abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157997403
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:51 schreef Madivi het volgende:
Myrr, bij jou blijft het ook spannend hè. Doe je wel rustig aan ondanks de wasdrang?
Ja joh, echt een kleine ongeduldige donder _O- :X
Wat denkt 'ie wel niet, hij kan nog helemaal niets. }:| :D

Heb m'n zus de was op laten hangen en lig op de bank chips te vreten terwijl zij schoonmaakt. O-) Moet er toch echt aan geloven dat ik een verplichte prinsessenkroon op heb en mensen mag moet vragen dingen voor me te doen.
pi_157997474
Zet 'm op Bloesem! :*
pi_157997928
Bloesem :*
pi_158000946
Succes Bloesem! Wat jammer dat het nu anders loopt dan je had gehoopt :* Maar je meisje (en jij natuurlijk) is nu het belangrijkst, je gaat haar nu snel ontmoeten!

Rustig aan Myrr! Hoop dat je gevoel niet klopt en hij nog een tijdje blijft zitten!

Verder :* Razz en Klap, hoop voor jou dat de innesteling wat later was en de echo gewoon nog wat te vroeg was!
pi_158003666
Succes Bloesem! Ik hoop dat het allemaal snel natuurlijk op gang mag komen en je je meisje vandaag mag knuffelen! <3
pi_158003905
Helaas nog niks gebeurd, bmm is geen mm geweken, dus net tweede tabletje en verder afwachten. Ik vond het toucheren net erg onprettig (soort lingo ballenbak-bewegingen), maar mijn reactie werd gelijk afgestraft "nou als dit al vervelend is, je moet straks ook nog bevallen!" :')

Bedankt voor de support :* Vind ik heel fijn.
pi_158003922
Wat jammer bloesem, het kan niet lang meer duren voor je je meisje hebt.

Heeft iemand hier een tip voor extreme misselijkheid? Ik ben de hele dag misselijk, inclusief overgeven. Twee dagen geleden is het begonnen en ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Ik voel me zo lamlendig.
pi_158003936
Sterkte Bloesem! Hoop dat het snel op gang komt! Lingo ballenbak gevoel lijkt mij ook niet prettig :P

Myrr, doe je rustig aan? Gewoon die prinsessenkroon opzetten! :)
pi_158003944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:02 schreef Bloesem. het volgende:
Helaas nog niks gebeurd, bmm is geen mm geweken, dus net tweede tabletje en verder afwachten. Ik vond het toucheren net erg onprettig (soort lingo ballenbak-bewegingen), maar mijn reactie werd gelijk afgestraft "nou als dit al vervelend is, je moet straks ook nog bevallen!" :')

Bedankt voor de support :* Vind ik heel fijn.
Go Bloesemlijf! Vier uur respijt om weeën te gaan maken :)

En wat een vreemde opmerkingen. Wat je lijf doet met bevallen is echt heel anders dan iemand die even lekker wroet :{
pi_158004023
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:08 schreef Dot. het volgende:

[..]

Go Bloesemlijf! Vier uur respijt om weeën te gaan maken :)

En wat een vreemde opmerkingen. Wat je lijf doet met bevallen is echt heel anders dan iemand die even lekker wroet :{
Nou, inderdaad. Ik vond strippen/toucheren minstens zo vervelend als weeën en persen. Eigenlijk is dat onnatuurlijke gewroet nog vervelender qua gevoel.

Sterkte Bloesem, hopelijk gaat het goed en ontmoet je vandaag je meisje!
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:23:18 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158004041
Sterkte bloesem!

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:05 schreef Fien10 het volgende:
Wat jammer bloesem, het kan niet lang meer duren voor je je meisje hebt.

Heeft iemand hier een tip voor extreme misselijkheid? Ik ben de hele dag misselijk, inclusief overgeven. Twee dagen geleden is het begonnen en ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Ik voel me zo lamlendig.
Ik heb van de huisarts op verzoek van de verloskundige metoclopramide voorgeschreven gekregen, omdat ik veel last bleef houden en daardoor niet meer normaal kon eten en (andere, belangrijke) medicatie niet binnen hield.

www.farmacotherapeutischk(...)m/metoclopramide.asp

Gemberpillen eerst geprobeerd, maar helaas voor mij niet voldoende effect.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158004051
Bloesem heel veel succes vandaag!

En Myrr ik hoop dat het bij jou rustig is gebleven vannacht!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:26:57 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_158004069
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Ik vond strippen/toucheren minstens zo vervelend als weeën en persen.
Echt waar ja? :D ik vond dat strippen / toucheren echt peanuts. Beetje ongemakkelijk misschien maar in no way vergelijkbaar met de pijn die bij de uitdrijving kwam kijken.

Maar goed, ik ben er al vaker van beticht dat ik geen zenuwen in mijn onderlichaam heb, misschien is dat dan wel waar :')

Zet m op bloesem! Het komt hoe dan ook goed :*
disclaimer
pi_158004167
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Echt waar ja? :D ik vond dat strippen / toucheren echt peanuts. Beetje ongemakkelijk misschien maar in no way vergelijkbaar met de pijn die bij de uitdrijving kwam kijken.

Maar goed, ik ben er al vaker van beticht dat ik geen zenuwen in mijn onderlichaam heb, misschien is dat dan wel waar :')

Echt! Bij zo'n hoofdje is de druk veel beter verdeeld en die hoort van binnen naar buiten te gaan. Vond ik echt wat anders dan twee vingers die het vanaf de verkeerde kant proberen. Veel vennijniger of zo.
pi_158004179
Ach bloesem wat balen. Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Dat was niet echt heel aardig dat ze dat zo zei. Het is toch heel wat anders of er een vreemde in je zit te wroeten of dat je je kindje eruit moet persen.
Ik vond het toucheren en strippen toen ook helemaal niet erg of pijnlijk maar dat is toch voor iedereen anders.
Succes vandaag Bloesem!

Fien wat vervelend dat je zo misselijk bent de hele dag. Niet gek dat je je dan lamlendig voelt.
pi_158004195
Bloesem! Wat jammer, hopelijk zet het straks door allemaal.
En wat een stomme opmerking :*
♥ J & S
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:52:10 #142
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158004265
Succes bloesem!
pi_158004306
Zet 'm op Bloesem! Bijna je meisje ontmoeten! O+
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:58:14 #144
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158004309
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb er ook niets van gevoeld hoor. Het voelde niet eens ongemakkelijk, voelde gewoon als een vinger die in je doos wordt geschoven. Maar als ik jouw bevallingsverhaal goed herinner, was bij jou de weeen-pijn ook best goed te doen, dus dat zou daar best gerelateerd aan kunnen zijn.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:19:13 #145
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158006453
Och Bloesem wat een nare opmerking :( :* Hopelijk tref je straks lieve fijne mensen om je tijdens de bevalling zelf te begeleiden.

Ik ben zelf alleen met weeën getoucheerd en dat viel mee. Maar bij gebroken vliezen toucheren ze niet maar kijken ze met zo'n eendebek en toen ging ik echt door de grond :X
pi_158006727
Bloesem, nog even volhouden! Hoop dat je een beetje je rust kan vasthouden.

Myrr, rustig aan!
pi_158007013
Vind het ook een stomme opmerking. Toucheren is vaak (wat) ongemakkelijk en je doet het niet voor de lol, waarom dan zo reageren? Ze had ook kunnen zeggen dat ze begrijpt dat het niet zo fijn is, dit maakt het gelijk zo negatief zo.
Maargoed dat had ik ook in mijn bevalplan staan, dat ik liever had dat ze de nadruk legden op wat er goed ging dan dat ze de negatieve dingen zouden benoemen, werkt voor mij wat motiverender :P
pi_158007734
Jullie zijn lief! :* Ik update weer, ook even om m'n ei kwijt te kunnen :@ Er was net weer niks gebeurd, dus derde tabletje, maar hele lieve gyn zei (ten eerste dat toucheren vervelend kon zijn, ja dank u, en daarnaast) dat ik niet teleurgesteld moest zijn, dat m'n lichaam gewoon nog in de zwangermodus zit en we het even de tijd moeten geven om te wennen aan 't idee dat 't moet gaan gebeuren! Ook weer een echo gehad, mini wordt geschat op 8.5 pond :o O+ M'n stoere grote meisje! Had goede stukken in de CTG, maar ook stukken minder goed. Ik moet veel huilen uit zorg om mini, maar merk ook dat ik steeds meer weer bij mezelf en mini kom (was dat vanochtend even helemaal kwijt) Kan me steeds meer ontspannen. Ik wil gewoon zo graag dat het goed met haar gaat. Want ze doet 't zo goed O+ m'n mooie meisje!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bloesem. op 04-12-2015 12:57:45 ]
pi_158007871
Bloesem, dat klinkt positief. Nog even en je gaat haar gewoon ontmoeten. Succes met de eindsprint!
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:03:52 #150
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158007997
Bloesem, fijn dat je weer wat meer kan ontspannen. Hopelijk doet dat ook veel voor de naderende bevalling. En fijn dat je een lieve gyn trof. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')