abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158010034
Svane met haar knappe kind O+

Miss wat krijg jij veel echo's. Is daar een reden voor?

Hier was de laatste bij 10 weken en een paar dagen, dus nog geen nub te zien. Wij doen ook geen npm, maar ik vind het te lang duren tot 20 weken. Wij gaan met 15 weken een pretecho doen op 29 december
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:45:33 #177
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158010207
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:37 schreef Arja het volgende:
Svane met haar knappe kind O+

Miss wat krijg jij veel echo's. Is daar een reden voor?

Hier was de laatste bij 10 weken en een paar dagen, dus nog geen nub te zien. Wij doen ook geen npm, maar ik vind het te lang duren tot 20 weken. Wij gaan met 15 weken een pretecho doen op 29 december
Nee hoor, is geen speciale reden voor. Ik had rond de 7-8 weken bij de intake een vroege echo, omdat mijn vk praktijk die standaard aanbiedt. Dat vond ik zelf wel heel fijn. Ik had met 10.5 de termijnecho en met 11.6 de NPM. Gisteren had ik met 13 weken een reguliere controle bij de vk waarbij we het hartje zouden luisteren. Alleen stond het echo apparaat er ook en toen vroeg ze of we nog een keertje wilden spieken. Uiteraard O+ De volgende reguliere echo is de 20 weken echo, maar wij hebben zelf nog een pretecho gepland met 17 weken. Dus alles bij elkaar zijn het er best veel ja. Maar die van gisteren was dus puur voor de leuk even tussendoor. Als ze dat aanbieden ga ik geen nee zeggen :D

Vanaf 10 weken wachten tot de 20 weken zou ik ook veel te lang vinden ja! Fijn dat je de 29e nog een keer kunt spieken! Willen jullie weten wat het wordt?
pi_158010666
Miss ik had ook geen nee gezegd hoor.

Ja we willen graag weten wat het wordt. Ik ben veel te nieuwsgierig voor verrassingen en het lijkt me fijn al gericht een naam te kunnen kiezen, spulletjes kopen, geboortekaartje enzo
pi_158011940
Bij mij was de nub onduidelijk. Ik heb zelf zitten kijken en vond dat hij niet plat lag, maar ook niet echt in een hoek van 30 graden, zoals op de voorbeelden op het internet. Nou ja, nu weten we het geslacht alsnog door de vlokkentest.

Door al dat gedoe heb ik in 16 weken tijd al zes echo's gehad (bij intake, termijnbepaling, npm, npm in het ziekenhuis, direct na vlokkentest, en vorige week nog een keer omdat de vk dacht dat ik me vast ongerust zou maken na de de vlokkentest). Het klinkt raar maar ik hoef even niet weer. Ik wacht rustig de 20 weken echo af.
pi_158013210
Heerlijk, al die echo's. O+ Het blijft echt zo verwonderlijk om dat allemaal te zien gebeuren in je buik. Jammer dat je op een gegeven moment alleen nog maar een ingewanden doorsnede ziet met een huid eromheen en een schedel voor de uitgang ziet liggen. :D

Zou Bloesem al bezig zijn? Het is zo naar allemaal, hoop dat het goed gaat met ze.

Hier gisteravond tot vannacht weer buiken, bij het wakker worden niets meer. Nu weer misselijk. Misschien dat ik gewoon iedere avond voorwerk te verduren ga krijgen en het in de nacht weer ophoudt. :+ Nou ja, zo lang het weer ophoudt vind ik het allemaal best. Elke dag is er een, ga me niet meer druk maken tot m'n water breekt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2015 17:19:34 ]
pi_158013262
Myrr, ik hoop met je mee!

Bloesem, succes! Je bent er bijna :)

Verdorie, heb al heel de week last van mijn stuitje. Behalve goed zitten, regelmatig lopen etc. vraag ik me af of ik er naar moet laten kijken. Na de jongste was mijn rechterbekken verzakt, wat me een jaar pijn heeft opgeleverd....
Iemand evaring mee?
pi_158013608
Dan zou ik zeker alvast contact opnemen met fysio oid thee!

Zo.. Ik en buikjongetje zijn blij dat we zitten!
Gezellig zo op m'n werk Sint vieren, en bij O. Op school helpen met de kerstboom ed... Maar wel teveel eigenlijk (terwijl ik op mijn werk alleen gezeten en wat foto's gemaakt heb )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158013615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:21 schreef Theeleuter het volgende:

Verdorie, heb al heel de week last van mijn stuitje. Behalve goed zitten, regelmatig lopen etc. vraag ik me af of ik er naar moet laten kijken. Na de jongste was mijn rechterbekken verzakt, wat me een jaar pijn heeft opgeleverd....
Iemand evaring mee?
Nou, het kan in ieder geval geen kwaad er naar te laten kijken. Stuitjes moet je wel mee oppassen.
pi_158014257
Svane wat is het toch bijzonder wat er allemaal in je buik groeit he O+ fijn dat de echo goed was.

Theeleuter ik zou wel even de fysio bellen. Kan nooit kwaad om er even na te laten kijken. Zo vervelend als je daar nu al last van hebt.

Myrr idd elke dag is er 1. Hopelijk blijft hij nog een paar weekjes binnen. Rustig aan doen!

Lamb lekker met de benen hoog op de bank. Wel gezellig sinterklaas gevierd en de kerstboom opgezet.
Ik kan nu al niet wachten tot zondag dan ga ik de boom ook zetten :D
  vrijdag 4 december 2015 @ 18:33:13 #185
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158014552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:21 schreef Theeleuter het volgende:

Iemand evaring mee?
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook last van mijn stuitje en dat ging vanzelf over met een week of tien. Maar ik had geen bekkenverzakking daarvoor oid dus ik zou iig even informeren bij iemand die er verstand van heeft.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158014728
Bloesem, houd je taai meid, ze komt nu vast snel.

Klaproos, wat een naar bericht, hopelijk volgende echo toch goed.

Arja. Is 15 weken niet te vroeg voor een geslachtsbepaling? Ik dacht dat dat bij 16 weken pas gezien kon worden.

Ik word wel nieuwsgierig van die nu theorie. Vorige keer geen goede nub opname. Hopelijk deze keer meer gelukt, volgende controle is net voor de 14 weken. In het ziekenhuis hebben we altijd een echo O+ ook ivm de baarmoederafwijking (die is dan wel altijd ook inwendig :{)
pi_158014880
Ik moet de verloskundigen toch terugbellen, vraag ik meteen dan wel even.

Moet te maken hebben met de hormonen en is nu al stuk minder, dus zou fijn zijn als het over 4 weken weg is zoals bij jou chanty. Ik had ook bij ongestekdheid beetje last van bekken, maar ging steeds weer voorbij. Vind het ook zo wat om al met 6 weken bij de fysio te lopen....gelukkig ben ik goed verzekerd _O-
pi_158015594
Haha thee ;) ik loop al 2 jaar bij de cesar ... Ook dit jaar mijn aanvullende verzekering maar laten staan :')

Geslachts bepaling kan nu al vanaf 14 weken! Met 14.3 was het luid en duidelijk zichtbaar hier
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158016272
Thee, ik had aan het begin erge last van mijn stuitje, en dat is gauw weggegaan en pijn in mijn gehele rug ervoor terug gekregen! Matige deal, haha.

Zoe, ben benieuwd of jouw nub voorspellend was! Hier krijg ik gemengde antwoorden als ik de nub rondvraag. Ik vond het het meest een meisjesnub. Maar heb wel een sterk jongensvoorgevoel. En dat laatste overheerst nog een beetje. We zien het over 28 weken. *)

Net nog gebeld over de uitslag van de combinatietest, voor alledrie de syndromen kans < 1:5000. Chill! En onder de spoiler nog een fotootje van de mijne.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158016438
Sull het kan al vanaf 14 weken en als ze het dan niet kunnen zien mag je gratis terugkomen.

Goede score Svane. En dat neusje O+
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:06:04 #191
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158016505
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:57 schreef Svane het volgende:
Thee, ik had aan het begin erge last van mijn stuitje, en dat is gauw weggegaan en pijn in mijn gehele rug ervoor terug gekregen! Matige deal, haha.

Zoe, ben benieuwd of jouw nub voorspellend was! Hier krijg ik gemengde antwoorden als ik de nub rondvraag. Ik vond het het meest een meisjesnub. Maar heb wel een sterk jongensvoorgevoel. En dat laatste overheerst nog een beetje. We zien het over 28 weken. *)

Net nog gebeld over de uitslag van de combinatietest, voor alledrie de syndromen kans < 1:5000. Chill! En onder de spoiler nog een fotootje van de mijne.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief baby'tje O+ En fijn van de uitslag van de combinatietest!

Ik heb ook een jongensgevoel terwijl het een meisjesnub lijkt te zijn, dus ik ben heel benieuwd wat het nou uiteindelijk blijkt te zijn! Alleen heb ik het geduld niet om tot de geboorte te wachten :P
pi_158016782
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Lief baby'tje O+ En fijn van de uitslag van de combinatietest!

Ik heb ook een jongensgevoel terwijl het een meisjesnub lijkt te zijn, dus ik ben heel benieuwd wat het nou uiteindelijk blijkt te zijn! Alleen heb ik het geduld niet om tot de geboorte te wachten :P
Dat geduld heb ik ook niet, ik heb een verkeerde deal gesloten met vriend bij kind 1, en nu moet ik op de blaren zitten. :+ :+
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:16:31 #193
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158016828
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:15 schreef Svane het volgende:

[..]

Dat geduld heb ik ook niet, ik heb een verkeerde deal gesloten met vriend bij kind 1, en nu moet ik op de blaren zitten. :+ :+
Wat voor deal dan? :D
pi_158016910
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wat voor deal dan? :D
Hij wilde het toen al niet weten, ik heeeeeel graag wel. Dus ik dacht lekker korte termijn, dat ik dan toen mocht kiezen en hij de volgende keer. En nu is het de volgende keer. :+

Ik vind het wel iets tofs hebben en bij kind 1 had ik een heel klein beetje voorkeur en nu helemaal niet, en het lijkt me heel bijzonder er bij de geboorte achter te komen. Maar nu ben ik dus wel fulltime aan het speculeren :')
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:21:45 #195
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158016990
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:19 schreef Svane het volgende:

[..]

Hij wilde het toen al niet weten, ik heeeeeel graag wel. Dus ik dacht lekker korte termijn, dat ik dan toen mocht kiezen en hij de volgende keer. En nu is het de volgende keer. :+

Ik vind het wel iets tofs hebben en bij kind 1 had ik een heel klein beetje voorkeur en nu helemaal niet, en het lijkt me heel bijzonder er bij de geboorte achter te komen. Maar nu ben ik dus wel fulltime aan het speculeren :')
Ah zo :D

Ik snapte al niet helemaal dat iemand die het geslacht pas wil weten bij de geboorte toch met de nub theorie bezig is :P
Dat worden 28 lange weken dan..
pi_158017149
Bloesem, ik hoop dat je nu lekker je meisje aan het knuffelen bent, en dat je terug kunt kijken op een mooie ervaring, ondanks de inleiding!

Verder las ik over NUBs en zag ik echo foto's O+

Ik zweef nog steeds tussen paniek en enorme blijheid, soms twijfel ik of het goed gaat, maar kwaaltjes worden erger (boobs doen ook zeer nu, joy.) Heb een hele fijne vk gevonden, nu wachten op een berichtje terug. En dan maar duimen tot de eerste echo dat alles ook echtecht goed is.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158017819
Ik herken het marjolijntje. Ik ben zo blij en heb ook kleine kwaaltjes die echt bij de zwangerschap horen maar soms dan slaat de paniek toe en dan ren ik naar de wc om te kijken of ik bloed zie :')

Hopelijk nemen ze begin volgende week contact met je op om een datum af te spreken. Op naar een mooie knipper ^O^
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:52:31 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158018076
Oh mèn, ik heb gisteren helemaal over Klaprooss heengelezen, wat een stress :o :X
Hopelijk zit je berekening er gewoon een beetje naast :*

En ook een :* voor de andere dames in de eerste weken. Het ís ook spannend! Maar gelukkig gaat t meestal goed O+

En dan nog even een thumbs up voor Myrr, en een :% voor Bloesem!! Hopelijk gaat ie met allebei goed!
pi_158018181
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oh mèn, ik heb gisteren helemaal over Klaprooss heengelezen, wat een stress :o :X
Hopelijk zit je berekening er gewoon een beetje naast :*

En ook een :* voor de andere dames in de eerste weken. Het ís ook spannend! Maar gelukkig gaat t meestal goed O+

En dan nog even een thumbs up voor Myrr, en een :% voor Bloesem!! Hopelijk gaat ie met allebei goed!
Bank heeft inmiddels doorzit/lig plekken, dus ja, het gaat goed. :D
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:57:46 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158018284
Ik heb volgens mij mijn eerste harde buiken gehad vandaag. Jongetje ligt al de halve dag met zn (denk ik) kont vlak onder mn navel, en ik voel aan de rechterkant van mijn buik ook steeds geschop. Volgens mij gaf zijn zus dezelfde bewegingen, dus ik ga er lekker positief vanuit dat ie ook al gewoon netjes head first richting de uitgang ligt en dat blijft doen oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')