SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Heb jij eerdere delen gespeeld? Ik heb me vanmiddag een beetje ingelezen en heb voor mezelf waar van ik, als disgaea-n00b) denk de belangrijkste punten eruit gehaald:quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kunt er een studie op los laten. Het is de meest complete entry in de serie tot nog toe, maar als ik een minpunt moet noemen is het toch wel dat er teveel opties in zitten. Het is echt overkill.
De min-max metagame lijkt me juist het leukst aan het spelquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:48 schreef Pheno het volgende:
Genieten van het spel, dat is de beste tip die ik kan geven. Al die maximale mogelijke dingen boeien echt niet
dan ga er maar vanuit dat je als n00b gewoon een tweede run doet om het geleerde toe te passenquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De min-max metagame lijkt me juist het leukst aan het spel
True, maar dan wel gelijk in NG+ mag ik hopen. Zie ook dat er veel DLC is, eens checken of dat de moeite waard is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga er maar vanuit dat je als n00b gewoon een tweede run doet om het geleerde toe te passen
Xenoblade X. Als je iets zoekt op PS4 dan Fallout 4, Witcher 3 en GTA V.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:51 schreef PiccoLow het volgende:
Als ik zou zeggen dat Red Dead Redemption een van mijn favoriete kunstwerken is (), welke huidige/aankomende 'open wereld game' zouden jullie in dat geval aanraden?
Witcher 3, de rest kan je links laten liggen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:51 schreef PiccoLow het volgende:
Als ik zou zeggen dat Red Dead Redemption een van mijn favoriete kunstwerken is (), welke huidige/aankomende 'open wereld game' zouden jullie in dat geval aanraden?
Metal Gear Solid heeft ook een mooi paard en redelijk open wereldquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:51 schreef PiccoLow het volgende:
GTA Vquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:51 schreef PiccoLow het volgende:
Sorry, ze gaat niet ergens anders heen...quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:13 schreef DKUp het volgende:
HK niet weer
https://www.google.nl/sea(...)+Kong%22&gs_l=serp.3...287904.289604.2.290257.2.2.0.0.0.0.145.229.1j1.2.0....0...1c.1.64.psy-ab..8.0.0.V3YrTGdoHHw&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.&bvm=bv.108194040,d.ZWU&ech=1&psi=VyBXVqHtIcPtPce3g6gG.1448550462749.11&ei=iiBXVr6aDITjO4KzuPAJ&emsg=NCSR&noj=1
In 3,5 uur idd 1x action fase die vastliep, dus dat potje verloren we.quote:Op woensdag 2 december 2015 02:02 schreef maniack28 het volgende:
Net zeven uur Rainbow Six gespeeld. Nauwelijks problemen op een enkele keer matchmaking na en een keer dat we alleen onze drones konden besturen en niet zelf lopen. Kek spel jongens! Kopen die hap
Ik ben zelf nog niet de post-game ingedoken, dat doe ik als ik niets anders meer te spelen heb. Het gaat namelijk idioot diep. Veel van die tips zijn absoluut noodzakelijk om in de post-game een beetje tempo te maken. Een character naar level 9999 brengen is een hele prestatie, daarna reïncarneren en nog een keer doen is al helemaal idioot. Dat wil je z.s.m. doen, anders heb je er voor maanden werk aan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb jij eerdere delen gespeeld? Ik heb me vanmiddag een beetje ingelezen en heb voor mezelf waar van ik, als disgaea-n00b) denk de belangrijkste punten eruit gehaald:
- Subclasses (pas switchen als class max is omdat je geen xp meer krijgt voor je main-class als je geswitcht bent) Subclasses unlocken doe je om evilities van andere classes te unlocken.
- reincarnation, pas doen bij level 9999 en alle subclasses max om zoveel mogelijk mee te nemen naar je nieuwe lvl1 character.
- Grinden (pas doen als je vast zit in story modus, teveel post end game grinden heeft niet veel zin omdat je sterkere wapens pas in endgame unlockt. Grinden dmv item world.
- Char world. Doe je om stats van characters mee te maxen, speed & aptitude zijn het belangrijkst. Alle belangrijke stats richting 300% krijgen zonder er een daadwerkelijk 300% te maken omdat je anders geen punten meer kan gainen? Wanneer je naar de char world gaat is me ook niet duidelijk? Maxen voordat je gaat reincarneren?
- Cheat shop gebruiken voor max XP zodra het kan
- Mana Lover Evility halen, is belangrijk voor zoveel mogelijk mana.
- megaphone equippen om vijanden te vangen en
- Squads upgraden, met name interrogation Squad om die vijanden kan hergebruiken op bepaalde manier?
- Towers maken, zijn OP, onderop je sterkste characters, bovenop zwakste
- Stelen mbv Stealing Glove, belangrijk voor goede armor, wapens etc.
- Monster classes, ook upgraden. Kunnen in wapens etc. veranderen?
- Zoveel mogelijk Evilities verzamelen?
- Er is schijnbaar een lvl99 monster xp-bug die je kan farmen om te powerlevelen?
- Weapon specialization in de gaten houden bij characters & zelfde tier uitrusting geeft bonus.
Hiermee zou ik redelijk tot post-game kunnen komen volgens mij? Heb je nog tips of aanraders?
En kakkie duur met maar een paar mapsquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Starwars Battlefront is echt geniaal.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zat te twijfelen over Belgie Metal Gear Solid 5 voor 35 euro in de PS Store, maar schoonzusje is over een maandje in HK dus die kan dan MGS met Japanse stemmen voor me meenemen...
Het een kakkie duurquote:Op woensdag 2 december 2015 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En kakkie duur met maar een paar maps. EA Afzetterij
Volgend jaar komt Gran Turismo Sport.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:32 schreef PiccoLow het volgende:
Wordt 2017 het jaar van Gran Turismo 7?
quote:De graphics, het geluid en de physics-engine zullen voor meer realisme dan ooit zorgen in een racesimulator dankzij het nieuwe
platform en de nieuwe technologieën, maar daar blijft het natuurlijk niet bij: de manier waarop racegames
worden gespeeld, zal een revolutie ondergaan met Gran Turismo SPORT.
Dit is een visie die een wedergeboorte van de autosport inluidt.
Who cares, er zijn veel betere racegames inmiddels.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:32 schreef PiccoLow het volgende:
Jij houdt je zoet met Project Cars?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Who cares, er zijn veel betere racegames inmiddels.
Hij houdt zich bezig met Driveclubquote:Op woensdag 2 december 2015 14:38 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Jij houdt je zoet met Project Cars?
Veel verschillende meningen over Project Cars. Ikzelf moet me er nog aan wagen. Enige PS4 (pseudo)sim-racer voor zover ik weet
is dit een zogenaamde 'open beta'?quote:Op woensdag 2 december 2015 14:49 schreef Drankster het volgende:
Weer een SFV Beta halverwege december.
in de bekende franchise-winkels kan je met jouw budget een 'officiële' PS4 headset (koptelefoon) vinden als ik het niet verkeerd herinnerquote:Op woensdag 2 december 2015 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn broer zit te zeuren achter een microfoon voor de ps4. Welke type headset past er op een PS4 bakje?
hebben jullie goedkopere headsets tegen gekomen?
http://www.gamingheadsets(...)ing-headset-ps4.html
Gamen gebeurd niet echt serieus daarom wil ik er ook geen grote som geld voor uitgeven. liefst max 25 euro
De officiele is toch de gold? en die is 80equote:Op woensdag 2 december 2015 15:02 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
in de bekende franchise-winkels kan je met jouw budget een 'officiële' PS4 headset (koptelefoon) vinden als ik het niet verkeerd herinner
Nope, vond ik ook al zo saai en steriel, net als Gran Turismo de laatste jaren.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:38 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Jij houdt je zoet met Project Cars?
Veel verschillende meningen over Project Cars. Ikzelf moet me er nog aan wagen. Enige PS4 (pseudo)sim-racer voor zover ik weet
Kreeg die mail ook met de mededeling dat je ook psn voucher van 20 en er mee kon bestellen, ja niet dus de korting is pas geldig vanaf 40 eu bestellingquote:Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Bij Wehkamp PS Plus voor 40 euro voor een jaar met kortingscode ''sint''.
Goede tip, thanksquote:Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Bij Wehkamp PS Plus voor 40 euro voor een jaar met kortingscode ''sint''.
Des te meer reden dat ze de Japanse stemmen er dus nooit uit hoefden te slopen, als dat maar zo weinig ruimte in beslag nam...quote:Op woensdag 2 december 2015 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Welke stemmen. Die 6 minuten aan cutscenes? Het verhaal is toch ruk.
Ik verwacht dat het gewoon weer een soort 'tussen' GT wordt, dus geen volwaardig nieuw deel, maar meer een teaser over wat ons staat te wachten. Helaas.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:32 schreef PiccoLow het volgende:
Hier ook instant buy.... Project CARS is mogelijk beter maar kom er niet lekker in. Het "aanschaffen" van auto's blijft geweldig in de GT serie wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gran Turismo 7 is een standaard buy voor mij! De veredelde demo laat ik overigens links liggen.
Jij kijkt alweer uit naar die 48 variaties van een Mitsubishi EVO?quote:Op woensdag 2 december 2015 15:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier ook instant buy.... Project CARS is mogelijk beter maar kom er niet lekker in. Het "aanschaffen" van auto's blijft geweldig in de GT serie wat mij betreft.
Driveclub heb ik het verder niet eens over
Voor de geïnteresseerden.twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 02-12-2015 om 15:14:07HEADS UP: Uncharted 4 multiplayer beta starts tomorrow at 1700 GMT, exclusively for Uncharted Collection owners https://t.co/QIkQzcNgKZ reageer retweet
Hoe kan je het uberhaupt joinen... Ik heb die uc collectie maar verder weet ik van nietsquote:Op woensdag 2 december 2015 15:53 schreef Drankster het volgende:
Voor de geïnteresseerden.twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 02-12-2015 om 15:14:07HEADS UP: Uncharted 4 multiplayer beta starts tomorrow at 1700 GMT, exclusively for Uncharted Collection owners https://t.co/QIkQzcNgKZ reageer retweet
Volgens twitter komt er een update van de game en dan kan je U4 Multiplayer beta spelen in de uncharted collection.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe kan je het uberhaupt joinen... Ik heb die uc collectie maar verder weet ik van niets
http://www.shopto.net/new(...)beta-Starts-tomorrowquote:The Uncharted 4 beta is 7GB in size and can be downloaded from the PlayStation Store providing you own the Uncharted: Nathan Drake Collection either on disc or digitally.
Dat mag ook wel voor de troep die ze weggevenquote:Op woensdag 2 december 2015 16:41 schreef DKUp het volgende:
Ik zal even wachten om PS Plus voor een jaar aan te schaffen.
[ afbeelding ]
6 december volgens een ontvanger van deze mail.
PS Experience iemand![]()
quote:Op woensdag 2 december 2015 16:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat mag ook wel voor de troep die ze weggeven
Zal mooi zijn als dit ook bij Coolblue het geval is, dan nog 10,- tegoedkaart er af en ik haal weer PS+.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:41 schreef DKUp het volgende:
Ik zal even wachten om PS Plus voor een jaar aan te schaffen.
[ afbeelding ]
6 december volgens een ontvanger van deze mail.
PS Experience iemand![]()
Ik denk eerder een tijdelijke actie in de PS Storequote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zal mooi zijn als dit ook bij Coolblue het geval is, dan nog 10,- tegoedkaart er af en ik haal weer PS+.
Dacht je dat ze 10 Euro korting zouden geven op een PSN kaart van 20 Euro? Wat denk je dat ze daar zelf voor betalen?quote:Op woensdag 2 december 2015 15:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Kreeg die mail ook met de mededeling dat je ook psn voucher van 20 en er mee kon bestellen, ja niet dus de korting is pas geldig vanaf 40 eu bestelling
Driveclub is de beste racegame op de ps4. Dat het een simcade is maakt het niet makkelijk. Vraag me af of je mee kan met de topspelersquote:Op woensdag 2 december 2015 14:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hij houdt zich bezig met Driveclub. Een arcade racer welke hij werelds vindt
.
DriveClub fan en Divinity spelen, ik mag jou wel.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Driveclub is de beste racegame op de ps4. Dat het een simcade is maakt het niet makkelijk. Vraag me af of je mee kan met de topspelers.
Battlefront, dat is nou echt een game waarbij skill niet uitmaakt
Bateman ik ben begonnen aan Divinity!
Het gaat erom dat ze het zeggen en dan minimaal besteding van 40e makenquote:Op woensdag 2 december 2015 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht je dat ze 10 Euro korting zouden geven op een PSN kaart van 20 Euro? Wat denk je dat ze daar zelf voor betalen?
Ik koop gewoon altijd een kaart van 50 Euro met die 10 Euro korting. Maken ze nog verlies op mij iedere keer. Niet dat dat trouwens een argument zou moeten zijn voor jou als consument.
Geven ze heel duidelijk aan hoor: 10 euro korting bij besteding vanaf 40 euro.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze het zeggen en dan minimaal besteding van 40e maken
Ik heb hem voornamelijk gehaald omdat jij er zo lyrisch over bent hahaquote:Op woensdag 2 december 2015 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DriveClub fan en Divinity spelen, ik mag jou wel.
Mijn goty van 2014.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb hem voornamelijk gehaald omdat jij er zo lyrisch over bent haha
Voeg mij ff toe op psn dan, mmarsu is de psn
Laatmaar je snapt niet wat ik bedoelquote:Op woensdag 2 december 2015 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geven ze heel duidelijk aan hoor: 10 euro korting bij besteding vanaf 40 euro.
Of dacht je ook serieus dat je een zak chips van 80 cent kon bestellen en dan 9 euro toe zou krijgen?
Wat een onzin, het is helemaal niet de beste racegame op de PS4. Wellicht in jouw ogen maar in die van mij en vele met mij zeker niet. Voor Driveclub heb je niet veel skills nodig. De AI doet veel voor je. De wegligging, driften door de bochten in een gewone race, de multiplier's tijdens het racen en het remmen is vrij onrealistisch. Maar het is dan ook geen simulator. Als je Project cars gespeeld hebt dan voel je dat direct. Overigens kan ik makkelijk meekomen met de topspelers. Ik ben een simracer. Ik vraag mij af of jij wel mee kan met de topspelers. Project cars is een heel ander (hoger) niveau. Probeer maar eens een snelle tijd te zetten in een formule 1 auto zonder ondersteuning. Instapdrempel ligt vrij hoogquote:Op woensdag 2 december 2015 17:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Driveclub is de beste racegame op de ps4. Dat het een simcade is maakt het niet makkelijk. Vraag me af of je mee kan met de topspelers.
Battlefront, dat is nou echt een game waarbij skill niet uitmaakt
Bateman ik ben begonnen aan Divinity!
Nou je ze zeiden zelf in de suggesties dat je 20 eu kaart zou kunnen kopen, en verder staat in die mail ook nergens dat het minimaal een bestelling van 40 eu moest zijn en het is natuurlijk niet mijn probleem of ze daar wel of geen winst op maken.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht je dat ze 10 Euro korting zouden geven op een PSN kaart van 20 Euro? Wat denk je dat ze daar zelf voor betalen?
Ik koop gewoon altijd een kaart van 50 Euro met die 10 Euro korting. Maken ze nog verlies op mij iedere keer. Niet dat dat trouwens een argument zou moeten zijn voor jou als consument.
quote:Op woensdag 2 december 2015 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor Driveclub heb je niet veel skills nodig. De AI doet veel voor je.
Achterlijk zijn is je tweede achternaam zo te zien. Driveclub heeft inmiddels (zo'n halfjaar) een gratis versie. Zeg dan ook nietsquote:Op woensdag 2 december 2015 18:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je de game niet hebt gespeeld, zeg dan ook niets...
Dus toch gespeeld hebben en alsnog beweren dat de AI veel voor je doet, bijzonder.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Achterlijk zijn is je tweede achternaam zo te zien. Driveclub heeft inmiddels (zo'n halfjaar) een gratis versie. Zeg dan ook niets. Of wil je nu ook al beweren dat de engine anders is
![]()
Nooit van auto hulpsystemen gehoord of de term arcade zo te zien. Of wil je nu beweren dat het spel realistisch overkomt en dat een echte race auto op dezelfde manier reageertquote:Op woensdag 2 december 2015 19:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus toch gespeeld hebben en alsnog beweren dat de AI veel voor je doet, bijzonder.
Nice! Mijn PC kon het spel niet vloeiend draaien dus haakte ik snel af: hopelijk lukt 60fps op de PS4 welquote:Op woensdag 2 december 2015 19:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Assetto Corsa port voor de PS4
Je beweert dat de AI veel voor je doet, dat is onzin.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nooit van auto hulpsystemen gehoord of de term arcade zo te zien. Of wil je nu beweren dat het spel realistisch overkomt en dat een echte race auto op dezelfde manier reageert. Assetto corsa, Project cars, GT legends of iRacing gamers zouden je vierkant uitlachen.
De tering wat kan jij jezelf voorschut zetten. Weet jij eigenlijk wel waar AI voorstaat. Blijkbaar niet. Hulpsystemen zijn per definitie AI. ABS, TC, PTM etc cetera.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je beweert dat de AI veel voor je doet, dat is onzin.
Wat je nu roept heeft daar niks mee te maken...
als dat er allemaal inzit, dan is dat toch juist realistisch?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De tering wat kan jij jezelf voorschut zetten. Weet jij eigenlijk wel waar AI voorstaat. Blijkbaar niet. Hulpsystemen zijn per definitie AI. ABS, TC, PTM etc cetera.
Dat de computer het werk voor je doet is niet uit te schakelen. Dus nee. Maar dat is niet het enige, de wegligging, grip, snelheid zijn andere factoren die het spel onrealistisch maken. Als je arcade leuk vindt is het een prima game. Een sim zal het nooit zijn, hoe graag sommige denken te kunnen rijden.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als dat er allemaal inzit, dan is dat toch juist realistisch?
Zegt hij...quote:Op woensdag 2 december 2015 21:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De tering wat kan jij jezelf voorschut zetten. Weet jij eigenlijk wel waar AI voorstaat. Blijkbaar niet. Hulpsystemen zijn per definitie AI. ABS, TC, PTM etc cetera.
Het probleem is dat AI hier als een algemene term voor assists wordt gebruikt, terwijl met de term AI in het algemeen vooral de AI/intelligentie van de tegenstanders wordt bedoelt...quote:Op woensdag 2 december 2015 21:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zegt hij...
Nogmaals, de AI helpt je helemaal nergens mee in DriveClub.
Men heeft vorige maand pas in een update optionele rem-assists toegevoegd omdat veel mensen de game te moeilijk vonden, maar die staan standaard uit.
Kun je met allerlei afkortingen van hulpsystemen in auto's komen maar die hebben verder niets te maken met de AI, ik heb ook nergens beweerd dat DriveClub realistisch is overigens maar ging alleen in op je stellingen dat DC nauwelijks ''skill'' vereist en de AI je in veel helpt.
Ben je trouwens altijd zo boos?
Het is et cetera.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. De AI helpt je nergens meequote:Op woensdag 2 december 2015 21:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zegt hij...
Nogmaals, de AI helpt je helemaal nergens mee in DriveClub.
Men heeft vorige maand pas in een update optionele rem-assists toegevoegd omdat veel mensen de game te moeilijk vonden, maar die staan standaard uit.
Kun je met allerlei afkortingen van hulpsystemen in auto's komen maar die hebben verder niets te maken met de AI, ik heb ook nergens beweerd dat DriveClub realistisch is overigens maar ging alleen in op je stellingen dat DC nauwelijks ''skill'' vereist en de AI je in veel helpt.
Ben je trouwens altijd zo boos?
Ezel, Je ziet duidelijk een spatie er tussen. Dat ik op mijn smartphone een "c" eraan toevoeg noemt men ook wel een typo, op een digitaal toetsenbord.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:17 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het is et cetera.
Echt voor schut.
digitaal toetsenbordquote:Op woensdag 2 december 2015 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ezel, Je ziet duidelijk een spatie er tussen. Dat ik op mijn smartphone een "c" eraan toevoeg noemt men ook wel een typo, op een digitale toetsenbord.
Echt voor schut.
Driveclub kan ook best pittig zijnquote:Op woensdag 2 december 2015 22:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik ben je punt kwijt.
vind het iig, nu ik op ongeveer 60% van de events zit (met season pass), eigenlijk al te moeilijk.
Dat heb je met automatische woord predictie. Maar goed, ieder zo zijn eigen voorkeuren. Het is zeker niet de beste racegame op de PS4, wat wel werd beweerd.quote:
Meningen zijn meningen, is totaal onzinnig om te gaan zitten zeiken over realisme bij een game die daar duidelijk niet op ingesteld is. Ik ga toch ook Fallout 4 niet afkraken omdat dr helemaal geen nuclaire holocaust is? Driveclub is een prima raceGAME, maar is geen goede raceSIMULATOR. Misschien niet jouw ding, maar dat wil niet zeggen dat het voor sommigen niet de beste racegame op ps4 kan zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat heb je met automatische woord predictie. Maar goed, ieder zo zijn eigen voorkeuren. Het is zeker niet de beste racegame op de PS4, wat wel werd beweerd.
voor mij wel, maar dat komt voornamelijk doordat er niet zoveel andere racegames zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat heb je met automatische woord predictie. Maar goed, ieder zo zijn eigen voorkeuren. Het is zeker niet de beste racegame op de PS4, wat wel werd beweerd.
Alles draait om meningen in de wereld van games, een spel is zo goed als wat de eindgebruiker ervan vindt. Reviews zijn daarin een graadmeter maar geen leidraad. Of te wel games die door anderen als matig gezien kunnen worden kan voor jou een uitstekende beleving weergegeven. In deze discussie ging het met name om of de AI in Driveclub invloed heeft op je rijvaardigheid. En dat heeft het zeker. Het houdt amper rekening met facetten die tijdens het racen van belang zijn. Ook is het geen simulator of een "simcade" zoals sommige het spel ook noemen. Daarvoor ontbreken teveel essentiële onderdelen. Een prima spel, net zoals Needs for speed voor sommigen veel genoegdoening geeft. Maar de beste racegame op de PS4, nee dat is het voor mij verre van. Project cars representeert de sport veel beter.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Meningen zijn meningen, is totaal onzinnig om te gaan zitten zeiken over realisme bij een game die daar duidelijk niet op ingesteld is. Ik ga toch ook Fallout 4 niet afkraken omdat dr helemaal geen nuclaire holocaust is? Driveclub is een prima raceGAME, maar is geen goede raceSIMULATOR. Misschien niet jouw ding, maar dat wil niet zeggen dat het voor sommigen niet de beste racegame op ps4 kan zijn.
+ 1quote:Op woensdag 2 december 2015 22:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
een spel is zo goed als wat de eindgebruiker ervan vindt
Even als racenoob die beide spellen heeft.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alles draait om meningen in de wereld van games, een spel is zo goed als wat de eindgebruiker ervan vindt. Reviews zijn daarin een graadmeter maar geen leidraad. Of te wel games die door anderen als matig gezien kunnen worden kan voor jou een uitstekende beleving weergegeven. In deze discussie ging het met name om of de AI in Driveclub invloed heeft op je rijvaardigheid. En dat heeft het zeker. Het houdt amper rekening met facetten die tijdens het racen van belang zijn. Ook is het geen simulator of een "simcade" zoals sommige het spel ook noemen. Daarvoor ontbreken teveel essentiële onderdelen. Een prima spel, net zoals Needs for speed voor sommigen veel genoegdoening geeft. Maar de beste racegame op de PS4, nee dat is het voor mij verre van. Project cars representeert de sport veel beter.
Als ik de discussie teruglees gaat het over het handling model, niet de AIquote:Op woensdag 2 december 2015 22:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
In deze discussie ging het met name om of de AI in Driveclub invloed heeft op je rijvaardigheid. En dat heeft het zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |