SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Heb jij eerdere delen gespeeld? Ik heb me vanmiddag een beetje ingelezen en heb voor mezelf waar van ik, als disgaea-n00b) denk de belangrijkste punten eruit gehaald:quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kunt er een studie op los laten. Het is de meest complete entry in de serie tot nog toe, maar als ik een minpunt moet noemen is het toch wel dat er teveel opties in zitten. Het is echt overkill.
De min-max metagame lijkt me juist het leukst aan het spelquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:48 schreef Pheno het volgende:
Genieten van het spel, dat is de beste tip die ik kan geven. Al die maximale mogelijke dingen boeien echt niet
dan ga er maar vanuit dat je als n00b gewoon een tweede run doet om het geleerde toe te passenquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De min-max metagame lijkt me juist het leukst aan het spel
True, maar dan wel gelijk in NG+ mag ik hopen. Zie ook dat er veel DLC is, eens checken of dat de moeite waard is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga er maar vanuit dat je als n00b gewoon een tweede run doet om het geleerde toe te passen
Xenoblade X. Als je iets zoekt op PS4 dan Fallout 4, Witcher 3 en GTA V.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:51 schreef PiccoLow het volgende:
Als ik zou zeggen dat Red Dead Redemption een van mijn favoriete kunstwerken is (), welke huidige/aankomende 'open wereld game' zouden jullie in dat geval aanraden?
Witcher 3, de rest kan je links laten liggen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:51 schreef PiccoLow het volgende:
Als ik zou zeggen dat Red Dead Redemption een van mijn favoriete kunstwerken is (), welke huidige/aankomende 'open wereld game' zouden jullie in dat geval aanraden?
Metal Gear Solid heeft ook een mooi paard en redelijk open wereldquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:51 schreef PiccoLow het volgende:
GTA Vquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:51 schreef PiccoLow het volgende:
Sorry, ze gaat niet ergens anders heen...quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:13 schreef DKUp het volgende:
HK niet weer
https://www.google.nl/sea(...)+Kong%22&gs_l=serp.3...287904.289604.2.290257.2.2.0.0.0.0.145.229.1j1.2.0....0...1c.1.64.psy-ab..8.0.0.V3YrTGdoHHw&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.&bvm=bv.108194040,d.ZWU&ech=1&psi=VyBXVqHtIcPtPce3g6gG.1448550462749.11&ei=iiBXVr6aDITjO4KzuPAJ&emsg=NCSR&noj=1
In 3,5 uur idd 1x action fase die vastliep, dus dat potje verloren we.quote:Op woensdag 2 december 2015 02:02 schreef maniack28 het volgende:
Net zeven uur Rainbow Six gespeeld. Nauwelijks problemen op een enkele keer matchmaking na en een keer dat we alleen onze drones konden besturen en niet zelf lopen. Kek spel jongens! Kopen die hap
Ik ben zelf nog niet de post-game ingedoken, dat doe ik als ik niets anders meer te spelen heb. Het gaat namelijk idioot diep. Veel van die tips zijn absoluut noodzakelijk om in de post-game een beetje tempo te maken. Een character naar level 9999 brengen is een hele prestatie, daarna reïncarneren en nog een keer doen is al helemaal idioot. Dat wil je z.s.m. doen, anders heb je er voor maanden werk aan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb jij eerdere delen gespeeld? Ik heb me vanmiddag een beetje ingelezen en heb voor mezelf waar van ik, als disgaea-n00b) denk de belangrijkste punten eruit gehaald:
- Subclasses (pas switchen als class max is omdat je geen xp meer krijgt voor je main-class als je geswitcht bent) Subclasses unlocken doe je om evilities van andere classes te unlocken.
- reincarnation, pas doen bij level 9999 en alle subclasses max om zoveel mogelijk mee te nemen naar je nieuwe lvl1 character.
- Grinden (pas doen als je vast zit in story modus, teveel post end game grinden heeft niet veel zin omdat je sterkere wapens pas in endgame unlockt. Grinden dmv item world.
- Char world. Doe je om stats van characters mee te maxen, speed & aptitude zijn het belangrijkst. Alle belangrijke stats richting 300% krijgen zonder er een daadwerkelijk 300% te maken omdat je anders geen punten meer kan gainen? Wanneer je naar de char world gaat is me ook niet duidelijk? Maxen voordat je gaat reincarneren?
- Cheat shop gebruiken voor max XP zodra het kan
- Mana Lover Evility halen, is belangrijk voor zoveel mogelijk mana.
- megaphone equippen om vijanden te vangen en
- Squads upgraden, met name interrogation Squad om die vijanden kan hergebruiken op bepaalde manier?
- Towers maken, zijn OP, onderop je sterkste characters, bovenop zwakste
- Stelen mbv Stealing Glove, belangrijk voor goede armor, wapens etc.
- Monster classes, ook upgraden. Kunnen in wapens etc. veranderen?
- Zoveel mogelijk Evilities verzamelen?
- Er is schijnbaar een lvl99 monster xp-bug die je kan farmen om te powerlevelen?
- Weapon specialization in de gaten houden bij characters & zelfde tier uitrusting geeft bonus.
Hiermee zou ik redelijk tot post-game kunnen komen volgens mij? Heb je nog tips of aanraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |