst nog even vijfduizend somaliërs van je af meppen dan
Bennis kent die automaat vast nog veel beter. Maar het plan was om het in de trein te gaan regelen geloof ik. Maakt geen fuck uit ook verder, dat komt wel goed.
BORK jij had wat kennis van goeie eettenten rondom K Hbf toch?
yep, zal het postje opzoeken, ik kan overigens a.s. dinsdag wel bij Peter's Brauhaus reserveren als ik weet hoeveel man
In Keulen kun je altijd iets te eten vinden bij Früh am Dom wat kleiner en rustiger, ook vlakbij station is Peter's Brauhaus. Schreckenskammer is van dik hout zaagt men planken, relaxt en soep krijgen als je geen soep hebt besteld . Laatste afzakkertje op station bij: Kölsch Treff . Of bij de DB lounge, eerste klas heeft gratis drank en hapjes
zoekfunctie FOK! stuq, Danny?
[ Bericht 17% gewijzigd door bork op 03-12-2015 00:19:47 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
We hebben wel een beetje haast he. Geen tijd voor een super uitgebreid bachhanaal
niet?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Iedereen uit Deventer was op tijd weg? Ik lees geen boze reacties namelijk
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Onderweg naar Hengelo nu en we vertrekken uit Zwolle met drie minuten vertraging. Wie durft de weddenschap aan dat de aansluiting naar Oldenzaal niet gehaald wordt zou het totaal aantal keren gehaalde aansluiting op 2 zetten dit kalenderjaar
Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef DeaDLocK2K het volgende: Onderweg naar Hengelo nu en we vertrekken uit Zwolle met drie minuten vertraging. Wie durft de weddenschap aan dat de aansluiting naar Oldenzaal niet gehaald wordt zou het totaal aantal keren gehaalde aansluiting op 2 zetten dit kalenderjaar
Mocht de tegentrein in Nijverdal geen vertraging hebben en de machinist niet aan EZR doen, dan zijn die drie minuten er tussen Nijverdal en Wierden wel uit te rijden. Wat er daarna gebeurt weet ik, ondanks twee jaar elke werkdag reizen op dat traject, natuurlijk niet
Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef DeaDLocK2K het volgende: Onderweg naar Hengelo nu en we vertrekken uit Zwolle met drie minuten vertraging. Wie durft de weddenschap aan dat de aansluiting naar Oldenzaal niet gehaald wordt zou het totaal aantal keren gehaalde aansluiting op 2 zetten dit kalenderjaar
Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef DeaDLocK2K het volgende: Onderweg naar Hengelo nu en we vertrekken uit Zwolle met drie minuten vertraging. Wie durft de weddenschap aan dat de aansluiting naar Oldenzaal niet gehaald wordt zou het totaal aantal keren gehaalde aansluiting op 2 zetten dit kalenderjaar
Volgens de excel sheet ben ik twintig keer in Hengelo geweest waarbij ik vier keer niet heb gemerkt of de aansluiting gehaald is en verder nooit gehaald, vijf keer in Oldenzaal waarvan ik vier keer een half uur kon wachten.
Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef Fiorano het volgende: Schijt trouwens een Flirt vanuit Bad Bentheim richting Leidschendam te gaan. Via Apeldoorn-Amersfoort-Weesp-Breukelen-Gouda
Ik had afgelopen zondag een overstap van 5 min op Utrecht CS Richting Rotterdam vanuit Amersfoort wegens werkzaamheden, van spoor 4 naar 20, dat is al krapjes als je verkeerd zit, het werden uiteindelijk 2 min door onduidelijke reden (we reden traag), maar ik heb het gehaald, mijn PR is weer aangescherpt.
Sorry voor de mensen die ik afgesneden heb
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Ben ik nou gek of staat het alleen maar hier en nergens anders?
van Somda opvallende dingen topic en dan specifiek train85. "Daarnaast zou er om 1400 uur uit Bh een Flirt stel naar Ldd worden gebracht worden. Route is dan Bh Amf Wp Bkl Gd Wspl Gv Ldd."
Gebeurt dat als je met 5 km/u tegen zo'n juk aan klapt? Of met hoe zo'n snelheid? Op zich moet je als rangeerder toch weten waar die dingen sturen zou je zeggen.
Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef Fiorano het volgende: Schijt trouwens een Flirt vanuit Bad Bentheim richting Leidschendam te gaan. Via Apeldoorn-Amersfoort-Weesp-Breukelen-Gouda