abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157953267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja het is verschrikkelijk en wij trekken ons dat aan, als westerlingen dan nog.
Op mijn werk had ik vrouwelijke turkse collega ... het enige waar zij zich lastig in maakte waren de 1000 doden in de laatste Israel-Palestina "oorlog".
De op dat moment ook al 200.000 doden in Syrie sprak ze niets eens over.
Maar o wee als er een moslim door Israel gedood werd, dan was zelfs 1 al teveel.
Had ze een hoofddoekje op?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_157953299
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Had ze een hoofddoekje op?
Nope
Verschil ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_157953332
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:25 schreef primakov het volgende:
With Russian air support, PYD tries to retake Syria towns

[..]

Gaat Rusland de YPG helpen hun cantons te verbinden :7
dat lijkt wel de inzet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157953357
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nope
Verschil ?
Die zijn nog conservatiever.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_157953430
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:30 schreef firefly3 het volgende:

Die zijn nog conservatiever.
Ik heb haar wel uitgelegd dat die hoofddoek niet klopt.
Hun allah is zogezegd almachtig, maar maakt daar wel een foutje tijdens zijn schepping.
Hij creeert de vrouw om dan achteraf te moeten zeggen dat ze zich maar moet bedekken om geen lust bij mannen op te wekken.
Als almachtige schepper denk je daar op voorhand aan.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_157953650
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik heb haar wel uitgelegd dat die hoofddoek niet klopt.
Hun allah is zogezegd almachtig, maar maakt daar wel een foutje tijdens zijn schepping.
Hij creeert de vrouw om dan achteraf te moeten zeggen dat ze zich maar moet bedekken om geen lust bij mannen op te wekken.
Als almachtige schepper denk je daar op voorhand aan.
Geloof is een hersenpatroon die zich verspreidt. Een soort van parasiet, alleen minder tastbaar. Een wiskundige patroon dat zijn host gebruikt om zichzelf te verspreiden.
pi_157953658
pi_157953699
Nieuwe Latakia map:

pi_157954083
HalaJaber twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 20:17:04 I can confirm tt 120 additional #Russian warplanes will be heading 2#Syria & 2new mil airports, in the vicinity of #Homs & #Hamma 2 be used. reageer retweet
120 Russische gevechtsvliegtuigen meer. :D
pi_157954129
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:55 schreef Intellectueel het volgende:
HalaJaber twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 20:17:04 I can confirm tt 120 additional #Russian warplanes will be heading 2#Syria & 2new mil airports, in the vicinity of #Homs & #Hamma 2 be used. reageer retweet
:D
Het resultaat is dat iedereen in syrie dood gaat. Er zal namelijk altijd een oppositie blijven.
pi_157954312
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het resultaat is dat iedereen in syrie dood gaat. Er zal namelijk altijd een oppositie blijven.
Je gaat ervan uit dat Rusland denkt dat ze de oppositie geheel kunnen decimeren. Dat is niet correct. Wat ze proberen te doen is de oppositie uit een aantal strategische plekken te verwijderen. Overigens, Rusland's mobilisatie in Syrië is ook gewoon om een sterkere 'foothold' in de regio te verkrijgen. Niet enkel in het licht van het conflict in Syrië, maar ook jegens de NATO en andere spelers in de regio. Zo schaakt Poetin.
pi_157954428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:03 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Je gaat ervan uit dat Rusland denkt dat ze de oppositie geheel kunnen decimeren. Dat is niet correct. Wat ze proberen te doen is de oppositie uit een aantal strategische plekken te verwijderen. Overigens, Rusland's mobilisatie in Syrië is ook gewoon om een sterkere 'foothold' in de regio te verkrijgen. Niet enkel in het licht van het conflict in Syrië, maar ook jegens de NATO en andere spelers in de regio. Zo schaakt Poetin.
Precies, al de nog bestaande pockets verwijderen, het shia heartland versterken, nieuwe grenzen aanleggen, en van uit die nieuwe grenzen langzaam verder oprukken of juist toe kijken hoe de oppositie nog lang en gelukkig leeft in de woestijn...
pi_157954546
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:34 schreef IPA35 het volgende:
Primakov, shiiit.
Geen slechte analyse toch :7
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_157954567
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als het zo doorgaat dan zullen er ook geen Iraniërs meer blijven en ook geen Russische economie.

NorthernStork twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 21:06:56 Jaish al-Fath says killed over 50 IRGC militants around al-Qarasi village south #Aleppo during past week clashes.https://t.co/AJeqQ399bO reageer retweet
  dinsdag 1 december 2015 @ 21:12:46 #90
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157954625
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat lijkt wel de inzet
En daarmee naaien ze de sultan nog veel harder in z'n reet dan door een Turks vliegtuigje kapot te knallen ^O^.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157954758
Mijn vork is geloofwaardiger dan NorthernStork.
pi_157955903
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:03 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Poetin kan niet schaken. Hij is de grootste verliezer want economisch gezien gebruikt hij zoveel miljoenen "euro's" per dag met amper resultaat.
pi_157955983
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:59 schreef firefly3 het volgende:
Poetin kan niet schaken. Hij is de grootste verliezer want economisch gezien gebruikt hij zoveel miljoenen "euro's" per dag met amper resultaat.
Jij weet niets.
pi_157955984
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:50 schreef Oekelpeer het volgende:

[..]

Ok, je bent het in ieder geval eens dat Rusland clusterbommen op een markt vol burgers heeft gegooid. Heb je al een goede reden om dit te verexcuseren?

[..]

Ik geloof er heilig in dat je niet met ongerichte munitie op een stadscentrum moet gooien, ja. Vind jij van wel dan?
Ik ben het nergens over eens of oneens, ik stel enkel dat jij denkt de waarheid in pacht te hebben terwijl je feitelijk van toeten noch blazen weet.
Dat hele normatieve discours van jou is niet echt van toepassing op dit conflict.
Ik geloof nergens heilig in, maar ik ben wel van mening dat het doel de middelen moet heiligen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_157956082
TRAF = Turkish Air Force? CAS? Gigantische FSA operatie gaande @ Noord Aleppo

Stork – ‏@NorthernStork

Reports of major #FSA operation N #Aleppo w/ TRAF CAS vs ISIL & Assad. Putin made a move to Azaz & al-Salama trying to stop it in co. w/ YPG

https://mobile.twitter.com/NorthernStork
pi_157956122
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Jij weet niets.
Ik zie zijn economie in elkaar storten. Het is een goede graadmeter of je kunt schaken tegen de rest van de wereld of niet. Zou jij ook moeten weten als "intellectueel" :D
pi_157956185
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik ben het nergens over eens of oneens, ik stel enkel dat jij denkt de waarheid in pacht te hebben terwijl je feitelijk van toeten noch blazen weet.
Dat hele normatieve discours van jou is niet echt van toepassing op dit conflict.
Ik geloof nergens heilig in, maar ik ben wel van mening dat het doel de middelen moet heiligen.
Je hebt gelijk als het werkte. Maar clusterbommen gooien in burgelijk gebied heeft nooit gewerkt en slechts extremisme versterkt :P
pi_157956192
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie zijn economie in elkaar storten. Het is een goede graadmeter of je kunt schaken tegen de rest van de wereld of niet. Zou jij ook moeten weten als "intellectueel" :D
Korte-termijn verlies versus lange-termijn strategische overwinningen. Dat jij te dom bent om te poepen bewijs je dagelijks in dit topic. Maar geeft niet hoor, soms wel vermakelijk.
pi_157956352
quote:
nieuwste recrutant

pi_157956454
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Rusland heeft de laatste 10 jaar geen grootmeester in schaken gehad. Ik denk dat dat al genoeg zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')