Niet weten dat Peter altijd gelijk heeftquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik moet zeggen dat Peter wel gelijk heeft
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:26 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Niet weten dat Peter altijd gelijk heeft
Hij heeft zeker een punt, al kan ik ook heel goed begrijpen dat je als nabestaande niet tevreden bent met hoe dit "afgehandeld" isquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik moet zeggen dat Peter wel gelijk heeft
Ligt er een beetje aan hoe druk het traject is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Ook wel logisch dat de treinen weer moeten rijden. Er gebeuren zo veel aanrijdingen, kan je echt niet de hele dag zo'n spoor leeg houden.
K1quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Deze sporten interesseren me bar weinig
Dat snap ik in jouw gevalquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Het is wachten op Peterrrquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:30 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever de herhaling van Utopia
Utopiaquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever de herhaling van Utopia
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker dan een vechtsport gaan kijken
Haha bustedquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Onze Specularium zat in de hoogtijdagen ook 24/7 te streamen
Ik heb het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet teruggekeken heb.:@quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je genoten hebt van Gausgod
Dan staat je nog wat genot te wachtenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet teruggekeken heb.:@
De Britse serie wel. Die reality rommel niet.quote:
Moet er ff tijd voor vrijmaken danquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan staat je nog wat genot te wachten
Dat heb ik nog wel deels gezien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen keek vroeger ook De Gouden Kooi. Terwijl hij zei dat hij niet keek.
Terror Jaap.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen keek vroeger ook De Gouden Kooi. Terwijl hij zei dat hij niet keek.
Marokkanentrapje.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:37 schreef Rickertman96 het volgende:
die laatste trap was nergens voor nodig
Niet eens slecht gezongen, wel een Nederlands accent.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:39 schreef Joezi het volgende:
Die maniertjes, dat toontje, die kop, die mimiek
Lekker wijf dat kan zingen.quote:
Wat een lul joh.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Natuurlijk, niemand zit te wachten op zingende kickbokstersquote:
Verander je achternaam, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet helemaal eens met de TT trouwens. Die R. Is teveel.
Dan moet ik trouwen en toegeven... Van mijn leven nooit niet!!quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verander je achternaam, zou ik zeggen
Die met die bril?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zit niet naar Peter te kijken maar naar dat hapje achter hem
nu je het zegtquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zit niet naar Peter te kijken maar naar dat hapje achter hem
Jij doet tijdens Pauw iets anders dan dames in het publiek spotten?quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij doet tijdens Pauw iets anders dan dames in het publiek spotten?
Mac, wifi...quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij doet tijdens Pauw iets anders dan dames in het publiek spotten?
Utopia was een maand of 2 leuk. Althans, de live streams en de COS samen.quote:
Als hij er maar van leertquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mac, wifi...
Hij loopt achter
faggotquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Utopia was een maand of 2 leuk. Althans, de live streams en de COS samen.
Ook jou nemen we dus niet meer serieusquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het was eigenlijk gewoon het Pauw topic, maar dan 24x7. Beetje ouwehoeren en zeiken op wat je ziet.quote:
Jaartje of 40 nog...quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heb jij al recht op een AOW dan?
Deden jullie toch al nietquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ook jou nemen we dus niet meer serieus
Dappere misdaadverslaggever die toch maar even lief doet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:51 schreef Rickertman96 het volgende:
keep your friends close but your enemies closer
Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Wat denken jullie, zou Peter nog omgelegd worden?
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Wat denken jullie, zou Peter nog omgelegd worden?
Jij weet, mooie tijden beleefd, daar had men gewoon bij moeten zijnquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
160.000 euro inzamelen om één Pakistaans gezin aan een woning te helpen. Dat is nu niet bepaald kostenefficiënt deze wereld verbeteren.quote:Zussen kopen huis voor vluchtelinggezin
"Koop samen een huis voor een vluchteling!” Dat is de oproep van de zussen Knobbe om de woningnood onder asielzoekers te bestrijden. Zelf zamelden ze 160 duizend euro in voor een huis dat ze nu verhuren aan een Pakistaans gezin dat een verblijfsstatus heeft. Vanavond vertellen Saskia, Linda & Nicolette Knobbe meer over hun bijzondere initiatief.
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
160.000 euro inzamelen om één Pakistaans gezin aan een woning te helpen. Dat is nu niet bepaald kostenefficiënt deze wereld verbeteren.
Vind sowieso niet dat Pakistanen hier recht op een woning hebben. Dan kunnen we mensen uit Bangladesh of Peru ook wel een huis geven.quote:
Alsof een gemiddeld gezin of zelfs drie gezinnen genoeg budget heeft om een extra huis voor die mensen te kopen.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vind sowieso niet dat Pakistanen hier recht op een woning hebben. Dan kunnen we mensen uit Bangladesh of Peru ook wel een huis geven.
Wat een domme wijven...quote:Op woensdag 2 december 2015 19:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
160.000 euro inzamelen om één Pakistaans gezin aan een woning te helpen. Dat is nu niet bepaald kostenefficiënt deze wereld verbeteren.
Ik lees dat Joost Prinsen aanwezig is, derhalve retorische vraagquote:
Ik vond hem altijd eng in Klokhuis.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lees dat Joost Prinsen aanwezig is, derhalve retorische vraag
Ik vind het een prima vent, zeker toen hij mes op tafel deedquote:Op woensdag 2 december 2015 23:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd eng in Klokhuis.
Zeker.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het een prima vent, zeker toen hij mes op tafel deed
Van hetzelfde Joezi.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:06 schreef Joezi het volgende:
Leuk jullie weer te treffen, prettige uitzending allemaal
Dat is nog leuker nu met Hermangodquote:Op woensdag 2 december 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng... kijk gewoon.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:06 schreef Joezi het volgende:
Leuk jullie weer te treffen, prettige uitzending allemaal
Die doet het uitstekend inderdaad, niet verwacht dat hij het zo goed zou doenquote:Op woensdag 2 december 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat is nog leuker nu met Hermangod
Prima voordrager ook.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
in b4 gewicht grappenquote:Op woensdag 2 december 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is de definitie van een mass shooting?
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is de definitie van een mass shooting?
quote:commonly categorized as the murder of four or more people with no cooling off period
Daar wonen geen Amerikanen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom gebeurt dit nooit in Zwitserland waar men ook gewoon wapens heeft.
Wonen geen negers.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat is altijd het doorzichtige argument inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De wapenlobby zal zeggen dat als de slachtoffers bewapend waren dit had kunnen voorkomen.
minder negroïde mensenquote:Op woensdag 2 december 2015 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wapens afpakken? Muh freedum.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De wapenlobby zal zeggen dat als de slachtoffers bewapend waren dit had kunnen voorkomen.
Ok, dat is best wel een duidelijke definitie. Maar toch wel apart als je 3 mensen afknalt dit geen mass shooting is.quote:
Rickert je mist wat.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
om hier mee te posten in dit topic
11 kegels om is ook geen strikequote:Op woensdag 2 december 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dat is best wel een duidelijk definitie. Maar toch wel apart als je 3 mensen afknalt dit geen mass shooting is.
GODNONDEJUquote:Op woensdag 2 december 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Primera División 2014/2015 #20 Messi
Vanaf hier lezen.
Oh sorry zat niet echt op te lettenquote:Op woensdag 2 december 2015 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt net gezegd let eens op sjonge jonge
Er wonen pakweg 40x zoveel mensen in de VS als in Zwitserland. Puur op basis van het gelijktrekken van het aantal incidenten per inwoner zou je al verwachten dat het in de VS 40x vaker gebeurt.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
3 is a crowd shootingquote:Op woensdag 2 december 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dat is best wel een duidelijk definitie. Maar toch wel apart als je 3 mensen afknalt dit geen mass shooting is.
De slachtoffers zijn allemaal zwaar gehandicapt, geef die ajb geen guns, voor er nog meer ongelukken gebeuren.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat maar over zorg aan de meest kwetsbaren in de samenleving hé.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niet echt boeiend dit.
* zapt naar Sex Academy op RTL5 *.
Zometeen wat dames die 160k voor een Pakistaans gezin hebben ingezameld.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niet echt boeiend dit.
Dagquote:Op woensdag 2 december 2015 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niet echt boeiend dit.
Mag wel vaker bij Pauw, is echt schrijnend dit.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gaat maar over zorg aan de meest kwetsbaren in de samenleving hé.
Niet teveel fappen he.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niet echt boeiend dit.
Hij vindt de uitzending ook niet echt boeiend.quote:
Het linkse volk wordt steeds gekker en gekkerquote:Op woensdag 2 december 2015 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zometeen wat dames die 160k voor een Pakistaans gezin hebben ingezameld.
quote:
Bijzondere mentaliteit inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gaat maar over zorg aan de meest kwetsbaren in de samenleving hé.
Dan ben je echt oerdom. Man man manquote:Op woensdag 2 december 2015 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zometeen wat dames die 160k voor een Pakistaans gezin hebben ingezameld.
Is zeker 12 en komt uit Syrië?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:20 schreef Joezi het volgende:
Mijn huishoudster kost 35 euro voor 3 uur per week
Slavendrijverquote:Op woensdag 2 december 2015 23:20 schreef Joezi het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat dat wit is.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:20 schreef Joezi het volgende:
Lijkt me dol fijn daar.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
Maar ja, dan woon je wel in Harderwijk.
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Wie heeft er nou zorg nodig?
Moet je maar gezond zijn.
Die graaiers die allang hun schaapjes op het droge hebben.quote:
lol nee, 30 ofzo uit Georgiëquote:Op woensdag 2 december 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is zeker 12 en komt uit Syrië?
Zo lijken veel mensen daadwerkelijk te denken inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Wie heeft er nou zorg nodig?
Moet je maar gezond zijn.
Nee dat niet, nahja dat zou ze zelf op kunnen geven hequote:Op woensdag 2 december 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat dat wit is.
Zoveel rimpels en dan dat gladde voorhoofd.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wow, dat gezicht van die Wouke is echt oud aan het worden.
Veel cocaïne en roeren met die pollepel.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze is dan ook bijna 70 (volgend jaar).quote:Op woensdag 2 december 2015 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doe eens ff 80 euro in die pot!quote:
Vind haar ouder ogen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze is dan ook bijna 70 (volgend jaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |