ik heb in de wandelgangen gehoord dat Danny en Yvonne zijn opgeroepen als trouwgetuige en bruidsmeisjequote:Op vrijdag 4 december 2015 07:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgensmij is het een complot. Allemaal uitgedacht met Yvonne en danny om ONZ weer actief te krijgen.
Ik ben voor het eerst sinds maanden weer eens voor 11 uur wakker ofzo.quote:
Zeker omdat je langs het UWV moetquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst sinds maanden weer eens voor 11 uur wakker ofzo.
Ik ben geen uitkeringtrekkerquote:
Slapen natuurlijk, slapen is ondergewaardeerd.quote:
mijn wekker is het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slapen natuurlijk, slapen is ondergewaardeerd.
Die zet je zelf!quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn wekker is het daar niet mee eens
hmm, asians die hun hoofd in een broodje proberen te duwen.. nicequote:Op vrijdag 4 december 2015 08:28 schreef Monopoly het volgende:
Bedankt voor de leuke berichten. Dat mag ik wel. Nu dan maar een bedankje van mijn kant. Hier, neem dit rariteitenkabinet aan als dank.
Gr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn baas houdt niet van laatkomersquote:
Heb je een vrouwelijke baas? Meestal vinden vrouwen vroegkomers ook niet zo leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn baas houdt niet van laatkomers
nopequote:Op vrijdag 4 december 2015 08:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je een vrouwelijke baas? Meestal vinden vrouwen vroegkomers ook niet zo leuk.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan samen op bed gaan liggen en dan het bed omdraaien zodat je op elkaar ligt en dan *bobba*
Joan Cornellaquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:28 schreef Monopoly het volgende:
Bedankt voor de leuke berichten. Dat mag ik wel. Nu dan maar een bedankje van mijn kant. Hier, neem dit rariteitenkabinet aan als dank.
Gr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je ik heb die PM wel gelezen maar het is gewoon een kansloze missie, kijk naar jezelf. Velen hebben geen tijd meer voor FOK! en gewoon andere dingen in hun leven. We zijn geen 16 meer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat echt vrijwel alleen nog maar hierover
Maar ik vind 't wel leuk want FOK! en met name ONZ heeft toch wel een belangrijke betekenis in überhaupt ons samenzijn. Veel van jullie zagen ons 3 jaar geleden hier op FOK! al als stelletje voordat we überhaupt hadden gemeetWaren bij de eerste voetstapjes van onze relatie en later het samenwonen
ies gwn leuk
Done.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:25 schreef Moira. het volgende:
ONZ / [PAINT] Meet hier dingen in Mono.
Had ik maar een autoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |