Oef, succes! Wel heel tof dat je je bffs paranimf bentquote:Op dinsdag 1 december 2015 08:09 schreef Limone het volgende:
Ach Pinq![]()
S. clusterde tot 3:00 vannacht. Daarna wilde de peuter even niet meer slapen en vandaag ben ik paranimf bij de promotie van mijn bff.
Ah joh, je hoeft alleen maar stil te staan tochquote:Op dinsdag 1 december 2015 08:09 schreef Limone het volgende:
Ach Pinq![]()
S. clusterde tot 3:00 vannacht. Daarna wilde de peuter even niet meer slapen en vandaag ben ik paranimf bij de promotie van mijn bff.
Als je het boek maar niet laat vallen!quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:54 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ah joh, je hoeft alleen maar stil te staan toch![]()
Of in slaapt valt tijdens het cortege ofzo...quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Als je het boek maar niet laat vallen!
Laat? Neejoh, hij is vandaag 2 maanden. Kan niet altijd precies op datum natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Rady gefeliciteerd met V!
Pinq wat krijg je de prikjes laat? Wij moeten dinsdag![]()
Sillie wat een goede nacht!![]()
Ik voed ook altijd van te voren, maar t cb is vijf minuten lopen. Dat scheelt ook.
Mijn mopper baby tovert af en toe een lachje van een seconde tevoorschijn, om vervolgens verbaasd zijn lipjes af te likken en te kwijlen alsof ie zoiets heeft van, wtf deed mijn mond nou?herkenbaar?
Mijn schoonmoeder en haar schoonzus waren hier zondag en probeerden, terwijl ik koffie aan het zetten was voor de visite, een lachje te ontfutselen. Ik had echt zoiets van, neeeee niet doen, eerste lachje is voor mij of mijn man! Hormonster ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: rollende Minion!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:10 schreef twist02 het volgende:
Tis zonde al die zieke baby's(en hun ouders
)
Rady, gefeliciteerd!
LuDann, lijkt me ook een eng idee ja!
Bij ons CB is nog nooit gezegd dat we er eerder moeten zijn hoorze lopen vaak genoeg uit, dus ik ga er ook echt niet een kwartier van tevoren zitten wachten...
Ik zorg dat ik altijd op tijd ben en heb de Minion binnen 5 minuten helemaal ready-to-go
Cassandra ja hoor!Ik zat uiteindelijk ook n half uur, uitloopSPOILER: rollende Minion!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ze hebben de assistente wegbezuinigd. Dus wegen en meten doet de arts/verpleegkundige zelf bij de kleintjes, daarna moet je 't als ouder zelf doen...
Da's toch alleen maar onhandig bij het verschonen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:35 schreef lunapuella het volgende:
Jaaa, rol-minion!Wat een lekker bekkie ook.
Maak me nu wel spontaan druk dat Ketel dat voeten-grijpen dan weer nog helemaal niet doet.
Daarom zei de kinderarts vast dat ze altijd zelf meten en wegen en niet uitgaan van de gegevens van het CB. Dat is toch vragen om fouten! Hier is het CB maar 2 dagdelen per week open (ja, een dorpquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:14 schreef silliegirl het volgende:
Dus wegen en meten doet de arts/verpleegkundige zelf bij de kleintjes, daarna moet je 't als ouder zelf doen...
Ja ik zei ook al tegen lief: Je vond het nog niet zwaar genoeg nee?quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:46 schreef Mariposas het volgende:
Knappe minion!
En wow respect dat jullie daar in deze tijden aan denken, pinq!![]()
Hij wil er nog wel 5? Slaapkamers of wat?quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:43 schreef pinquit het volgende:
avocado, wat een goeie! Dat hapt ook wel lekkernomnoms
Wij zaten dit weekend te bedenken hoe erg we het vinden als twee kinderen een slaapkamer moeten delen, of hoe we het huis kunnen aanpassen voor een 4e slaapkamer![]()
![]()
Ik twijfel nog, maar mn lief wil er nog wel 5
![]()
Ookquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij wil er nog wel 5? Slaapkamers of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij blijft aan de gang met zijn ritme omdraaien. Hij slaapt overdag veel langer dan 's nachts. Toch maar wakker maken na 3 uur ofzo?
Hoera voor de consultatie-stickers!
Bij T. staan de eerste prikkies ook pas bij 2 maanden gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |