Oh wauw!! Gefeliciteerd met je mega mini meisje, Bloesem.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:07 schreef Bloesem. het volgende:
Ze is er!!!'![]()
Ik mocht maar heel kort weeën afwachten, toen bleek dat haar hartslag dipte bij elke (beginnende) wee en werd gekozen voor een keizersnede. Om 17:43 kwam deze whopping 4.3 kilo uit mijn buikLijfje was er nog niet uit, of ze begon al te krijsen. En ze is zo mooi
Gefeliciteerd met je sinterklaascadeautje! Ben benieuwd naar haar naam, als je dat inmiddels zelf al weet. Ik hoop ook dat je, ondanks dat het niet de bevalling was waar je op hoopte, wel met een goed gevoel op de bevalling terug kunt kijken. Ik wens je in elk geval heel veel geluk met je ongetwijfeld prachtige meisje en een heel spoedig herstel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:07 schreef Bloesem. het volgende:
Ze is er!!!'![]()
Ik mocht maar heel kort weeën afwachten, toen bleek dat haar hartslag dipte bij elke (beginnende) wee en werd gekozen voor een keizersnede. Om 17:43 kwam deze whopping 4.3 kilo uit mijn buikLijfje was er nog niet uit, of ze begon al te krijsen. En ze is zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2015 03:09:34 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |