Dus dan crowdfunden we een minimale inleg in een crowdfunding-project? En met de winst crowdfunden we de crowdfunding mailer?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:36 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Dan doe ik mee, voor de mailer dan.
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:35 schreef Murene het volgende:
En met de termijnen die die persoon terug krijgt kan mooi de mailer van gefinancierd worden
Winst???quote:Op donderdag 3 december 2015 11:38 schreef Sheffield het volgende:
En met de winst crowdfunden we de crowdfunding mailer?
Nee, de terugbetalingen worden gebruikt voor de mailer. Wanneer dit project in default gaat kan iedereen gaan juichen omdat we dit allemaal voorspeld hebben.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:38 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dus dan crowdfunden we een minimale inleg in een crowdfunding-project? En met de winst crowdfunden we de crowdfunding mailer?
En Talamini,quote:Op donderdag 3 december 2015 11:42 schreef bleyenburg het volgende:
Op mijn "scam lijstje" heb ik ook die Avicenna koffie tent staan
Dus indirect crowdfunden we de CF-mailer? Maar omdat dat te saai is, zetten we dierservice er tussen?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Nee, de terugbetalingen worden gebruikt voor de mailer. Wanneer dit project in default gaat kan iedereen gaan juichen omdat we dit allemaal voorspeld hebben.
Jij gaat er van uit dat CF-mailer nog iets terugziet van het geld?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:46 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dus indirect crowdfunden we de CF-mailer? Maar omdat dat te saai is, zetten we dierservice er tussen?
- niet te serieus nemen, he -
Dan kunnen we wel van dichtbij bekijken hoe KOM dit aan gaat pakken.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Nee, de terugbetalingen worden gebruikt voor de mailer. Wanneer dit project in default gaat kan iedereen gaan juichen omdat we dit allemaal voorspeld hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef RavigotteSaus het volgende:
Gaaf!
Investeerders die mee doen, niet om het rendement maar om te kijken hoe ze hun centen kwijtraken.
Dat komt denk ik niet vaak voor. Alhoewel het best leerzaam is.
Mmm, dat is al vaak voorgekomen, het is hollen of stilstaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef djh77 het volgende:
Al bijna een week geen nieuwe projecten op GVE. Zullen ze met vakantie zijn?
Het is ook december he.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:23 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Mmm, dat is al vaak voorgekomen, het is hollen of stilstaan.
Klopt. De andere platforms lijken er toch niet veel last van te hebben. KoM heeft de meeste projecten ooitquote:Op donderdag 3 december 2015 12:25 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Het is ook december he.
Bedrijven zijn druk bezig met de drukste maand van het jaar of willen niet vlak voor kerst nog allerlei financiele zaken moeten regelen.
Daar ging ik ook niet van uit hoor. Hebben ze weer een afspraak bij GvE? indien ja zou het dan handig zijn om wat issues op te halen op dit forum?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef bleyenburg het volgende:
@ djh: Ik kan met zekerheid zeggen dat GVE niet op vakantie is
Horsemen an Naregendezon kunnen dit beamen
Ik vind het wel jammer dat vooraf niet getoetst is of het lijstje dat jullie hadden compleet is en welke punten prioriteit hebben. Ik snap wel dat het met de beste bedoelingen is gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:27 schreef bleyenburg het volgende:
Er zijn wat zaken besproken.
Ik vond het positief hoe GvE erin staat.
Uiteraard blijft er (wat mij betreft) altijd wel wat te wensen en kunnen dingen altijd beter.
Vooralsnog heb ik wel stellig de indruk dat de input vanuit hier wordt gewaardeerd en, beter nog, ook ter hand wordt genomen.
Dit alles uiteraard binnen de grenzen van het mogelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |