abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2015 @ 11:38:12 #26
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_157983834
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:36 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:

[..]

Dan doe ik mee, voor de mailer dan.
Dus dan crowdfunden we een minimale inleg in een crowdfunding-project? En met de winst crowdfunden we de crowdfunding mailer?
pi_157983839
Of het is gewoon wachten tot het misgaat en een investeerder stuit in de zoektocht naar informatie op dit forum...
pi_157983866
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:35 schreef Murene het volgende:
En met de termijnen die die persoon terug krijgt kan mooi de mailer van gefinancierd worden :Y
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:38 schreef Sheffield het volgende:
En met de winst crowdfunden we de crowdfunding mailer?
Winst???
Terugkomende termijnen?
Wat een positiviteit!
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157983882
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:38 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Dus dan crowdfunden we een minimale inleg in een crowdfunding-project? En met de winst crowdfunden we de crowdfunding mailer?
Nee, de terugbetalingen worden gebruikt voor de mailer. Wanneer dit project in default gaat kan iedereen gaan juichen omdat we dit allemaal voorspeld hebben.
pi_157983897
Op mijn "scam lijstje" heb ik ook die Avicenna koffie tent staan :)
pi_157983905
He verdorie door al dat gepost over dierservice heb ik de nieuwe Collin gemist. Een fietsen winkel in Amersfoort. Zit al 98% vol dus die hoef ik niet meer te lezen.

Leningaanvrager: Fietsboutique Vive le Velo
Doel van de lening: Werkkapitaal
Leningbedrag: ¤ 125.000
Rente: 8,00 %
Looptijd: 60 maanden
pi_157983911
@cfmailer,
Kom er maar in! We hebben behalve het bijhouden van de email een nieuw taakje voor je verzonnen!
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157983927
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:42 schreef bleyenburg het volgende:
Op mijn "scam lijstje" heb ik ook die Avicenna koffie tent staan
En Talamini,
  donderdag 3 december 2015 @ 11:46:44 #34
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_157983978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:

[..]

Nee, de terugbetalingen worden gebruikt voor de mailer. Wanneer dit project in default gaat kan iedereen gaan juichen omdat we dit allemaal voorspeld hebben.
Dus indirect crowdfunden we de CF-mailer? Maar omdat dat te saai is, zetten we dierservice er tussen?

- niet te serieus nemen, he - ;)
pi_157984067
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:46 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Dus indirect crowdfunden we de CF-mailer? Maar omdat dat te saai is, zetten we dierservice er tussen?

- niet te serieus nemen, he - ;)
Jij gaat er van uit dat CF-mailer nog iets terugziet van het geld? _O- _O- _O- _O-
pi_157984107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:

[..]

Dan kunnen we wel van dichtbij bekijken hoe KOM dit aan gaat pakken.
Zeker omdat het toch al een dubieus project is/was.
pi_157984140
Gaaf!
Investeerders die mee doen, niet om het rendement maar om te kijken hoe ze hun centen kwijtraken.
Dat komt denk ik niet vaak voor. Alhoewel het best leerzaam is.

(ik geef toe ik heb wel vaker bewust aan een scam, niet CF, mee gedaan om te zien hoe het werkte.)
pi_157984521
Al bijna een week geen nieuwe projecten op GVE. Zullen ze met vakantie zijn?
  donderdag 3 december 2015 @ 12:21:58 #39
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_157984602
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef RavigotteSaus het volgende:
Gaaf!
Investeerders die mee doen, niet om het rendement maar om te kijken hoe ze hun centen kwijtraken.
Dat komt denk ik niet vaak voor. Alhoewel het best leerzaam is.
:P
En dan een poll opzetten! Welk % van de 100,- krijgen we terug!
pi_157984635
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef djh77 het volgende:
Al bijna een week geen nieuwe projecten op GVE. Zullen ze met vakantie zijn?
Mmm, dat is al vaak voorgekomen, het is hollen of stilstaan.
pi_157984645
O 0%
O 0.0%
O 0.00%
O 0.000%
pi_157984672
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:23 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Mmm, dat is al vaak voorgekomen, het is hollen of stilstaan.
Het is ook december he.
Bedrijven zijn druk bezig met de drukste maand van het jaar of willen niet vlak voor kerst nog allerlei financiele zaken moeten regelen.
pi_157984725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:25 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Het is ook december he.
Bedrijven zijn druk bezig met de drukste maand van het jaar of willen niet vlak voor kerst nog allerlei financiele zaken moeten regelen.
Klopt. De andere platforms lijken er toch niet veel last van te hebben. KoM heeft de meeste projecten ooit

[ Bericht 0% gewijzigd door djh77 op 03-12-2015 12:58:38 ]
pi_157984728
Iemand een mening over de openstaande projecten op Funding Circle?
Zit te denken om iets in Winkeluitbreiding Slagerij te steken..
pi_157985320
@ djh: Ik kan met zekerheid zeggen dat GVE niet op vakantie is :)
Horsemen an Naregendezon kunnen dit beamen ;)
pi_157985358
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef bleyenburg het volgende:
@ djh: Ik kan met zekerheid zeggen dat GVE niet op vakantie is :)
Horsemen an Naregendezon kunnen dit beamen ;)
Daar ging ik ook niet van uit hoor. Hebben ze weer een afspraak bij GvE? indien ja zou het dan handig zijn om wat issues op te halen op dit forum?
pi_157985493
Gezien de nicknames ga ik er vanuit dat dit sowieso wel gebeurd is ;)
pi_157985719
Leapfunder heeft ook veel rondes openstaan momenteel. Vandaag weer 2 nieuwe erbij.
pi_157985826
Er zijn wat zaken besproken.
Ik vond het positief hoe GvE erin staat.
Uiteraard blijft er (wat mij betreft) altijd wel wat te wensen en kunnen dingen altijd beter.

Vooralsnog heb ik wel stellig de indruk dat de input vanuit hier wordt gewaardeerd en, beter nog, ook ter hand wordt genomen.
Dit alles uiteraard binnen de grenzen van het mogelijke
pi_157985883
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:27 schreef bleyenburg het volgende:
Er zijn wat zaken besproken.
Ik vond het positief hoe GvE erin staat.
Uiteraard blijft er (wat mij betreft) altijd wel wat te wensen en kunnen dingen altijd beter.

Vooralsnog heb ik wel stellig de indruk dat de input vanuit hier wordt gewaardeerd en, beter nog, ook ter hand wordt genomen.
Dit alles uiteraard binnen de grenzen van het mogelijke
Ik vind het wel jammer dat vooraf niet getoetst is of het lijstje dat jullie hadden compleet is en welke punten prioriteit hebben. Ik snap wel dat het met de beste bedoelingen is gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')