quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:42 schreef Svane het volgende:
Ik had net een echo. En m'n kind is zo knap! En heeft tien tenen en tien vingers en een maag en blaas en een neusbot! Ik ben echt zo blij en trots!![]()
![]()
Yes barfloos! Dat is relaxt!quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:07 schreef Molo het volgende:
Yes, pillen slaan aan. Mag er drie per dag maar eentje in de ochtend is nu voldoende.
Vandaag hele dag niet gebarfd
Komt goed
Enthousiastelingquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:10 schreef Svane het volgende:
[..]
Yes barfloos! Dat is relaxt!
Ik vind hier de deal dus wel heel leuk, als ik superstellig zou zijn zou vriend het ook prima vinden, dat weet ik zeker. Maar het lijkt me gewoon echt gaaf om het ooit pas bij de geboorte te zien. En dan kunnen we bij de derde kiezen wat het leukste was.
Regel wel ook met je arbodienst, voor je daar gezeik mee krijgt (risico daatop zal meevallen hoor, maar dat wil je er niet ook nog eens erbij).quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier was gisteren een behoorlijk heftige dag. De VK vond (ondanks dat zij dat natuurlijk niet mag beslissen, ze is geen arbo-arts) dat het wel verstandiger was om te stoppen met werken. En toen ze dat zei voelde ik zo'n opluchting dat ik eigenlijk wel merkte dat ik daar zelf ook wel vrede mee had. Dus school gebeld, met de rector gepraat. Die was gelukkig heel steunend, en gaat meteen vervanging zoeken. Wel de sidenote dat er "natuurlijk niet meteen dinsdag vervanging is" maar goed, daar kan ik niks aan doen. Als het dinsdag een beetje gaat wil ik nog best een paar lessen geven, maar als ik dan nog zo kortademig en benauwd ben dan natuurlijk niet. We zien het wel. Ik voel me in elk geval niet verplicht meer, dan voelt heel prettig.
Lichamelijk voel ik me een beetje hetzelfde. Bekken doet zeer, snel buiten adem, snel duizelig, snelle en harde hartslag. Erg vermoeiend, dus ik doe ook niet zoveel. Manlief ligt alleen ziek in bed, dus tja, de zorg voor A komt op mij, maar dat is lang niet zo inspannend als lesgeven of ouderavonden.
En nu zit ik op de bank naar de kerstboom te kijken die hij (ondanks ziek) heeft opgezet net en voel ik een soort rust die ik nog niet eerder voelde. Fijn gevoel, hopelijk blijft het.
Ja, de arboarts was maandag weer bereikbaar, dus dan ga ik even bellen. Ik denk niet dat het een probleem zal zijn, hij was de vorige keer al erg begripvol en gaf mij ook advies dat als het niet ging dat op tijd aan te geven. Dank wel voor de tip!quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Regel wel ook met je arbodienst, voor je daar gezeik mee krijgt (risico daatop zal meevallen hoor, maar dat wil je er niet ook nog eens erbij).
En sterkte
Gelukkig! Blij dat je naar je lichaam luistert. Mooi he, zo'n kerstboom opgezet door lief.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier was gisteren een behoorlijk heftige dag. De VK vond (ondanks dat zij dat natuurlijk niet mag beslissen, ze is geen arbo-arts) dat het wel verstandiger was om te stoppen met werken. En toen ze dat zei voelde ik zo'n opluchting dat ik eigenlijk wel merkte dat ik daar zelf ook wel vrede mee had. Dus school gebeld, met de rector gepraat. Die was gelukkig heel steunend, en gaat meteen vervanging zoeken. Wel de sidenote dat er "natuurlijk niet meteen dinsdag vervanging is" maar goed, daar kan ik niks aan doen. Als het dinsdag een beetje gaat wil ik nog best een paar lessen geven, maar als ik dan nog zo kortademig en benauwd ben dan natuurlijk niet. We zien het wel. Ik voel me in elk geval niet verplicht meer, dan voelt heel prettig.
Lichamelijk voel ik me een beetje hetzelfde. Bekken doet zeer, snel buiten adem, snel duizelig, snelle en harde hartslag. Erg vermoeiend, dus ik doe ook niet zoveel. Manlief ligt alleen ziek in bed, dus tja, de zorg voor A komt op mij, maar dat is lang niet zo inspannend als lesgeven of ouderavonden.
En nu zit ik op de bank naar de kerstboom te kijken die hij (ondanks ziek) heeft opgezet net en voel ik een soort rust die ik nog niet eerder voelde. Fijn gevoel, hopelijk blijft het.
Wat fijn dat je man er bij mag blijven! (Had zo een schuldgevoel tegenover een meisje die al drie weken op de zaal lag, waardoor haar man maar tot 22:00 mocht blijven, en ik in een suite lag en m'n vriend de hele tijd bij me is geweest. Heb nog aangeboden om te ruilen maar ze vond het wel goed zo. Gyn besloot toen dat haar man ook wel een nacht op de zaal mocht logeren gelukkig) Had wel gehoopt dat je mini er inmiddels uit was, ze zit wel prima bij je. Mag je niet gewoon de hele tijd aan de ctg blijven? Merkte dat ik met ctg veel lekkerder sliep dan zonderquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:34 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb gelezen en ben alles weer vergetenAlleen de doorligplekken van Myrr
Gaat lekker! En grote opluchting bij Razz
![]()
Hier alles nog altijd rustig. Derde tabletje vanmiddag gekregen, toen was er nog niks verstreken, maar voor mijn gevoel en volgens de vk was het wel wat weker geworden, wat zachterDat voelde echt als kleine overwinning
En die eigenwijs van mij lag gewoon even bibi met 41+3!
Inmiddels weer vibi, maar helemaal niet zo diep als ze lag. Gelukkig is ze voor mn gevoel al wel weer wat cm gezakt, ze zit niet meer met die dikke billen tegen m'n ribbenkast. Ik zal 't morgen wel horen. En de laatste CTG zaten mooie stukken in
m'n stoere meisje
Toen moesten we plots verplaatsen naar een kraamkamer i.v.m. bevallingsverkeer, maar gelukkig mag m'n lief blijven slapen (hoorden we net) en krijg ik voor de nacht zo nog een CTG en mag ik altijd even tussendoor met de verpleging luisteren met de doppler, omdat ik 't gewoon erg spannend vind om haar zo lang (16-06) niet te horen als ik haar ook niet voel. Morgenochtend dan weer een toucher en een tabletje (ik ga er vanuit dat er vannacht niks gebeurt) We wachten weer geduldig af
Oh, zulke foto's heb ik ook nog welquote:Op zaterdag 5 december 2015 07:59 schreef Dot. het volgende:
Razz, wat fijn voor je! En als het idd meteen al zoveel rust geeft is het de juiste beslissing.
Bloesem, hoe is de nacht gegaan? Je lijf krijgt toch wel best ruim de tijd om het zelf op te pikken of niet?![]()
Fijn dat het beter gaat Sicilia! Jij hebt een gelovige of niet? Veel plezier dan vandaag!
Doen jullie ook mee met #7monthsawesome? Ik heb volgende week drie dagen conferentie en drie presentaties, dus ik denk dat ik er wel een tweetje aan wijdhttp://mashable.com/2015/(...)ashtag/#WR_jWuJHV5qf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |