Mag je niet afwachten of het zelf op gang komt door de tabletjes? Of is dat te gevaarlijk voor de baby?quote:Op donderdag 3 december 2015 21:06 schreef Bloesem. het volgende:
Nou, ik moet blijven. Heb een tabletje ingebracht gekregen, want was blijkbaar nog niet helemaal verstreken (wel een cm ontsluiting) Op de echo bewoog ze nietmaar de hartslag is op zich in orde (iets te stabiel) En nu verder afwachten.. Als alles is verstreken worden de vliezen gebroken en word ik ingeleid.
Lieverd, Zodra het ook maar 1 moment onverantwoord zou zijn om te wachten zouden ze ingrijpen, Ik was weliswaar pas 37 weken maar had ongeveer t zelfde verhaal... en een kerngezonde dochter met een 9 en 10 apgar..quote:Op donderdag 3 december 2015 21:21 schreef Bloesem. het volgende:
Ja, ik ben wb. de behandeling heel ontspannen, maar dat 't slecht gaat met je kindje wil je toch niet horen?Dat doet me gewoon veel verdriet.
Ik weet nog niet precies hoe 't verder gaat Dot. Ik hoop ergens dat m'n lijf het overneemt, maar weet niet of dat gaat gebeuren. Als 't met haar maar goed gaat..
Edit: ik vergeet jullie helemaal te bedanken![]()
Ik wilde ook echt niet ingeleid worden, maar had geen keuze, wellicht heb je aan mijn verhaal wel iets ..quote:Op donderdag 3 december 2015 21:06 schreef Bloesem. het volgende:
Nou, ik moet blijven. Heb een tabletje ingebracht gekregen, want was blijkbaar nog niet helemaal verstreken (wel een cm ontsluiting) Op de echo bewoog ze nietmaar de hartslag is op zich in orde (iets te stabiel) En nu verder afwachten.. Als alles is verstreken worden de vliezen gebroken en word ik ingeleid.
Zo waar!!quote:Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef Myrr het volgende:
Laat het los Bloesem. Ze komt zoals ze komt, ontspan tot die tijd.
Ja joh, echt een kleine ongeduldige donderquote:Op donderdag 3 december 2015 21:51 schreef Madivi het volgende:
Myrr, bij jou blijft het ook spannend hč. Doe je wel rustig aan ondanks de wasdrang?
Go Bloesemlijf! Vier uur respijt om weeën te gaan makenquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:02 schreef Bloesem. het volgende:
Helaas nog niks gebeurd, bmm is geen mm geweken, dus net tweede tabletje en verder afwachten. Ik vond het toucheren net erg onprettig (soort lingo ballenbak-bewegingen), maar mijn reactie werd gelijk afgestraft "nou als dit al vervelend is, je moet straks ook nog bevallen!"
Bedankt voor de supportVind ik heel fijn.
Nou, inderdaad. Ik vond strippen/toucheren minstens zo vervelend als weeën en persen. Eigenlijk is dat onnatuurlijke gewroet nog vervelender qua gevoel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Go Bloesemlijf! Vier uur respijt om weeën te gaan maken![]()
En wat een vreemde opmerkingen. Wat je lijf doet met bevallen is echt heel anders dan iemand die even lekker wroet
Ik heb van de huisarts op verzoek van de verloskundige metoclopramide voorgeschreven gekregen, omdat ik veel last bleef houden en daardoor niet meer normaal kon eten en (andere, belangrijke) medicatie niet binnen hield.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:05 schreef Fien10 het volgende:
Wat jammer bloesem, het kan niet lang meer duren voor je je meisje hebt.
Heeft iemand hier een tip voor extreme misselijkheid? Ik ben de hele dag misselijk, inclusief overgeven. Twee dagen geleden is het begonnen en ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Ik voel me zo lamlendig.
Echt waar ja?quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ik vond strippen/toucheren minstens zo vervelend als weeën en persen.
Echt! Bij zo'n hoofdje is de druk veel beter verdeeld en die hoort van binnen naar buiten te gaan. Vond ik echt wat anders dan twee vingers die het vanaf de verkeerde kant proberen. Veel vennijniger of zo.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt waar ja?ik vond dat strippen / toucheren echt peanuts. Beetje ongemakkelijk misschien maar in no way vergelijkbaar met de pijn die bij de uitdrijving kwam kijken.
Maar goed, ik ben er al vaker van beticht dat ik geen zenuwen in mijn onderlichaam heb, misschien is dat dan wel waar
Zet m op bloesem! Het komt hoe dan ook goed
Ik heb er ook niets van gevoeld hoor. Het voelde niet eens ongemakkelijk, voelde gewoon als een vinger die in je doos wordt geschoven. Maar als ik jouw bevallingsverhaal goed herinner, was bij jou de weeen-pijn ook best goed te doen, dus dat zou daar best gerelateerd aan kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt waar ja?ik vond dat strippen / toucheren echt peanuts. Beetje ongemakkelijk misschien maar in no way vergelijkbaar met de pijn die bij de uitdrijving kwam kijken.
Maar goed, ik ben er al vaker van beticht dat ik geen zenuwen in mijn onderlichaam heb, misschien is dat dan wel waar
Zet m op bloesem! Het komt hoe dan ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |