abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157962950
Vader van Dascha zet dit verhaal op sociale media.

quote:
Afgelopen vrijdagavond tot de zaterdagochtend 28 november is mijn dochter Dascha Graafsma (17-08-1999) met drie vriendinnen uitgegaan in Hilversum naar de gelegenheid Lets Get Down (nabij het Gooiland-theater en het station, adres: Emmastraat 2). Om ongeveer 2.00 uur heeft ze de gelegenheid even verlaten ‘om te plassen’. Ze is niet meer teruggekomen.

De vriendinnen gingen zoeken en namen uiteindelijk met ons, de ouders, contact op en gingen naar de politie. Er werd gezocht en alle mogelijke diensten ingeschakeld.

Om 5.45 uur, dus veel later, heeft een trein Dascha getroffen nabij het Station Hilversum Sportpark. Dat bij uiterst koud en slecht weer. Ze droeg geen jas, die is achtergebleven in de Lets Get Down, en feitelijk niet meer dan een wit T-shirt, witte gympen en een zwarte broek. Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.

De grote vraag is wat er in het genoemde tijdsverloop is gebeurd. Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde. Naast het tijdsverloop zijn er dus de feiten van het barre weer, maar ook haar telefoon is niet meer vindbaar. In de periode is Dascha vele malen gebeld of zijn er anderzins berichten verzonden. Zij bleek of in gesprek of niet bereikbaar.

Als vader wil ik u vragen om alle mogelijke media-aandacht aan het gebeuren te geven. Met de vraag of iemand haar heeft gezien, gesproken, tijd met haar heeft doorgebracht, of alles wat er maar te bedenken is. Er klopt teveel niet, …….. Er zijn geen woorden te vinden om dit verzoek te ondersteunen, maar dat lijkt me ook niet nodig. Hoe eerder de vragen en het bericht worden uitgebracht hoe eerder er misschien mensen met informatie kunnen worden gevonden.

Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.

Dascha was een leerling van het ATC-college, had een leuke bijbaan, een fijne vriend, trouw en liefdevol 3 broers en 2 zusters. Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding gevonden worden. Alles kan worden nagevraagd. Zie bijvoorbeeld de berichten op de facebook-pagina’s van mij (Rene Graafsma / renegraafsma) of die van Dascha zelf (Dascha Graafsma).

De centrale vraag is: wat is er in het tijdsbestek gebeurd en wie heeft haar gezien?

De zaak wordt zeer intensief behandeld door de politie Hilversum. In hun betrokkenheid stellen wij alle vertrouwen maar het is duidelijk dat we informatie missen. Het is noodzaak, …….

Hoe dan ook, zet het bericht en de vragen svp uit met elk mogelijk mediamiddel waar u over beschikt.

Meer dan dank !!

René Graafsma

Game on ^O^ .
I´m back.
pi_157963067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op 16-jarige leeftijd al? Ik zat op atheneum allemaal brave lieden hoor. Eerste biertje werd vaak pas gedronken in de studententijd.
Wel eerder dan op 16-jarige leeftijd _O- Ik zelf dronk toen ik bijna 15 was mijn eerste biertje en ging elke week stappen. Dat was heel normaal. Op mijn vijftiende mijn eerste joint gerookt, kwam ook heel veel voor, zelf nooit iets anders gebruikt wat drugs betreft maar in mijn vriendenkring op school was ik daarmee eerder een uitzondering. Eindexamenfeesten waren helemaal zuip, blow en slikfestijnen, maar goed, dan ben je wel weer 1-2 jaar ouder dan 16.

Punt is: het was op die nette eliteschool bepaald geen uitzondering. Ook vrienden die op andere havo-vwo's zaten vertoonden zelfde gedrag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157963104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wel eerder dan op 16-jarige leeftijd _O- Ik zelf dronk toen ik bijna 15 was mijn eerste biertje en ging elke week stappen. Dat was heel normaal. Op mijn vijftiende mijn eerste joint gerookt, kwam ook heel veel voor, zelf nooit iets anders gebruikt wat drugs betreft maar in mijn vriendenkring op school was ik daarmee eerder een uitzondering. Eindexamenfeesten waren helemaal zuip, blow en slikfestijnen, maar goed, dan ben je wel weer 1-2 jaar ouder dan 16.

Punt is: het was op die nette eliteschool bepaald geen uitzondering. Ook vrienden die op andere havo-vwo's zaten vertoonden zelfde gedrag.
Ja, nou ja, veel veranderd dan.
Hoeveel jaar geleden is dit?
I´m back.
pi_157963174
Schoolfeesten voor de bovenbouw: ging er geen één voorbij zonder bijbehorende kotsende pubers die teveel gezopen/geblowed/whatever hadden. Conrector van het gymnasium bracht zelf half beneveld nog een paar ook niet meer al te nuchtere meisjes thuis met de auto. Ik denk dat de beste man er nog geen reprimande voor gehad heeft.

Wederom: ook bij mijn vrienden op ander havo-vwo's ging het er destijds zo aan toe.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157963245
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, veel veranderd dan.
Hoeveel jaar geleden is dit?
Eerste helft jaren 90 ongeveer. Alcohol was gewoon de norm op feestjes voor de bovenbouw.
pi_157963251
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Schoolfeesten voor de bovenbouw: ging er geen één voorbij zonder bijbehorende kotsende pubers die teveel gezopen/geblowed/whatever hadden. Conrector van het gymnasium bracht zelf half beneveld nog een paar ook niet meer al te nuchtere meisjes thuis met de auto. Ik denk dat de beste man er nog geen reprimande voor gehad heeft.

Wederom: ook bij mijn vrienden op ander havo-vwo's ging het er destijds zo aan toe.
Inderdaad, kijk eens bij studentenverenigingen, die zitten echt niet braaf aan de thee. Dat gedrag zie je overal tegenwoordig.
pi_157963266
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eerste helft jaren 90 ongeveer. Alcohol was gewoon de norm op feestjes voor de bovenbouw.
Ja en binnen roken op feesten mocht ook.
pi_157963285
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, okee.
I´m back.
pi_157963341
Allemaal die FOK psychologen hier _O_
Machtig mooi mann
U MAD?
pi_157963574
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee.
Dochter van een collega van me, havo-klantje, liep toen ze 15 was wijn zuipend en rokend rond op promotiefeestje van Willem II. Zal ook vast niet de enige zijn die dat deed.
pi_157963731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dochter van een collega van me, havo-klantje, liep toen ze 15 was wijn zuipend en rokend rond op promotiefeestje van Willem II. Zal ook vast niet de enige zijn die dat deed.
In het Gooi zit er prosecco in de babyfles.
pi_157963795
quote:

[..]

Havo-klanten waren ook in mijn tijd ook al een behoorlijk stuk ruiger toen ze instroomde in atheneum5 hoor. :D.
I´m back.
pi_157963868
quote:

[..]

Lekker denigrerend; een HAVO klantje :')
U MAD?
pi_157965003
Ouders die er maar niet aan willen dat hun "altijd vrolijke" kind zelfmoord heeft gepleegd. :')

Domme ouders...

De meeste mensen die zelfmoord plegen schreeuwen dat niet van de daken!
De meeste mensen die zelfmoord plegen verschuilen hun verdriet onder een dikke glimlach!
De meeste mensen die zelfmoord plegen laten helemaal niks merken waar ze mee zitten!
pi_157965062
Ik moest trouwens op die leeftijd om 0:00 thuis zijn. Ik was ook niet zo van het uitgaan, nooit geweest. Ben ruim 30.
  Redactie Frontpage woensdag 2 december 2015 @ 14:59:32 #16
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_157965195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op 16-jarige leeftijd al? Ik zat op atheneum allemaal brave lieden hoor. Eerste biertje werd vaak pas gedronken in de studententijd.
Ik deed ook HAVO/VWO en ik ging uit en zat al pilsjes te klappen toen ik 14/15 was...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage woensdag 2 december 2015 @ 15:01:28 #17
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_157965223
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ouders die er maar niet aan willen dat hun "altijd vrolijke" kind zelfmoord heeft gepleegd. :')

Domme ouders...

De meeste mensen die zelfmoord plegen verschuilen hun verdriet onder een dikke glimlach!
De meeste mensen die zelfmoord plegen laten helemaal niks merken waar ze mee zitten!
Waarom mag je niet twijfelen? Moet iedereen alles maar pikken en happen als zoete koek? Hij (vader) heeft een goed punt... hoe kan het dat ze zo lang verdween en zonder jas onder de trein kwam? Raar verhaal, helemaal dat de politie het al direct als zelfmoord bestempeld.

Ik heb een vriend gehad die zelfmoord heeft gepleegd, en dat zag ook niemand aankomen. Er waren echter getuigen die hebben gezien dat hij toch echt zelfmoord pleegde. Dat is hier echter niet het geval.

Domme ouders? Houd je respectloze geblèr aub voor je, je weet niet waar je het over hebt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_157965247
quote:

Domme ouders...

De meeste.... ;(
pi_157965266
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:01 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Domme ouders? Houd je respectloze geblèr aub voor je, je weet niet waar je het over hebt.
inderdaad
pi_157965286
Als je echt heel erg verdrietig bent voel je die kou niet eens meer... Dus dat wordt al van tafel geschoven.
  Redactie Frontpage woensdag 2 december 2015 @ 15:11:43 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_157965412
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als je echt heel erg verdrietig bent voel je die kou niet eens meer... Dus dat wordt al van tafel geschoven.
Maar natuurlijk, mevrouw de spiegoloog. Assumpties die nergens op slaan, zogenaamd beschikken over 'kennis' over de psyche van Jan en alleman en er altijd vanuit gaan dat wat in de media komt juist is. Daarnaast ook nog eens de nare gewoonte om mensen die net hun kind hebben verloren en graag willen dat er geen overhaaste conclusies worden getrokken 'domme mensen' noemen.

:') ga lekker zeiken over geblokkeerde whatsappjes of zo, dat past veel beter bij je forum status.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_157965417
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had het juist HEEL erg koud toen ik heel verdrietig was. Dus zal ook wel van persoon tot persoon verschillen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_157966458
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik moest trouwens op die leeftijd om 0:00 thuis zijn. Ik was ook niet zo van het uitgaan, nooit geweest. Ben ruim 30.
39? *O*
pi_157966706
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In het Gooi zit er prosecco in de babyfles.
:Y en bij de nog beter bedeelde champagne .
pi_157966782
quote:

Domme ouders...

Wat is er dom aan die ouders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')