Gelukkig van dat neusbotquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:42 schreef Svane het volgende:
Bloesem! Succes! Je sinterklaaskindeke!![]()
Ik had net een echo. En m'n kind is zo knap! En heeft tien tenen en tien vingers en een maag en blaas en een neusbot! Ik ben echt zo blij en trots!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:42 schreef Svane het volgende:
Bloesem! Succes! Je sinterklaaskindeke!![]()
Ik had net een echo. En m'n kind is zo knap! En heeft tien tenen en tien vingers en een maag en blaas en een neusbot! Ik ben echt zo blij en trots!![]()
![]()
Vanaf wanneer kan dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef elamanilo het volgende:
Ohhh, dat klinkt goed SvaneKon je al nubben?
De echoscopist vroeg of we het wilden weten want de nub was zo duidelijk volgens haar. Op de foto's vind ik het niet immens overtuigend maar ik heb wel een vermoeden maar niet heel zeker zeg maar! Maar we hebben er dus niet specifiek op gelet omdat we het niet willen weten maar toch loerde ik natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef elamanilo het volgende:
Ohhh, dat klinkt goed SvaneKon je al nubben?
Woahhhhh spannend!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:52 schreef Svane het volgende:
[..]
De echoscopist vroeg of we het wilden weten want de nub was zo duidelijk volgens haar. Op de foto's vind ik het niet immens overtuigend maar ik heb wel een vermoeden maar niet heel zeker zeg maar! Maar we hebben er dus niet specifiek op gelet omdat we het niet willen weten maar toch loerde ik natuurlijk wel.
12-14 weken voor optimale nub experience. Heb je een foto?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
[..]
Vanaf wanneer kan dat eigenlijk?
Wel van 11 weken, voor een recentere moet ik ff kijken...quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
12-14 weken voor optimale nub experience. Heb je een foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel van 11 weken, voor een recentere moet ik ff kijken...Meisjes nub, maar kleine disclaimer: kan nog stijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Is dat andersom ook zo? Als je een duidelijke jongensnub denkt te zien, dat ie ook nog kan zakken?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:05 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Meisjes nub, maar kleine disclaimer: kan nog stijgen.
Ja, alleen had nog geen foto van de foto gemaaktquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Oh op basis van die echo zeg ik XX
Heb je er geen van de npm? Da's meestal de beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig! Maar 31-12 hebben we een pret echo met geslachtsbepaling, dus dan weten we hopelijk zeker.
Ik heb vanaf het begin heel sterk het gevoel dat het een jongen is. Op basis van die nub (als ik het juiste ding voor een nub aanzie) zou het dan weer meisje kunnen zijn. Dus we wachten maar 'rustig' af
[..]
Is dat andersom ook zo? Als je een duidelijke jongensnub denkt te zien, dat ie ook nog kan zakken?
[..]
Ja, alleen had nog geen foto van de foto gemaaktJa toch ook een meisjesnubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door SQ op 04-12-2015 14:20:41 ]disclaimer
Meestal niet nee. Een jongens-nub in de 12e week (11 - 11.6) is meestal vrij accuraat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat andersom ook zo? Als je een duidelijke jongensnub denkt te zien, dat ie ook nog kan zakken?
heb jij al genubt?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:21 schreef Molo het volgende:
Duurde even en rondje google voordat ik NPM door had hoor
quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:21 schreef Molo het volgende:
Duurde even en rondje google voordat ik NPM door had hoor
De NPM echo-foto is van 11.6. Grensgevalletje dus...quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:20 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Meestal niet nee. Een jongens-nub in de 12e week (11 - 11.6) is meestal vrij accuraat.
Maar een meisjes-nub kan in de 13 week stijgen.
Met welke termijn is de NPM echo-foto? Als dit in de 13e week is, zou ik zeggen dat je er voor 90% wel van uit mag gaan dat het een meisje is.
nope, niet zichtbaar volgens mij. Echoscopiste ging zich er iig niet aan wagen. En geen nekplooimeting hier dus we horen het met 20 weken wel.quote:
Dat zou ik wel echt wat voor jou vinden jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, niet zichtbaar volgens mij. Echoscopiste ging zich er iig niet aan wagen. En geen nekplooimeting hier dus we horen het met 20 weken wel.
Koos denkt jongen, ik denk meisje.
(zul je zien dat het een hermafrodiet wordt)
zou wel redelijk zaad zijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zou ik wel echt wat voor jou vinden ja
quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch ook een meisjesnub
Ben benieuwd!Die is wel vrij duidelijk ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren nog een echo gehad, maar dat was bij de vk praktijk zelf en dat is niet zo'n supersonisch apparaat. Geen foto meegekregen waar een eventuele nub op te ontdekken valt helaas. Maar die echo was ook meer voor de leuk ff snel, was geen specifieke reden voor verder.
Nee hoor, is geen speciale reden voor. Ik had rond de 7-8 weken bij de intake een vroege echo, omdat mijn vk praktijk die standaard aanbiedt. Dat vond ik zelf wel heel fijn. Ik had met 10.5 de termijnecho en met 11.6 de NPM. Gisteren had ik met 13 weken een reguliere controle bij de vk waarbij we het hartje zouden luisteren. Alleen stond het echo apparaat er ook en toen vroeg ze of we nog een keertje wilden spieken. Uiteraardquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:37 schreef Arja het volgende:
Svane met haar knappe kind![]()
Miss wat krijg jij veel echo's. Is daar een reden voor?
Hier was de laatste bij 10 weken en een paar dagen, dus nog geen nub te zien. Wij doen ook geen npm, maar ik vind het te lang duren tot 20 weken. Wij gaan met 15 weken een pretecho doen op 29 december
Nou, het kan in ieder geval geen kwaad er naar te laten kijken. Stuitjes moet je wel mee oppassen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:21 schreef Theeleuter het volgende:
Myrr, ik hoop met je mee!
Bloesem, succes! Je bent er bijna
Verdorie, heb al heel de week last van mijn stuitje. Behalve goed zitten, regelmatig lopen etc. vraag ik me af of ik er naar moet laten kijken. Na de jongste was mijn rechterbekken verzakt, wat me een jaar pijn heeft opgeleverd....
Iemand evaring mee?
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook last van mijn stuitje en dat ging vanzelf over met een week of tien. Maar ik had geen bekkenverzakking daarvoor oid dus ik zou iig even informeren bij iemand die er verstand van heeft.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:21 schreef Theeleuter het volgende:
Myrr, ik hoop met je mee!
Bloesem, succes! Je bent er bijna
Verdorie, heb al heel de week last van mijn stuitje. Behalve goed zitten, regelmatig lopen etc. vraag ik me af of ik er naar moet laten kijken. Na de jongste was mijn rechterbekken verzakt, wat me een jaar pijn heeft opgeleverd....
Iemand evaring mee?
quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:57 schreef Svane het volgende:
Thee, ik had aan het begin erge last van mijn stuitje, en dat is gauw weggegaan en pijn in mijn gehele rug ervoor terug gekregen! Matige deal, haha.
Zoe, ben benieuwd of jouw nub voorspellend was! Hier krijg ik gemengde antwoorden als ik de nub rondvraag. Ik vond het het meest een meisjesnub. Maar heb wel een sterk jongensvoorgevoel. En dat laatste overheerst nog een beetje. We zien het over 28 weken.![]()
Net nog gebeld over de uitslag van de combinatietest, voor alledrie de syndromen kans < 1:5000. Chill! En onder de spoiler nog een fotootje van de mijne.Lief baby'tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn van de uitslag van de combinatietest!
Ik heb ook een jongensgevoel terwijl het een meisjesnub lijkt te zijn, dus ik ben heel benieuwd wat het nou uiteindelijk blijkt te zijn! Alleen heb ik het geduld niet om tot de geboorte te wachten![]()
Dat geduld heb ik ook niet, ik heb een verkeerde deal gesloten met vriend bij kind 1, en nu moet ik op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lief baby'tjeEn fijn van de uitslag van de combinatietest!
Ik heb ook een jongensgevoel terwijl het een meisjesnub lijkt te zijn, dus ik ben heel benieuwd wat het nou uiteindelijk blijkt te zijn! Alleen heb ik het geduld niet om tot de geboorte te wachten
Wat voor deal dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:15 schreef Svane het volgende:
[..]
Dat geduld heb ik ook niet, ik heb een verkeerde deal gesloten met vriend bij kind 1, en nu moet ik op de blaren zitten.![]()
Hij wilde het toen al niet weten, ik heeeeeel graag wel. Dus ik dacht lekker korte termijn, dat ik dan toen mocht kiezen en hij de volgende keer. En nu is het de volgende keer.quote:
Ah zoquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:19 schreef Svane het volgende:
[..]
Hij wilde het toen al niet weten, ik heeeeeel graag wel. Dus ik dacht lekker korte termijn, dat ik dan toen mocht kiezen en hij de volgende keer. En nu is het de volgende keer.![]()
Ik vind het wel iets tofs hebben en bij kind 1 had ik een heel klein beetje voorkeur en nu helemaal niet, en het lijkt me heel bijzonder er bij de geboorte achter te komen. Maar nu ben ik dus wel fulltime aan het speculeren
Bank heeft inmiddels doorzit/lig plekken, dus ja, het gaat goed.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oh mèn, ik heb gisteren helemaal over Klaprooss heengelezen, wat een stress![]()
![]()
Hopelijk zit je berekening er gewoon een beetje naast![]()
En ook eenvoor de andere dames in de eerste weken. Het ís ook spannend! Maar gelukkig gaat t meestal goed
![]()
En dan nog even een thumbs up voor Myrr, en eenvoor Bloesem!! Hopelijk gaat ie met allebei goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |