Zoveel foto'squote:Op woensdag 2 december 2015 18:52 schreef Moira. het volgende:
Ff wat nieuwe foto's aan de OP toegevoegd
Helaas geen sexy foto's, slechts lieve.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het zijn er meer dan 100 in totaal
We hebben daarna nog proberen te seksen maar geen foto's van gemaakt helaas.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas geen sexy foto's, slechts lieve.
Zulke ordinaire foto's hoef ik ook helemaal niet te zien tochquote:Op woensdag 2 december 2015 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben daarna nog proberen te seksen maar geen foto's van gemaakt helaas.
Nee maar ook geen navelpics gemaaktquote:Op woensdag 2 december 2015 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zulke ordinaire foto's hoef ik ook helemaal niet te zien toch
Kijk, nu breek je mijn hart.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar ook geen navelpics gemaakt
Gewoon a.s. maandag op het gemeentehuis toch?quote:Op maandag 30 november 2015 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat en waar we willen. Mono had het over augustus 2016 maar we moeten even kijken of dat financieel en organisatorisch haalbaar is. Anders wordt het misschien pas juli 2017. Of misschien heel iets anders, maar dat zien we de komende tijd wel ff
Hahahaha dankjewel hoor PeZu![]()
Ja zo hebben wij het ook gedaanquote:Op donderdag 3 december 2015 11:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon a.s. maandag op het gemeentehuis toch?
Eerlijk later zou ik geen bruiloft hoeven. Gewoon met close friends/family etentje en dan roadtrippen erna samen met mijn man.quote:
Bruiloft is wel tof hoor (en als het goed is maar 1 keer in je levenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk later zou ik geen bruiloft hoeven. Gewoon met close friends/family etentje en dan roadtrippen erna samen met mijn man.
Liever dat geld van bruiloft voor leuke dingen achterhouden.
dacht dat wij een groot feest zouden houdenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk later zou ik geen bruiloft hoeven. Gewoon met close friends/family etentje en dan roadtrippen erna samen met mijn man.
Liever dat geld van bruiloft voor leuke dingen achterhouden.
Ja naja, ik hou er niet zo van dat hele gedoe ben een simpel persoon. Zeg altijd tegen mijn moeder dat ik geen bruiloft wil, krijgt ze bijna een hartaanvalquote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bruiloft is wel tof hoor (en als het goed is maar 1 keer in je leven), die van mij was wel vrij uitgebreid en een hele gave dag aan over gehouden. Zou ik liever willen dan uitgeven aan meerdere leuke "objecten".
En dat vond mijn rechterhand ook.
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja naja, ik hou er niet zo van dat hele gedoe ben een simpel persoon. Zeg altijd tegen mijn moeder dat ik geen bruiloft wil, krijgt ze bijna een hartaanval. ''Welke Marokkaan geeft nou geen grote bruiloft''
zo romantic
nee ben al met hork samen ;squote:Op donderdag 3 december 2015 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat wij een groot feest zouden houden
Nee mayn.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]terechte klacht van je moeder.
weet lompevrouw het al?quote:
zolang lompevrouw het er mee eens is leg ik mij er bij neer.quote:
Ja toch? Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang lompevrouw het er mee eens is leg ik mij er bij neer.
vreemdgaan vind ik verachtelijk, maar polygamie moet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |