abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157995169
Ahh Bloesem, dit is niet de bedoeling.
Ik hoop zo dat het spontaan gaat doorzetten, zonder dat er ingegrepen hoeft te worden.

Myrr, ik hoop voor jou juist dat de kleine nog even binnen blijft.
pi_157995298
Bloesem, ik hoop dat je vannacht gewoon lekker zelf gaat bevallen! :*
Myrr hopelijk bij jou snel alles weer rustig.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 3 december 2015 @ 21:00:57 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157995529
Myrr, rrruuuuuusstig aan!!! Duik je bed in, even niks doen!

Bloesem, wat naar dat t nou toch misschien een inleiding wordt -O-
Hopelijk kunnen ze je strippen, dat is toch invasief van een heel andere orde. En inderdaad, het klinkt echt alsof je maar een mini-zetje nodig hebt!

En een heel hartelijk welkom voor alle nieuwe zwangeren!!
pi_157995703
Nou, ik moet blijven. Heb een tabletje ingebracht gekregen, want was blijkbaar nog niet helemaal verstreken (wel een cm ontsluiting) Op de echo bewoog ze niet :'( maar de hartslag is op zich in orde (iets te stabiel) En nu verder afwachten.. Als alles is verstreken worden de vliezen gebroken en word ik ingeleid.
pi_157995860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:06 schreef Bloesem. het volgende:
Nou, ik moet blijven. Heb een tabletje ingebracht gekregen, want was blijkbaar nog niet helemaal verstreken (wel een cm ontsluiting) Op de echo bewoog ze niet :'( maar de hartslag is op zich in orde (iets te stabiel) En nu verder afwachten.. Als alles is verstreken worden de vliezen gebroken en word ik ingeleid.
Mag je niet afwachten of het zelf op gang komt door de tabletjes? Of is dat te gevaarlijk voor de baby?

Balen zeg :* Hopelijk kun je wel fijn je bubbel in voor een goede bevalling.
pi_157995861
Sterkte en toitoitoi Bloesem! Hopelijk wordt het hoe dan ook een fijne ontmoeting met je kleintje, ondanks alle gedoe er omheen.. :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157995892
:* Bloesem... Je gaat je meisje bijna ontmoeten
Sterkte en succes met de weg daarnaar toe!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157996025
Bloesem :*
pi_157996045
Hopelijk pakt je lijf het na het tabletje zelf op, go vrouw!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_157996079
Laat het los Bloesem. Ze komt zoals ze komt, ontspan tot die tijd. :*
pi_157996091
Sterkte en succes Bloesem, je meisje, je gaat haar bijna zien!!
pi_157996146
Ja, ik ben wb. de behandeling heel ontspannen, maar dat 't slecht gaat met je kindje wil je toch niet horen? :'( Dat doet me gewoon veel verdriet.

Ik weet nog niet precies hoe 't verder gaat Dot. Ik hoop ergens dat m'n lijf het overneemt, maar weet niet of dat gaat gebeuren. Als 't met haar maar goed gaat..

Edit: ik vergeet jullie helemaal te bedanken :@ :*
pi_157996152
Succes bloesem :* Jij kunt dit, jullie kunnen dit O+ En wat Myrr zegt, ontspan, ze komt zoals ze komt :*
pi_157996180
Houd ook vertrouwen in je kleine meisje O+ Het is niet gek dat ze vlak voor de bevalling heel rustig is, zij heeft haar krachten ook nodig :*
pi_157996341
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:21 schreef Bloesem. het volgende:
Ja, ik ben wb. de behandeling heel ontspannen, maar dat 't slecht gaat met je kindje wil je toch niet horen? :'( Dat doet me gewoon veel verdriet.

Ik weet nog niet precies hoe 't verder gaat Dot. Ik hoop ergens dat m'n lijf het overneemt, maar weet niet of dat gaat gebeuren. Als 't met haar maar goed gaat..

Edit: ik vergeet jullie helemaal te bedanken :@ :*
Lieverd, Zodra het ook maar 1 moment onverantwoord zou zijn om te wachten zouden ze ingrijpen, Ik was weliswaar pas 37 weken maar had ongeveer t zelfde verhaal... en een kerngezonde dochter met een 9 en 10 apgar.. ;)
Laat het los, Ze komt eraan, het kleine meisje die jou mama maakt! Succes.
S. 2014
J. 2016
pi_157996495
Heel veel succes Bloesem, dat het maar een mooie ontmoeting mag worden met jullie meisje, al is het anders dan je gehoopt had :* :*
  donderdag 3 december 2015 @ 21:35:10 #117
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_157996544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:06 schreef Bloesem. het volgende:
Ik wilde ook echt niet ingeleid worden, maar had geen keuze, wellicht heb je aan mijn verhaal wel iets ..

Mogelijk heb je een prostalglandinetabletje ingebracht gekregen. Dat maakt de boel alleen wat weker.. Ik kreeg er harde buiken van, waar ik mee ontsluiting kreeg, waarna men bij 3cm mijn vliezen heeft gebroken. De weeën kwamen goed op gang en uiteindelijk heb ik geen hulpmiddelen zoals weeënversterkende middelen of pijnbestrijding hoeven krijgen en is mijn dochter na amper 5 uurtjes geboren :)

Ik wens je een hopelijk spoedige bevalling! O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 3 december 2015 @ 21:39:27 #118
409579 LuDann
All the way
pi_157996647
Heel veel succes Bloesem, er wordt aan je gedacht. Ik hoop dat het ondanks alles toch een hele mooie ervaring voor je wordt.
  donderdag 3 december 2015 @ 21:46:52 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157996875
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef Myrr het volgende:
Laat het los Bloesem. Ze komt zoals ze komt, ontspan tot die tijd. :*
Zo waar!! _O_
pi_157996892
Heel veel succes Bloesem! Ondanks dat het niet zo lijkt te gaan als je hoopte, hoop ik dat het alsnog een mooie ervaring wordt en een fijne ontmoeting met je meisje!
pi_157996910
Heel veel succes bloesem :*
pi_157996993
Bloesem, wat spannend! Ik hoop dat je meisje gauw naar buiten komt, veilig in mama's armen. Heel veel sterkte!

Myrr, bij jou blijft het ook spannend hč. Doe je wel rustig aan ondanks de wasdrang? ;)

Welkom aan alle nieuwe prille zwangeren, dat wachten op de eerste echo en de onzekerheid vond ik ook lastig!

Klap ik hoop dat je volgende keer alsnog een mooi hartje te zien krijgt!

Ratwizzle, luister naar je intuītie qua werken! Hoe moeilijk ook op het moment, de risico's van niet goed genoeg voor jezelf zorgen zijn het niet waard!

Hier morgen de 20 weken echo (met 18w5d), toch even spannend. Verder voel ik me laatste dagen veel verdrietig om alles en niets, niet leuk. Nouja zal wel weer beter worden hoop ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door Madivi op 03-12-2015 22:01:25 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 21:57:49 #123
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157997169
Bloesem niet fijn om te lezen, hopelijk pakt je lijf zelf door. Zet m op! :*

Myrr rustig aan hoor!

En razz het lijkt me heel verstandig om te stoppen met werken en even voor jullie te kiezen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157997304
Bloesem, dikke :* voor jou!
pi_157997373
pi_157997403
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:51 schreef Madivi het volgende:
Myrr, bij jou blijft het ook spannend hč. Doe je wel rustig aan ondanks de wasdrang?
Ja joh, echt een kleine ongeduldige donder _O- :X
Wat denkt 'ie wel niet, hij kan nog helemaal niets. }:| :D

Heb m'n zus de was op laten hangen en lig op de bank chips te vreten terwijl zij schoonmaakt. O-) Moet er toch echt aan geloven dat ik een verplichte prinsessenkroon op heb en mensen mag moet vragen dingen voor me te doen.
pi_157997474
Zet 'm op Bloesem! :*
pi_157997928
pi_158000946
Succes Bloesem! Wat jammer dat het nu anders loopt dan je had gehoopt :* Maar je meisje (en jij natuurlijk) is nu het belangrijkst, je gaat haar nu snel ontmoeten!

Rustig aan Myrr! Hoop dat je gevoel niet klopt en hij nog een tijdje blijft zitten!

Verder :* Razz en Klap, hoop voor jou dat de innesteling wat later was en de echo gewoon nog wat te vroeg was!
pi_158003666
Succes Bloesem! Ik hoop dat het allemaal snel natuurlijk op gang mag komen en je je meisje vandaag mag knuffelen! <3
pi_158003905
Helaas nog niks gebeurd, bmm is geen mm geweken, dus net tweede tabletje en verder afwachten. Ik vond het toucheren net erg onprettig (soort lingo ballenbak-bewegingen), maar mijn reactie werd gelijk afgestraft "nou als dit al vervelend is, je moet straks ook nog bevallen!" :')

Bedankt voor de support :* Vind ik heel fijn.
pi_158003922
Wat jammer bloesem, het kan niet lang meer duren voor je je meisje hebt.

Heeft iemand hier een tip voor extreme misselijkheid? Ik ben de hele dag misselijk, inclusief overgeven. Twee dagen geleden is het begonnen en ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Ik voel me zo lamlendig.
pi_158003936
Sterkte Bloesem! Hoop dat het snel op gang komt! Lingo ballenbak gevoel lijkt mij ook niet prettig :P

Myrr, doe je rustig aan? Gewoon die prinsessenkroon opzetten! :)
pi_158003944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:02 schreef Bloesem. het volgende:
Helaas nog niks gebeurd, bmm is geen mm geweken, dus net tweede tabletje en verder afwachten. Ik vond het toucheren net erg onprettig (soort lingo ballenbak-bewegingen), maar mijn reactie werd gelijk afgestraft "nou als dit al vervelend is, je moet straks ook nog bevallen!" :')

Bedankt voor de support :* Vind ik heel fijn.
Go Bloesemlijf! Vier uur respijt om weeën te gaan maken :)

En wat een vreemde opmerkingen. Wat je lijf doet met bevallen is echt heel anders dan iemand die even lekker wroet :{
pi_158004023
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:08 schreef Dot. het volgende:

[..]

Go Bloesemlijf! Vier uur respijt om weeën te gaan maken :)

En wat een vreemde opmerkingen. Wat je lijf doet met bevallen is echt heel anders dan iemand die even lekker wroet :{
Nou, inderdaad. Ik vond strippen/toucheren minstens zo vervelend als weeën en persen. Eigenlijk is dat onnatuurlijke gewroet nog vervelender qua gevoel.

Sterkte Bloesem, hopelijk gaat het goed en ontmoet je vandaag je meisje!
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:23:18 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158004041
Sterkte bloesem!

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:05 schreef Fien10 het volgende:
Wat jammer bloesem, het kan niet lang meer duren voor je je meisje hebt.

Heeft iemand hier een tip voor extreme misselijkheid? Ik ben de hele dag misselijk, inclusief overgeven. Twee dagen geleden is het begonnen en ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Ik voel me zo lamlendig.
Ik heb van de huisarts op verzoek van de verloskundige metoclopramide voorgeschreven gekregen, omdat ik veel last bleef houden en daardoor niet meer normaal kon eten en (andere, belangrijke) medicatie niet binnen hield.

www.farmacotherapeutischk(...)m/metoclopramide.asp

Gemberpillen eerst geprobeerd, maar helaas voor mij niet voldoende effect.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158004051
Bloesem heel veel succes vandaag!

En Myrr ik hoop dat het bij jou rustig is gebleven vannacht!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:26:57 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_158004069
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Ik vond strippen/toucheren minstens zo vervelend als weeën en persen.
Echt waar ja? :D ik vond dat strippen / toucheren echt peanuts. Beetje ongemakkelijk misschien maar in no way vergelijkbaar met de pijn die bij de uitdrijving kwam kijken.

Maar goed, ik ben er al vaker van beticht dat ik geen zenuwen in mijn onderlichaam heb, misschien is dat dan wel waar :')

Zet m op bloesem! Het komt hoe dan ook goed :*
disclaimer
pi_158004167
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Echt waar ja? :D ik vond dat strippen / toucheren echt peanuts. Beetje ongemakkelijk misschien maar in no way vergelijkbaar met de pijn die bij de uitdrijving kwam kijken.

Maar goed, ik ben er al vaker van beticht dat ik geen zenuwen in mijn onderlichaam heb, misschien is dat dan wel waar :')

Echt! Bij zo'n hoofdje is de druk veel beter verdeeld en die hoort van binnen naar buiten te gaan. Vond ik echt wat anders dan twee vingers die het vanaf de verkeerde kant proberen. Veel vennijniger of zo.
pi_158004179
Ach bloesem wat balen. Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Dat was niet echt heel aardig dat ze dat zo zei. Het is toch heel wat anders of er een vreemde in je zit te wroeten of dat je je kindje eruit moet persen.
Ik vond het toucheren en strippen toen ook helemaal niet erg of pijnlijk maar dat is toch voor iedereen anders.
Succes vandaag Bloesem!

Fien wat vervelend dat je zo misselijk bent de hele dag. Niet gek dat je je dan lamlendig voelt.
pi_158004195
Bloesem! Wat jammer, hopelijk zet het straks door allemaal.
En wat een stomme opmerking :*
♥ J & S
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:52:10 #142
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158004265
Succes bloesem!
pi_158004306
Zet 'm op Bloesem! Bijna je meisje ontmoeten! O+
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:58:14 #144
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158004309
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb er ook niets van gevoeld hoor. Het voelde niet eens ongemakkelijk, voelde gewoon als een vinger die in je doos wordt geschoven. Maar als ik jouw bevallingsverhaal goed herinner, was bij jou de weeen-pijn ook best goed te doen, dus dat zou daar best gerelateerd aan kunnen zijn.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:19:13 #145
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158006453
Och Bloesem wat een nare opmerking :( :* Hopelijk tref je straks lieve fijne mensen om je tijdens de bevalling zelf te begeleiden.

Ik ben zelf alleen met weeën getoucheerd en dat viel mee. Maar bij gebroken vliezen toucheren ze niet maar kijken ze met zo'n eendebek en toen ging ik echt door de grond :X
pi_158006727
Bloesem, nog even volhouden! Hoop dat je een beetje je rust kan vasthouden.

Myrr, rustig aan!
pi_158007013
Vind het ook een stomme opmerking. Toucheren is vaak (wat) ongemakkelijk en je doet het niet voor de lol, waarom dan zo reageren? Ze had ook kunnen zeggen dat ze begrijpt dat het niet zo fijn is, dit maakt het gelijk zo negatief zo.
Maargoed dat had ik ook in mijn bevalplan staan, dat ik liever had dat ze de nadruk legden op wat er goed ging dan dat ze de negatieve dingen zouden benoemen, werkt voor mij wat motiverender :P
pi_158007734
Jullie zijn lief! :* Ik update weer, ook even om m'n ei kwijt te kunnen :@ Er was net weer niks gebeurd, dus derde tabletje, maar hele lieve gyn zei (ten eerste dat toucheren vervelend kon zijn, ja dank u, en daarnaast) dat ik niet teleurgesteld moest zijn, dat m'n lichaam gewoon nog in de zwangermodus zit en we het even de tijd moeten geven om te wennen aan 't idee dat 't moet gaan gebeuren! Ook weer een echo gehad, mini wordt geschat op 8.5 pond :o O+ M'n stoere grote meisje! Had goede stukken in de CTG, maar ook stukken minder goed. Ik moet veel huilen uit zorg om mini, maar merk ook dat ik steeds meer weer bij mezelf en mini kom (was dat vanochtend even helemaal kwijt) Kan me steeds meer ontspannen. Ik wil gewoon zo graag dat het goed met haar gaat. Want ze doet 't zo goed O+ m'n mooie meisje!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bloesem. op 04-12-2015 12:57:45 ]
pi_158007871
Bloesem, dat klinkt positief. Nog even en je gaat haar gewoon ontmoeten. Succes met de eindsprint!
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:03:52 #150
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158007997
Bloesem, fijn dat je weer wat meer kan ontspannen. Hopelijk doet dat ook veel voor de naderende bevalling. En fijn dat je een lieve gyn trof. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')