Ja precies ik bedoel maar wat weten die medici die er jaren voor gestudeerd hebben er nou van. stelletje noobs. een willekeurige dude op FOK.nl weet dat natuurlijk veel beter.quote:Op maandag 30 november 2015 23:53 schreef SOG het volgende:
Xtc is zeer zeker mogelijk idd...
En de stelling dat het fysiek onmogelijk is om zonder jas in een t shirt 4 uur buiten door te brengen is natuurlijk waanzin
Misschien praat hij uit eigen ervaring?quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:08 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ja precies ik bedoel maar wat weten die medici die er jaren voor gestudeerd hebben er nou van. stelletje noobs. een willekeurige dude op FOK.nl weet dat natuurlijk veel beter.
Dat zegt dn weinig. Het is fysiek niet onmogelijk. Daarnaast is het wel zo dat bepaalde mensen er door enorm in de problemen kunnen komen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien praat hij uit eigen ervaring?
Op moment dat we de medici moeten geloven dan is het vrijwel onmogelijk op in regen en bij een temperatuur van ~5 graden en met verzwarende omstandigheden als alcohol of andere vormen van drugs het langer dan een uur uit te houden voordat onderkoeling echt een grote rol gaat spelenquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zegt dn weinig. Het is fysiek niet onmogelijk. Daarnaast is het wel zo dat bepaalde mensen er door enorm in de problemen kunnen komen.
Die kans lijkt mij ook groot. Of ze liep wel rond en raakte haar geest langzamerhand kwijt door onderkoeling.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:15 schreef Harlon het volgende:
[..]
Op moment dat we de medici moeten geloven dan is het vrijwel onmogelijk op in regen en bij een temperatuur van ~5 graden en met verzwarende omstandigheden als alcohol of andere vormen van drugs het langer dan een uur uit te houden voordat onderkoeling echt een grote rol gaat spelen
dit kind liep bijna 4 uur later nog rond. Die is dus nog ergens geweest waar ze niet in de kou zat.
Maar dan staat ze wel "toevallig" op een spoor?quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij ook groot. Of ze liep wel rond en raakte haar geest langzamerhand kwijt door onderkoeling.
Dat kan. Als je in de war bent.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar dan staat ze wel "toevallig" op een spoor?
was het nou een gewone nachttrein of een goederentrein ?quote:Op dinsdag 1 december 2015 01:13 schreef Obvious5555 het volgende:
Ik denk dat het 'zombie op het spoor'-verhaal
uit een duim komt en op basis van de verklaring van de machinist zelfmoord de enige conclusie is.
Al vraag ik me zowel bij mijn eigen speculatie als bij het zombieverhaal echt af wat een machinist echt ziet in het donker bij 120 km per uur.
Dat zou de machinist gezegd hebben. Maar door alle door elkaar gedraaide verhalen via social media (waar de werkelijke media gek genoeg enorm veel van over heeft genomen) kun je bijna niets meer als feit aannemen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
was het nou een gewone nachttrein of een goederentrein ?
goederen trein mag maar 85 km en bij een station zal dat een nog lagere max snelheid zijn
Wie heeft dat zombie verhaal de wereld in geholpen ?
Dus het lichaam was nog niet eens geïdentificeerd, maar de case was al wel closed? Daar geloof ik dus bij voorbaat al helemaal niks van.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist, case closed is case closed.
Dat gebeurde er dus gisterenmorgen.
Een twitteraar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goederen trein mag maar 85 km en bij een station zal dat een nog lagere max snelheid zijn
Wat ook vreemd is is dat de PD bereikbaar was voor allerlei lieden om daar foto's en filmpjes te makenquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus het lichaam was nog niet eens geïdentificeerd, maar de case was al wel closed? Daar geloof ik dus bij voorbaat al helemaal niks van.
Er is geen lichaam meer om te identificeren en naar aanleiding van de vondsten is de conclusie getrokken dat het om Dascha ging.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus het lichaam was nog niet eens geïdentificeerd, maar de case was al wel closed? Daar geloof ik dus bij voorbaat al helemaal niks van.
Wie zegt dat men dat niet heeft gedaan die ochtend?quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is is dat de PD bereikbaar was voor allerlei lieden om daar foto's en filmpjes te maken
Hadden ze die niet af moeten zetten en moeten zoeken naar dat telefoontje ?
De plek waar ze aangereden is is niet vlakbij station Hilversum sportpark maar 1.8 km richting Hollandse Rading
Bij een natuurgebiedje aan de Maartensdijkse weg
Daar is onlangs nog een clubhuis van de politiehonden vereniging afgebrand.
Wie spoken daar rond s'nachts ?
Maakt niet uit, de politie gaat echt niet een zaak afsluiten als niet voor honderd procent duidelijk is wie het slachtoffer is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is geen lichaam meer om te identificeren en naar aanleiding van de vondsten is de conclusie getrokken dat het om Dascha ging.
Hoe en wat weten we niet, maar onderkleding, schoenen, haren en sieraden en misschien foto's van lichaamsdelen met moedervlekjes zeggen genoeg voor identificatie. DNA-testen geven dan alleen de bevestiging.
quote:,,De politie gaat de laatste drie uur van haar leven reconstrueren. Ook gaan ze op het hoogste niveau onderzoeken of ze, al dan niet, gedrogeerd was. Waar het onderzoek op vijftig procent zat, zit het nu op 110 procent."
Is hetzelfde als bij een verkeersongeluk, die plekken worden ook supersnel vrijgegeven.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is is dat de PD bereikbaar was voor allerlei lieden om daar foto's en filmpjes te maken
De plek waar ze aangereden is is niet vlakbij station Hilversum sportpark maar 1.8 km richting Hollandse Rading
Bij een natuurgebiedje aan de Maartensdijkse weg
Daar is onlangs nog een clubhuis van de politiehonden vereniging afgebrand.
Beneden valt meestal ook niet zoveel meer te onderzoeken lijkt mij. En sommige zaken zijn gewoon vrij snel duidelijk. Je kan niet overal een groots onderzoek aan besteden zonder reden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is hetzelfde als bij een verkeersongeluk, die plekken worden ook supersnel vrijgegeven.
Indien er dan opzet in het spel was, is de PD ook vervuild.
Hier in R'dam idem met hoogbouwspringers, hoge flat+iemand die valt=zelfmoord. Duurt een half uurtje en dan is er niets meer van te zien.
Klopt en al zijn er verdenkingen, bewijs het maar eens.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Beneden valt meestal ook niet zoveel meer te onderzoeken lijkt mij. En sommige zaken zijn gewoon vrij snel duidelijk. Je kan niet overal een groots onderzoek aan besteden zonder reden.
Ok dan komen we daar nog even op terug -quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:39 schreef Jaroon het volgende:
SS>Daar is onlangs nog een clubhuis van de politiehonden vereniging afgebrand.
J> Wie zegt dat men dat niet heeft gedaan die ochtend?
Volgens mij is ze aangereden door de eerste passagierstrein van die ochtend.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Stond in een artikel in De Gooi & Eemlander.quote:
Dat waren ze in die zaak van Talihta ook.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:00 schreef Obvious5555 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze aangereden door de eerste passagierstrein van die ochtend.
Zombie stond op twitter, van iemand die beweerde het van direct betrokkenen zou hebben.
Overigens concludeert de politie zelfmoord als daar twee bronnen voor zijn. Laat de verklaring van de machinist de ene zijn, dan zullen ze er nog we een goede tweede voor hebben als ze zeggen 100% zeker te zijn.
Vlakbij het spoor, ja. Maar die honden club was 5 km vanaf sportpark en aan de andere kant van de snelweg. Dus niet erg relevant voor deze zaak.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ok dan komen we daar nog even op terug -![]()
dat politiehonden clubgebouwtje stond vlak bij het spoor
ideale hangplek voor jongeren leek me al> en wat lees ik ?
[ afbeelding ]
http://www.regio14.nl/201(...)e-politie-afgebrand/
En waar had die journaliste dat weer vandaan?quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stond in een artikel in De Gooi & Eemlander.
http://www.gooieneemlande(...)d-Dascha-was-suicide
nee vanaf de spoorovergang (waar ze aangereden is) tot aan de hondenclub is 150 meterquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vlakbij het spoor, ja. Maar die honden club was 5 km vanaf sportpark en aan de andere kant van de snelweg. Dus niet erg relevant voor deze zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |