Nee hoor, is geen speciale reden voor. Ik had rond de 7-8 weken bij de intake een vroege echo, omdat mijn vk praktijk die standaard aanbiedt. Dat vond ik zelf wel heel fijn. Ik had met 10.5 de termijnecho en met 11.6 de NPM. Gisteren had ik met 13 weken een reguliere controle bij de vk waarbij we het hartje zouden luisteren. Alleen stond het echo apparaat er ook en toen vroeg ze of we nog een keertje wilden spieken. Uiteraardquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:37 schreef Arja het volgende:
Svane met haar knappe kind![]()
Miss wat krijg jij veel echo's. Is daar een reden voor?
Hier was de laatste bij 10 weken en een paar dagen, dus nog geen nub te zien. Wij doen ook geen npm, maar ik vind het te lang duren tot 20 weken. Wij gaan met 15 weken een pretecho doen op 29 december
Nou, het kan in ieder geval geen kwaad er naar te laten kijken. Stuitjes moet je wel mee oppassen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:21 schreef Theeleuter het volgende:
Myrr, ik hoop met je mee!
Bloesem, succes! Je bent er bijna
Verdorie, heb al heel de week last van mijn stuitje. Behalve goed zitten, regelmatig lopen etc. vraag ik me af of ik er naar moet laten kijken. Na de jongste was mijn rechterbekken verzakt, wat me een jaar pijn heeft opgeleverd....
Iemand evaring mee?
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook last van mijn stuitje en dat ging vanzelf over met een week of tien. Maar ik had geen bekkenverzakking daarvoor oid dus ik zou iig even informeren bij iemand die er verstand van heeft.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:21 schreef Theeleuter het volgende:
Myrr, ik hoop met je mee!
Bloesem, succes! Je bent er bijna
Verdorie, heb al heel de week last van mijn stuitje. Behalve goed zitten, regelmatig lopen etc. vraag ik me af of ik er naar moet laten kijken. Na de jongste was mijn rechterbekken verzakt, wat me een jaar pijn heeft opgeleverd....
Iemand evaring mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:57 schreef Svane het volgende:
Thee, ik had aan het begin erge last van mijn stuitje, en dat is gauw weggegaan en pijn in mijn gehele rug ervoor terug gekregen! Matige deal, haha.
Zoe, ben benieuwd of jouw nub voorspellend was! Hier krijg ik gemengde antwoorden als ik de nub rondvraag. Ik vond het het meest een meisjesnub. Maar heb wel een sterk jongensvoorgevoel. En dat laatste overheerst nog een beetje. We zien het over 28 weken.![]()
Net nog gebeld over de uitslag van de combinatietest, voor alledrie de syndromen kans < 1:5000. Chill! En onder de spoiler nog een fotootje van de mijne.Lief baby'tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn van de uitslag van de combinatietest!
Ik heb ook een jongensgevoel terwijl het een meisjesnub lijkt te zijn, dus ik ben heel benieuwd wat het nou uiteindelijk blijkt te zijn! Alleen heb ik het geduld niet om tot de geboorte te wachten![]()
Dat geduld heb ik ook niet, ik heb een verkeerde deal gesloten met vriend bij kind 1, en nu moet ik op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lief baby'tjeEn fijn van de uitslag van de combinatietest!
Ik heb ook een jongensgevoel terwijl het een meisjesnub lijkt te zijn, dus ik ben heel benieuwd wat het nou uiteindelijk blijkt te zijn! Alleen heb ik het geduld niet om tot de geboorte te wachten
Wat voor deal dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:15 schreef Svane het volgende:
[..]
Dat geduld heb ik ook niet, ik heb een verkeerde deal gesloten met vriend bij kind 1, en nu moet ik op de blaren zitten.![]()
Hij wilde het toen al niet weten, ik heeeeeel graag wel. Dus ik dacht lekker korte termijn, dat ik dan toen mocht kiezen en hij de volgende keer. En nu is het de volgende keer.quote:
Ah zoquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:19 schreef Svane het volgende:
[..]
Hij wilde het toen al niet weten, ik heeeeeel graag wel. Dus ik dacht lekker korte termijn, dat ik dan toen mocht kiezen en hij de volgende keer. En nu is het de volgende keer.![]()
Ik vind het wel iets tofs hebben en bij kind 1 had ik een heel klein beetje voorkeur en nu helemaal niet, en het lijkt me heel bijzonder er bij de geboorte achter te komen. Maar nu ben ik dus wel fulltime aan het speculeren
Bank heeft inmiddels doorzit/lig plekken, dus ja, het gaat goed.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oh mèn, ik heb gisteren helemaal over Klaprooss heengelezen, wat een stress![]()
![]()
Hopelijk zit je berekening er gewoon een beetje naast![]()
En ook eenvoor de andere dames in de eerste weken. Het ís ook spannend! Maar gelukkig gaat t meestal goed
![]()
En dan nog even een thumbs up voor Myrr, en eenvoor Bloesem!! Hopelijk gaat ie met allebei goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |